BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 02:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 18 lipca 2022, 20:19 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Dokladnie, jak juz to tylko na 3.0. Lepiej dolozyc siano i mieć to co się chciało, niż potem załować całe zycie.

Mi też tak kompresor odradzali, ze silnik padnie, ze nikt potem tego odemnie nie odkupi itp, ale to co dobre dla innych, nie oznacza, ze będzie dobre dla Ciebie ;)
Sam wiesz to najlepiej.


Ostatnio edytowano 19 lipca 2022, 07:18 przez alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 18 lipca 2022, 20:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
W e82 mialem eibachy pro kity ale zmieniłem na H&R bo tył był wyżej niż seria i brak sztywności. Do E60 wziąłem eibachy ale sportline i tutaj już jest okej :P
Czasami motor jest jeszcze w budzie i można go odpalić :) Kosztuje pewnie troche więcej, ale jak chcesz mieć pewność to lepiej dac 5tys za silnik a nie 3500. Powodzenia :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 18 lipca 2022, 21:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2705
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
Myślałeś nad zakupem całej 330i lub 330iA z UK?
Masz wszystko co potrzeba, reszte sprzedać na graty i sporo kasy możesz odzyskać. Może się trafi w M Pakiecie. Na pewno nie brałbym silnika z palety, nie wiesz gdzie był przechowywany.

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 19 lipca 2022, 09:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Moje BMW: E46 330xi/E36 316i
Kod silnika: M54B30/M43B16
Co do zakupu silnika wypowiem się z własnego doświadczenia, kupiłem silnik z auta, anglika, poza tym że sprawdzisz kompresję i jak pracuje to nadal kupowanie kota w worku. Silnik z przebiegiem 100k mil miał masę szlamu w środku co już nie świadczyło dobrze. W przypadku M54B30 trzeba liczyć się z pewnością na kompletne uszczelnienie (czy też w każdym innym), sprawdzić panewki i vannosy + mając silnik na stole zrobiłbym pierścienie żeby mieć spokój, możesz trafić silnik bez poboru, a może trafić się taki, że będzie jeździć głównie na olej :rotfl:
Idąc w stronę modyfikacji, a bardziej osprzętu, barany wydech dolot - w miarę bezinwazyjne zmiany które z pewnością odetkają silnik. Idąc dalej w stronę kolektora M50 żeby ugrać tych parę koni więcej w miarę racjonalnych pieniądzach jest pewne ale. Zmiana kolektora równa się pozbyciu disy bez której mimo wykodowania ciężko jeździ się w korkach, ruszanie jest trochę bardziej problematyczne więc do upalary spoko, do daily średnio polecam. Obróbka głowicy i wałki to już koszta z kosmosu. Masa ludzi czaruje, że kolektor m50 + barany = 270km co jest totalnym absurdem i wynikiem bardzo optymistycznej hamowni.
Jeżeli zależy Ci tylko na mocy, a nie waflowaniu się że to 3 litrówka postawiłbym na 1) wolnossak: M52B28 na 1 vannosie, wrzucił kolektor M50, barany, wydech, dolot i wałki od 3.0, 2) doładowane M52B25 bo kupisz to w cenie złomu, dmuchnąć ile wlezie, a jak padnie drugi słupek i ogień :)
Podsumowując koszta modyfikacji każdego z tych silników będą podobne, dróg jest wiele, a która słuszna musisz wybrać sam :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20)
PostNapisane: 19 lipca 2022, 20:12 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1554
Rost napisał(a):
Jak masz dojścia w Niemczech, to tam bym szukał. Wiesz jak to w Polsce wieczne cwaniactwo, dostaniesz "gwarancję" a po dwóch miesiącach motor się rozleci.


Rost tak jak mówisz, u wroga dużo calaków ale 3.0d albo 3.0i ale w automacie. A w polszy trzeba z polecenia najlepiej brać.


Szczurek1986 napisał(a):
Nie idź w półśrodki bo będzie niedosyt i będziesz sobie pluł w brodę że to jednak nie to...


Szczurek dzięki, ty to zawsze podtrzymasz na duchu. Piona



alduwiel napisał(a):
Dokladnie, jak juz to tylko na 3.0. Lepiej dolozyc siano i mieć to co się chciało, niż potem załować całe zycie.

Mi też tak kompresor odradzali, ze silnik padnie, ze nikt potem tego odemnie nie odkupi itp, ale to co dobre dla innych, nie oznacza, ze będzie dobre dla Ciebie ;)
Sam wiesz to najlepiej.


Alduwiel - się robi, będzie minimum 3.0
A teraz zacznij korzystać z tej emki+ a nie w garażu przykrywasz. Ja nie korzystam bo mam r4 i jeździć mi się nie chce hahaha.



Dante182 napisał(a):
W e82 mialem eibachy pro kity ale zmieniłem na H&R bo tył był wyżej niż seria i brak sztywności. Do E60 wziąłem eibachy ale sportline i tutaj już jest okej :P
Czasami motor jest jeszcze w budzie i można go odpalić :) Kosztuje pewnie troche więcej, ale jak chcesz mieć pewność to lepiej dac 5tys za silnik a nie 3500. Powodzenia :ok:


Dante - jak najbardziej Eibach sportline dobrze wspominam, a miałem je założone w 525iA e34. Ale jeszcze wtedy nie miałem porównania do H&R. Odnośnie silnika, tylko szukam w budzie. Co prawda mechanikiem nie jestem, ale zawsze podłączę, po sprawdzam błędy, i posłucham przede wszystkim jak chodzi silnik. Mam tak, że wiem po słuchu czy kupię czy tez nie. Pieniądze to mam odłożone z nadwyżką, ale chciałbym coś sprawdzonego kupić lub z polecenia. Będę dawał znać na bierząco, myśle że do końca sierpnia coś się ruszy z tematem. Dzięki



Mateusz118 napisał(a):
Myślałeś nad zakupem całej 330i lub 330iA z UK?
Masz wszystko co potrzeba, reszte sprzedać na graty i sporo kasy możesz odzyskać. Może się trafi w M Pakiecie. Na pewno nie brałbym silnika z palety, nie wiesz gdzie był przechowywany.

Mateusz - tak, kiedyś przyprowadziłem 330ci z 2003r z Londynu. Ale to było 7lat temu i trochę się wybiłem z rynku… a te silniki z palety to kojarzy mi się ze złomowiskiem i trzymaniem na dworzu. Patrzę na trader.UK i gumtree.




Filips napisał(a):
Co do zakupu silnika wypowiem się z własnego doświadczenia, kupiłem silnik z auta, anglika, poza tym że sprawdzisz kompresję i jak pracuje to nadal kupowanie kota w worku. Silnik z przebiegiem 100k mil miał masę szlamu w środku co już nie świadczyło dobrze. W przypadku M54B30 trzeba liczyć się z pewnością na kompletne uszczelnienie (czy też w każdym innym), sprawdzić panewki i vannosy + mając silnik na stole zrobiłbym pierścienie żeby mieć spokój, możesz trafić silnik bez poboru, a może trafić się taki, że będzie jeździć głównie na olej :rotfl:
Idąc w stronę modyfikacji, a bardziej osprzętu, barany wydech dolot - w miarę bezinwazyjne zmiany które z pewnością odetkają silnik. Idąc dalej w stronę kolektora M50 żeby ugrać tych parę koni więcej w miarę racjonalnych pieniądzach jest pewne ale. Zmiana kolektora równa się pozbyciu disy bez której mimo wykodowania ciężko jeździ się w korkach, ruszanie jest trochę bardziej problematyczne więc do upalary spoko, do daily średnio polecam. Obróbka głowicy i wałki to już koszta z kosmosu. Masa ludzi czaruje, że kolektor m50 + barany = 270km co jest totalnym absurdem i wynikiem bardzo optymistycznej hamowni.
Jeżeli zależy Ci tylko na mocy, a nie waflowaniu się że to 3 litrówka postawiłbym na 1) wolnossak: M52B28 na 1 vannosie, wrzucił kolektor M50, barany, wydech, dolot i wałki od 3.0, 2) doładowane M52B25 bo kupisz to w cenie złomu, dmuchnąć ile wlezie, a jak padnie drugi słupek i ogień :)
Podsumowując koszta modyfikacji każdego z tych silników będą podobne, dróg jest wiele, a która słuszna musisz wybrać sam :)


Filips - jestem za m54b30, to takie minimum. Lubię jeździć dużym benzynowym niutem, bo to trzeba również rozróżnić od diesla. A b30 miałem pół roku, i jeździło się bajecznie. Dlaczego nawiązujesz do kolektora m50? Wydaje mi się, że teraz to już zabieg uwsteczniający ten silnik w porównaniu do nowatorskiego moda na kolektor od n54b30. Odnośnie baranów, to takie must be gdy założę trzy litrówkę. Są zestawy dedykowane od Schmiedmanna które dodają i koni i niuta. Czy to prawda? Nie wiem, pisze co wyczytałem.
Odnośnie m52b28 to piec zwanym kotem. Znajomy miał porobione na około 240koni i b30 mogły zapomnieć o podjęciu rękawicy. Mowa o e36 coupe z porobionym 2.8 a e46 sedan i coupe. Różnica mas za pewne.
Piszesz również o m54b25 i uturbieniu, super sprawa. Ale nie powala na kolana jako daily, na tor czy drift mega pomysł.
A wybór padł na b30 lub m62b44. Wiem, że gdy się zdenerwuje i nie kupię zadbanej trójki, to zacznę się rozglądać za v8 na podwójnym vanosie, wtedy elektronika będzie pasowała i dsc będzie działało w porównaniu do b40 bez vanosa (pancerniaka). Jest problem z miską, albo sanki cięcie, albo przerobienie miski olejowej. Ciekawe jak z przeglądem później …
Pożyjemy zobaczymy.



A tu zrobione zdjęcie w dniu wyjazdu. Czeka grzecznie na zmianę serducha.
Co prawdaż, po powrocie zmienię amortyzatory i sprężyny w pierwszej kolejności, bo póki co poruszać się mogę.
Obrazek


Ostatnio edytowano 19 lipca 2022, 20:59 przez Alik87, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 19 lipca 2022, 20:29 
Offline
Fan włoszczyzny

Posty: 2068
tak na szybko 2000 r. 230 tys. i sądzę, że jest to prawdziwy przebieg:

https://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-B ... 51032.html

dużo części możesz odsprzedać, karoseria bez rdzy

_________________
Mi sono guardato intorno e non sono riuscito a trovare l'auto che sognavo per me. Ecco perché ho preso una decisione: lo costruirà da solo. E. Ferrari


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 19 lipca 2022, 20:32 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1554
Rost napisał(a):
tak na szybko 2000 r. 230 tys. i sądzę, że jest to prawdziwy przebieg:

https://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-B ... 51032.html

dużo części możesz odsprzedać, karoseria bez rdzy


Tak, już patrzę. Jedyny minus to automat i nie ma podanego numeru telefonu. Ale zaraz wyśle e-mail. Dzięki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 20 lipca 2022, 07:12 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 93
Kiedyś panowało przekonanie, że z automatem nawet lepiej, bo większa szansa, że nie był upalany. A prościej chyba będzie znaleźć skrzynię osobno, niż szukać kompletnego swapa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 20 lipca 2022, 10:23 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1554
DjStar napisał(a):
Kiedyś panowało przekonanie, że z automatem nawet lepiej, bo większa szansa, że nie był upalany. A prościej chyba będzie znaleźć skrzynię osobno, niż szukać kompletnego swapa


DjStar - Racja, tak też jest do tej pory. Tylko czasu nie mam na kolekcjonowanie części, wolałbym odrazu całość przerzucić.
Najważniejsze że znalazłem firmę, nie daleko mnie. Wydają się rzeczowi, i mam nadzieję godni zaufania. Reszta to kwestia czasu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 21 lipca 2022, 11:43 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1554
Sama zmiana silnika nie stanowi już problemu. Jest firma która się tego podejmie od a do zet. Silnik też się trafi, pytanie czy będzie miał od 13 do 14 barów… to już loteria.
Trochę się przeciągnie w czasie, chciałbym zrobić to z głową. Dlatego teraz za priorytet stawiam zawieszenie i hamulce. Sprężyny h&r są, teraz czekam na amortyzatory. Wybór padnie na koni str. Skrócony skok pracy amortyzatora, coś jak w mtechnik i bilstein b8. Dlaczego tyle uwagi skupię na zawieszeniu? Chciałbym pojeździć czasami po najbardziej znanych torach w Europie, bardziej turystycznie. Ale poczuć coś innego od grania w gran turismo.
Do tego dojdzie, wymiana wahacza i łożysk z tylu. Rozpórki na deser, ale dopiero po swapie, bo są wyjęte z mojej byłej 330ci i nie pasują do n42. Za wysoki silnik?
Wydech też kompletuje, od kolektora (turboworks lub schmiedmann), później sportowe katy, h-pipe i y-pipe z tłumikiem końcowym od … nie wiem seria 3.0?
Trochę roboty jest, ale mam nadzieje że w sezonie zimowym będę dopieszczał szczegóły …


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 21 lipca 2022, 12:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23101
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Kibicuję mocno bo jednak plany masz zacne :D Mam nadzieję że motorownię trafisz zdrową bo to może doprowadzić do zawału :hyhy: Myślę że jak zrobisz wszystko co zakładasz to to autko przestanie być daily :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 21 lipca 2022, 16:14 
Offline
Fan włoszczyzny

Posty: 2068
Rzędowa szóstka, wybebeszyć, klateczka, dobre zawieszanie, dobre hebel, fajna felga, i można śmiało śmigać po torach.

_________________
Mi sono guardato intorno e non sono riuscito a trovare l'auto che sognavo per me. Ecco perché ho preso una decisione: lo costruirà da solo. E. Ferrari


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 22 lipca 2022, 11:58 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1554
Szczurek1986 napisał(a):
Kibicuję mocno bo jednak plany masz zacne :D Mam nadzieję że motorownię trafisz zdrową bo to może doprowadzić do zawału :hyhy: Myślę że jak zrobisz wszystko co zakładasz to to autko przestanie być daily :hyhy: :hyhy:


Szczurek - piec kupi się sprawdzony, odrazu serwis. A daily musi zostać, golfik jeździ u mnie do końca roku. Więc sam widzisz …



Rost napisał(a):
Rzędowa szóstka, wybebeszyć, klateczka, dobre zawieszanie, dobre hebel, fajna felga, i można śmiało śmigać po torach.

Rost - Chyba nie miałbym serca, żeby ją wybebeszyć. A zadbanych e46 coraz mniej.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 22 lipca 2022, 16:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23101
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Alik87 napisał(a):
Szczurek - piec kupi się sprawdzony, odrazu serwis. A daily musi zostać, golfik jeździ u mnie do końca roku. Więc sam widzisz …




Mam nadzieję że tak się właśnie stanie :D Bo znam niestety niejeden przypadek gdzie po zakupie motorowni miał być serwis a niestety musiał być remont lub szukanie kolejnego... Ale bądźmy dobrej myśli mordo :super: :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 22 lipca 2022, 17:00 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Wnioskuję do zarządu forum o zmianę podpisu pod nickiem Szczurka z uzalezniony od forum na najsympatyczniejszy na forum :cisza:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 22 lipca 2022, 19:09 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1554
Szczurek1986 napisał(a):
Alik87 napisał(a):
Szczurek - piec kupi się sprawdzony, odrazu serwis. A daily musi zostać, golfik jeździ u mnie do końca roku. Więc sam widzisz …




Mam nadzieję że tak się właśnie stanie :D Bo znam niestety niejeden przypadek gdzie po zakupie motorowni miał być serwis a niestety musiał być remont lub szukanie kolejnego... Ale bądźmy dobrej myśli mordo :super: :ok:


Zawsze może skończyć się tak… że w cenie kompletnego swapa, to znaczy funduszy przeznaczonych, kupię tylko silnik :rotfl:
A resztę zrobi się na przyszły sezon, i pozostanie ujeżdżanie golfa lub jaguara się wyciągnie.
Jesteśmy dobrej myśli Szczurek cały czas, a jak będzie źle, wyciągnę z Jacka piec :rotfl:
A ten to 4.0 v8 Fordowskie, to nie jakiś tam krewny Lsa?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 23 lipca 2022, 06:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23101
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
alduwiel napisał(a):
Wnioskuję do zarządu forum o zmianę podpisu pod nickiem Szczurka z uzalezniony od forum na najsympatyczniejszy na forum :cisza:



Grzesiu uspokój się :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 26 lipca 2022, 21:17 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1554
I dochodzą kolejne elementy układanki.
Łatwo nie było, dużo razy poprawiałem. Uczyłem się przede wszystkim malowania sprayem. Ale, efekty zaczynają mi się podobać. A to najważniejsze w tym wszystkim :]

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 27 lipca 2022, 17:24 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23101
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Trening czyni mistrza! :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 30 lipca 2022, 08:30 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1554
Wymienione:
-Sprężyny
-Wahacz prawy przód
-Łożyska tył
-Szczęki, kompletny ręczny i kotwice tarcz czy osłony (nie znam prawidłowej nazwy)
-Rozpórki założone
-Pompa paliwowa
-Filtr paliwa

Zadowolony do końca nie jestem. Tył auta jest źle zrobiony. W poniedziałek daje na poprawę montażu sprężyn. Prawa opona tył się grzeje…
Różnica między prawą stroną a lewą to ponad 1cm. Czuć pływanie w zakręcie.
Do przodu nie mam spostrzeżeń. Wjedzie r6 to usiądzie jeszcze bardziej. Po za tym, ułożą się jeszcze delikatnie, bo zdjęcie zrobione po zajechaniu z podnośnika. Także wyjazd na weekend innym autem…

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 71 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL