BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2024, 01:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwietnia 2008, 15:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
szyby paują tego sie nie osuka w cabrio, klima łagodzi to zjawisko ale i tak gorzej sobie z tym radzi niż w "normalnym" aucie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwietnia 2008, 21:34 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 457
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: E91 320d -E87 120I
kiloff napisał(a):
j-23 napisał(a):
CENY ZADBANYCH E-36 Z KLIMA 96-97 NIE STARCZY 7-8TYS EUR.


taaa ... w szczegolnosci golych 318i i 320i .. najlepsze jest to ze o tym jakie to drogie sa cabria przede wszystkim mowia osoby ktore juz takie maja i chcialyby wziasc niewiadomo ile za nie .. a prawda jest jedna .. cabrio jest drogie - jak jest w idealnym stanie, z m-pakiem, i normalnym silnikiem, a nie wrzuconym od kosiarki .. niestety taki lajf ..


Z pewnoscia to bys chial kupic za 15tys i jeszcze z 1tys utargowac na miejscu.

A tak na powaznie na luzie gdybys chcial sprzedac swoja coupe(wiem ze jest super) tez bys chial za nia dostac smieszne pieniadze? Ceny sa rozne-tu sie zgadzam ja kupujac moja chcialem z silnikiem 2.5-2.8 ale ceny byly o ponad 2.5-3tys eur drozsze.Wiec kto teraz by np w pl byl chetny do zaplaty za 328 np 30tys???? Nikt- niestety. A kierowalem sie bardzie stanem technicznym niz silnikiem-no i wkoncu trafilo mi sie 2.0- Bylem ogladac kilka 2.5 i jednym slowem tragedia. WSZYSTKIE SKATOWANE.

_________________
Galeria BMW 320d E91 M-Pakiet
viewtopic.php?f=6&t=104750


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwietnia 2008, 21:48 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2826
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36
Kod silnika: 320i
chlopaki ja to już zygam tym wszystkim, 3/4 bmek to takie smiecie ze lepiej juz kupić sobie miesieczy albo golfa 4 i sobie darowac kupno BMW. kazda nie bita i malina, przyjazd i plakac sie chce...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwietnia 2008, 22:39 
j-23 napisał(a):

Z pewnoscia to bys chial kupic za 15tys i jeszcze z 1tys utargowac na miejscu.

A tak na powaznie na luzie gdybys chcial sprzedac swoja coupe(wiem ze jest super) tez bys chial za nia dostac smieszne pieniadze? Ceny sa rozne-tu sie zgadzam ja kupujac moja chcialem z silnikiem 2.5-2.8 ale ceny byly o ponad 2.5-3tys eur drozsze.Wiec kto teraz by np w pl byl chetny do zaplaty za 328 np 30tys??


Ja bym dał za super zadbane 328, 30 tys, czemu nie, myśle że jeśli nie istnieje dla ciebie żadna inna marka tylko BMW to nie ma w tym nic dziwnego. Myśle że lepiej jeździć wymazonym autem za które według innych przepłaciłes, niż dusić sie w Toyocie bo jest nowsza, mało awaryjna itp itd.

Pozatym zadbane 328 w takim stanie jak kiloffa zejdzie spokojnie za 22-23 tys, nie pamietam jaki to rocznik, ale chyba 96, tak? Wiec teraz weź sobie zadbane, czarne 328, na pełnym fabrycznym M-Pakiecie, bezywpadkowe, na dobrym wypasie, bez żadnych druciarskich lamp itp. I postaw sobie tez całkiem zadbane 1.8 z 94, ze skórą, ale bez klimy, z druciarskimi lampami, jednym elementem M-Pakietu, na feldze może i dużej, ale srednio pasującej do BMW. Do tego bite (może i lekko, ale zawsze bite), z niefabryczna kierownica. Masz te dwa auta i za 328 ktos chce 22 tys, a za 318 ktos chce 18 tys i co wybierasz?? Ja juz wiem co :D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2008, 07:38 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 700
Lokalizacja: Krosno
Moje BMW: 330Ci/535D/M3/M3/X5
j-23 napisał(a):
Z pewnoscia to bys chial kupic za 15tys i jeszcze z 1tys utargowac na miejscu.


bynajmniej nie, sam myslalem o zmianie na cabrio w tym roku, a raczej dokupieniu cabria, bo mojej mi szkoda sprzedawac (pomimo ofert od zainteresowanych raz na jakis czas - na przyklad wczoraj dzwonil koles ktoremu sprzedalem poprzednia beemke czy nie chce sprzedac bo jest super zadowolony z niej, ale szuka czegos szybszego), ale jak zobaczylem ceny - patrzylem tylko na 328i z m-pakiem - w okolicach 8-10 tys euro to podziekowalem jeszcze na chwile, i zeby nie bylo - j-23 - nie krytykuje twojego auta - nigdy go nie widzialem wiec nawet niewiem dokladnie co i jak ;) ale jak sie zalozycielowi tego watku uda sprzedac swoje bite 318i za 20klockow to bede robil mu tak - :padam:

hardsql napisał(a):
z niefabryczna kierownica.


no widzisz jakie jaja - wymiieniam w tym tygodniu kiere na inna ;) i nie tylko kiere ;) - oczywiscie wszystko na ori, ale jednak inne ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2008, 17:27 
Co kto lubi, ja wole tak jak fabryka zrobiła :)

Pozatym zapewne zachowałeś starą kierownice i dasz ją przyszłemu właścielowi.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2008, 16:18 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 28
Lokalizacja: wrocÂław
kiloff napisał(a):
20 klockow za 318i z `94 roku na kiepskiej feldze, tragicznych swiatlach i bez wypasu to conajmniej nie porozumienie .. do tego po dzwonie ..


kiloff zbieraj zbieraj , może kiedys uzbierasz i będziesz mógł sie przejechac ... nie no bez żartów :hyhy:

a tak na serio to prosze admina o usuniecie tego postu wraz ze wszyskimi zdjeciami ponieważ nowy właciciel nie wyraził zgody na ich publikacje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2008, 19:41 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 215
Lokalizacja: Legionowo/Warszawa
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54b22
Garaż: Było:e34 535i (M30B35), e34 525i 24v (M50B25), e36 320i cabrio (M50B20), e46 320d(M47TU), jest e46 320i (M54B22)
hej VOODOO, miales w tym cabrio elektryczny dach??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2008, 19:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 28
Lokalizacja: wrocÂław
oczywiscie ze elektryczny a sa manualne...??? Jak sa to bardzo malo Pozdro Czekam na kontener z e46 330iC Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2008, 20:24 
VooDoo napisał(a):
330iC


chyba Ci ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2008, 20:37 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 215
Lokalizacja: Legionowo/Warszawa
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54b22
Garaż: Było:e34 535i (M30B35), e34 525i 24v (M50B25), e36 320i cabrio (M50B20), e46 320d(M47TU), jest e46 320i (M54B22)
napewno Ci ;), mam pytanie w sprawie takiego dachu. co to jest jak silniczek slychac ze pracuje, a dach sie nie podnosi?? jakies prowadnice tam sa podobno, tak??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2008, 08:47 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 28
Lokalizacja: wrocÂław
Ci to typ silnika a koncowka C to cabrio lub Convertible :) , a co do dachu to wejdz na you tube i sam zobacz, tez sie z tym troche meczylem "BMW DIY #3 E36 Top Repair" nie wiem czy linka zalapie zobacz
"http://pl.youtube.com/watch?v=boiybaJkMrI" Pozdro ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2008, 10:05 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2168
Lokalizacja: WOT
Moje BMW: E46
a mi jedyne co się w tym cabrio podoba to kolor i środek (pomijając kierownicę, która pomimo, że ori, to mi się tu nie widzi), reszta fuj! nie lubię takiego kombinowania - przód mpakiet, reszta fabryka, tak jak wszyscy mówią te paskudne lampy, do tego 1,8 i po wypadku... no i jeszcze e36 zamiast e30 :rotfl:

_________________
Compi, czyli historia o tym jak dołożyć M-Pakiet i jeździć 1,6 na 18stkach

Coupe, czyli historia o tym jak kupić seryjne auto i nie dać się zwariować


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2008, 15:46 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 215
Lokalizacja: Legionowo/Warszawa
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54b22
Garaż: Było:e34 535i (M30B35), e34 525i 24v (M50B25), e36 320i cabrio (M50B20), e46 320d(M47TU), jest e46 320i (M54B22)
Zaraz zobacze ten link.Czesto sie psuje to w cabrio? Da rade naprawic taki defekt bez zadnego, lub jakiegos wiekszego wkladu??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2008, 16:18 
VooDoo napisał(a):
Ci to typ silnika a koncowka C to cabrio lub Convertible :) ,



oznaczenie silnika to "i" jako benzyna lub "d" jako diesel, dla przykładu:
ci- benzyna coupe lub cabrio


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2008, 17:34 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 215
Lokalizacja: Legionowo/Warszawa
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54b22
Garaż: Było:e34 535i (M30B35), e34 525i 24v (M50B25), e36 320i cabrio (M50B20), e46 320d(M47TU), jest e46 320i (M54B22)
kazdy powinien wiedziec co oznaczaja te literki, wiec ta rozmowa jest bez sensu, nie o tym byl ten temat, tylko o cabrio...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2008, 19:50 
bimeer82 napisał(a):
kazdy powinien wiedziec co oznaczaja te literki, wiec ta rozmowa jest bez sensu, nie o tym byl ten temat, tylko o cabrio...


VooDoo do końca nie wie, więc trzeba wytłumaczyć ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2008, 20:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 690
Lokalizacja: KT 44444
bimeer82 napisał(a):
napewno Ci ;), mam pytanie w sprawie takiego dachu. co to jest jak silniczek slychac ze pracuje, a dach sie nie podnosi?? jakies prowadnice tam sa podobno, tak??

bardzo możliwe że wajha do awaryjnego zamykania dachu pod fotelem sie przesunęła i silinik wypadł z mocowania, trzeba go tylko docisnąc do góry i powinien zaskoczyć , to ciegno pod kanapą jest bardzo czułe czasem wystarczy je lekko ruszyć i silnik wypada z mocowania


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2008, 21:22 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 215
Lokalizacja: Legionowo/Warszawa
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54b22
Garaż: Było:e34 535i (M30B35), e34 525i 24v (M50B25), e36 320i cabrio (M50B20), e46 320d(M47TU), jest e46 320i (M54B22)
aha, to bedzie trzeba sprawdzic to...Na tym filmiku z youtube wlasnie taka wajcha byla, zajrze tam i napisze co to bylo...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL