BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2024, 04:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 657 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 33  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 29 sierpnia 2019, 21:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
KrisC napisał(a):
druga chłodnica w ISie jest do wody nie do oleju. Poza tym bez zmiany termostatu ciagle robocza temperatura bedzie wysoka i nano eko turbo oleje zmienią się w płynne rozwolnienie przy pierwszej próbie sprawdzenia vmaxa latem


Termostat nie wiele zmieni bo tutaj nawet z bypassem po prostu układ nie wyrabia i na torze podchodzi pod 140c. W korkach brakuje wentylatora ,przy maks bucie za mały wymiennik ciepła i tyle...Ale nie dramatyzujmy golf mk7 gti łapie przy ostrzrjrzej jeździe temp 120c i tam nikt się tego nie czepia...Ja teraz przy 34c i lekkim swirowaniu po mieście nie miałem nawet ponad 120c więc nie panikujmy...Dobre W40 przystosowane do pracy w tych 120/130c i wszystko powinno być elegancko ;) 130c nigdy nie przekroczyłem jeszcze, przy rolkach za aluwielem i bandai 4x 70-250 miałem 122/123c ,a też było dość ciepło ponad 25c...130+ da się osiągnąć chyba tylko na torze przy sprawnym układzie i dobrym oleju ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 29 sierpnia 2019, 21:33 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
No ja 129 stopni załapałem po paru ścigach, chłodzenie. Później autostrada i parę razy do 270(kaganiec ;o) i było zaś 129 stopni ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 29 sierpnia 2019, 21:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Sifacil napisał(a):
No ja 129 stopni załapałem po paru ścigach, chłodzenie. Później autostrada i parę razy do 270(kaganiec ;o) i było zaś 129 stopni ;)


No i ty bynajmniej nie masz serii...te 130c wcale nie takie hop siup przekroczyć na drodze w sprawnym aucie...Plus jeśli uruchomimy sobie w mhd czy po prostu w sofcie opcję obniżenia temperatury cieczy chłodzącej też delikatnie to pomaga i jeszcze ciężej przekroczyć ten próg 130c...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 30 sierpnia 2019, 07:07 
Offline
Forumowicz

Posty: 122
Witom chlodnica oleju to wyposazenie o nazwie "przystosowane do wysokich predkosci" - jesli sie myle prosze poprawic.

Mhd coolant target na sport + bms, nie przekroczylem 100 stopni robiac logi i pomiary 100-200, jezdzac w kolko na autostradzie :p w miescie tez trzyma taka temp, ale poswirujemy troche i 110-115, ale 120 jak na razie na tym zestawie nie zlapalem. Mapa stock z ppk.

_________________
https://www.facebook.com/groups/2383249901685207/
BMW N54/N55/B58


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 30 sierpnia 2019, 07:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
kiler07 napisał(a):
Witom chlodnica oleju to wyposazenie o nazwie "przystosowane do wysokich predkosci"


To by nawet było odzwierciedleniem prawdy w kwestii nazwy bo już nawet nie chciałem pisać, że najszybciej przynajmniej u mnie rośnie temperatura oleju gdy dobijam do prawej strony licznika. Im wyższe obciążenia tym większa temperatura... :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 30 sierpnia 2019, 07:49 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29705
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
kiler07 napisał(a):
Witom chlodnica oleju to wyposazenie o nazwie "przystosowane do wysokich predkosci" - jesli sie myle prosze poprawic.


tak jest, u mnie tego nie było więc dołożyłem ;)

kiler07 napisał(a):
Mhd coolant target na sport + bms, nie przekroczylem 100 stopni robiac logi i pomiary 100-200, jezdzac w kolko na autostradzie :p w miescie tez trzyma taka temp, ale poswirujemy troche i 110-115, ale 120 jak na razie na tym zestawie nie zlapalem. Mapa stock z ppk.



do bdb temperatury :ok:

deejeys napisał(a):
Im wyższe obciążenia tym większa temperatura... :)


:ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 30 sierpnia 2019, 07:50 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
DaaN napisał(a):
kiler07 napisał(a):
Witom chlodnica oleju to wyposazenie o nazwie "przystosowane do wysokich predkosci" - jesli sie myle prosze poprawic.


tak jest, u mnie tego nie było więc dołożyłem ;)

kiler07 napisał(a):
Mhd coolant target na sport + bms, nie przekroczylem 100 stopni robiac logi i pomiary 100-200, jezdzac w kolko na autostradzie :p w miescie tez trzyma taka temp, ale poswirujemy troche i 110-115, ale 120 jak na razie na tym zestawie nie zlapalem. Mapa stock z ppk.



do bdb temperatury :ok:




Jak na serię :D :zabawa:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 30 sierpnia 2019, 07:52 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29705
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
ten układ taki jest, znajomy ma pod 500KM, bez termostatu, chłodnica oleju 2x większa od oem z wentylatorem a i tak się grzeje :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 30 sierpnia 2019, 07:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
ekologiczne te N54/5 :rotfl:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 30 sierpnia 2019, 08:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Czyli nie ma chyba sensu z tym walczyć :rotfl: Dobry olej, krótkie interwały i będą się miały dobrze nasze n54/n55 ;) Z tą chłodnicą seryjną temperaturę do 110c u mnie trzyma podczas ciągłej jazdy od 70 do gdzieś 160 ,potem zaczyna delikatnie rosnąć ponizej tych 60/70 pęd powietrza tez jest na tyle mały że rośnie...W korkach sytuację poprawia obniżenie temp mhd i załączona klima widocznie gdzieś tam delikatnie dmucha ten wentylator wtedy osobiście dochodzę do 115 i dalej zbytnio nie chce nawet przy deptaniu ,bo jak się tylko zatrzymam to zaczyna delikatnie zbijać...Na seryjnej temp płynu i klimą off nawet jak miałem 125 i zatrzymałem się na światłach to temp w zasadzie nie spadała...
Ps:A ktoś się orientuję jak sprawa wygląda w serii F? 340i np?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 30 sierpnia 2019, 08:35 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
WitoM napisał(a):
Czyli nie ma chyba sensu z tym walczyć :rotfl: Dobry olej, krótkie interwały i będą się miały dobrze nasze n54/n55 ;) Z tą chłodnicą seryjną temperaturę do 110c u mnie trzyma podczas ciągłej jazdy od 70 do gdzieś 160 ,potem zaczyna delikatnie rosnąć ponizej tych 60/70 pęd powietrza tez jest na tyle mały że rośnie...W korkach sytuację poprawia obniżenie temp mhd i załączona klima widocznie gdzieś tam delikatnie dmucha ten wentylator wtedy osobiście dochodzę do 115 i dalej zbytnio nie chce nawet przy deptaniu ,bo jak się tylko zatrzymam to zaczyna delikatnie zbijać...Na seryjnej temp płynu i klimą off nawet jak miałem 125 i zatrzymałem się na światłach to temp w zasadzie nie spadała...
Ps:A ktoś się orientuję jak sprawa wygląda w serii F? 340i np?


Niby trzyma niższe temp niż n54/n55 w Exx. pod 120 max. Ale jak to tam rozwiązane jest :suchy:


Ostatnio edytowano 30 sierpnia 2019, 08:51 przez Sifacil, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 30 sierpnia 2019, 08:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Sifacil napisał(a):
WitoM napisał(a):
Czyli nie ma chyba sensu z tym walczyć :rotfl: Dobry olej, krótkie interwały i będą się miały dobrze nasze n54/n55 ;) Z tą chłodnicą seryjną temperaturę do 110c u mnie trzyma podczas ciągłej jazdy od 70 do gdzieś 160 ,potem zaczyna delikatnie rosnąć ponizej tych 60/70 pęd powietrza tez jest na tyle mały że rośnie...W korkach sytuację poprawia obniżenie temp mhd i załączona klima widocznie gdzieś tam delikatnie dmucha ten wentylator wtedy osobiście dochodzę do 115 i dalej zbytnio nie chce nawet przy deptaniu ,bo jak się tylko zatrzymam to zaczyna delikatnie zbijać...Na seryjnej temp płynu i klimą off nawet jak miałem 125 i zatrzymałem się na światłach to temp w zasadzie nie spadała...
Ps:A ktoś się orientuję jak sprawa wygląda w serii F? 340i np?


Tam nie ma wodnego icka już? Bo wiem, że jest jakiś taki wydajny bardzo, że nie trza go ruszać na początku.

P.S wodny to chyba w emkach tylko, ale no jakiś wydajny icek tam siedzi tak czy siak :D


Nie no w 340i siedzi wodny icek Ale co z olejem?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 30 sierpnia 2019, 08:45 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29705
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
jest wodny ale jak temperatury to niech się posiadacze wypowiedzą :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 30 sierpnia 2019, 08:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 122
WitoM w sobote pogadam z właścicielem 340i ;)
Sifacił ale mowa o chlodzeniu wody nic IC :D ale tak w b58 jest wodny cooler jak w s55 itd ;)

_________________
https://www.facebook.com/groups/2383249901685207/
BMW N54/N55/B58


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 30 sierpnia 2019, 09:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=17_0375

Ma ktoś na foto jak w aucie to realnie wygląda? Wizualnie wydaje się być dość duża. Aż się zdziwiłem, bo myślałem, że tam będzie coś wielkości wymiennika woda/olej ewentualnie jakiś wąski pasek. Jest tam flow powietrza? Bo dla mnie mimo wszystko to słabo tam z tym olejem, gdzie stare m50 turbo bez chłodnicy na tanim oleju rozpierającym panewki, wały i dysze natryskowe :rotfl: (10w60 valvoline) ma podobne lub nawet niższe temp oleju.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 30 sierpnia 2019, 10:18 przez deejeys, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 30 sierpnia 2019, 09:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 122
https://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=786371

_________________
https://www.facebook.com/groups/2383249901685207/
BMW N54/N55/B58


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 30 sierpnia 2019, 09:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
deejeys napisał(a):
Ma ktoś na foto jak w aucie to realnie wygląda?

google pokazują tak
Obrazek
https://www.do88.se/en/artiklar/bmw-m3- ... acing.html

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 30 sierpnia 2019, 09:42 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29705
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
viewtopic.php?f=6&t=166842&p=2208829#p2208829

rorafalki, pokazałeś jakąś większą :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 30 sierpnia 2019, 09:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
DaaN napisał(a):
rorafalki, pokazałeś jakąś większą :D

tak, jakiś aftermarket, dlatego link wrzuciłem

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 30 sierpnia 2019, 09:51 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29705
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
kiedyś coś takiego było na allegro

https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=457182

jeszcze wentylatory włożyć, tylko chyba bez nadkoli i kół trzeba jeździć :rotfl:

deejeys napisał(a):
Ma ktoś na foto jak w aucie to realnie wygląda? Wizualnie wydaje się być dość duża. Aż się zdziwiłem, bo myślałem, że tam będzie coś wielkości wymiennika woda/olej ewentualnie jakiś wąski pasek. Jest tam flow powietrza? Bo dla mnie mimo wszystko to słabo tam z tym olejem, gdzie stare m50 turbo bez chłodnicy na tanim oleju rozpierającym panewki, wały i dysze natryskowe (10w60 valvoline) ma podobne lub nawet niższe temp oleju.


jest kanał powietrza na całą powierzchnię chłodnicy i wylot w nadkolu, także jest tam przewiew :)

gdzie tam stare poczciwe m50t do n54, tu maczają już ręce eko inż, stąd takie wysokie temp pracy układu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 657 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 33  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 103 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL