BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 09:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 650 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 33  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: piotres -->> Z3 2.8 Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 7 sierpnia 2011, 22:02 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Shamowałem po montażu kolektora M54B30 :).

Wynik 208KM/267Nm .

Obrazek

2.8 M52TU+ kolektor dolotowy M54B30 + BMC CDA z dolotem z kratki w zderzaku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> Z3 2.8 208KM Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 7 sierpnia 2011, 22:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1765
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 525d xD / X3 M40i
Kod silnika: N47T / B58
Garaż: E46 328Ci:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98605
F20 116i:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170601
No ładny wynik :) I fajny, równy wykres :)
Kolektor pasował Plug&Play?

_________________
Obrazek

F20 116i M-Pakiet by Vit0 -->> Valencia Orange - sprzedane
E46 328Ci by Vit0 -->> Cosmosschwartz - sprzedane


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> Z3 2.8 208KM Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 7 sierpnia 2011, 22:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
Ale sporo Niutków uciekło

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> Z3 2.8 208KM Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 7 sierpnia 2011, 22:44 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Vit0 : Kolektor pasuje do silnika P&P, jedyne co nie pasuje to przepustnica. Trzeba zastosowac adapter. Mam takie adaptery na sprzedaż, podobnie jak kolektor z M54B25 - info na PW.

Kucharz : Nie uciekło Nm- przed kolektorem było 262 Nm. Jeszcze nie widziałem 2.8 M52TU któremu by na hamowni wyszlo ponad 270Nm.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> Z3 2.8 208KM Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 7 sierpnia 2011, 22:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1765
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 525d xD / X3 M40i
Kod silnika: N47T / B58
Garaż: E46 328Ci:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98605
F20 116i:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170601
Co Ty masz za zaciski z tyłu z Prosiaka jakiegoś? teraz zauważyłem dopiero :P

_________________
Obrazek

F20 116i M-Pakiet by Vit0 -->> Valencia Orange - sprzedane
E46 328Ci by Vit0 -->> Cosmosschwartz - sprzedane


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> Z3 2.8 208KM Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 7 sierpnia 2011, 22:59 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Vit0 napisał(a):
Co Ty masz za zaciski z tyłu z Prosiaka jakiegoś? teraz zauważyłem dopiero :P


Tak , na tyle są z Porsche Boxster S, z przodu z bmw 135i. Przeczytaj kilka poprzednich podstron to sie dowiesz wszystkiego ;).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> Z3 2.8 208KM Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 11 sierpnia 2011, 23:15 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Świat do przesady realny
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b28
piotres napisał(a):
Kucharz : Nie uciekło Nm- przed kolektorem było 262 Nm. Jeszcze nie widziałem 2.8 M52TU któremu by na hamowni wyszlo ponad 270Nm.


proszę to wykres mojej m52b28tu jakiś czas temu, już co prawda nie aktualny...

http://imageshack.us/photo/my-images/13 ... 460ky.jpg/

_________________
"liv" for LIVE!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> Z3 2.8 208KM Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 11 sierpnia 2011, 23:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1765
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 525d xD / X3 M40i
Kod silnika: N47T / B58
Garaż: E46 328Ci:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98605
F20 116i:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170601
Tylko, że tu masz tez 218KM, wieć pewnie po jakiś tam modyfikacjach silnik. A piotres, pisał pewnie o seryjnym M52B28TU, gdzie takich wartosci raczej nie ma.

_________________
Obrazek

F20 116i M-Pakiet by Vit0 -->> Valencia Orange - sprzedane
E46 328Ci by Vit0 -->> Cosmosschwartz - sprzedane


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> Z3 2.8 208KM Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 12 sierpnia 2011, 00:01 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Świat do przesady realny
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b28
Kolektor m54 plus wydech + przesunięte odcięcie, mam gdzieś wykres swojej serii w okolicy 200KM i 280Nm

_________________
"liv" for LIVE!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> Z3 2.8 208KM Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 12 sierpnia 2011, 11:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7468
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego podejścia do tego z3, bardzo mi się podoba to w jaki sposób działasz przy tym autku :ok:
Natomiast o felgach się nie wypowiem :wstyd:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> Z3 2.8 208KM Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 18 sierpnia 2011, 23:54 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
MR.H napisał(a):
Kolektor m54 plus wydech + przesunięte odcięcie, mam gdzieś wykres swojej serii w okolicy 200KM i 280Nm


Ja tu widze na wykresie 218KM i 280Nm, wiec nie sadze ze seria tez miala 280 tak jak piszesz.

Zreszta kiedys pisales ze seria Ci wyplula 207KM a teraz piszesz ze 200.

W GT był przedstawiony twoj samochod i znowu byla mowa o tym ze ma 230KM :D .

Wiec nie wiem, troche to sie jakby nie trzyma "kupy", najlepiej opisz go na forum i wstaw wykresy ;).

Kolektor masz z M54B25 czy z M54B30 ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> Z3 2.8 208KM Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 18 sierpnia 2011, 23:55 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Zmienilem dzisiaj tylne klocki hamulcowe.

Byly TRW - choc mialy raptem 3000km, i nie byly praktycznie wogole zuzyte to bylem zmuszony je wymienic - piszczaly troche od nowosci, a ostatnio piszczaly juz tak glosno (przy szybszej jezdzie i wiekszej ilosci hamowan) ze po prostu nie dalo sie normalnie jezdzic, bo sie ludzie ogladali co to jedzie za zlom ze takie dzwieki wydaje :oops: .Dodatkowo raz mi sie przypalily tak ze az dym z nich poszedl. Nie polecam nikomu klockow TRW, sam napewno tez juz ich nigdy nie kupie.

Chcialem kupic Ferodo Premier o ktorych mam b.dobre zdanie ale kosztowaly ok 260 zl. Poszperalem po niecie i najpierw znalazlem Ferodo DS Performance za 150zl, a potem za ....78zl :shock: . Nie wiem co tak tanio, chyba Intercars robil wyprzedaz (bo tam je znalazlem). Mam nadzieje ze beda Ok i nie beda piszczec.

Sa to klocki klasy EBC Greenstuff czyli usportowione, ale na ulice.

Te zaciski Porsche sa tak sprytnie zrobione ze wogole nie trzeba odkrecac zacisku zeby zmienic klocki - to mi sie podoba :D .

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> Z3 2.8 208KM Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 19 sierpnia 2011, 10:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
Fajna 'zeta'. Szacunek za wkład pracy i używane parts'y. Wiesz co dobre. Chętnie usłysze opinie o wytrzymałości tej powłoki kwarcowej na lakierze.

Cytuj:
Sa to klocki klasy EBC Greenstuff czyli usportowione, ale na ulice.

DS'y dobry wybór :ok: wyrwałeś je po jakiejś kosmicznie niskiej cenie !
EBC green podobno nie mają podejścia do Ferodo DS perf.
Miałem te kloce z przodu w Hondzie i robiły bardzo dobrą robote, dużo lepsze od zwykłych premierów.

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> Z3 2.8 208KM Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 19 sierpnia 2011, 22:53 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Świat do przesady realny
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b28
piotres napisał(a):
MR.H napisał(a):
Kolektor m54 plus wydech + przesunięte odcięcie, mam gdzieś wykres swojej serii w okolicy 200KM i 280Nm


Ja tu widze na wykresie 218KM i 280Nm, wiec nie sadze ze seria tez miala 280 tak jak piszesz.

Zreszta kiedys pisales ze seria Ci wyplula 207KM a teraz piszesz ze 200.

W GT był przedstawiony twoj samochod i znowu byla mowa o tym ze ma 230KM :D .

Wiec nie wiem, troche to sie jakby nie trzyma "kupy", najlepiej opisz go na forum i wstaw wykresy ;).

Kolektor masz z M54B25 czy z M54B30 ?



Szkoda, że tak uważasz, Twoja sprawa, owszem był taki pomiar i tak wyszło wszystko się zgadza. Zgadza się również to, że moje auto było opisane w GT i była mowa o tym, że ma 230KM poniżej masz wykres gdzie było 226KM :D więc Ci oszuści z gazet bardzo skłamali.... było 226KM ale już nie ma bo wykres był beznadziejny teraz jest inaczej

nie wiem co Ci się nie trzyma kupy mam też inne wykresy z ciutkę innymi parametrami, tak jak pisałem trochę się zmienia sytuacja jest dość "dynamiczna" a pamięć jest czasem zawodna napisałem okolice 200KM i się zgadza było nawet więcej o całe 7 słownie SIEDEM, co wydało Ci się podejrzane....trudno nie chcesz wierzyć nie wierz Twoja sprawa.

To nie są wszystkie wykresy,ponieważ sporo pomiarów nie było drukowanych.


Obrazek

Obrazek

Nie mam ochoty na przepychanki, baw się swoim autem, chromuj nakrętki, żyj zdrowo.

Pozdrawiam i życzę sukcesów przy modyfikacjach.

_________________
"liv" for LIVE!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> Z3 2.8 208KM Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 22 sierpnia 2011, 23:03 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 42
Moje BMW: Compact
Kod silnika: M52B28
Nie żebym się wtrącał a propos auta MR.H - bardziej chciałbym nawiązać do hamowni która pięknie przepowiedziała pogodę.
Masz straty na napędzie 33% ?? :mur:
Popatrz na wykres Piotresa - ma straty 14,64% , u mnie 13,98% - warto zaznaczyć że de facto mamy te same płyty podłogowe więc długości wałów oraz dyfry są te same ( różnica może wynikać chociażby z oleju w skrzyni czy w dyfrze ).


Najmocniejsze M52B28 N/A w Polsce które stoi na świni, ma wałki S52, ITB z S50, chromowaną gładź cylindrów, modyfikowaną głowicę od M50 z rozwiercanymi kanałami i innymi zaworami ma ... 244konie na hamowni superflow obciążeniowej pokazującej moc a nie pogodę.

Jeśli swoim złomem pojechałbym do Mastersów to przy ich pomiarach strat na napędzie wyszłoby mi (werble...) 241koni :hyhy: i to bez korekty DIN - taki mam zdrowy silnik że nie potrzebuje żadnych korekt HEJ ! :cwaniak:


Jeśli uraziłem - wybacz... pewnie to ja nie mam racji. Nie napisałeś skąd jesteś ale chyba najprostszy sposób to ustawić się na kresce z Piotresem czy to ze mną.
Mając 226koni przecież zniszczysz nasze 208 i 206 :luka:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> Z3 2.8 208KM Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 23 sierpnia 2011, 07:40 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
MR.H napisał(a):


Szkoda, że tak uważasz, Twoja sprawa, owszem był taki pomiar i tak wyszło wszystko się zgadza. Zgadza się również to, że moje auto było opisane w GT i była mowa o tym, że ma 230KM poniżej masz wykres gdzie było 226KM :D więc Ci oszuści z gazet bardzo skłamali.... było 226KM ale już nie ma bo wykres był beznadziejny teraz jest inaczej

nie wiem co Ci się nie trzyma kupy mam też inne wykresy z ciutkę innymi parametrami, tak jak pisałem trochę się zmienia sytuacja jest dość "dynamiczna" a pamięć jest czasem zawodna napisałem okolice 200KM i się zgadza było nawet więcej o całe 7 słownie SIEDEM, co wydało Ci się podejrzane....trudno nie chcesz wierzyć nie wierz Twoja sprawa.

To nie są wszystkie wykresy,ponieważ sporo pomiarów nie było drukowanych.


Obrazek

Obrazek

Nie mam ochoty na przepychanki, baw się swoim autem, chromuj nakrętki, żyj zdrowo.

Pozdrawiam i życzę sukcesów przy modyfikacjach.


Widze ze uraziłem dumę :D.

Napisz lepiej co DOKLADNIE masz zmienione i na co zamiast strzelać fochy ;).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> Z3 2.8 208KM Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 17 października 2011, 23:07 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Wskaznik VDO temp. oleju z Z3M S50 (te z S54 sa fajniejsze bo tarcza jest szara, niestety cena ok. 2x wyzsza :oops: ) + uszczelka do baku - wprost z ASO:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Tutaj chce go założyć - mam nadzieje ze sie uda :).

Montaż zima.

Znalazlem informacje o tym ze silniki M52TU maja jednak czujnik temp. oleju w podstawce filtra, na dniach postaram sie sprawdzic czy uda sie go użyć do wskaźnika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> Z3 2.8 208KM Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 18 października 2011, 09:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 489
Moje BMW: E36M3,E66
Ladnie te zaciski wygladaja :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> Z3 2.8 208KM Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 30 października 2011, 01:43 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Zakupiłem w koncu lepsze oponki - 4szt x 225/45/ZR17 Michelin Pilot Sport 3.

Uzywane, prod. 22 tydz. 2010r. wiec swieze, bieznik ok 6.5mm na wszystkich rowny (jezdzily w audi quatro).

Chciałem PS2 ale ich juz nie idzie kupić, albo maja 3-4mm bieznika, a nawet jak sa nowe lub prawie nowe to sa z lat 2003-2006 :(.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Oponki jak widac juz załozyłem, przy okazji wyszlo ze mam 1 felge do prostowania :? - zrobie w zime, jak bede mial 17tke zdjeta z e46 zeby na niej postawic na chwile zetke.

Jak na 225 optycznie jest wciaz wasko i wciaz jest drobny naciag na 8 calach. Ale szerzej nie chce ;).

Opony maja bardzo solidny kolniez chroniacy felge - naprawde jest wysoki.

Obrazek

No i dowod ze realoem klamie - w nowym wskazniku jest odrazu zarowka i oprawka ;) . Tylko nie ma nakrecanego pierscienia mocujacego wskaznik i nie idzie go kupic :shock: . No nic, poradze sobie bez niego.

pozdr.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> Z3 2.8 208KM Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 30 października 2011, 10:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7468
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Te felgi pięknie pasują do ...do golfa albo skody :wstyd: załóż ,że chociaż styling 18 , niech to autko wygląda tak jak fabryka przykazała - bo zasługuje ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 650 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 33  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL