BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 04:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 657 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 33  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 30 sierpnia 2019, 09:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
czyli problem temp. oleju w N54/5 jest problemem, a nie wydumką

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 30 sierpnia 2019, 10:00 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29681
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
problem i nie, sprawne auto z lekko podniesioną mocą, z chłodnicą oleju, ciężko ma przekroczyć 130 (nie mówie o torze), ja miałem max 124 w upalny wieczór po 4 ścigach, gdzie po ostatnim zaraz zjechaliśmy na cpn i auto nie miało się jak schłodzić, zostawiłem silnik pracujący, tak to było 118st, po paru min ruszyłem i temp spadała

dobry olej, częste wymiany, grzanie i chłodzenie silnika z głową i problemu nie ma :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 30 sierpnia 2019, 10:02 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
rorafalki napisał(a):
czyli problem temp. oleju w N54/5 jest problemem, a nie wydumką

Te z chłodnica jak się dna i myśli to nie powinno być większego problemu, natomiast te bez chłodnicy, to się naczytałem i nasłuchałem o różnych przypadkach - mało pozytywne

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 30 sierpnia 2019, 10:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Ciekawe jak jest rozwiązany obieg tego oleju, bo skoro ma wymuszony obieg powietrza to w teorii powinno odbierać temperaturę. Ja tam pewnie założył aftermarketowa na środku i ogień... :D Może jest jakiś zaworek/restryktor gdzieś który ogranicza przepływ. Chociaż olej od zawsze ciężko stygnie...
BTW ktoś czytał opinie po wymianie na dedykowaną aftermarketowa? Spada temp czy tylko nieznacznie? Są takie wentylatory cienkie do driftu wkładają na chłodnice oleju. Może to też jakaś opcja :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 30 sierpnia 2019, 10:28 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29681
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
deejeys, nic tam nie ma, oem termostat oleju jest na 105-110 st wg różnych źródeł, więc zanim ten olej przepłynie przez tą malutką chłodniczkę która jest po stronie gorącej silnika to też minie sporo czasu a olej dalej jest grzany podczas ścigu :D bez termostatu jest trochę lepiej ale jak już dasz kilka razy w palnik to nie ma zmiłuj :)

deejeys napisał(a):
BTW ktoś czytał opinie po wymianie na dedykowaną aftermarketowa? Spada temp czy tylko nieznacznie? Są takie wentylatory cienkie do driftu wkładają na chłodnice oleju. Może to też jakaś opcja :D


trochę spada, wystarcza na 1 ścig więcej i potem to samo :rotfl: dlatego wolałem założyć oem, p&p niż robić jakieś gwinty, węże, mocowania itp


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 30 sierpnia 2019, 11:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 679
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
deejeys napisał(a):
Ciekawe jak jest rozwiązany obieg tego oleju, bo skoro ma wymuszony obieg powietrza to w teorii powinno odbierać temperaturę. Ja tam pewnie założył aftermarketowa na środku i ogień... :D Może jest jakiś zaworek/restryktor gdzieś który ogranicza przepływ. Chociaż olej od zawsze ciężko stygnie...
BTW ktoś czytał opinie po wymianie na dedykowaną aftermarketowa? Spada temp czy tylko nieznacznie? Są takie wentylatory cienkie do driftu wkładają na chłodnice oleju. Może to też jakaś opcja :D



to nic nie daje, zakładaliśmy Mocala 12 rzędów i 16 rzędów i większe i to nic nie zmienia. Termostat olejowy puszcza obieg na chłodnice powyżej 105 chyba a to o wiele za późno. BMS sprzedaje termostaty co sie otwierają przy 88-92 ale u nas to mało popularne

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 30 sierpnia 2019, 11:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Czyli po prostu taki urok n54 nic się nie poradzi na to...Trzeba lać dobry olej i myśleć...To ostatnie to lekarstwo na całe zło ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 30 sierpnia 2019, 11:59 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
Albo nie katować po prostu :zabawa:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 30 sierpnia 2019, 13:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
No czyli najlepsza opcja to ten wspomniany termostat. Żadna wielka technologia, 90st poczatkowego otwarcia to ideał. Można dawno pałować i nie zastanawiać się czy nanosranotechnologia uratuje panewki w pościgu na autostradzie czy mocniejszym upalaniu po obwodnicy. Temat wyczerpany imho. Seria zapewne ma 110 (info realoem) wstępnego tak jak było pisane + histereza jak w przypadku wodnego jest zazwyczaj 14st to tu bedzie podobnie co daje te ~125st przy maxymalnym otwarciu termostatu i dosc mało wydajnej ori chłodnicy.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 30 sierpnia 2019, 14:24 przez deejeys, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 30 sierpnia 2019, 14:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
deejeys napisał(a):
No czyli najlepsza opcja to ten wspomniany termostat. Żadna wielka technologia, 90st poczatkowego otwarcia to ideał. Można dawno pałować i nie zastanawiać się czy nanosranotechnologia uratuje panewki w pościgu na autostradzie czy mocniejszym upalaniu po obwodnicy. Temat wyczerpany imho. Seria zapewne ma 10x wstępnego tak jak było pisane + histereza jak w przypadku wodnego jest zazwyczaj 14st to tu bedzie podobnie co daje te ~125st


No tylko gdzie kupić ten termostat mi powiedz :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 30 sierpnia 2019, 14:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1156
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Jak chcesz to mam taki nieużywany termostat, kupiłem za 2stówki 1,5 roku temu w http://www.andrew-performance.pl/
nie zdążyłem założyć do 335is bo się sprzedała :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 30 sierpnia 2019, 14:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
W Google dużo wyników + oferta powyżej... No na pewno da się kupić. Sprawdź tylko wersję, na jakiejś stronie dwie minuty temu widziałem, że są różne wersje po rocznikach przed/po 2007r. Tylko pobieżnie sprawdziłem z ciekawości.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 30 sierpnia 2019, 15:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Vaporr napisał(a):
Jak chcesz to mam taki nieużywany termostat, kupiłem za 2stówki 1,5 roku temu w http://www.andrew-performance.pl/
nie zdążyłem założyć do 335is bo się sprzedała :D


Daj jakieś fotki pw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 2 września 2019, 13:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Pytanie ,ten termostat podejdzie do mnie do 335i? Teorytycznie chyba powinien ,ale wole spytać. Ktoś wie jak się sprawdza?
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 2 września 2019, 13:30 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
Wygląda podobnie jak bypass z BMS. Ja ostatnio go zamontowałem w koncu, trochę pojeździłem, co prawda wieczorem, ale było dalej koło 25 stopni i temperatura widocznie poszła w dół. 105 stopni około przy normalnej jeździe, parę depnięć i do 115 dochodzi, po czym spada. Ale zaś w mieście wściekanie się, strzelanie itp, to po chwili 120 ;) Aczkolwiek, nie miałem więcej niż 120, gdzie to mi się nie zdarzyło jeszcze tym samochodem :D Więc coś tam działa, ale nie jest to rozwiązaniem problemu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 7 września 2019, 12:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Z racji wolnej chwili wczoraj w nocy wybrałem się samemu sprawdzić ile realnie w jedną osobę robi 100-200 to moje 335i na stage 2...No i ogólnie chyba całkiem nie źle w bagażniku graty z pracy jakieś dodatkowe 25kg no i nie całe pół zbiornika paliwa...Ciśnienie w kołach normalne ,luźnie próby bez spiny...Pierwsza próba od tak ,druga próba zmiana biegów w okolicach 6.5k więc przed końcem pomiaru przebitka przy 190 na 5 no i tak średnio bym powiedział ,trzecia do końca ile się da do 7k wyszła tak sobie ,czwarta na 3 do 6700 i na 4 do końca pomiaru...Stage 2 V7 na V8 obstawiam że może było by minimalnie lepiej wysokością specjalnie bym się nie sugerował bo aplikacja sama mówi jeśli chodzi o wysokość i ogólnie dokładność +-3m w tamtych miejscu na wysokomierzu n.p.m w mapach google pokazuje ,że teren praktycznie idealnie równy. Ogólnie wyniki dość powtarzalne było jeszcze kilka pomiarów po liczniku wychodzi 9s z groszem myślę ,że spoko :) Po dobiciu ciśnienia ,wywaleniu 20kg ,zostawieniu rezerwy i obejrzeniu wykresu myślę powtarzalne okolice 10s i besty poniżej 10s osiągalne na apce...RL pewnie podobnie bo jak licznik pokazuje 9s...Ciekaw jestem jak będzie na stage 2+ ale to jeszcze trochę...A poniżej wyniki
Obrazek
Przyszła mi też kolejna paczka od rafała ,w zasadzie jak co tydzień jakieś tam pierdoły :rotfl:
Obrazek
Co do temperatur to wczoraj jak tak sobie jeździłem okolice 15c na zewnątrz temp oleju nie przekraczała 115c ,ale zamówiłem ten termostat od vapora może założę teraz ,może na lato ,jakoś w wolnej chwili pewnie sprawdzę czy będzie różnica :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 7 września 2019, 12:18 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Rob hybrydę i na 400+


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 7 września 2019, 12:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
alduwiel napisał(a):
Rob hybrydę i na 400+


Nie nie będę psuł sobie samochodu...Na stage 2+ będzie 400+ ,pomontuje trochę gratów może pojadę na indywidualne strojenie żeby zrobić ile się bezpiecznie da z seryjnych turbin więc pewnie przedział 420-450hp i wystarczy...Szkoda auta na więcej, będzie mało kupię m4 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 7 września 2019, 16:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1156
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
ta apka jest niewairygodna i nic nie mowi o aucie... zainstalowalem wczoraj i zobacz w temacie alduwiela jakie durnoty mi wyszly


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 7 września 2019, 16:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Vaporr napisał(a):
ta apka jest niewairygodna i nic nie mowi o aucie... zainstalowalem wczoraj i zobacz w temacie alduwiela jakie durnoty mi wyszly


Napisałem ci tam czemu wyszły ;) Jak mam 9.2/9.3 po licziku i 10s 105-210 To nie może wyjść na RL 12s...Spróbuj samsungiem s9/s10/a50 wyjdzie na pewno dużo lepiej ;) Aplikacja nie jest winna tylko urządzenie GPS ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 657 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 33  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL