BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 14:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 397 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13
PostNapisane: 24 listopada 2021, 09:25 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
myślałem, że ten vitaflush to energol :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13
PostNapisane: 24 listopada 2021, 09:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Eee coś mało wyszło, zwłaszcza Nm na tak dobre czasy i ta pojemność. Według mnie musi być dużo więcej.
Szerokości :ok:

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13
PostNapisane: 24 listopada 2021, 16:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 677
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
wystarczy logicznie przetworzyć, że skoro jedzie jak bardzo zdrowe M3 e46, takie trzymające katalog, ale waży od niego 300kg więcej, to chyba logiczne że ma odpowiednio więcej mocy :) Moim zdaniem pomiar na zbyt niskim biegu lub źle skonfigurowany

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13
PostNapisane: 25 listopada 2021, 16:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
kai, pierwszy raz jak go kupiłem to też miałem podobne wrażenie :P

Lincoln, gdybym nie miał Dragy to bym wyszedł załamany... Dobrze, że mam drugą 550i do porównania. Dlatego utwierdziłem się tylko w przekonaniu, że nie ma co się patrzeć na wyniki z hamowni. Chyba jedynie przebieg mocy i momentu można sprawdzić.

KrisC, chyba jako dobry przykład można wziąć M3 e46 od Hipka, gdzie miał softa od evolve, krotszy dyfer, dolot i zmieniony wydech i robił 12s 100-200. Kilka razy mierzone i wychodziło tyle samo. Raz wyszlo 337km i to podobno na 5biegu, ale jak powiedziałem, że nie ma szans, bo złapała by odcięcie przy 242kmh (czyli jakies 5800rpm) to zmienił zdanie, że 4b. Hamownia obciążeniowa z synchro czyli przednia oś też się kręciła


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.14 hamownia
PostNapisane: 22 stycznia 2022, 14:50 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 90
Moje BMW: E60
Kod silnika: N62B48
Garaż: Byłe E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167530
Moje E60
viewtopic.php?f=6&t=172763
Siemka, pierwszy raz tu jestem. Chciałbym dodać ze powinieneś dolot zrobić/kupić i pojechać na remap, w necie chodzą filmiki ze 405km robi się. Też mam e60 550i.
Kupiłem Kolektory od doktora RU? na tą chwilę 1000$ z dostawą. Czy one mają miejsce na wszystkie sondy? Mechanik piecem wyjezdzał do montażu jak tak to mogę zapytać ile montaż tu lub priv bo tez chce je kupić. Same katy są troche warte wiec inwestycja nie taka droga.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.14 hamownia
PostNapisane: 23 stycznia 2022, 09:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Jak tak po przejściu na indeks 0w?

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.14 hamownia
PostNapisane: 23 stycznia 2022, 12:22 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 90
Moje BMW: E60
Kod silnika: N62B48
Garaż: Byłe E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167530
Moje E60
viewtopic.php?f=6&t=172763
kszyhu napisał(a):
Jak tak po przejściu na indeks 0w?

Na zagranicznych forach że na 0w30 są lepsze czasy 100 200 niż 5w40.
Dante masz termostat custom czy ori?
Ja nabyłem właśnie na 90C plus rezystor żeby błędu nie waliło, moja trzyma póki co 107C, w marcu założę tego 90C


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.14 hamownia
PostNapisane: 23 stycznia 2022, 16:12 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Ciagnik napisał(a):
Na zagranicznych forach że na 0w30 są lepsze czasy 100 200 niż 5w40.

Przez mniejsze opory w stosunku do 5w50 z pewnością odrobinę performance podskoczy i w zimne odpały ma lepiej. Jakie ma to odzwierciedlenie na drodze, kwestia dyskusyjna. Jak z ochroną, cisnieniem oleju po rozgrzaniu. Pewnie też jest zmiana. Zależy czego sie chce. .

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.14 hamownia
PostNapisane: 29 stycznia 2022, 01:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Ciagnik napisał(a):
Siemka, pierwszy raz tu jestem. Chciałbym dodać ze powinieneś dolot zrobić/kupić i pojechać na remap, w necie chodzą filmiki ze 405km robi się. Też mam e60 550i.
Kupiłem Kolektory od doktora RU? na tą chwilę 1000$ z dostawą. Czy one mają miejsce na wszystkie sondy? Mechanik piecem wyjezdzał do montażu jak tak to mogę zapytać ile montaż tu lub priv bo tez chce je kupić. Same katy są troche warte wiec inwestycja nie taka droga.


Tak, ja mam od nich kolektory i jestem zadowolony. Całość naprawdę porządnie wykonana. Do ceny kolektorów dolicz podatki (1200zl). Póki co są super sportowe katalizatory (brak) i może wlecą 100-200cpsi jak czynniki zewnętrzne będą mnie zmuszały. Montaż niestety nie jest łatwy... Trochę gimnastyki jest. U mnie była ściągana kołyska, żeby je zamontować. Co do ceny za montaż to już wszystko zależy ile Ci ktoś powie, ale musisz liczyć x>1000zł. Katów jeszcze nie sprzedawałem, ale przed załamaniem cen były warte ok 1750zł za puche. Wszystkie wejścia na sondy są. Jeśli kiedyś będę miał możliwość to będę chciał psiknąć je farbą ceramiczną, żeby tak nie grzały komory silnika. Dolot Dinana mi sie bardzo podoba, ale ceny są z kosmosu... Narazie mam wkładke BMC i air scoop'a. AFE trochę tansze ale to i tak 2k pln bez przesyłki i podatków.
Termostat miałem przerabiany na temp. otwarcia 85stopni. Na początku też miałem rezystor, ale koniec końców wywaliłem ten błąd z kompa.

Poprzednio jeździłem na 5w50 jak termostat był seryjny. Po zmianie na zimniejszy przeszedłem na 0w40. Na pewno nie starzeje się tak szybko jak przy temperaturach +105c. Na szczęście rzadko mi się zdarza odpalać auto na mrozie, bo mam ogrzewany garaż :) Raczej wątpie w to, że zmiana oleju ma jakiś wpływ na czasy 100-200 :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.14 hamownia
PostNapisane: 31 stycznia 2022, 20:52 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 90
Moje BMW: E60
Kod silnika: N62B48
Garaż: Byłe E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167530
Moje E60
viewtopic.php?f=6&t=172763
Ja dopiero montuje termostat 91C, powiedz mi jak go wykodowałeś? kto ci to robił? Bo ja do zestawu mam rezystor i czemu z niego zrezygnowałeś? Drogi ten biznes z kolektorami przez te cło. Dolot u siebie będę sam modził, znalazłem fajny tutorial :)


Ostatnio edytowano 2 lutego 2022, 21:57 przez Ciagnik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.14 hamownia
PostNapisane: 2 lutego 2022, 17:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Ciagnik, no mało nie jest, ale w późniejszym czasie możesz coś odzyskać kasy jak sprzedasz seryjne katy. Niestety, ale to chyba jedyny konkretny mod w tym silniku, który daje odczuwalne przyrosty.
Miałem rezystor i na jakiś czas był spokój, ale później i tak zaczał sporadycznie pojawiać się check.
Checka wyłączył mi Adamo z Radomia i przy okazji ruszył troche zapłon. Miał być zdjęty limiter prędkości, ale nadal pozostał... Poprosiłem jeszcze o ustawienie popsów, ale w najlżejszej opcji, bo zaznaczyłem, że są katy i nie chce się ich pozbyć. Miało to być tylko w trybie sport, ale w trybie D też niestety jest. Dlatego miesiąc albo dwa później musiałem usuwać katy bo jeden był pokruszony :dobani: Podobno zmiany w ustawieniu vanosa i valvetronica nic nie dały. Tak samo dolanie paliwa. Obecnie AFR jest ok 13,5-13,7. Niestety nie byłem obecny przy strojeniu, ale szukam innego fachowca, który się tym rzetelnie zajmie. W Radomiu wypluła 363km i wtedy robiłem ok 13,4-13,7s w lecie na ciężkich 19" pająkach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.14 hamownia
PostNapisane: 15 marca 2022, 14:57 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 90
Moje BMW: E60
Kod silnika: N62B48
Garaż: Byłe E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167530
Moje E60
viewtopic.php?f=6&t=172763
Dante182, co u ciebie, jakieś mody na sezon letni wjechały? :D
Poszukaj kogoś od ramapu, tez mi to chodzi z tyłu głowy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.14 hamownia
PostNapisane: 17 marca 2022, 17:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Ciagnik, można powiedzieć, że chwilowa stagnacja :P Ostatnio udalo mi się ogarnąć ten uniwersalny pilot do bram w lusterku wstecznym. Jeśli już jest taka opcja to szkoda nie używać ;)
Zmieniłem felgi na lato. Czekam na lepsza pogodę, żeby cyknąć jakieś fotki... Przymierzam się do wgrania programu xhp stage 3 do skrzyni a później program silnika w TC. A może uda się jeszcze ten dyfer zmienić. Plan był taki, żeby skrócić przełożenie, podnieść odcinke w okolice 7000 rpm i ogarnąć softa.

Małe spy foto
Obrazek

Jeździ jak na filmie i trzeba sprawdzić co się da jeszcze ugrać :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.14 hamownia
PostNapisane: 18 marca 2022, 09:18 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
na 20" Ck będzie spoko :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.14 hamownia
PostNapisane: 18 marca 2022, 11:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Moje BMW: E36 323i
Kod silnika: M52B25
Spy foto - Kozak :)
Pięknie sie zbiera.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.14 hamownia
PostNapisane: 19 marca 2022, 20:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
DaaN, trafiony zatopiony :P Za pierwszy razem zalożyłem je na dystansie 15mm z tyłu i był klops... Tak jak na zdjęciu wyżej :wstyd: Może 10mm wejdzie ale trzeba zrobić testy ;)

Jacek323i, dzięki :) Brakuje czasami do nowych koksów 2.0 turbo ale dźwięku mi nie zabiora hehe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.14 hamownia
PostNapisane: 19 marca 2022, 20:58 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 90
Moje BMW: E60
Kod silnika: N62B48
Garaż: Byłe E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167530
Moje E60
viewtopic.php?f=6&t=172763
Dante182, woww 11.8s.
Jak taki filmik nagrać z dragim? ktos z wielkopolski zrobi ze mną test? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.14 hamownia
PostNapisane: 17 lipca 2022, 18:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Cześć :)

Trochę mnie tu nie było, bo lekko ostygł mój zapał do prowadzenia galerii :niepewny: Zmian w sumie wielkich nie było. Na lato wleciało nowe koło. Jest to BBS CK 006 w rozmiarze 8,5J ET 15 i 9,5J ET 22 w 20 calach. Felgi udało się kupić po regeneracji i w czarnym połysku czyli tak jak chciałem :cool: Na felgi założone zostały oponki Continental sport contact 6 w rozmiarach 245/35 i 275/30. Dystans 15mm z tyłu był dosłownie na pare kilometrów, bo mocno obcierało, ale może 10mm wejdzie :) Optycznie według mnie jest całkiem spoko :cwaniak: Mimo wszystko chodzi mi po głowie powrót do 19" na przyszły sezon.

Kierownica nie wyglądała najlepiej i została odświeżona ;) Żeby zachować podgrzewanie kierownicy to należało zostawić oryginalna skórę i na nią nałożyć nową. Efektem ubocznym jest delikatnie pogrubiony wieniec i grzeje troszkę słabiej, ale spokojnie daje rade :ok:
W najbliższych dniach oddaje E60 do lakiernika na ogarnięcie przedniego błotnika od strony kierowcy (inny odcień) i jakieś drobne poprawki typu odpryski na zderzaku.

Po rozmowach z kolegą Ciagnik, też zacząłem szukać krótszego dyfra, ale niestety jest ich jak na lekarstwo albo cena 1000+ za dyfer w niewiadomym stanie. Może po wakacjach się uda coś ogarnąć (xhp, soft silnika i krótki dyfer)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.14 hamownia
PostNapisane: 17 lipca 2022, 19:48 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8212
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ważyłes te felgi przed zalozeniem? Osiągi na nowej feldze sprawdzałeś?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.14 hamownia
PostNapisane: 18 lipca 2022, 07:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
CK są bardzo fajne, ale przez kolor giną :/

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 397 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL