BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 06:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 193 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 8 maja 2020, 17:26 
Online
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23102
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
dobra robota :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 8 maja 2020, 19:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Nie dokładaj tej całej rupieciarni a wyciągaj. Nie będzie potrzeba kolektora n54 czy gardła z n62. Najtansze konie w masie :P

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 8 maja 2020, 19:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 380
Lokalizacja: Górny Śląsk
Moje BMW: E46 330CI / E39 520i
Kod silnika: M54B30
kszyhu napisał(a):
Nie dokładaj tej całej rupieciarni a wyciągaj. Nie będzie potrzeba kolektora n54 czy gardła z n62. Najtansze konie w masie :P


Niech dokłada, z czasem zabraknie mocy i dołoży gt35 :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 8 maja 2020, 19:27 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 31
Posty: 1613
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e36 i e34
Kod silnika: M52TUB30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161768
przy założeniu ITB zyskasz parę koni, dodatkowo upodobni się do M3 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 9 maja 2020, 11:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 122
Lokalizacja: Międzybórz
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52TUB28
Garaż: E46 328CI M52TUB28 257KM/302NM N/A viewtopic.php?f=6&t=171078
Szczurek1986 napisał(a):
dobra robota

Dzięki! :ok:
kszyhu napisał(a):
Nie dokładaj tej całej rupieciarni a wyciągaj. Nie będzie potrzeba kolektora n54 czy gardła z n62. Najtansze konie w masie

SelectoSK napisał(a):
Niech dokłada, z czasem zabraknie mocy i dołoży gt35

Haha, dokładnie o tym samym pomyślałem wczoraj - im szybciej i więcej gratów dołożę, tym szybciej wpadnie to turbo, bo kiedyś tam miało być na pewno. :P A kolektor N54 i duża przepustnica na pewno nie zaszkodzą przy turbo. :)
lukiz3000 napisał(a):
przy założeniu ITB zyskasz parę koni, dodatkowo upodobni się do M3

Kusi mnie mocno to ITB, bo jestem ciekawy jak takie mocne N/A by jechało. Ale rozmawiałem o tym z Robertem i rzucił tematem, że najlepiej zrobić stroker na 3.0 a dopiero potem ITB i wałki.

Wstępnie jestem umówiony na kreskę z E36 M54B30, podobno w okolicach 260KM. Nie wiem co zrobione, nie wiem ile NM, nie wiem czy ma wykres. Ale jeżeli rzeczywiście ma taką moc w E36 to nie będzie co ze mnie zbierać. ;)
Przydałoby się też załatwić jakieś 17 i zredukować negatyw na regulowanym wahaczu, ale czy warto żeby potem znowu się z tym grzebać i od nowa ustawiać geometrię? No właśnie...
Wstępnie następna sobota. Nagram film.

Panowie, ja wiem, że do mierzenia to tylko Racelogic. Ewentualnie Dragy też da radę. Ale może znacie coś jeszcze, jakąś aplikację na iOS, która zmierzy czasy chociaż w przybliżeniu?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 9 maja 2020, 21:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Jeśli masz cos zmieniać dla jednego strzała to lepiej sobie darować samego scigu i czasu na grzebanie. Żadnego wniosku z tego nie wyciągniesz, tym bardziej miarodajnego wyniku.
E36 260ps. Masy nie oszukasz, ale zabawa będzie, co motywuje;) szkoda ze androida nie masz.. wtedy
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=71 ... 5f6d9789a7

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 10 maja 2020, 11:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 66
Dlaczego turbo, a nie chociażby kompresor? Jakby nie patrzeć, to jedno i drugie wymaga jakiejś ingerencji (większej, lub mniejszej) ale założenie kompresora przy modyfikacjach jakie poczyniłeś do tej pory i jakie jeszcze planujesz byłoby chyba bardziej trafną decyzją..

Nowych zestawów nie brakuje, używanych też nie - sam wiem o co najmniej trzech w Polsce na sprzedaż na dzień dzisiejszy... kija w mrowisko nie chce wsadzać, ale koszt założenia jest znacznie mniejszy niż uturbienia silnika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 10 maja 2020, 16:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
zcv napisał(a):
Nowych zestawów nie brakuje, używanych też nie - sam wiem o co najmniej trzech w Polsce na sprzedaż na dzień dzisiejszy...


Pokaż te kompresory ;) Używane G-powery bez możliwości regeneracji czy też MP-Chargers gdzie typ się zwinął i ludzie którym się to rozsypało mimo gwarancji zostali z ręką w nocniku?

Budowa mocnego N/A a silnika turbo w pewnym sensie dość mocno się różni, inne CR jest pożądane, lekkie korby tłoki dla n/a odchudzanie co się da. Fakt tu droga nie jest zamknięta ale raczej mocno bym się zastanawiał co dalej robić, jeśli mocy jest mało... Bo każdy kolejny wolnossący koń będzie drogi, albo coraz droższy ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 10 maja 2020, 20:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 122
Lokalizacja: Międzybórz
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52TUB28
Garaż: E46 328CI M52TUB28 257KM/302NM N/A viewtopic.php?f=6&t=171078
kszyhu napisał(a):
Jeśli masz cos zmieniać dla jednego strzała to lepiej sobie darować samego scigu i czasu na grzebanie. Żadnego wniosku z tego nie wyciągniesz, tym bardziej miarodajnego wyniku.
E36 260ps. Masy nie oszukasz, ale zabawa będzie, co motywuje;) szkoda ze androida nie masz.. wtedy
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=71 ... 5f6d9789a7

Nic nie będę zmieniał, jadę tak jak stoi. Mam zajawkę, więc myślę, że warto zrobić nawet ten jeden przejazd. :P Ściągnąłem sobie dzisiaj z czystej ciekawości jakąś darmową aplikację na iOS do mierzenia przyspieszenia. Miała najwięcej pozytywnych opinii (pewnie od zadowolonych użytkowników, który pokazała dobre czasy, haha). Zanim mi ktoś zarzuci, WIEM, ŻE TAKIE APLIKACJE MOŻNA ROZBIĆ O KANT D***. Zrobiłem to z czystej ciekawości, wiem, że nie jest to miarodajne. Na szybko zrobiłem dwa przejazdy, niestety koło domu mam bardzo ruchliwą drogę i krótką prostą (DK25), a dalej nie chciało mi się już jechać. Pierwszy strzał spaliłem, bo słabo z trakcją, pokazało 7,1. Drugi start wyszedł, według mnie, bardzo dobrze i pokazało czas 5.4.

Aplikacja Race Timer, iOS, iPhone 5S. Może ktoś już tego używał i wie o ile przekłamuje?
Staram się znaleźć kogoś z Racelogic/Dragy niedaleko mnie i w końcu zrobić te porządne pomiary na 19'.
Obrazek
Obrazek

zcv napisał(a):
Dlaczego turbo, a nie chociażby kompresor? Jakby nie patrzeć, to jedno i drugie wymaga jakiejś ingerencji (większej, lub mniejszej) ale założenie kompresora przy modyfikacjach jakie poczyniłeś do tej pory i jakie jeszcze planujesz byłoby chyba bardziej trafną decyzją..

Nowych zestawów nie brakuje, używanych też nie - sam wiem o co najmniej trzech w Polsce na sprzedaż na dzień dzisiejszy... kija w mrowisko nie chce wsadzać, ale koszt założenia jest znacznie mniejszy niż uturbienia silnika.

Na pewno jest to jakaś opcja, ale jakoś zawsze bardziej mnie ciągnęło do turbo.

deejeys napisał(a):
Pokaż te kompresory Używane G-powery bez możliwości regeneracji czy też MP-Chargers gdzie typ się zwinął i ludzie którym się to rozsypało mimo gwarancji zostali z ręką w nocniku?

Budowa mocnego N/A a silnika turbo w pewnym sensie dość mocno się różni, inne CR jest pożądane, lekkie korby tłoki dla n/a odchudzanie co się da. Fakt tu droga nie jest zamknięta ale raczej mocno bym się zastanawiał co dalej robić, jeśli mocy jest mało... Bo każdy kolejny wolnossący koń będzie drogi, albo coraz droższy

Jestem niemal pewny, że skończy się na turbo/kompresorze, z naciskiem na turbo. Ale kiedy to będzie to jeszcze nie wiem. ;)


Kupiłem dzisiaj dwa nowe gadżety, jeden mocno kontrowersyjny, pewnie dla wielu będzie zajeżdżało wsią, ale zobaczymy, przymierzymy i wtedy podejmiemy decyzję.
- OEM cupholder + monetnik,
- OEM nakładki na pedały AC Schnitzer + podstopnica ACS.

Cupholder trzeba odświeżyć, a że będę wszystkie plastiki konsoli środkowej i tunel odświeżał i malował bollem do zderzaków to machnę przy okazji wszystko. Dzisiaj ściągnąłem sam schowek na okulary, wysmarowałem płynem hamulcowym, podszedłem po 4h i niestety guma bardzo słabo schodziła, a używałem do mycia zmywaka i gorącej wody. Nałożyłem grubo płynu hamulcowego i zostawiłem na noc, zobaczymy jutro po pracy co to będzie. Luzem miałem tylne gniazda zapalniczki to je też od razu poddałem podobnemu zabiegowi. Mam nadzieję, że przez 20h nic tam nie powyżera i wszystko lekko zejdzie.
Co do nakładek - są do odświeżenia, ale to się ogarnie. Jakaś polerka i będziemy działać. Będą jak nowe. Podstopnicę mam z mpakietu, więc ona zostaje. Ta z ACS będzie na sprzedaż.

Ponadto chciałbym nabyć jeszcze jedną rzecz - worek na narty z zaślepką bagażnika i wszystkim zatrzaskami. Przerobi się kanapę, a ta dziura i tak się przyda, bo nawet jeśli ta kaseta na narty wyleci to zostanie idealne miejsce na włożenie subwoofera, żeby zaoszczędzić miejsca w bagażniku.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 13 maja 2020, 18:59 przez Podi93, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 11 maja 2020, 09:03 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 31
Posty: 1613
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e36 i e34
Kod silnika: M52TUB30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161768
Podi93, ja właśnie składam strokera z M52tu i Itb itd. :hyhy: mnie skusił dźwiek i chciałem trochę wiecej kuni ;)
Dłub dłub zobaczy co z tego wyjdzie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 11 maja 2020, 11:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 380
Lokalizacja: Górny Śląsk
Moje BMW: E46 330CI / E39 520i
Kod silnika: M54B30
Kendzior juz przetarl szlak mocnego n/a w e46. Bez wora pieniędzy wiele więcej tutaj nie ugrasz. Pakuj ten hajs w turbo skoro Cię kusi ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 13 maja 2020, 10:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 122
Lokalizacja: Międzybórz
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52TUB28
Garaż: E46 328CI M52TUB28 257KM/302NM N/A viewtopic.php?f=6&t=171078
lukiz3000 napisał(a):
Podi93, ja właśnie składam strokera z M52tu i Itb itd. mnie skusił dźwiek i chciałem trochę wiecej kuni
Dłub dłub zobaczy co z tego wyjdzie

Fabrycznie jakie M52tu siedziało u ciebie? Bo widzę, że ty już po strokerze na 3.0.

SelectoSK napisał(a):
Kendzior juz przetarl szlak mocnego n/a w e46. Bez wora pieniędzy wiele więcej tutaj nie ugrasz. Pakuj ten hajs w turbo skoro Cię kusi

Akurat kedzior to ma jeszcze zapas i to za całkiem rozsądne pieniądze, bo u niego chyba cała sekcja środkowa wydechu jest ori i coś by tam ugrał, tak samo jak kolektor M50. Wałki też ma bardzo średnio ostre, bo tylko ZHP. Tylko, że w sumie nawet nie wiadomo ile on tam na koni, bo ciągle brak wykresu...

Wziąłem się w końcu za odnowienie tunelu środkowego i plastików z konsoli środkowej. Zdzieranie gumy po kąpieli w płynie hamulcowym, potem malowanie bollem strukturalnym do zderzaków. Wybrałem strukturę, bo na moich plastikach było trochę głębszych rys, które trzeba by było szpachlować. Poszedłem na łatwiznę. Generalnie mocno się zawiodłem, bo mimo ciągłego mieszania sprayu, przed malowanie prawie 10 minut to i tak czasami leciały pojedyncze kropki... Praca nie jest idealna, ale jest duuuużo lepiej niż było wcześniej. Tym bardziej, że to wszytko robione na szybko bez większego przykładania się. Ja sam też nigdy nie miałem umiejętności lakierniczych. :P

Mam nadzieję, że dzisiaj w końcu dotrze paczka z cupholderem i jego czeka podobny zabieg. No i czyszczenie pedałów ACS. :)

Jedna fotka jak to wyglądało wcześniej, niestety innych nie mogę znaleźć...
Obrazek

Przygotowanie do sprayowania:
Obrazek

Tak to wyszło, jeszcze zamontowałem kopytko, które na pewno wymaga wypielęgnowania skóry:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 13 maja 2020, 19:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 122
Lokalizacja: Międzybórz
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52TUB28
Garaż: E46 328CI M52TUB28 257KM/302NM N/A viewtopic.php?f=6&t=171078
Cześć ponownie!
Przyszedł dzisiaj cupholder + monetnik i nakładki na pedały AC Schnitzer. Tak wyglądały po otwarciu paczki:
Obrazek
Obrazek

Od razu zabrałem się za czyszczenie/malowanie:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

A tak wygląda już kompletnie złożony tunel środkowy:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Mały bonus, furka mojej dziewczyny, Citroen C2 1.6 122KM benzyna. Mała masa robi swoje, jaki to jest wariat... :D :super: Już mam w głowie sportowe kolektory wydechowe i jakiś dolot do niego. :hyhy:
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 13 maja 2020, 19:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Nie ma tragedii z tą strukturą., Lepiej jak wcześniej. Ale faktycznie jak nie masz wprawy w lakierowaniu to trzeba było psikac pospolitym czarnym pół matem. Byłbyś happy.
Czekam na Turbo :P choć take szybkie NA zle nie jest.
Czas 0-100 nadwyraz dobry. 100-200 bym sie sprawdził z tobą. Patryka nie mogę namówić :rotfl:

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 15 maja 2020, 18:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 122
Lokalizacja: Międzybórz
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52TUB28
Garaż: E46 328CI M52TUB28 257KM/302NM N/A viewtopic.php?f=6&t=171078
kszyhu napisał(a):
Nie ma tragedii z tą strukturą., Lepiej jak wcześniej. Ale faktycznie jak nie masz wprawy w lakierowaniu to trzeba było psikac pospolitym czarnym pół matem. Byłbyś happy.
Czekam na Turbo :P choć take szybkie NA zle nie jest.
Czas 0-100 nadwyraz dobry. 100-200 bym sie sprawdził z tobą. Patryka nie mogę namówić :rotfl:

Ta struktura naprawdę nie wygląda źle, im dłużej na to patrzę, tym bardziej mi się podoba. :)
Turbo kiedyś wleci, to na bank. Ale kusi zabawa z wolnossakiem, zawsze to coś innego. ;)
Wiadomo, że czas z takiej aplikacji trzeba brać z dystansem. Postaram się zmierzyć na niej też 100-200.

Jutro miał być ten mały wyścig z E36 3.0, ale coś się chłopaki nie odzywają, może się przestraszyli :rotfl:

Jeśli jutro nie pojadę na tę kreskę to chciałbym zamontować tylny środkowy pas bezwładnościowy, jest trochę roboty, trzeba ściągnąć kanapę, oparcie, półkę (w niej wyciąć otwór). No i cały czas się zastanawiam czy montować te nakładki AC Schnitzer. Kogo bym się nie zapytał, to każdy kto widzi to w realu mówi, że bardzo fajnie to wygląda, bo w środku jest jednak kilka elementów srebrnych. Jutro decyzja i ewentualny montaż. :)
Obrazek

Byłem dzisiaj zważyć auto, można powiedzieć, że w baku była równa połowa benzyny.
Obrazek
Obrazek

Przykręciłem też dzisiaj OEM uchwyt z zestawu głośnomówiącego Nokii na kopytko, muszę sobie sprawić Nokię 6310i żeby było biznesowo, hahaha. :hurra:
Obrazek

Jak już wcześniej pisałem będę dokładał OEM navi, h/k i bt. Ale do tej pory tak w 100% nie udało mi się dowiedzieć, czy będzie mi wtedy z automatu działał w 100% system sterowania głosem. Mam dostęp do zestawu dla ewentualnego doposażenia w tę funkcję, chyba to łyknę, bo jest komplet, moduł, stelaż, kabel adapter. Najwyżej się sprzeda jeśli wszystko będzie działało bez tego.
Obrazek

No i mam jedną dużą zagwozdkę... Rozpocząłem akcję bixenon. Można powiedzieć, że kupiłem już moduł świateł 3.6 zaktualizowany do 4.5. Przystosowany pod bixenon i czujniki zmierzchu/deszczu. Oczywiście wgrany mój VIN + kierunki autostradowe, stroboskopowe awaryjne, odprowadzanie do domu. Brake force display niestety nie da się ogarnąć bez auta, więc to się kiedyś tam zakoduje.
Wspomnianą zagwozdką jest... kwestia DRL. Zastanawiam się czy zdemontować ringi i ustawić DRL w ich miejsce. Naprawdę nie wiem co robić. Nie jestem mega zwolennikiem ringów w E46, ale te moje bardzo mi przypasowały, wyglądają zdecydowanie lepiej niż na większości E46. Mam czas do jutro żeby się określić.
Dodatkowo wiem już jakie soczewki 3 cale, jakie osłony do nich i jakie żarniki wybrać - hidretrofit pomogli.
Problemem będzie montaż, ale ten związany z ciągnięciem dodatkowych kabelków, bo podobno trzeba pociągnąć 4, dwa do masy i dwa do modułu świateł. Dla mnie kabelki to czarna magia. :wstyd:
Obrazek
Obrazek

Dodatkowe dwie fotki z dzisiaj:
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 15 maja 2020, 20:04 
Offline
Forumowicz

Wiek: 25
Posty: 277
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: 330Ci
Kod silnika: M54B30
Uuuh fajnie bawarka siedzi, daj namiary gdzie stoi bo podobają mi się twoje dekory :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 15 maja 2020, 21:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 122
Lokalizacja: Międzybórz
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52TUB28
Garaż: E46 328CI M52TUB28 257KM/302NM N/A viewtopic.php?f=6&t=171078
JacoGarage napisał(a):
Uuuh fajnie bawarka siedzi, daj namiary gdzie stoi bo podobają mi się twoje dekory :rotfl:

Które dekory? :P Alu black cube? Z tego co widzę to ty też takie masz u siebie. :P
Stoi w Międzyborzu, dolnośląskie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 16 maja 2020, 16:48 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 31
Posty: 1613
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e36 i e34
Kod silnika: M52TUB30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161768
Podi93 napisał(a):
Fabrycznie jakie M52tu siedziało u ciebie? Bo widzę, że ty już po strokerze na 3.0.

u mnie seryjnie było M52b20, potem wleciało kulawe M52b28 (słaba kompresja na ostatnim cylindrze) i kupiłem M52TUB28 od razu z zamiarem strokera i innych modyfikacji :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 16 maja 2020, 17:05 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Waga jak na e46 spoko. Mój sedan na 19' ważył 1490
w sumie do fulla brakowało elektrycznych, pompowanych foteli i pełnej navi, bo była strzałkowa. Ringi kwestia gustu, ja miałem w ccfl i aktywowne DRL w długich. Bo wiadomo ze ccfl w dzien w ogóle nie widać.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 16 maja 2020, 22:24 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
No super czas do 100.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 193 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 148 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL