BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 12:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 113 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: piotres-->> E91 LCI 318d M-Pakiet LeMans/Oyster
PostNapisane: 3 lutego 2019, 23:53 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Clio sprzedane i chwilowo nie mam czym jeździć ...318d by się przydało ale nie pojdę na skróty i skończe wszystko tak jak ma być :ok: . A takie ogarnianie podwozia gdy chcemy odnowić każdy detal to bardzo żmudna praca.

Obrazek

Przwod przelewowy w baku u mnie na szczęście jak nowy - tył w orginalnej koszulce .

Obrazek

Tuleję dyfra zmieniam już w drugiej E91 - wszystko w zawiasie z tyłu 100% OK w obu tylko ta tuleja pękła :zdegustowany: .

Obrazek

Obrazek

Obrazek

To jeszcze do cynkowania.

Obrazek

Wszystko już wróciło z cynkowania :hyhy: .

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

W międzyczasie wziąłem się na wózek tylny :hyhy: - poszedł Cortanin F (miejscowo) + novol 360 + czarny półmat akryl.

Obrazek

Tu już zaciski przygotowane do malowania proszkowego - zawoże jutro.

Obrazek

To jescze do cynku jutro leci ....

Obrazek

Mycie pierdółeczek.

Obrazek

Obrazek

Wosk aż się ulewał i to zdrowo - poszło ok 1l wosku do profili - wtryśniety gdzie się tylko da.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Powoli coś tam widać efekty :piwo: . Działam w każdej wolnej chwili z 318d , poświęcam na to obecnie min 2-3 godziny dziennie a i tak efekty widać mozolnie . Ale ...powoli do przodu. :hurra:

pozdrawiam !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->> E91 LCI 318d M-Pakiet LeMans/Oyster
PostNapisane: 4 lutego 2019, 00:06 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 250
Moje BMW: Helga E53
Kod silnika: M57/TU
Niesamowita robota.
Świetne podejście. Tak trzymać.
Fajnie sie to
Czyta/ ogląda;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->> E91 LCI 318d M-Pakiet LeMans/Oyster
PostNapisane: 4 lutego 2019, 02:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 77
Lokalizacja: Nowogard / Szczecin
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52TU
Garaż: Jest:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168616

Było:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=156299
Bardzo dobra robota ! Takie podejście to ja szanuje :padam: :super: Czekam na zdjecia jak to wszystko bedzie wygladalo zlozone :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->> E91 LCI 318d M-Pakiet LeMans/Oyster
PostNapisane: 4 lutego 2019, 02:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Switnie zazdroszcze wolnego czasu i umjetnosci :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->> E91 LCI 318d M-Pakiet LeMans/Oyster
PostNapisane: 4 lutego 2019, 08:51 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29640
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
świr :rotfl: :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->> E91 LCI 318d M-Pakiet LeMans/Oyster
PostNapisane: 3 marca 2019, 18:26 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Poszło w strone finishu ale jeszcze sporo do zrobienia :dontgetit: . Każdy wolny czas poświęcam 18d, nie miałem nawet kiedy wcześniej wrzucić fot :kwasny: :

Obrazek

Takie rameczki sobie zakupiłem (zamówiłem customowe :rotfl: ). Auto kupione 50km od Monachium więc wszystko pasuje ;).

Obrazek

Założyłem na chwile świeżutki zderzak przedni i po chwili namysłu stwierdziłem ze jednak nie mogę tych lamp tak zostawić ("spiaskowane" od kamyczków) - poszedł szlif kloszy i lakier bezbarwny z pistoletu :).

Obrazek

Środkowy ślizg tylnego zderzaka też ucierpiał przy kolizji- czego wcześniej nie zauważyłem. Na szczęście używki na allegro są po 20zł idealnie więc luzik.

Obrazek

Problem który trapi większość bmw z manualna skrzynią - wyciek z wybieraka - nowy simering powinien załatwić temat na długi czas. Olej w skrzyni zmieniał poprzedni właściciel w październiku.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Składanie odnowionych części to przyjemność :cwaniak: .

Obrazek

Obrazek

Udało się zakupić paski OE - BMW Performance ...już niedostępne w ASO .

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zawiasik tył poskładany i świeży olej motul motyl do dyfra (orginał po 219tys nie był jakiś tragiczny - ot lekko ściemniał).

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Składanie na czysto - to lubie .

Obrazek

Obrazek

Wydeszek od 330d M57 przecięty na poł idealnie udało się złożyć. Pospawany spoiną kwasoodporną żeby nie było rudzielca za 2 miesiące w miejscu spoin :cool: .

Obrazek

Obrazek

Wydech miał pasować P&P ale oczywiście nie pasował wogóle - był za długi i kąt zły. Faktycznie na bmw klub można wyczytać że taki wydech pasuje PP do 2.0d ale to może była mowa o M47. Tu nie pasuje wogóle . :rotfl: Nie wiem jak by było z wydechem z N57 ale ten z M trzeba dorzeźbiać od strony DPF. Ja celem tego zakupiłem V-band 70mm i złącze elastyczne 100/70 od FMIC.pl.

Stare złącze już się rwało (siatka puściła przy zakuwce) więc i tak mnie by to irytowało jakbym to zostawił, a tak był powód na zmianę ;). I teraz jest uczciwe 70mm bez zwężek od DPF do samego końca.

Zapomniałem zrobić zdjęć jak to wyszło - ale wyszło pięknie. Musicie mi uwierzyć na słowo :rotfl: .

Obrazek

Standartowo żarówki chrom w kierunki boczne.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Lampy po dogłaskaniu polerka idealnie udają nowe :] . Zajrzałem przy okazji do modułów skrętu gdyż jak wiadomo lubią się psuć od wilgoci ale brak śladów obecności wody pod dekielkami - zabezpieczyłem płytki contact sprayem i można składać.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Muszę sobie w końcu zapamiętać że zdjęcia podwozia na podnośniku nie zrobie telefonem :kwasny: . Za słaba lampa ...albo nie umiem. :rotfl:

Obrazek

Przód ze spliterkami dla mnie jest cudny. A kolor po polerce będzie miazga - już widzę na tym świeżym zderzaku . Teraz troche kusi by pomalować maskę do kompletu bo ma już troszke odbić ...pomyślę nad tym jeszcze. Szkoda trochę bo jest ori powłoka.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Nowe gniazdo 9pin przy haku, wszystko zabezpieczone contactem, wszystkie światła działają. :]

Obrazek

Obrazek

Listwy wokół szyb też mnie cieszą :D .

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Postawiłem auto na Ispiri i wyszło takie coś ...przód sterczy czego wcześnie na 16' zimowych nie było widać. :zdegustowany: Poprzedni właściciel zmieniał sprężyny na 1 osi ...pewnie były to przednie i pewnie założył zwykłe, nie mpakowe :zawstydzony: .

Celem naprawy takiego stanu rzeczy został zamówiony Eibach Pro Kit. Miał już dojść w czwartek ale obsuwa konkretna ze strony kochanej poczty.

Obrazek

Delikanie zacząłem działać we wnętrzu . Fotel pasażera już wyjęty celem odświżenia skórek i montażu pompowania pleców.

Obrazek

Wyświetlacz od CIC pro także - celem naklejenia folii antyglare bo jak widać ma ryski.

I teraz 2 problemy/ prośby o pomoc:

1. Czy ktoś z was z sukcesem wymienił baterie w takiej syrenie ori alarmu ?
Obrazek

Bo wyświetla mi błąd awaryjnego zasilania tej syreny przy diagnostyce, a nie wiem jak się do niej dobrać, o ile wogóle da się wymienić w niej baterie.

2. Auto pali mi dużo jak na 318d - pojechałem dziś do pracy tym autem, a że geometria totalnie rozjechana to jechałem max 70 km/h jak dziadek - po 17km w jedną stronę, total 34km . Wynik po 2 takich dystansach jadąc totalnie kapeluszniczo to 8,4l .... WTF ? 320d 177 przy takich dojazdach paliło mi 6,3l a jeździłem dużo szybciej, przy takiej jeździe byłoby tam 5,5-6,0l. Co poza termostatami tzn temperaturą cieczy może dać taki efekt ? Tempraturę tą o ile pamietam sprawdzałem i była OK. Już wcześniej zauważyłem że auto pali co najmniej litr więcej jak 320d. A efekt ten występuje szczególnie na krótszych trasach. Przy powrocie z Niemiec oba auta wyświetlały identyczne spalanie 6,0l.
Auto jeździ OK, nie czuje nic złego w pracy silnika. Moc też OK jak na 18d.

pozdrawiam !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->> E91 LCI 318d M-Pakiet LeMans/Oyster
PostNapisane: 4 marca 2019, 08:22 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29640
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
:hurra:

ale koza :D mnie na eibachu siadło tak:

viewtopic.php?f=6&t=166842&p=2217904#p2217904

kolorystycznie do zestawienia nie pasują felgi ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->> E91 LCI 318d M-Pakiet LeMans/Oyster
PostNapisane: 28 marca 2019, 00:21 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Jadę dalej ....

Obrazek

Obrazek

Pranie przednich pasów przy okazji demontażu foteli - wbrew bełkotowi z internetu uprałem pasy w klasycznym płynie do prania ubrań (chyba lidlowym) i jak widać było warto :D . Taki brudek z 2 pasów. W poprzednich autach borykałem się z problemami brudzenia białych ubrań pasami i teraz mogę tylko powiedzieć tyle że żałuje że nigdy wcześniej tego nie robiłem. Zwijanie pasów też bajka.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wspomniane prokit i efekt jak widać ...słaby ...przód ok 65cm, tył 63cm. Seria 67/64 cm.

Obrazek

Obrazek

W międzyczasie wpadły zaślepki otworów pompy cyruklacyjnej montowanej na lewym kielichu od aaben. Polecam każdemu kto tej pompy nie posiada !

Obrazek

Obrazek

Fotele przód montaż pompowanego wsparcia ledźwi którego brakowało mi do fotelowego "voll" :oops: i naprawa wysuwanych wsparć kolan-w obu fotelach blokowanie nie działało. Ktoś chyba myślał kiedyś że to się wciska bez odbezpieczania blokadki i połamał ząbki w obu fotelach ... :oops:

Obrazek

Obrazek

Przednie fotele przeszły pełną regeneracje zestawem od Colourlock . Farba nałożona pistoletem.

Obrazek

Doły foteli po wycięciu otworów na kółeczko od sterowania poduszką ledźwiową również zostały odświeżone gdyś standartowo były lekko skopane butami.

Obrazek

Tapicerka - dawca- fotele z ktorych pozyskałem wsparcie ledźwiowe.

Obrazek

Malowanko.

Obrazek

Obrazek

Wszystkie trzpienie zawiasów drzwi nasmarowałem smarem miedzianym po wykręceniu - polecam każdemu - drzwi chodzą 2x lżej .

Obrazek

Tunel też do mycia.

Obrazek

Nowy wspornik kolan kupiłem nowkę w torebce na allegro ...szczęśliwie udało się za 100zł zamiast 255zł w aso ...ot leżak z jakiegoś aso.

Obrazek

Potem zobaczyłem na olx ogłoszenie o chęci wymiany springów sportline na prokit ...szczęśliwie właściciel sprężyn mieszkał 40km odemnie , jak się potem okazało to kolega ppiotrek z forum :D . Podmianka obu nam pasowała bo Piotrek chciał 1-2cm w góre a ja 1-2 w dół szczególnie przodem. No więc do dzieła.

Obrazek

Obrazek

Takie coś zostało u mnie na koniec dnia (dosłownie ...spręzyny umyłem i było ok 23.50 :) ).

Obrazek

Kolejna podmianka która pasowała obu stroną ...tym razem w rodzinie, drewno poszło do rodzicowego 320d a ja wziąłem satin silber.

Obrazek

Do takiego wnętrza drewno ....nawet w miarę spasowało wg mnie :D .

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jak widać na Sportline przód dalej stoi na 65cm ...dlaczego ? nie mam pojęcia :duh: . Odbioje amorków podciąłem nawet bo myślałem że to one podpierają ale nie. Z katalogowych -45mm u mnie wyszło -20mm :duh: :duh: :duh: . Przynajmniej żona się cieszy . :mrgreen: Z tyłu sprężyny mpakietowe i proporcja wysokości tył-przód wyszła całkiem OK.

Obrazek

Obrazek

No więc można było w końcu ustawić geo ...na ekranie wyniki przed.

Potem dokupiłem troche chemii:

Obrazek

Drink dla 18tki :).

Obrazek

Sprawdzimy co wart ten "odkamieniacz" całe auto jest wolne od osadu poza felcami drzwi we fragmentach i tyłami drzwi ...Niestety tam poprzedni właściciele nie wycierali wody i troche by można coś z tym spróbować zrobić.

Obrazek

Ori apteczka bo brakowało.

Obrazek

Ktoś nieświadomy sprzedawał za 59zł komplet ori dywaników w idealnym stanie ...nie zastanawiałem się więc długo bo akurat welurów mi brakowało a co ori to ori . Trzeba uprać i będą jak nówki za 300 czy 400zł po tygodniu używania :P .

Obrazek

Ispiri FFR1 sprzedały się szybciutko (co ciekawe też jeżdzą na e91 w lemansie) więc tymczasowo założyłem buciki performance 313 pożyczone od ISa który czeka na swoją kolej.

Obrazek

Na takiej oponie która ma szerokość jak większość 275 + tłumik z 330d można pomyśleć że pod maską jest z "400" a tymczasem nawet tylu Nm nie ma (póki co :mrgreen: ).

Obrazek

Byłem pewien że jak jest taka naklejka to prawy airbag można "jakoś" wyłączyć ...jednak myliłem się. Nie pomyślałem że może brakować tak oczywistej rzeczy jak wyłącznika airbagu pasażera która to teraz jest dla mnie ważna.

Obrazek

Nie mogłem znaleźć na allegro odpowiedniego modułu FZD z przyciskami SOS, do szybra i kontrolka airbag potrzebnego do retrofita włącznika ...więc wpadłem na pomysł że zrobie to po swojemu na przekaźniku i rezystorach 2.2 ohm. Szukając na allegro stycznika 12v 4P przypomniało mi się że przecież kupowałem do ISa podsufitkę z kompletem oświetlenia....poszedłem z podwyższonym pulsem do pomieszczenia gdzie ją trzymałem i ....
Jest ...cudem FZD w tym suficie był dokładnie taki jak potrzebuje :D :D szczęśliwy dzień. Teraz tylko stacyjka + zaślepka do jej przymocowania w desce i można montować.

Obrazek

Obrazek

Taki naciąg miał być na 20' Breyton Race GTS 8,5+10 ...zakupiłem już oponki 225/30 i 245/30 Falkena ...ale felgi sprzedałem tydzień po złożeniu kół :cool2: :lol: . Lecz ...będą 20 na próbe napewno . Tyle że za jakiś czas.

Oj jak teraz patrzę wstecz to narobiłem się przy tej "osiemnastce" najwięcej chyba ze wszystkich dotychczasowych aut :lol: . No przy z3 może więcej ale tamtą miałem 9 lat. Już prawie fin ale jednak jeszcze coś mi zostało żeby potem już tylko jeździć.

Jak dobrze pójdzie to na dniach dostane coś czego mi brakowało i czego szukałem od dawna ...coś co przybliży o kolejny krok całe auto do "volla" - jak to piszą na mobile :lol: i na dodatek jest nam realnie potrzebne.

pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->> E91 LCI 318d M-Pakiet LeMans/Oyster
PostNapisane: 28 marca 2019, 08:21 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29640
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
:super:

dziwne dlaczego przód nie siadł jak powinien, u mnie zagrały te springi :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->> E91 LCI 318d M-Pakiet LeMans/Oyster
PostNapisane: 28 marca 2019, 08:36 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
Szacunek za ogrom pracy, też tak bym chciał ; ) Duże zaplecze i jeszcze więcej wiedzy, pozytywnie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->> E91 LCI 318d M-Pakiet LeMans/Oyster
PostNapisane: 28 marca 2019, 08:36 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 38
Posty: 5113
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
Ford S-Max 2.0
Volvo V40

Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
Świetne podejście, miało być zwykle daily a tu takie mody :super: Bardzo fajne 3er, lubię takie zestawienia kolorystyczne :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->> E91 LCI 318d M-Pakiet LeMans/Oyster
PostNapisane: 22 kwietnia 2019, 14:04 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Świąteczny UP :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Maska jednak nie była tak mocno wysiekana odpryskami jak mi się wydawało więc porobiłem zaprawki na tych największych i jest OK :) . Jak na 220 tys km i ori lakier to jest bardzo dobrze.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

2x Menzerna , gąbki 3m i kilka ładnych godzin pracy.

Obrazek

Obrazek

W przerwach polerki założyłem 2kg gaśnicę Gloria w bagażniku.

Obrazek

Po polerce IPA z wodą by wymyć wypełniacze past.

Obrazek

Ten WSR Gel też dał radę :ok: .

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Na koniec powłoka Sonax Polimer Netshield i wyszło bardzo fajnie :) . Fotograf ze mnie marny ale na żywca lakier robi świetne wrażenie.

Obrazek

Obrazek

Wnętrze też doczyściłem, uprane tylne pasy, wszystkie skóry dokończyłem szarym mydłem i zakonserowałem Gliptone. Do tego doczyściłem podsufitke bo miała punktowe zabrudzenia, umyłem wszystkie szyby itd.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Potem przez chwile wpadły inne felgi - VMR V710 (marka z USA) ;) . Jak widać obniżenie jest takie sobie . Myśle troche o jakims zawieszeniu gwintowanym (wstępne plany) gdyż do sprężyn wybitnie nie mam szczęścia.

Obrazek

Obrazek

No i zakupiłem 2 gadżety które ciężko dorwać - rolety szyb tylnych i manetkę od aktywnego tempomatu . Roletki założe przed latem, a manetka pewnie poczeka dłuższy czas na resztę komponentów, jeśli wogóle się doczeka ;).

Auto jeździ co dziennie i cieszy mnie wyglądem . Jazdą już troche mniej, muł to nie jest ale te 143KM to troche mało, szczególnie dól jest słaby. No i silnik dalej pali za dużo, tak równo 1l za dużo co wg mnie powinien w porównaniu do 320d 177 - tu nie schodzę poniżej 7.0l a standart to 7,4l. Tam nigdy tak wysokiego spalania nie widziałem , 6.6l to już max. Nie wiem czym jest to spowodowane, wtryski korekty mają idealne (odchyłki od zera max 0,2), ciśnienie paliwa też OK, temperatura płynu chłodniczego również. Ktoś ma jakieś pomysły ?

Jako jakiś dziwny pomysł chodzi mi po głowie swap na motorownie z 123d, chyba nie byłoby to zbyt trudne bo w końcu to też N47. A tam te 240KM byłoby na miękko z pewnie mniejszym spalaniem i byłoby to chyba jedyne 323d bo googlowałem za tym ale żadnych informacji nt. takiego szczepu nie znalazłem. Orientujecie się kto byłby w stanie ogarnąć podłączenie ECU z 123d do tej budki i za ile ? To narazie wstępny plan, nie wiem czy go zrealizuje, ale spytać was nie zaszkodzi.

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->> E91 LCI 318d M-Pakiet LeMans/Oyster
PostNapisane: 22 kwietnia 2019, 20:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Moje BMW: E36 323i
Kod silnika: M52B25
Piękne auto, super podejście do tematu i każda zmiana na wielki +, chętnie będę tu zaglądał :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->> E91 LCI 318d M-Pakiet LeMans/Oyster
PostNapisane: 23 kwietnia 2019, 17:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
tą masę polimerową wurtha daje się prosto na epoksyd? póżniej czymś się jeszcze przykrywa? jakie wrażenia po aplikacji? jest to w miarę elastyczne?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->> E91 LCI 318d M-Pakiet LeMans/Oyster
PostNapisane: 23 kwietnia 2019, 22:24 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Te masy polimerowe są naprawde bardzo elastycznie, miękka guma się z nich robi :). Tak bezpośrednio na epoksyd i potem się już niczym nie przykrywa. POLECAM !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->> E91 LCI 318d M-Pakiet LeMans/Oyster
PostNapisane: 24 kwietnia 2019, 15:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47
Garaż: E46 320Cd Lifestyle Edition -> viewtopic.php?f=6&t=171922
Chętnie zaglądam do Twoich tematów, dobrze się czyta i ogląda Twoje fotorelacje z działań przy aucie :) widzę że jesteś z Pomiechówka, wybierasz się może do Serocka w sobotę?

_________________
Moje BMW E46 320Cd


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->> E91 LCI 318d M-Pakiet LeMans/Oyster
PostNapisane: 24 kwietnia 2019, 23:44 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
mam plan na chwilę podjechać ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->> E91 LCI 318d M-Pakiet LeMans/Oyster
PostNapisane: 25 kwietnia 2019, 07:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 903
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: F06 640xd
Kod silnika: N57Z
Co tam będzie w Serocku? Może i ja podlecę?

_________________
Zdrowaś muzo, bitów pełna, bas jest z Tobą;
błogosławionaś ty między gatunkami i błogosławiony owoc żywota twojego,
DJ. Święta Techniawo, Matko Rave'u, graj nade nami głuchymi,
teraz i w godzinę chill-outu naszego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->> E91 LCI 318d M-Pakiet LeMans/Oyster
PostNapisane: 25 kwietnia 2019, 08:49 
Wzorowe podejście do tematu. Dobra robota Piotres :super:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: piotres-->> E91 LCI 318d M-Pakiet LeMans/Oyster
PostNapisane: 6 lipca 2019, 23:19 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Auto dobrze służy jako daily . Update:

Obrazek

Obrazek

W międzyczasie wysypało się koło pasowe wału - pierwszy raz BMW zawiodło mnie na tyle że musiałem wracać do domu na lince - na szczęście tylko ok 40km od domu :P . Wpadło nowe Febii.

Obrazek

Który kolor ładniejszy ? :D

Obrazek

Standartowo dla E91 pękł przewód w przepuście przy klapie tył i keyless przestał działać . Naprawa dosyć łatwa, przeciągnąłem nowy grubszy przewód. Jedynie podpowiem jakby ktoś podczas naprawy zrobił zwarcie do masy na tym czerwonym przewodziku - leci bezpiecznik nr 63 - sam musiałem do tego dojść z czym zeszło mi się ładnych kilka godzin :zakrecony: .

Obrazek

Obrazek

Obrazek

W międzyczasie auto jeździło na różnych felgach - Breyton Magic Racing 9x19.

Obrazek

Fota rodzinna vol1 ;)

Obrazek

Obrazek

BBS CH 8,5+9,5x19.

Obrazek

Obrazek

Fox racing 8,5+9,5x19 .

Niestety na żadnych felgach poza magic racingami nie najeździło się długo bo zawsze zostały sprzedane kilka dni po założeniu na auto :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 113 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL