BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2024, 01:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 792 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 40  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kucharz -->> BMW 850i
PostNapisane: 26 marca 2016, 19:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7468
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Frank, zdecydowanie zaliczam się do drugiej grupy ;)

Śmiem przypuszczać ,że jest to też jeden z głównych powodów dla których 840 jest tak poszukiwane i cenione.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kucharz -->> BMW 850i
PostNapisane: 26 marca 2016, 19:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
moze i 8er to GT ale V12 nie ma przewagi na tyle nad V8 zeby sie meczyc z tym silnikiem, od momentu jak w rodzinie pojawila sie 750 e32 i jakie cyrki byly i sa z m70 to na naprawde nie chce miec juz z zadnym v12 stycznosci :)
niby taki stary motor i prosta konstrukcja, ale dlatego ze wszystko jest zdublowane, nie ogarnie tego kazdy czesiek w garazu, tutaj trzeba szklanej kuli, duzo doswiadczenia-wyczucia i cos tam szczescia :)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kucharz -->> BMW 850i
PostNapisane: 26 marca 2016, 19:22 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
///david napisał(a):
840 jest tak poszukiwane i cenione.


Niby tak ale Remotec swoją 840 sprzedawał chyba ponad roki nie mógł sprzedać. Tylko nie pamiętam czy nie miał tam automatu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kucharz -->> BMW 850i
PostNapisane: 26 marca 2016, 19:36 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Santino napisał(a):
moze i 8er to GT ale V12 nie ma przewagi na tyle nad V8 zeby sie meczyc z tym silnikiem, od momentu jak w rodzinie pojawila sie 750 e32 i jakie cyrki byly i sa z m70 to na naprawde nie chce miec juz z zadnym v12 stycznosci :)


To może napiszesz jakie to były cyrki ? To już trzecia opinia w tym temacie na tematu usterkowości V12 zupełnie nic nie wnosząca, a ja chciałbym się czegoś konkretnego dowiedzieć bo w przyszłości rozważam zakup M70/M73

Santino napisał(a):
niby taki stary motor i prosta konstrukcja, ale dlatego ze wszystko jest zdublowane, nie ogarnie tego kazdy czesiek w garazu, tutaj trzeba szklanej kuli, duzo doswiadczenia-wyczucia i cos tam szczescia :)


Co oprócz przepływomierza, przepustnicy i rozdzielacza zapłonu jest jeszcze zdublowane ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kucharz -->> BMW 850i
PostNapisane: 26 marca 2016, 19:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
kupiec_fkl napisał(a):
Santino napisał(a):
moze i 8er to GT ale V12 nie ma przewagi na tyle nad V8 zeby sie meczyc z tym silnikiem, od momentu jak w rodzinie pojawila sie 750 e32 i jakie cyrki byly i sa z m70 to na naprawde nie chce miec juz z zadnym v12 stycznosci :)


To może napiszesz jakie to były cyrki ? To już trzecia opinia w tym temacie na tematu usterkowości V12 zupełnie nic nie wnosząca, a ja chciałbym się czegoś konkretnego dowiedzieć bo w przyszłości rozważam zakup M70/M73

Santino napisał(a):
niby taki stary motor i prosta konstrukcja, ale dlatego ze wszystko jest zdublowane, nie ogarnie tego kazdy czesiek w garazu, tutaj trzeba szklanej kuli, duzo doswiadczenia-wyczucia i cos tam szczescia :)


Co oprócz przepływomierza, przepustnicy i rozdzielacza zapłonu jest jeszcze zdublowane ?

orginalny silnik byl zabity przez gaz albo mechanikow, zostal wymieniony za gruby pieniadz kilka lat wstecz u dobrego mechanika specjalizujacego sie w bmw, auto chodzilo i chodzi ale wg mnie nie ma mocy, obecnie czesto sie dławi i przerywa, zdaza sie tak ze wciskasz gaz w podloge i auto ledwo jedzie.
oporcz tego co pisales uklad paliwowy tez jest zdublowany, pompy, przekazniki, na kompie nie pokazuje bledow, i przydalo by sie zaczac grzebac i podmieniac poszczegolne elementy, bo jak by ktos chcial wymieniac po drodze wszystko na nowe, to sorry ale kasy poplynie :)
biorac pod uwage ceny tych aut to chyba warto robic igly, bo wrzucac hajs w sredni model to lepiej isc na dziwki :)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kucharz -->> BMW 850i
PostNapisane: 26 marca 2016, 20:32 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
Heee... ja też jestem w grupie zwolenników V8, natomiast pamiętam że naprawdę tym V12 fajnie się jeździło, dlatego uważam że w tej budzie jak najbardziej pasuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kucharz -->> BMW 850i
PostNapisane: 26 marca 2016, 21:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Ja nie wiem co dokładnie dzieje się w v12 bo nigdy mnie te silniki nie interesowały i nie wnikałem ale przez naście lat interesując się bmw spotkałem rozmawiałem z wieloma osobami które miały duże problemy z v12 i nikt nie umiał ich rozwiązać a ładowane były tam worki kasy. Były też wymiany silniów i to wcale nie z wielkimi przebiagami. Dla mnie v12 mające 300KM nie ma sensu bo generuje duże koszty, pali wiadrami, nie brzmi jak v8 i nie widzę sensu takiego silnika. Ma na pewno swoje plusy ale to już kwestia gustu jeden lubi blondi drugi czarne i tu nikt nikogo nie przekona. V12 akceptuje w lambo gdzie ma 700km jest wściekłe i nadal jest N/A ale nie ma co ujmować bo 850i to rewelacyjny krążownik.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kucharz -->> BMW 850i
PostNapisane: 26 marca 2016, 23:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
--==Mały==-- napisał(a):
Ja nie wiem co dokładnie dzieje się w v12 bo nigdy mnie te silniki nie interesowały i nie wnikałem ale przez naście lat interesując się bmw spotkałem rozmawiałem z wieloma osobami które miały duże problemy z v12 i nikt nie umiał ich rozwiązać a ładowane były tam worki kasy. Były też wymiany silniów i to wcale nie z wielkimi przebiagami. Dla mnie v12 mające 300KM nie ma sensu bo generuje duże koszty, pali wiadrami, nie brzmi jak v8 i nie widzę sensu takiego silnika. Ma na pewno swoje plusy ale to już kwestia gustu jeden lubi blondi drugi czarne i tu nikt nikogo nie przekona. V12 akceptuje w lambo gdzie ma 700km jest wściekłe i nadal jest N/A ale nie ma co ujmować bo 850i to rewelacyjny krążownik.

dokladnie kazdy mysli ze slinik z 80 lat to hop siup, to kup, zacznij serwisowac :) powodzenia

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kucharz -->> BMW 850i
PostNapisane: 27 marca 2016, 01:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 172
Moje BMW: 850i
Wojt4S90 napisał(a):
CSi też nie jest jakoś szczególnie szybkie w dzisiejszych czasach. Co drugi nowy diesel Cię obskoczy na A4


Jakos ja zrobilem kuku wlascicielowi 530 e60. Powiedzmy ze powyzej 100 mial juz wielki problem.
Tak, mam CSI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kucharz -->> BMW 850i
PostNapisane: 27 marca 2016, 09:57 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 29
Posty: 1097
Lokalizacja: Małopolska
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115032
Dobra koniec spamu ;)

V12 w zwykłej e31 i starym leniwym automatem po prostu przy każdym mocnym wciśnięciu pedalu gazu jest zdziwiony że wymaga się od niego cudów i ze musi napedzac klasę G :D

To wg mnie. Z manualem robi już robotę, aczkolwiek na ta pojemność faktycznie przydałoby się z 360hp przynajmniej.


V8? Bo faktycznie ludzie gadają ze prostsze i tańsze w obsłudze. Kwestia gustu nerwów i dostępności - samochodów a później części :)



Żadnym nie jeździłem,może kiedyś zdarzy się okazja. To wszystko co słyszę od ludzi i czytam w necie, więc wiadomo :)



P.S coś mnie ominęło z tym "każdy wiem jak na e31 wyszło BMW", jeśli ktoś byłby tak uprzejmy mnie doinformowac, choćby na pw, byłbym wdzięczny :)

:hyhy:
Wesołych wszystkim

_________________


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kucharz -->> BMW 850i
PostNapisane: 27 marca 2016, 15:42 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1076
Moje BMW: / Chevrolet Evanda
Kod silnika: T20SED
Garaż: viewtopic.php?f=55&t=171130
Marcc napisał(a):
Dobra koniec spamu ;)

V12 w zwykłej e31 i starym leniwym automatem po prostu przy każdym mocnym wciśnięciu pedalu gazu jest zdziwiony że wymaga się od niego cudów i ze musi napedzac klasę G :D

To wg mnie. Z manualem robi już robotę, aczkolwiek na ta pojemność faktycznie przydałoby się z 360hp przynajmniej.


V8? Bo faktycznie ludzie gadają ze prostsze i tańsze w obsłudze. Kwestia gustu nerwów i dostępności - samochodów a później części :)



Żadnym nie jeździłem,może kiedyś zdarzy się okazja. To wszystko co słyszę od ludzi i czytam w necie, więc wiadomo :)



P.S coś mnie ominęło z tym "każdy wiem jak na e31 wyszło BMW", jeśli ktoś byłby tak uprzejmy mnie doinformowac, choćby na pw, byłbym wdzięczny :)

:hyhy:
Wesołych wszystkim



Czytałem kiedyś, że BMW bardzo dużo straciło na E31.
Sam projekt kosztował kupę kasy, potem była zaporowa cena i mało się tego sprzedawało (ale to norma w takich autach).
E31 ogólnie było twardym samochodem... Kiedyś super artykuł o tym czytałem. (poszukam i wkleję).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kucharz -->> BMW 850i
PostNapisane: 27 marca 2016, 15:52 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1076
Moje BMW: / Chevrolet Evanda
Kod silnika: T20SED
Garaż: viewtopic.php?f=55&t=171130
Nie mogę coś znaleźć... (Ale poszukam jeszcze, taki wielki artykuł, opis testów na pustyni, opis budowy itp.)

Tutaj dość ciekawie: http://klasyczny.com/klasyki-swiata-bmw-e31-seria-8/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kucharz -->> BMW 850i
PostNapisane: 27 marca 2016, 16:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
kiedyś gdzieś czytałem, ile BMW dołożyło do każdego wyprodukowanego e31, kwota w tys DM. Z tego powodu do produkcji nie weszło M8 - nie dość że samo e31 było drogie i ciężko się sprzedawało to produkowanie jeszcze droższego M8, na które jeszcze ciężej byłoby znaleźć kupca byłoby strzałem w stopę

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kucharz -->> BMW 850i
PostNapisane: 27 marca 2016, 17:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 814
Lokalizacja: WROCŁAW
Moje BMW: e21/3x850/Z3/2xZ4,M3
Kod silnika: M70B50
Wojtek napisał(a):
///david napisał(a):
840 jest tak poszukiwane i cenione.


Niby tak ale Remotec swoją 840 sprzedawał chyba ponad roki nie mógł sprzedać. Tylko nie pamiętam czy nie miał tam automatu.


Zgadza się, ale pewnie dlatego że potencjalni zainteresowany za tak marnie pieniądze oczekiwali auta z udokumentowanym przebiegiem bezwypadkowego i z oryginalnym lakierem. Miałem automat, manual będzie za jakiś czas ale już spięty z V12.

840 bardzo podratowała nędzna sprzedaż E31 w połowie lat 90-tych. Jeśli się nie mylę od 96r w Anglii były dostępne tylko 8 z V8 bo V12 i nikt nie kupował.
Nie ma co płakać czy V8 czy V12, dla przypomnienia konkurencyjny MB R129 był też dostępny jako R6.

_________________
850i 6b Manual Diamantschwarz
viewtopic.php?f=6&t=167668
850i 6b Manual Rosso Corsa
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166537
Z3 2.8 Roadster M Optik
viewtopic.php?f=6&t=152954&p=2012676#p2012676
Z4 3.0i G Power SK Plus RS
viewtopic.php?f=6&t=164216&p=2171698#p2171698
M3 E36 3.2l SMG
viewtopic.php?f=89&t=167590


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kucharz -->> BMW 850i
PostNapisane: 27 marca 2016, 19:37 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
remotec napisał(a):
manual będzie za jakiś czas ale już spięty z V12


Lubię to :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kucharz -->> BMW 850i
PostNapisane: 28 marca 2016, 00:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
Ciekawa dyskusja się zawiązała.

Po kolei:

Kamil, napisałeś, że te konkretne v12 jeździło przyjemnie. Owszem, ale chciałbym zobaczyć Twoją minę jakbys się teraz przejechał, z nowymi swiecami, wkładami Pipercrossa, nowym układem zapłonowym i wydechem. Różnica jest niesamowita!

Ale to co powyżej kosztuje niestety parę PLN, a M70 jest bardzo wrażliwy na braki w tym temacie.

Czy 850 to szybkie auto? Raczej nie, to autostradowy krążownik. Ale 850 jeździ się jak samochodem elektrycznym, obroty prawie się nie ruszają a auto jedzie do przodu wyraźnie.

automat 4HP, dla mnie to zaleta, jeżdżę raczej spokojnie a on pasuje do takiego stylu

manual w żadnym v8 czy v12 mnie nie interesuje

Zawsze chciałem mieć 850i z M70, z 4HP, z lat 90-92 najlepiej w Calypso, więc mam swój ideał, za co i Wam raz jeszcze dziękuję!

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kucharz -->> BMW 850i
PostNapisane: 28 marca 2016, 11:12 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
Kucharz napisał(a):
Kamil, napisałeś, że te konkretne v12 jeździło przyjemnie. Owszem, ale chciałbym zobaczyć Twoją minę jakbys się teraz przejechał, z nowymi swiecami, wkładami Pipercrossa, nowym układem zapłonowym i wydechem. Różnica jest niesamowita!

Przy pierwszej nadarzającej się okazji zamawiam przejażdżkę :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kucharz -->> BMW 850i
PostNapisane: 28 marca 2016, 11:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2756
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 E39
Kod silnika: S62B50
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=156497
Kucharz napisał(a):
więc mam swój ideał, za co i Wam raz jeszcze dziękuję!

Do Twojego ideału brakuje chyba jeszcze pakietu CSI który podobno gdzieś tam dla niej trzymasz??? :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kucharz -->> BMW 850i
PostNapisane: 28 marca 2016, 19:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Kucharz napisał(a):
wkładami Pipercrossa

Nad tym bym się dwa razy zastanowił, przepuszczają sporo syfu do komory spalania.

Świetne auto, co do manuala i automatu, najlepsza opcja to mieć dwie 8er, jedną z automatem a drugą z manualem :rotfl:

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kucharz -->> BMW 850i
PostNapisane: 28 marca 2016, 21:27 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 15
Lokalizacja: Gotenhafen
Moje BMW: E30 cabrio
Żeby już nie ciągnąć tematu "V8 czy V12" to jakiś czas temu oglądałem program o, zdaje się, Bentley'u Continental GT, który też jest wyposażony w silnik 8 lub 12-cyl. Podsumowując samochód padło ciekawe stwierdzenie, które wydaj mi się pasuje też do E31 - że wersja V8 może nie ma takiej estymy jak V12, ale poza tym niczego jej nie brakuje :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 792 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 40  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL