BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 11:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 28 sierpnia 2020, 07:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
fajny stan, przyjemny pomykacz, ale cabrio nigdy nie było moim marzeniem (jeździłem kilkoma, jedno było w domu - nie moja bajka)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 9 września 2020, 18:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 5069
Lokalizacja: Krotoszyn
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116330
Oo, to ciekawy nowy zakup. Gratulacje!

Sam spoglądam w stronę jedynki, choć osobiście chciałbym coupe. Niemniej, to 2 drzwiowe nadwozie jest baardzo zwarte i ma świetny tyłek :) czego w E81/E87 trochę mi brakuje. Rzeczywiście, dziwnym ruchem w tamtych latach było zrezygnowanie z dwóch małych wskaźników na zegarach..

Sama jedynka, jak już wszyscy napisali, wygląda bardzo świeżo. Być może też za sprawą dość nietypowego koloru. I również zaskoczył mnie ten zderzak. Wygląda, jakby był z jakiegoś pakietu (aero, performance,..?), ponieważ poliftowy zawsze kojarzył mi się z halogenami ..powiedzmy płaskimi.

Tak czy inaczej, ten model to taka ciekawostka. Fajny, i z odpowiednim silnikiem.

_________________
Zobacz i oceń moje E46 320d Stahlgrau | Cicha wytrzymałość. Zapraszam również na kanał YT!
Obrazek
~ Moda przemija, styl pozostaje. ~


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 14 września 2020, 19:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 3232
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
Dzięki za pozytywne komentarze :ok:

Szczerze mówiąc to tył mi się najmniej podoba w tym aucie, w zwykłej 1 jest dużo ładniejszy moi zdaniem. Może nie mam super banana jak wsiadam do auta jak przy byłej E39, ale w czasie jazdy ciesze gębę 4 razy częściej niż w E39. Reakcja na gaz, to jak się zbiera, jak wyprzedza i ten dźwięk :super: Oprócz trasy Niemcy-Polska zrobiłem nią już prawie 3 tys. km i ani razu radia nie włączyłem :)

Pierwszy serwis zrobiony, części na prawie 2 tys. wleciały do beemki :)

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 15 września 2020, 16:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
GP-T1000 napisał(a):
Pierwszy serwis zrobiony, części na prawie 2 tys. wleciały do beemki

Chwal się chwal, bo wiesz n52 ma renomę gówna a nie silnika. Jak ktoś na forum opisuje przygody to tylko te negatywne, warto przełamywać stereotypy.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 16 września 2020, 07:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 3232
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
kszyhu napisał(a):
GP-T1000 napisał(a):
Pierwszy serwis zrobiony, części na prawie 2 tys. wleciały do beemki

Chwal się chwal, bo wiesz n52 ma renomę gówna a nie silnika. Jak ktoś na forum opisuje przygody to tylko te negatywne, warto przełamywać stereotypy.


W dziale technicznym pisze się raczej o problemach, a nie chwali się niezawodnością. W obecnych czasach jaka jednostka w BMW cieszy się dobrą renomą?
Choć zawsze tak było M50->M52->M54->N52 osiągi się poprawiały, niezawodność spadała, skomplikowanie silnika rosło...
I tak cieszę się, że jest wolnossący R6...

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 16 września 2020, 18:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Większa awaryjnosc bo więcej podzespołów które czemuś służą a wieczne nie są. Auta nowe z salonu jeżdżą bezawaryjnie, później są sprzedawane 2, 3 osobie... na kogos trafi serwis który zaboli, nie ma zmiłuj. Chcemy bezawaryjności może pora wrócić do m20. Ale o mocy pomarzyć można. Niedoścignione marzenie M3 E36, 286 czy nawet 320ps, podzespoły odpowiednio mocniejsze. N52 nie wiele brakuje żeby uzyskać podobne moce, a to zwykle auto dla ludu. Chyba nie ma tragedii.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 17 września 2020, 12:19 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Świetny pomykacz, gratuluje zakupu !!!

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 21 sierpnia 2022, 11:21 
Offline
Fan włoszczyzny

Posty: 2070
Ładna jedyneczka, i już fajnie musi zamiatać z tym motorem.

_________________
Mi sono guardato intorno e non sono riuscito a trovare l'auto che sognavo per me. Ecco perché ho preso una decisione: lo costruirà da solo. E. Ferrari


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 21 sierpnia 2022, 15:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 3232
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
Rost, dzięki.

Nie jest to jakiś demon szybkości, ale to auto jest dla mnie kompromisem tego co chciałem mieć. Chciałem mieć dość pojemne cabrio, ale również zwinne, to jest coś między Z4, a E93.
Przy otwartym dachu nigdy nie mam włączonego radia, no chyba że musze szybko śmignąć jakiś odcinek powyżej 120km/h bez dachu.

Jak wszystko dobrze pójdzie to za tydzień ruszam na przełęcze alpejskie :hurra:

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 22 sierpnia 2022, 18:49 
Offline
Fan włoszczyzny

Posty: 2070
GP-T1000 napisał(a):
Jak wszystko dobrze pójdzie to za tydzień ruszam na przełęcze alpejskie :hurra:

Polecam przełęcz Stelvio :)

Obrazek

_________________
Mi sono guardato intorno e non sono riuscito a trovare l'auto che sognavo per me. Ecco perché ho preso una decisione: lo costruirà da solo. E. Ferrari


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 22 sierpnia 2022, 21:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 3232
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
Rost napisał(a):
GP-T1000 napisał(a):
Jak wszystko dobrze pójdzie to za tydzień ruszam na przełęcze alpejskie :hurra:

Polecam przełęcz Stelvio :)

Obrazek


Hehe, stelvio chyba nikomu nie trzeba polecać. Byłem tam E39 kilka lat temu. Cudo.

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 22 sierpnia 2022, 23:55 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1608
Jak ogarniesz wskaźnik temperatury cieczy/oleju to daj znać. Posiadam e87 i też ten brak wskaźnika mnie strasznie irytuje. Świetny stan auta ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 23 sierpnia 2022, 16:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 3232
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
styks napisał(a):
Jak ogarniesz wskaźnik temperatury cieczy/oleju to daj znać. Posiadam e87 i też ten brak wskaźnika mnie strasznie irytuje. Świetny stan auta ;)

Dzięki.
Nie da się tego ogarnąć programując niestety.
Jedyne opcje to oryginalna kierownica performance z małym wyświetlaczem, dodatkowy wyświetlaczem do nawiewu lub podłączenie coś w stylu carly i wyświetlanie parametrów na komórce. Ja wybrałem ta ostatnia opcje.

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 87 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL