BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 06:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 657 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 33  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 21 sierpnia 2019, 12:56 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29762
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
na lato można całkiem wyjąć ten termostat ;) albo druga chłodnica jak w is i wiatraki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 21 sierpnia 2019, 13:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
DaaN napisał(a):
na lato można całkiem wyjąć ten termostat ;) albo druga chłodnica jak w is i wiatraki


Zobaczymy jak będzie opinie słyszałem, że się sprawdza. U mnie zazwyczaj są teraz te 110/115c przy normalnej jeździe po mieście jak pocisne trochę to okolicę 120 dlatego chciałem spróbować z tym termostatem ,po trasie jak depcze a jest 30c to tez w zasadzie podchodzi do 120c to trochę za dużo...Zobaczę jak będzie z BMS...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 21 sierpnia 2019, 13:27 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29762
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
taki urok ;) daj znać jak potestujesz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 21 sierpnia 2019, 13:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
DaaN napisał(a):
taki urok ;) daj znać jak potestujesz


No podzielę się opinią. Pewnie będę to miał w przyszłym tygodniu dam znać :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 21 sierpnia 2019, 13:52 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29762
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
podobno przy pełnym bucie to i tak mało daje ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 21 sierpnia 2019, 13:59 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
No przy pełnym bucie to na pewno nic nie da ;> Jedynie przy normalnej jeździe może utrzymywać niższą temp. Ale upały już raczej przeszły, więc spokojnie, może starczy :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 21 sierpnia 2019, 14:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Autem nie jeżdżę po torze 130c mój olej nie widział nigdy i pewnie nie zobaczy, ale jak robi się jakieś testy 100-200 kilka razy z rzędu to idzie do tych 120/125 A wolałbym 110/115 jeśli spadnie chociaż o tyle to mi wystarczy i będę czuł się zdecydowanie bezpieczniej :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 21 sierpnia 2019, 21:45 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
DaaN napisał(a):
na lato można całkiem wyjąć ten termostat ;) albo druga chłodnica jak w is i wiatraki


Chłodnica z lewej strony której nie ma w zwykłych 335i w 335is chłodzi wodę a nie olej ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 22 sierpnia 2019, 06:53 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29762
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
ale są takie kity z dwóch dużych chłodnic na obie strony ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 22 sierpnia 2019, 08:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Auto nie jest jakoś nadmiernie męczone ,nie jeździ po torze. Kupiłem na próbę zobaczyć czy będzie różnica i jaka ,wczoraj jechałem kawałek trasy i jadąc 110/120 trzyma ciągle jakieś 107/108c ,ale wystarczy zrobić próbę 100-200 i podbija do 115 ,następna i prawie 120 ,a potem dość duży kawałek trzeba jechać ,żeby to zbić :zdegustowany: Dla ciekawskich wczoraj sprawdziłem spalanie N54 na Stage 2 MHD i w sumie nie rózni się chyba jakoś drastycznie od serii...Ciśnienie w kołach na miasto czyli przód 2.5 tył 2.6 i balast w postaci dziewczyny. Wszystkie pomiary były na odcinku przynajmniej 10km. Przepraszam za jakość ,zdjęcia robiła moja druga połowa i ma problem z utrzymaniem telefonu jak są dziury :oczami:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zrobiłem też dwa pomiary 100-200 jeden delikatnie z górki nie idealny 10.6 ,drugi lekko pod górkę i przeciągnięty 3 bieg 11.6. Na więcej nie było miejsca zbytnio temp na zewnątrz 18c...Przypominam balast w postaci dziewczyny ,ciśnienie nawet za małe i trochę gratów w bagażniku...Myślę ,że na obecnym setupie jak dobije delikatnie ciśnienie w oponach ,i sam bez balastów powinienem chyba robić powtarzalne <11s. Może dziś się wybiorę i porobię więcej pomiarów.
Obrazek
Pytanie dla wtajemniczonych...Korzystniej jest dobijać do tych licznikowych 210/212 na 4 biegu pod 6800/6900 czy wrzucić 5 przy 6600np? No i jak długo trzymać 3? Wiem ,że to zależy od wykresu ale nie mam teraz wykresu...Obecnie mam stage 2 ,ale V7 i mam wrażenie że auto jest bardzo mocne środkiem ,natomiast górą delikatnie puchnie powyżej tego 6600/6700 ,w V8 sytuacja odwrotna górą od 6500 jeszcze dostaje ognia ,a środek odczuwalnie słabszy...Więc w teorii pasuje zmieniać na V7 6600 ,V8 pewnie do końca. Tak czuje dupohamownia jaka prawda nie wiem...Muszę jechać na tą hamownie bo...Może się umówię na przyszły weekend bo ten już mam zaplanowany. :P


Ostatnio edytowano 22 sierpnia 2019, 08:14 przez WitoM, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 22 sierpnia 2019, 08:12 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29762
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
jaki masz olej? ja za mało jeżdżę ostatnio, bo jakieś 150km miesięcznie ale wydawało mi się że mam niższe te temp oleju


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 22 sierpnia 2019, 08:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
DaaN napisał(a):
jaki masz olej? ja za mało jeżdżę ostatnio, bo jakieś 150km miesięcznie ale wydawało mi się że mam niższe te temp oleju


Millersa od naszego kolegi rafała.. Jadąc spokojnie w trasie trzyma ten przedział 106/108c czyli chyba tyle ile powininen mieć bo termostat ponoć otwiera przy ~105c Wczoraj po kilku butowaniach po mieście jak dojechałem do domu było 117 jakieś...


Ostatnio edytowano 22 sierpnia 2019, 08:22 przez WitoM, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 22 sierpnia 2019, 08:21 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29762
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
chyba przy 110 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 22 sierpnia 2019, 08:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
U mnie olej przy normalnej jeździe ma "pion" (95-98st) trochę bardziej dynamiczna jazda 105-108st a już deptanie czy tam kille to 115-125st. Tylko jest jedna dość znaczącą różnica... Silnik z 1992r praktycznie seria + podwojona moc + grzałka w postaci sprężarki. No i teraz dalej - u mnie nie ma chłodnicy oleju ani wymiennika woda-olej. Tzn chlodnica to jest ale leży od zimy w garażu. Nie ma komu założyć... Z tego co kojarzę N54 lubią grzać olej przy dynamicznej jeździe do 125st, co nie jest jeszcze jakimś strasznym wynikiem bo widziałem wyższe w dieslach. No i fakt faktem nie padają te motory jakoś szybko. Ja u siebie trzymam się zasady częstej wymiany oliwy (nie kupuje drogich olejów bo to nie ma sensu, lepiej częściej wymienić).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 22 sierpnia 2019, 08:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Nie wiem już sam każdy piszę inaczej. Waldek pisał kilka lat temu ,że 105c...Ty mówisz 110 jeszcze nasz jeden kolega z forum mówi że 115... :rotfl: Nie wiem gdzie leży prawda...Ale tak logicznie patrząc na temperatury jadąc 100km/h chłodnica ma dobre chłodzenie ,więc jak termostat otwiera to schładza od razu ładnie olej więc niby 105c by pasowało ,z drugiej strony temp cieczy chłodzącej to przy emeryckiej jeździe właśnie te okolice 105c więc taką temp trzyma też olej :niepewny: Gdzie leży prawda nie wiem...Czemu żadna firma tuningowa nie zrobi termostatu który otwiera się przy 100c też nie wiem...

deejeys napisał(a):
U mnie olej przy normalnej jeździe ma "pion" (95-98st) trochę bardziej dynamiczna jazda 105-108st a już deptanie czy tam kille to 115-125st. Tylko jest jedna dość znaczącą różnica... Silnik z 1992r praktycznie seria + podwojona moc + grzałka w postaci sprężarki. No i teraz dalej - u mnie nie ma chłodnicy oleju ani wymiennika woda-olej. Tzn chlodnica to jest ale leży od zimy w garażu. Nie ma komu założyć... Z tego co kojarzę N54 lubią grzać olej przy dynamicznej jeździe do 125st, co nie jest jeszcze jakimś strasznym wynikiem bo widziałem wyższe w dieslach. No i fakt faktem nie padają te motory jakoś szybko. Ja u siebie trzymam się zasady częstej wymiany oliwy (nie kupuje drogich olejów bo to nie ma sensu, lepiej częściej wymienić).


Wysoka temp sprzyja ekologi ,starsze auta nie mają temp cieczy w układzie chłodzenia 104c jak n54 tylko okolice tych 90...15c to dość dużo...N54 łapią często gęsto gdzieś na torach po 140c ,waldek na nurburningu miał 149 i odcięło mu moc w połowie toru...Ja nie jeżdżę po torach nie jest to dla mnie wielki problem ,ale lepiej bym spał widząc temp oleju po deptaniu i rundzie schładzającej 110c niżeli 125c...


Ostatnio edytowano 22 sierpnia 2019, 08:35 przez WitoM, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 22 sierpnia 2019, 08:35 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29762
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
WitoM napisał(a):
Nie wiem już sam każdy piszę inaczej.


tak pisze w katalogu :) otwiera się jakby wcześniej bo nie utrzymuje tej temp 100st tylko właśnie okolice 105 przy normalnej jeździe

deejeys, u mnie jeszcze bez chłodnicy doszło do 125st po kilku ścigach, teraz jest trochę lepiej, olej wymieniłem po 6700km więc też tragedii nie ma :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 22 sierpnia 2019, 08:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
DaaN napisał(a):
WitoM napisał(a):
Nie wiem już sam każdy piszę inaczej.


tak pisze w katalogu :) otwiera się jakby wcześniej bo nie utrzymuje tej temp 100st tylko właśnie okolice 105 przy normalnej jeździe

deejeys, u mnie jeszcze bez chłodnicy doszło do 125st po kilku ścigach, teraz jest trochę lepiej, olej wymieniłem po 6700km więc też tragedii nie ma :)


Gdzie w katalogu jest taka informacja? Ogólnie to chyba na zimę zostawię ten seryjny termostat bo boje się ,że na jesieni będzie mi się długo nagrzewał a i tak przy tych 10/15c nie ma problemu tak dużego ,a na lato założę BMS...Jak nie ogarnie to pomyślę o większej chłodnicy. Z drugiej strony ja osobiście nie miałem nigdy 130c mimo 30c i deptania po mieście więc nie wiem czy powinienem tak dramatyzować...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 22 sierpnia 2019, 08:46 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29762
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_3971

nr 9

ale też spotkałem się z info 105 czy 107st

https://www.mosselmanturbo.com/en/oil-thermostat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 22 sierpnia 2019, 09:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
WitoM napisał(a):
Wysoka temp sprzyja ekologi ,starsze auta nie mają temp cieczy w układzie chłodzenia 104c jak n54 tylko okolice tych 90...15c to dość dużo...N54 łapią często gęsto gdzieś na torach po 140c ,waldek na nurburningu miał 149 i odcięło mu moc w połowie toru...Ja nie jeżdżę po torach nie jest to dla mnie wielki problem ,ale lepiej bym spał widząc temp oleju po deptaniu i rundzie schładzającej 110c niżeli 125c...


Seryjnie termostat w E46 to już 98st + grzałka (dla możliwości otwarcia wcześniej) ale takie 98st wstępnego otwarcia to i tak dużo. Z tego co wiem są termostaty do N54 na niższą temp wody. Drogie ale są :) Ja u siebie włożyłem 84st chyba, więc trzyma mi 88-89 i dla mnie to taki ideał ;)

DaaN napisał(a):
ja za mało jeżdżę ostatnio, bo jakieś 150km miesięcznie ale wydawało mi się że mam niższe te temp oleju

DaaN napisał(a):
deejeys, u mnie jeszcze bez chłodnicy doszło do 125st po kilku ścigach, teraz jest trochę lepiej, olej wymieniłem po 6700km więc też tragedii nie ma


Nom, mało jeździsz generalnie, mniej niż ja rejskarem w sumie :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 22 sierpnia 2019, 09:58 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29762
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
deejeys napisał(a):
Nom, mało jeździsz generalnie, mniej niż ja rejskarem w sumie :rotfl:


no szkoda auta że stoi :D

deejeys napisał(a):
Seryjnie termostat w E46 to już 98st + grzałka (dla możliwości otwarcia wcześniej) ale takie 98st wstępnego otwarcia to i tak dużo. Z tego co wiem są termostaty do N54 na niższą temp wody. Drogie ale są :) Ja u siebie włożyłem 84st chyba, więc trzyma mi 88-89 i dla mnie to taki ideał ;)


jest wody do n54 na 67 st z właśnie 97st


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 657 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 33  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL