BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 02:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 657 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 33  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 27 maja 2019, 14:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
szym600 napisał(a):
Czarne nerki zawsze na + :)

Trafiłem tutaj ze względu na MHD. Sam poważnie się tym interesuję, głównie ze względu na exhaust burble, jednak zmartwiła mnie trochę wiadomość o tym, że na seryjnym wydechu z katalizatorami nie uda się uzyskać "strzałów" :dobani:
Chyba trzeba poważnie rozważyć opcję wycięcia tego ustrojstwa.
Póki co jednak czeka mnie wymiana pompy wysokiego ciśnienia. Przechodziliście już przez to ze swoimi 335i? Bo podobno strasznie podłe te pompy.

Btw, super autko. Niech służy i cieszy :ok:


U mnie pompę wymieniał poprzedni właściciel więc nie i myślę ,że nie będę musiał :P Co do MHD no to niestety taką wiadomość uzyskałem od supportu MHD mimo ,że wcześniej pytałem i ktoś inny od nich pisał mi ,że można lecz w grę wchodzi jedynie wgranie na poziomie soft :wstyd: Potem okazało się inaczej :kwasny:

Co do tematu samochodu to zamówiłem sobie pasek klinowy bo stary delikatnie popiskiwał i przy okazji jego wymiany popsułem wąż od wody bo zwyczajnie rozsypał mi się w rękach ze starości :zdziwko: Tak więc auto na ten moment stoi i czeka na przesyłkę z wężami od naszego forumowego kolegi RORAFALKI ,któremu bardzo chciałbym jeszcze raz podziękować za pomoc ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 27 maja 2019, 14:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
WitoM napisał(a):
Co do tematu samochodu to zamówiłem sobie pasek klinowy bo stary delikatnie popiskiwał i przy okazji jego wymiany popsułem wąż od wody bo zwyczajnie rozsypał mi się w rękach ze starości Tak więc auto na ten moment stoi i czeka na przesyłkę z wężami od naszego forumowego kolegi RORAFALKI ,któremu bardzo chciałbym jeszcze raz podziękować za pomoc ;)

popsułeś :P

paczka już w drodze :30:

polecam się :piwo:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 27 maja 2019, 14:38 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Potwierdzam. Przednie katalizatory nie puszczą "strzałów" w N54. Ale nie ma co się bać catless DP ;).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 27 maja 2019, 14:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
piotres napisał(a):
Potwierdzam. Przednie katalizatory nie puszczą "strzałów" w N54. Ale nie ma co się bać catless DP ;).


Czy ktoś się boi :rotfl: Kwestia czasu ;) W normach spalin chyba powinien się mieścić w dalszym ciągu po wrzuceniu DP?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 27 maja 2019, 14:49 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8212
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Jak mierzą na luzie to na bank będzie oki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 27 maja 2019, 16:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
A mniej/więcej z jakimi kosztami wiąże się wywalenie katalizatorów? :D
Bo jak mniemam kwestie mechaniczne, czyli samo wycięcie tego i wstawienie rurki to jedno, a program pod auto to inna sprawa. Chyba, że od razu po wycięciu katalizatorów ładuje się mhd?
Jestem zielony w tej kwestii :zdegustowany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 27 maja 2019, 17:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Ładujesz MHD stage 2 bez plusa i tyle...A koszt to około 1.5/2k + MHD więc nie jakiś masakrycznie duży ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 27 maja 2019, 21:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Przystępnie :) chociaż w moim przypadku dochodzi jeszcze zakup urządzenia z androidem. Chyba, że uda mi się dorwać kogoś z MHD w okolicy żeby obadać temat. Do tej porty byłem nastawiony raczej na indywidualny program robiony przez tunera, ale widzę, że MHD się sprawdza :padam:
A jak tam, udało Ci się dotrzeć na hamownię i sprawdzić furę?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 28 maja 2019, 09:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
szym600 napisał(a):
Przystępnie :) chociaż w moim przypadku dochodzi jeszcze zakup urządzenia z androidem. Chyba, że uda mi się dorwać kogoś z MHD w okolicy żeby obadać temat. Do tej porty byłem nastawiony raczej na indywidualny program robiony przez tunera, ale widzę, że MHD się sprawdza :padam:
A jak tam, udało Ci się dotrzeć na hamownię i sprawdzić furę?


No wlasnie na hamownie byłem umówiony w sobotę ,ale zachciało się zmieniać pasek i unieruchomiłem samochód wiec hamownie musiałem odwołać :kwasny: W ten weekend niestety jadę do rodziny na Kraków więc nie dam rady zhamować ,może w pierwszy weekend w czerwcu :P Poprzednia 335i miała 340hp i 460nm i była znaczenie wolniejsza więc obstawiam ,że tutaj parametry mogą być bliskie temu co deklaruje mhd...Na czerwiec również planuje czyszczenie kanałów dolotowych i wymianę kilku uszczelek bo podstawa filtra delikatnie się poci.,a dalej może ten downpipe jeśli chodzi o mechaniczne sprawy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 31 maja 2019, 15:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Dobra potrzebuje się poradzić. Chciałem sobie zamówić końcówki wydechu...Stanęło na 100mm i co do tego jestem przekonany...I teraz mam dwa bardzo podobne typy:
http://www.tlumikisportowe.com/305,konc ... 104xs.html
http://www.tlumikisportowe.com/256,konc ... yna-!.html

Różnica taka ,że pierwsza ma kąt cięcia 25stopni ,natomiast druga ma kąt 12stopni .Drugie pytanie to czy da się jakoś zdemontować oryginalne końcówki czy trzeba ciąć rure?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 31 maja 2019, 15:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
ja bym dał tą z mniejszym kątem

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 31 maja 2019, 17:06 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
A ja z kolei z większym :D

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 31 maja 2019, 17:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Jeśli już takie, to ja bym dał tą z mniejszym kątem, moim zdaniem większy kąt lepiej wygląda przy 4 rurkach :)
Co do końcówek chyba czeka Cie cięcie. Nigdzie tam nie widać żadnych śrubek, a na realoem pokazuje, że są ściśle powiązane z całością
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=WB73-USA-01-2007-E92-BMW-335i&diagId=18_0684

Sam zastanawiałem się nad zmianą u siebie, tylko ja chciałem z jednej rurki zrobić 2 :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 31 maja 2019, 17:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
No tak patrzyłem na samochodzie i w sumie ten kąt przy dyfuzorze jest dość spory bo na oko okolice 2x stopni i zastanawiam się co zrobić :kwasny: Początkowo też myślałem, że 12stopni będzie ok ale jak poszedłem do auta to nabrałem wątpliwości :zakrecony:

Posprawdzałem trochę ,oryginał ma kąt około 5stopni i jest to zdecydowanie za mało :kwasny: Kąt otworu na koniec wydechu w zderzaku to ponad 30stopni więc w teorii lepiej powinno się zgrać 25stopni ale sam nie wiem :looka:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 1 czerwca 2019, 07:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
WitoM, daj proste :rotfl:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 1 czerwca 2019, 17:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Dobra zamówiłem 12stopni ,boje się że patrząc od góry schowają się i nie będzie to dobrze wyglądać :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 1 czerwca 2019, 17:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
10cm średnica, będzie widać :ok:

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 3 czerwca 2019, 07:14 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
będzie spoko, tylko trzeba ciąć stare... średnicę z drugiej strony ile wybrałeś? chyba może mieć 60mm

kszyhu napisał(a):
10cm średnica, będzie widać :ok:


:szok: :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 3 czerwca 2019, 11:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
DaaN napisał(a):
będzie spoko, tylko trzeba ciąć stare... średnicę z drugiej strony ile wybrałeś? chyba może mieć 60mm

kszyhu napisał(a):
10cm średnica, będzie widać :ok:


:szok: :D


Wziąłem 60mm bo rura jak mierzyłem ma 58mm więc akurat powinno się wpasować...Teraz tylko tak się zastanawiam czy to przyspawać czy tylko skręcić opaską jak przyjdzie i zostawić tak :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 3 czerwca 2019, 11:54 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
nie wiem czy zmieścisz po przy lewej jest zawór jak szybko rzuciłem okiem, daj znać bo też myślę zmienić te oem końcówki ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 657 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 33  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL