BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 września 2019, 12:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 511 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 26  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 5 kwietnia 2019, 20:36 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 29
Posty: 2706
Lokalizacja: WARSZAWA ZAWADY
Moje BMW: 120dA
Kod silnika: M47D20TU
Garaż: BMW e87 120dA in progress / impreza GT
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
Nie wiem o czym piszesz z tą elektroniczną szpera i co niby mialaby robić oprócz hamowania kół.... Latanie bokiem rozumiem tak jak w M3 można robić. Osobiście jestem zdania że dyferencjał jest otwarty w E92 nieM3.

_________________
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 5 kwietnia 2019, 22:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1679
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Garaż: E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
Warto sobie poczytać o tym temacie ;) Na pewno nie jest to poziom mechanicznej szpery, ale jeżdżąc wcześniej bez elsd a teraz z widzę bardzo dużą różnicę w zachowaniu samochodu i podczas przyspieszania i jeżdżenia po zakrętach szczególnie bez włączonej trakcji :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 6 kwietnia 2019, 02:20 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 29
Posty: 2706
Lokalizacja: WARSZAWA ZAWADY
Moje BMW: 120dA
Kod silnika: M47D20TU
Garaż: BMW e87 120dA in progress / impreza GT
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
No może jest jak mówisz... Dzisiaj działałem trochę z apka, która używałeś do pomiarów i z trzech pomiarów mam wyniki 100-200 na tym samym odcinku odpowiednio 9s 11s i 10.01s haha bardzo optymistyczne obstawiam że ten najwyższy jest najbliżej prawdy. Pomiary oczywiście na Niemieckiej autostradzie przy zjeździe na lotnisko ;)) aaa. No i chyba trafiłem na forumowego mclarena i jakieś BMW podczas próby pomiaru... XD

_________________
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 6 kwietnia 2019, 09:12 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 897
Lokalizacja: Czarnków-Piła
Założyłeś już nowe opony?
Jak kupiliśmy żonie e91 320d 200km to miała tak fajne opony że bokiem latała jakby miała dyfer zaspawany nie raz na deszczu przy 90km/h na lekkim zakręcie potrafiło mocno bokiem postawić po zmianie opon szpera znikła;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 7 kwietnia 2019, 10:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1679
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Garaż: E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
Opony już teraz po wczorajszej tragedii ,są zmienione była taka konieczność po tym jak jedną rozsadziło na hamowni ,ponieważ okazały się być w gorszym stanie niż myślałem :wstyd:
Finalnie hamowania nie było ponieważ brakło czasu ,ale zapowiadało się dość dobrze :rotfl: Poniżej link do filmiku ,w 42s słychać strzały :rotfl:


I taki efekt
Obrazek

I dwie fotki wątpliwej jakości z telefonu zastępczego z pt spota :niepewny:
Obrazek
Obrazek


Co do odczuć po zmianie opon to mam mieszane :/ Trochę żałuję ,że to nie run flat niby są wzmacniane XL ,ale i tak nie jest tak jak było i czuć ,że samochód przy wysokich prędkościach rzędu 200/220 zaczyna delikatnie pływać ,a dokładniej tylna oś :kwasny: Trakcja jest rewelacyjna nawet na 1 biegu teraz klei dość dobrze ,trzeba się postarać żeby zerwać przyczepność natomiast prowadzenie przy wysokich prędkościach mnie trochę martwi :/ Pewnie się do tego przyzwyczaję za trochę ,ale póki co to w porównaniu do tego co było jest trochę jak na jachcie. Tak się zastanawiam czy nie podnieść trochę ciśnienia bo napompowali 2,5 był dramat ,podniosłem do 2,8 jest trochę lepiej i w teori jak dobije do 3 to powinno być jeszcze trochę lepiej tylko znowu czy to nie przesada bo zazwyczaj jeżdżę sam albo z dziewczyną :zakrecony: Niech ktoś coś podpowie ,bo nie spodziewałem się ,aż takiego efektu i trochę mnie to martwi bo nie jest tak pewnie przy wysokich prędkościach jak było :/ Czuć to delikatne pływanie od okolic 100 cały czas ,ale przy 200 zaczyna się to robić niebezpieczne bo szybsza zmiana pasa to auto przez 100m delikatnie myszkuje tyłem :przestraszony:

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 7 kwietnia 2019, 15:06 przez WitoM, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 7 kwietnia 2019, 12:37 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Posty: 48
Moje BMW: EX e87 118, jest f21
Gratuluje samochodu! widzę, że udało się wrócić do benzyny w pięknej budzie e92 i 35i!
gratuluje jeszcze raz piękna jest jak to e92! :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 7 kwietnia 2019, 12:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2674
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Mi sie mega podoba srebrny,a co do laczkow to ja zawsze daje na niski profil to 2.8 na przod i 3.0 na tył ( mniej pali ;) )

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 7 kwietnia 2019, 13:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1679
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Garaż: E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
Dziękuję za opinię ,póki co ciśnienie zmieniłem z przodu było 1.7 i w jednym i drugim kole :zdziwko: Zrobiłem 2.6 tył był nie całe 2.7 zrobiłem 3.0 ,sprawdzę jak będzie teraz :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 7 kwietnia 2019, 14:03 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 29
Posty: 2706
Lokalizacja: WARSZAWA ZAWADY
Moje BMW: 120dA
Kod silnika: M47D20TU
Garaż: BMW e87 120dA in progress / impreza GT
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
Te opony to łyse jak kolano miałeś tak na zdjęciach widać... :rotfl:

_________________
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 7 kwietnia 2019, 14:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1679
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Garaż: E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
grabolek363 napisał(a):
Te opony to łyse jak kolano miałeś tak na zdjęciach widać... :rotfl:


Od wewnątrz delikatnie były już zużyte ,to prawda :rotfl: :rotfl: Ręką macałem od zewnątrz to było jeszcze z 3/4mm ,ale jednak od wewnątrz trochę się już wytarły :oczami:

Ps:Wrzucę jeszcze filmik z dźwiękiem seryjnego wydechu w tunelu :oczami:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 7 kwietnia 2019, 17:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1679
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Garaż: E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
Po teście z podbitym ciśnieniem stwierdzam, że nie widzę znacznej poprawy ,auto jak pływało tak pływa do 100 ledwo wyczuwalne 100-160 delikatnie 160 i w górę mało przyjemnie i dość nerwowo więcej niż 220 strach jechać bo przy zmianie pasa buja jak jachtem :rozpacz: Tylko Run flat da mi odpowiednią stabilność? Przecież M3 ma ten sam rozmiar i nie ma Run flat i nie ma takich cyrków więc nie wiem o co chodzi. Podjadę jutro na stację diagnostyczną może jak pękła opona to oberwało jakąś tuleje bo tak nie było na pewno :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 7 kwietnia 2019, 18:10 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 598
Moje BMW: E82
Kod silnika: N54
WitoM napisał(a):
Po teście z podbitym ciśnieniem stwierdzam, że nie widzę znacznej poprawy ,auto jak pływało tak pływa do 100 ledwo wyczuwalne 100-160 delikatnie 160 i w górę mało przyjemnie i dość nerwowo więcej niż 220 strach jechać bo przy zmianie pasa buja jak jachtem :rozpacz: Tylko Run flat da mi odpowiednią stabilność? Przecież M3 ma ten sam rozmiar i nie ma Run flat i nie ma takich cyrków więc nie wiem o co chodzi. Podjadę jutro na stację diagnostyczną może jak pękła opona to oberwało jakąś tuleje bo tak nie było na pewno :(


U mnie bez runflatow, na seryjnym zawiasie, tej samej oponie tylko 225/35 przód i 255/30 tył, nawet 280+ jest w miarę stabilnie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 7 kwietnia 2019, 18:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1679
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Garaż: E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
No to nie ogarniam o co chodzi :/ Podjadę na stację diagnostyczną jutro i sprawdzę :kwasny:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 7 kwietnia 2019, 19:30 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 29
Posty: 2706
Lokalizacja: WARSZAWA ZAWADY
Moje BMW: 120dA
Kod silnika: M47D20TU
Garaż: BMW e87 120dA in progress / impreza GT
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
Zawias z tyłu może masz wyebany u mnie lata się jak po sznurku mimo że 225/45 X4 jest.

_________________
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 7 kwietnia 2019, 20:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1679
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Garaż: E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
Problem polega na tym ,że wcześniej tak nie było :/ Jutro pojade na stację diagnostyczną żeby przetrzepać zawieche z tylu jak nic nie wyjdzie to założę zimowe 225/45 Run flaty i sprawdzę czy się poprawi :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 7 kwietnia 2019, 21:23 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 19528
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
WitoM, tyle mocy dobrze że hamownia cała :hyhy: :hyhy:

Troszkę słaba kwestia z tymi kapciami... zmieniaj na te zimówki i badaj temat ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 7 kwietnia 2019, 22:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1270
Moje BMW: e92 335i
Garaż: było: e46 330d touring
ja bym raczej obstawiał jakieś luzy w zawieszeniu, może wyrobione tuleje albo łączniki stabilizatora, sprawdź zawias tył i przód


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 8 kwietnia 2019, 07:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1679
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Garaż: E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
smietnik napisał(a):
ja bym raczej obstawiał jakieś luzy w zawieszeniu, może wyrobione tuleje albo łączniki stabilizatora, sprawdź zawias tył i przód


No też tak myślę, ale jak kupowałem auto miesiąc temu wszystko bylo wzorowo i do soboty do zmiany opon wszystko bylo idealnie. Po incydencie na hamowni i zmianie opon jest jakaś kaszanka :looka:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 8 kwietnia 2019, 11:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1679
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Garaż: E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
Byłem na SKP zawiecha super zero luzów...Opony chodzą na boki ,ale naprawde nie duzo podobnie jak rsc z przodu...Po konsultacjach z warsztatem gdzie byłem w sobote głównym podejrzanym jest geometria tylu bo stare opony byly zjechane od wewnątrz i tu moze być problem. :oczami: Jutro umowie się na zbierzność i się zobaczy :oczami:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 8 kwietnia 2019, 12:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 882
Lokalizacja: RZ
Moje BMW: E60 LCI
Kod silnika: N47D2
Przecież 3/4 bmw zjada na tyle opony od wewnątrz bo tak seryjnie jest ustawiony negatyw... Jak kupiłem E60 i pojechałem na ustawienie to znajomy zmniejszył kąt na niestandardowy o taki | | i tak jeździłem aż mi baba w tył wjechała. Robiłem bezgotówkowo w ASO i oni mi ustawili z powrotem zbieżności i jedyne co zmienili to wrócili z tyłu do fabrycznego ustawienia i dalej koła są tak / \ zamiast | | :/

_________________
moje byłe e46 320d FL

Thank you for flying with BMW airlines!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 511 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 26  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], ThePatrickyo i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL