BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 07:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 539 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 27  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 22 marca 2016, 19:03 
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... 2&start=90
Tutaj Makss i jego alpina :cool:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 23 marca 2016, 09:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 297
Moje BMW: R12S
Kod silnika: m57n
Garaż: niebmw s4, był: e39 turas z m57, był: e46 330d 303@705
Punisher napisał(a):
JokerDaniel napisał(a):
Punisher napisał(a):
Tak tak Panowie
Tak wlasnie dbaja o samochody w serwisie. Pozniej ktos mowi, ze rozrzad sie zrywa, walki wycieraja albo panewki jak to w M3 e92 czytalem.


Wszystko to prawda co piszesz poza M3 E92.

Tam niestety tak jest, że przy konkretnym korzystaniu z tego auta i wymianach nawet co 5-6 tys. km panewki są do wymiany przy przebiegu od 100-150tys. km i tego się nie przeskoczy.
Za oceanem traktują to jako część eksploatacyjną i potrafią je wymienić profilaktycznie co 50 tys. mil (ok. 80 000 km).


Kolejny powod, dla ktorego 'zwykly' czlowiek powinien 2 razy sie zastanowic, zanim kupi jakiekolwiek M, bo pozniej moze byc zdziwiony, jak cos przy pewnym przebiegu sie rozsypie.
Dzieki za te info, bo kiedys myslalem nad kupnem na pol roku gora M3 E92, aby poszalec. Teraz wole zostac przy dieselach, bo jak na razie sa w miare dobre. Nie sa bez wad, ale sa naprawde warte swej ceny.


to nie tak, tą sprawę naświetlono już w galerii M6 cabrio,
panewki poszły bo aso zrobiło sobie pierwsze wymiany oleju po coś 21 i 27tys km (w innych zepewne ta sama historia), co właśnie skutkuje zgonem panewek w M po tych 80-100 tys km,
bez tego numery panewki by żyły 200tys km?
wystarczy jak ktoś wymienił raz panewki (po cudownych serwisach aso) i potem normalnie wymienia olej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 23 marca 2016, 12:10 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 56
Moje BMW: F10 535i M Sport
Kod silnika: N55B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=156473
przemek530d napisał(a):
Punisher napisał(a):
JokerDaniel napisał(a):
Punisher napisał(a):
Tak tak Panowie
Tak wlasnie dbaja o samochody w serwisie. Pozniej ktos mowi, ze rozrzad sie zrywa, walki wycieraja albo panewki jak to w M3 e92 czytalem.


Wszystko to prawda co piszesz poza M3 E92.

Tam niestety tak jest, że przy konkretnym korzystaniu z tego auta i wymianach nawet co 5-6 tys. km panewki są do wymiany przy przebiegu od 100-150tys. km i tego się nie przeskoczy.
Za oceanem traktują to jako część eksploatacyjną i potrafią je wymienić profilaktycznie co 50 tys. mil (ok. 80 000 km).


Kolejny powod, dla ktorego 'zwykly' czlowiek powinien 2 razy sie zastanowic, zanim kupi jakiekolwiek M, bo pozniej moze byc zdziwiony, jak cos przy pewnym przebiegu sie rozsypie.
Dzieki za te info, bo kiedys myslalem nad kupnem na pol roku gora M3 E92, aby poszalec. Teraz wole zostac przy dieselach, bo jak na razie sa w miare dobre. Nie sa bez wad, ale sa naprawde warte swej ceny.


to nie tak, tą sprawę naświetlono już w galerii M6 cabrio,
panewki poszły bo aso zrobiło sobie pierwsze wymiany oleju po coś 21 i 27tys km (w innych zepewne ta sama historia), co właśnie skutkuje zgonem panewek w M po tych 80-100 tys km,
bez tego numery panewki by żyły 200tys km?
wystarczy jak ktoś wymienił raz panewki (po cudownych serwisach aso) i potem normalnie wymienia olej


Mówię tylko o 3.2 w E46 i 4.0 w E92. Mam sprzeczne informacje do Twoich - powtarzam, chodzi o auta upalane - i nie mówię o tym, że panewka "staje" i wtedy remont. Przy rewizji "przed czasem" widać, że mogą wymagać wymiany - jak pisałem 100-150 tys. km. Czyli średnio 2 razy na żywot większości eM-ek :) Ale nie będę się spierać, ważne, że każdy rozumie w czym rzecz.

To o czym piszesz na pewno ma wpływ.

_________________
E60 535i 2009 M-sport / Schwarz 2 / Shadowline - touched by R-PERFORMANCE - gone
F10 535i 2013 M-sport / Schwarz 2 / Shadowline - touched by DYNOSOFT - his
F30 328i X-drive 2014 - her
F10 535d 2011 - służbowy 8)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 23 marca 2016, 18:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Drugi post nie byl moj, ale napewno zaniedbanie ASO jest nie na miejscu.
Z hamulcami to samo i dlatego musialem wymieniac na dzien dobry tarcze i dwa zestawy klockow, bo dla nich byly ok.
Stwierdzili tylko, ze rdza na tarczach jest, ale rantu jak Kanion Kolorado to nic nie powiedzieli. U mnie yez pierwsza wymiana po ponad 20tys km, ale w 335d bylo 7 tys km>25tys i pozniej serwis bosch 45tys i 64tys, ale odma chyba nie byla nigdy ruszana.

Dobra
Poleccie mi dobre tarcze, ale nie zadne zamienniki, tylko cos w stylu dba,black diamond,sp performance i miekkie klocki, ktore mozna uzytkowac na ulicy, ale nie grzeja sie i NIE PISZCZA!.
Tarcze maja sie nie giac

Jak z tarczami tarox f2000 nacinane?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 23 marca 2016, 21:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Warte to uwagi czy m3 jednotloczek to lipa?
http://www.ebay.co.uk/itm/2011-BMW-3-SE ... SwHnFVt7oo

Trzeba cos przerabiac, aby zalozyc?


od x5 4.6is

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E53-X5-4- ... Swxp9W7-t9


Ostatnio edytowano 23 marca 2016, 22:11 przez Punisher, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 23 marca 2016, 21:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Punisher napisał(a):
Warte to uwagi czy m3 jednotloczek to lipa?
http://www.ebay.co.uk/itm/2011-BMW-3-SE ... SwHnFVt7oo

Trzeba cos przerabiac, aby zalozyc?


Szukaj lepiej hamulcy performance, to jest niewiele warte.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 23 marca 2016, 22:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Chcialem troche poprawic smieszny uklad w 330/325, a nawet 335 lepiej hamuje
Ciezko z performance, a jak jest to caly zestaw, a ja chce przod tylko.
Nie ma zadnych dobrych tarcz, ktore sie nie pogna i dobrych klockow, aby daly rade?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 24 marca 2016, 00:11 
Punisher napisał(a):
Warte to uwagi czy m3 jednotloczek to lipa?
http://www.ebay.co.uk/itm/2011-BMW-3-SE ... SwHnFVt7oo


U mnie to siedzi z przodu w serii , po za tym że wygląda na duże to hamuje bez rewelacji. :looka:
Też będę modził coś z nimi ale na razie nie mam czasu . :|


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 24 marca 2016, 18:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Zatem trzeba szukac performance, bo chyba nic innego nie podejdzie. Tylko za dobra kase
Na innym forum polecaja tarcze dba street t2 i yellow stuff ebc lub hawk hps.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 26 marca 2016, 02:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Jak ze spasowaniem tego kitu?

http://allegro.pl/bmw-135-335-brembo-6- ... 06775.html

Trzeba cos rzezbic?
Ktos to robil, bo przod podobno pasuje, ale tyl chyba nie do konca.

Vermilion podrzucil link do retrofit, ale czytajac fora mam juz mentil, bo pisza, ze mozna, a inni nie.
Czy do tego musze zaprogramowac od nowa dsc i zmienic master cylinder, aby dawal rade z kilkutloczkami w zaciskach?
Chcialem przod od m3, ale tarcze nie wejda na piaste, wiec piasta ze zwrotnica i zapewne amor ze sprezyna od m3 i zapewne wahacze. Jesli ktos myslal o tym, to za duzy koszt.
Zatem do 330/325 albo performance przod, a tyl nie wiem do konca.
Opcja trzecia to przod 335i/d i tyl seria, bo jest 336x22, wiec tyle samo co w 335d. Chyba nawet te same hamulce sa, tylko 335d ma wiekszy przod.
BMW spieprzylo sprawe z tym przodem w 330/325 niestety, bo masa w dieselu to 50kg mniej tylko, a hamowanie porazka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 26 marca 2016, 09:18 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Fajny ten zestaw performance ale cena astronomiczna moim zdaniem jak na montaż ich do 325d.
Jak to by było M3 to już bardziej bym się zdecydował.
Co do pasowania to jak był wyjęty z E9x to będzie pasował P&P a jak z 1ER to nie wiem.
Napisz do jakiegoś gościa co handluje nowymi gratami do BMW np.cześcidobmw.pl i spytaj czy będzie pasować. Oni są spoko i zawsze chętnie pomogą.

Ale Ja bym na twoim miejsc bym szukał przodu od 335d i do tego jakieś fajne tarcze i będzie :padam:

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 26 marca 2016, 12:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
lukasbmw, masz racje, za taka kase to zrobisz porządny program i wrzucisz naprawde bardzo fajne jakosciowo tarcze z klockami + zaciski od 335d :)

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 26 marca 2016, 12:19 
Tu jeszcze taki zestaw od tego samego gościa
http://allegro.pl/bmw-m1-135i-m-perform ... 64748.html

Ciekaw jestem jak ze spasowaniem tego. :niepewny:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 26 marca 2016, 14:00 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
sirek napisał(a):
Tu jeszcze taki zestaw od tego samego gościa
http://allegro.pl/bmw-m1-135i-m-perform ... 64748.html

Ciekaw jestem jak ze spasowaniem tego. :niepewny:


Dobry zestaw i spoko cena jak na FXX.
Nie wiem jak z siłą hamowania, średnica Tarczy itp ale wizualnie te od E92 ładniejsze.

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 26 marca 2016, 17:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Pisalem do TC i n57 robia z coolerem i bez dpf-a na co najmniej 330KM i 700Nm, wiec musze miec dobre hamulce , zanim zaczne mody, bo to nawet w serii nie hamuje i od tej masy nawet ori tarcze pogne.
Samym programem dosc agresywnym zrobili zdrowa 330d n57 na 325KM/683Nm, wiec to ma potencjal, a dpf byl na miejscu!

Jak mi popowiedzial Vermilion i zarzucil link do retrofit (nie mialem pojecia, o co chodzi, bo retro wiadomo z czym sie kojarzy), tylko sie nie smiac! :zakrecony:
To jest to co podchodzi do E9x, tylko ja mam lci, wiec nie wiem jak pre lci,bo cos z piastami zmieniali.

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=03_0111

Ten zestaw od 135i na 4-ro tloczki moze z tylu nie podejsc, ale przod podobno p&p i nawet tarcza 348x30 pasuje o dziwo.
Taki sam zestaw jest do F30, ale tarcza to juz 370x30, wiec nie wiem czy to to samo, co 1er.
Z tylu trzeba rzezbic i cos z piasta robic, wiec daruje sobie
http://allegro.pl/bmw-e90-e92-e87-zacis ... 01736.html

To jest sprzedawca, ktory regeneruje zaciski i sprzedaje. Ma kilka opcji do e9x
Ceny troche wysokie jak za zaciski, ale sa kompleksowo zrobione i nikt nie narzekal na allegro.
Najlepsze jest to, ze mieszka 10km od moich rodzicow i ja o nim nie slyszalem.

Tu zestaw pod tarcze 330d 330x24
http://allegro.pl/bmw-e90-e92-e87-zacis ... 02007.html


Na koniec wisenka na torcie, a mianowicie zaciski od M3/M4 z tarcza 380x30, ale to chyba to samo, co w F30, wiec po co przeplacac za nowy, jesli cena wyzsza, skoro tarcze mozna poszukac
http://allegro.pl/bmw-f80-m3-f82-f83-m4 ... 01701.html


Najlepsze jest to, ze zaciski zdrugiej aukcji do 330, maja ten sam nr, co zaciski od meska ML w163 270cdi i maserati quattroporte(sprawdzalem kilka razy)
http://www.ebay.co.uk/itm/381579957415? ... EBIDX%3AIT

http://www.ebay.co.uk/itm/MERCEDES-BENZ ... Sw8-tWXZM8

Nr czesci na allegro mozna odczytac na jarzmie/uchwycie mocujacym i jest to 2083300, co daje wlsnie ML 270 i maserati.
Uzywane zaciski meska mozna miec taniej, ale wiadomo, ze stare beda. Maserati mam na ebayu aukcje i dosc dobre sa z przelotem 28k mil, wiec lekko ponad 40tys km.
Stan to zawsze zagadka i pytanie czy nie trzeba nic przerabiac, aby je zalozyc. Jak widze on ma na allegro idealne spasowani, ale czy dziur nie przerabial na zacisku.
Jesli nie, to mozna kupic od meska i dac do regeneracji i mamy taniej niz 1850zl 4-ro tloczki. Do tarczy 335 juz 3tys za zaciski i tarcze ori lub DBA standard, ale podobno lepsze niz ori plus klocki zwykle np brembo, bo nie chce zadnych hawk ds2500 ze wzgledu na piszczenie i ktto wie czy tarcze nie dostan w d...

Jak dla mnie to albo zaciski 4-ro tloczki i tarcza dba standard i mam zestaw dobry za ok 2900-3000zl z klockami na przod
http://www.brakes.pl/product_info.php/t ... 0975_50983

opcja 2 zaciski uzywki z modelu LCI, ktore znalazlem z 2011 roku za 600-700zl+tarcze dba 4000, ktore nie grzeja sie, wiec plus przy ostrym hamowaniu i klocki brembo zwykle, ktore hamuja od zimnego i ja bylem z nich zadowolony w 335d za 2800zl, wiec roznica mala
http://www.brakes.pl/product_info.php/t ... 4317_44324

Pytanie co bedzie lepsze:
seria 335 z lepszymi tarczami czy 4-ro tloczek z tarcza z 330d, ale troche lepsza niz seryjna ori bmw?

Jaki plyn, bo podobno najlepiej brac ori bmw dot 4 low viscosity, aby abs dobrze pracowal niz jakies super plyny motul rbf600 lub inny, ktory trzeba raz na rok wymieniac, bo lapie wode ostro.
Alternatywa to otul 5.1, ale do e9x zalecany dot 4 lv.

Dlaczego tarcze dba, a nie jakies zamienniki?
TTomek moze napisac, co jest z zamiennikami po ostrym hamowaniu nawet na zaciskach 335, wiec albo ori albo dba, bo najlepsze opinie zbieraja.

Montaz mialem wykonany prawidlowo i do 10tys nie bilo, az do tego ostrego hamowania, wiec to bardziej tarcze, ktore sa slabej jakosci, a powinny byc produkowane z metoda, ktora je wzmacnia. Zapewne oszczednosc


Ostatnio edytowano 26 marca 2016, 17:28 przez Punisher, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 26 marca 2016, 17:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
lukasbmw napisał(a):
sirek napisał(a):
Tu jeszcze taki zestaw od tego samego gościa
http://allegro.pl/bmw-m1-135i-m-perform ... 64748.html

Ciekaw jestem jak ze spasowaniem tego. :niepewny:


Dobry zestaw i spoko cena jak na FXX.
Nie wiem jak z siłą hamowania, średnica Tarczy itp ale wizualnie te od E92 ładniejsze.



Dobrze zrobic kodowanie dsc, bo inaczej to hamuje, ale niekoniecznie, bo lepiej bedzie niz na serii. Jednak nie wykorzystasz pelnej sily tych hamulcow.
Druga sprawa to trzeba sprawdzic master cylinder(nie wiem jak to u nas sie nazywa, a nazwe wzialem jak pracowalem w firmie w IRL). To jest ten cylinderek polaczony z servo. Wszedzie jest inny i dlatego hamulce z m3 sa za duze, aby cylinderek dal rade. Nie wiem jak z reszta m performance hamulcow, bo w koncu zamiast 4 tloczkow na obie osie, mamy 12, a wiec potrzeba wiekszej sily, aby je popychac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 26 marca 2016, 17:59 
Przejrzyj temat 'czerwonego 330d' na bmw klub forum , jego e91 jest konkretnie doinwestowane w tym nowe hamulce Performance. :cool:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 26 marca 2016, 18:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Chcialem performance, ale ich cena to masakra, inaczej wzialbym zestaw z ebaya za 600 funtow razem z ori tarczami, ale bez klockow. Jak dla mnie to byloby super gdyby wyrwac takie cos za 2tys


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 26 marca 2016, 18:49 
Ja bym brał te http://allegro.pl/bmw-m1-135i-m-perform ... 64748.html ale z tyłem trzeba kombinować tyle , że nie wiem jak bardzo. :/ ........................


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 26 marca 2016, 23:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Jak czytales temat e91 335d Czerwonego, to widziales, ze rzezbic trzeba w tylem, wiec ja odpuszczam. Ten sprzedawca na allegro nie pusci samego przodu, bo juz kilka razy pytalem, wiec dalem sobie spokoj.
Na ebayu sa dwie aukcje i za 600 funtow sam przod poleci od obu sprzedawcow. Jeden ma klocki, a drugi nie i tarcze i zaciski rozne stany.
Jest jeszcze 135i na zlomie na czesci, ale po swietach zadzwonie,aby zapytac o cene, bo dali nr, zeby pytac o cene.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 539 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 27  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL