BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 czerwca 2024, 22:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 539 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 27  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 21 marca 2016, 20:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7087
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Z wymiana oleju to przesadzili, filtr powietrza tez mial juz swoje najlepsze czasy za soba :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 21 marca 2016, 21:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Cytuj:
Ja mam Wagnera akurat i mogę powiedzieć z coolerem faktyczną zmianę odczujesz w lecie, teraz dłużej możesz pociagnąć na biegach, turbo tez odetchnie przy pałowaniu i z mocą możesz pociągnąć przy remapie. Oczywiście wykres wszystko powie najlepiej. :hyhy:


Sirekmialem wagnera w 335d i jak bylo 40*C to nie czulem, ze sie mecza turbiny, ale sprzedalem, bo myslalem, ze do 325d lci nie podejdzie(bylo cos takiego na stronie wagnera).
Mylilem sie, wiec kupilem ten, co kazdy tu na forum wrzuca i pozytywnie sie wypowaiada.
Jesli bedzie tak jak z wagnerem albo chociaz podobnie to bedzie super.
Ja mialem cooler i program poprawiony, a do tego nowy soft silnika i skrzyni. Wszystko razem dalo super rezultat, ale na hamowni juz nie robilem pomiaru. Pamietam tylko, ze az w klatce brakowalo oddechu jak cisnalem czasem od 30 do ponad 100km/h.


Cytuj:
Z wymiana oleju to przesadzili, filtr powietrza tez mial juz swoje najlepsze czasy za soba :zdziwko:


Podejrzewam, ze to jest przyczyna nie trzymania serii. W TC performance wiekszosc bmw, ktore sa mierzone maja braki 20KM i 40-50Nm, wiec moze to jest powod.
Obecne 325d bylo tak zamulone, ze myslalem, ze to 320


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 21 marca 2016, 21:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 392
Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica
Moje BMW: E87 swap 130D,1M E82
Kod silnika: N57D30A, N54B30A
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154234
Punisher napisał(a):
\
Ja kupilem rure i zaciski, ale dalej za zimno jest, wiec musze czekac z montazem.
Sprawdzalem u siebie i trzeba chyba zderzak zdjac albo chociaz odkrecic sruby z nadkoli, aby upchnac to bydle.
Sorry, ze nie pomoglem, ale na pogode nie ma rady.
Po stronie dolotu uzyles rury fabrycznej, tylko ucietej, czy zmieniales na silikon?
Jak wrazenia z jazdy z coolerem?
Wiadomo, ze nie dostaniesz 50KM, ale jakas poprawa?


Po stronie dolotu uciąłem ori rurę tak jak zaznaczyłeś kilka postów wcześniej.

Jak wrażenia? hmm chyba za wiele się nie zmieniło, po zmianie ic i filtra powietrza na k&n zmierzyłem 100-200 na tym samym odcinku co kiedyś i trochę lepiej niby idzie..

Od razu po świętach muszę w końcu zmienić dyfer z półosiami na taki z ori przełożeniem 2.81 i wtedy ostatecznie zmierzę 100-200 i pojadę na program bo też coś się zebrać nie mogę to wtedy zobaczymy co wyjdzie :)

Ile waży Twoje 325D ? W weekend ważyłem 130D i zalana po korek waży 1530kg czyli dużo jak na E87


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 21 marca 2016, 21:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
kimboax napisał(a):
Punisher napisał(a):
\
Ja kupilem rure i zaciski, ale dalej za zimno jest, wiec musze czekac z montazem.
Sprawdzalem u siebie i trzeba chyba zderzak zdjac albo chociaz odkrecic sruby z nadkoli, aby upchnac to bydle.
Sorry, ze nie pomoglem, ale na pogode nie ma rady.
Po stronie dolotu uzyles rury fabrycznej, tylko ucietej, czy zmieniales na silikon?
Jak wrazenia z jazdy z coolerem?
Wiadomo, ze nie dostaniesz 50KM, ale jakas poprawa?


Po stronie dolotu uciąłem ori rurę tak jak zaznaczyłeś kilka postów wcześniej.

Jak wrażenia? hmm chyba za wiele się nie zmieniło, po zmianie ic i filtra powietrza na k&n zmierzyłem 100-200 na tym samym odcinku co kiedyś i trochę lepiej niby idzie..

Od razu po świętach muszę w końcu zmienić dyfer z półosiami na taki z ori przełożeniem 2.81 i wtedy ostatecznie zmierzę 100-200 i pojadę na program bo też coś się zebrać nie mogę to wtedy zobaczymy co wyjdzie :)

Ile waży Twoje 325D ? W weekend ważyłem 130D i zalana po korek waży 1530kg czyli dużo jak na E87


Czyli nie bede mial wiekszego problemu, tylko od strony turbo troche kombinacji bedzie.
Nie zauwazylem, ze masz 1er. Z tym silnikiem to musi nawet na 245KM juz zapieprzac, a co dopiero po programie.
W papierach mam min mase 1610, wiec nie wiem ile dokladnie, bo tu nie podaja dokladnej masy wlasnej.
Z danych z neta wychodzi, ze 50kg mniej niz 335d.
Zapewne caly silnik alu i hamulce oraz inne pierdoly. Mam 19'', wiec kola tez troche waza, zatem podejrzewam, ze podobna masa jak poprzedniej 335d.
Liczmy, ze 1650-1700kg zalane do pelna, wiec masz mala przewage, ale nawet 100kg to bedzie sporo do 200km/h


Gdzie wazycie swoje beemki, ze takie dokladne wyniki wychodza?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 21 marca 2016, 21:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 392
Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica
Moje BMW: E87 swap 130D,1M E82
Kod silnika: N57D30A, N54B30A
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154234
Punisher napisał(a):
Gdzie wazycie swoje beemki, ze takie dokladne wyniki wychodza?


Ja ważyłem w weekend u kuzyna

Obrazek

Pokazuje 1540kg ale waga ustawiona co 20kg i ciągle się zmieniało 1520/1540 więc pewnie 1530 waży na pełnym zbiorniku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 21 marca 2016, 21:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Na skladzie wegla czy na skupie zlomu?
Tam maja dosc dobre wagi.
Widac, ze silnik ciezki, bo przod usiadl. Najlepsze, ze sleeper i po programie moze zloic tylek nie jednej szybkiej furze. Dpf-a zostawiasz, czy leci do smieci?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 21 marca 2016, 22:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 392
Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica
Moje BMW: E87 swap 130D,1M E82
Kod silnika: N57D30A, N54B30A
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154234
Punisher napisał(a):
Na skladzie wegla czy na skupie zlomu?
Tam maja dosc dobre wagi.
Widac, ze silnik ciezki, bo przod usiadl. Najlepsze, ze sleeper i po programie moze zloic tylek nie jednej szybkiej furze. Dpf-a zostawiasz, czy leci do smieci?



Rodzina rolnictwem się zajmuję więc i wagę muszą mieć :D

Przód bardziej siedzi przez silnik i sprężyny z amorami m pakiet bo z tyłu dalej nie zmieniłem na m pakietowe..


Dpfa nigdy tu nie było :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 21 marca 2016, 22:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Nie wpadloby mi to do glowy z ta waga, ale patrzac na zielone laki i pola uprawne... :wstyd:
To juz masz duzy plus mocy, wiec teraz program i zobazczymy, co bedzie. Napewno bedzie ponad 300, tylko ile
Zapodaj jakis filmik, jak zrobisz program. Tylko opony lepiej miec chociaz 245 na tylnej osi, bo bedziesz palil kapcia do 3-rki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 21 marca 2016, 22:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 392
Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica
Moje BMW: E87 swap 130D,1M E82
Kod silnika: N57D30A, N54B30A
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154234
Nie wiem właśnie czy jest taki plus mocy..

Forest w swojej 330D N57 z k&n miał 13s 100-200, ja mam teraz lekko ponad 13s a E87 jest lżejsza i ja nie mam dpf.. no chyba, że inne przełożenie dyfra trochę zmieni


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 21 marca 2016, 22:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Jaki masz teraz dyfer?
Podobno im mniejsza liczba, tym gorzej sie zbiera, ale wieksza predkosc jest.
Moze wydech masz za maly albo musisz dobrac program do wydechu bez dpf-a?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 21 marca 2016, 22:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 392
Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica
Moje BMW: E87 swap 130D,1M E82
Kod silnika: N57D30A, N54B30A
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154234
3,15 chyba teraz jest a powinno być 2,81. około 25km/h szybciej zmienia bieg np z 4 na 5 i z 5 na 6


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 21 marca 2016, 22:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
To rzeczywiscie lipa, bo nie ciagnie do konca i tracisz czas, zanim obroty wzrosna. Masz automat z tym silnikiem?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 21 marca 2016, 22:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 392
Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica
Moje BMW: E87 swap 130D,1M E82
Kod silnika: N57D30A, N54B30A
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154234
Tak, viewtopic.php?f=6&t=154234


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 21 marca 2016, 22:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Dlatego taka ciezka jest. Manual wazy 40-50kg mniej, wiec byloby ok 1480kg


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 21 marca 2016, 23:26 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Powodzenia przy montaży IC.
Szkoda ze 335d oddałeś z Wagnerem.

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 22 marca 2016, 00:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Cytuj:
Tak, viewtopic.php?f=6&t=154234

Jutro poczytam dokladnie, bo dzis pozno, ale jak widze ciekawy projekt. Tylko z tymi felami na wadze zmylil mnie

Cytuj:
Powodzenia przy montaży IC.
Szkoda ze 335d oddałeś z Wagnerem.


Dzieki
Musze teraz hamulce ogarnac, bo troche mnie przeraza tak slaby pedal i reakcja. Najpierw plyn, a pozniej zobaczymy, co dalej robic. Po przejsciach TTomka z hamulcami z 335, ale tarczami brembo, to sam juz nie wiem, co robic.

Wagnera sprzedalem osobno za 3/4 ceny, wiec nie tak zle. Szkoda, ale jest ten i powinno byc dobrze, jak w 335d i 123d ladnie chlodzi, to 325d/330d z jednym turbo bedzie super


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 22 marca 2016, 00:35 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 56
Moje BMW: F10 535i M Sport
Kod silnika: N55B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=156473
Punisher napisał(a):
Tak tak Panowie
Tak wlasnie dbaja o samochody w serwisie. Pozniej ktos mowi, ze rozrzad sie zrywa, walki wycieraja albo panewki jak to w M3 e92 czytalem.


Wszystko to prawda co piszesz poza M3 E92.

Tam niestety tak jest, że przy konkretnym korzystaniu z tego auta i wymianach nawet co 5-6 tys. km panewki są do wymiany przy przebiegu od 100-150tys. km i tego się nie przeskoczy.
Za oceanem traktują to jako część eksploatacyjną i potrafią je wymienić profilaktycznie co 50 tys. mil (ok. 80 000 km).

_________________
E60 535i 2009 M-sport / Schwarz 2 / Shadowline - touched by R-PERFORMANCE - gone
F10 535i 2013 M-sport / Schwarz 2 / Shadowline - touched by DYNOSOFT - his
F30 328i X-drive 2014 - her
F10 535d 2011 - służbowy 8)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 22 marca 2016, 09:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 336
Moje BMW: e46 Coupe
Kod silnika: M47
Fajna, i w M-Pakiecie :cwaniak: :cwaniak: :cwaniak:

_________________
BMW e46 Coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 22 marca 2016, 18:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
JokerDaniel napisał(a):
Punisher napisał(a):
Tak tak Panowie
Tak wlasnie dbaja o samochody w serwisie. Pozniej ktos mowi, ze rozrzad sie zrywa, walki wycieraja albo panewki jak to w M3 e92 czytalem.


Wszystko to prawda co piszesz poza M3 E92.

Tam niestety tak jest, że przy konkretnym korzystaniu z tego auta i wymianach nawet co 5-6 tys. km panewki są do wymiany przy przebiegu od 100-150tys. km i tego się nie przeskoczy.
Za oceanem traktują to jako część eksploatacyjną i potrafią je wymienić profilaktycznie co 50 tys. mil (ok. 80 000 km).


Kolejny powod, dla ktorego 'zwykly' czlowiek powinien 2 razy sie zastanowic, zanim kupi jakiekolwiek M, bo pozniej moze byc zdziwiony, jak cos przy pewnym przebiegu sie rozsypie.
Dzieki za te info, bo kiedys myslalem nad kupnem na pol roku gora M3 E92, aby poszalec. Teraz wole zostac przy dieselach, bo jak na razie sa w miare dobre. Nie sa bez wad, ale sa naprawde warte swej ceny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 22 marca 2016, 18:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Pepson97 napisał(a):
Fajna, i w M-Pakiecie :cwaniak: :cwaniak: :cwaniak:

Dzieki
zawsze takiej szukalem i dluuugo czekalem


Czy zaciski ze 135i z tylnej osi moga podejsc na przod do e92 czy tylko przednie i czy musi byc specjalna tarcza, czy moze byc ori bmw?

Jak mozna dopasowac zaciski od 406 couoe do bmw? w jaki sposob mozna dorobic mocowanie?


http://www.ebay.co.uk/itm/Peugeot-406-C ... 1949818109


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 539 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 27  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL