BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2024, 00:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2008, 23:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 725
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E90 320dA
W sprawie artykulu to zgadzam sie z Boogiem. Bardzo slabo napisany, ale takie artykuly sa w auto-swiecie, itp., wiec to mnie nie dziwi.

Najlepsze artykuly sa w "V12", "KMH", i niektorych "Top gear".

W kwestii elektroniki we wspolczesnych BMW to rowniez Boogie ma racje, ze Niemcy sobie z tym nie radza. Jest poprostu bardzo awaryjna.

_________________
E90 320dA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2008, 23:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: www.testysamochodowe.pl
Boogie napisał(a):
Kolego, wiemy jak jest, i wiemy też że jak obsmarujesz jakieś auto, to potem już nic Ci więcej nie dadzą do jeżdżenia.

Bardzo denerwuje mnie sielanka tych opisów - "testów", są nienaturalne, pozbawione chłodnego spojrzenia. To jak całowanie po rękach dilera za test, za pomocą literek tekstu.....


to sie jednak mylisz. A ja nie po to wklejalem tu test, by sie tlumaczyc czy cos udowadniac. Jako mlody stazem klubowicz myslalem ze to fajnie poczytac o czyms, co dotyczy marki BMW. Widac bylem w bledzie. Obiecuje nie wrzucac juz ani najblizszego X6, nowej 7, czy obiecanej M3.

Widze, ze nie orientujesz sie w temacie - ale to nie diler uzycza nam aut, ale centrala BMW, to auta prasowe, do tego celu stworzone. I o tym czy dana redakcja dostaje je czy nie, decyduja inne wzgledy niz "calowanie" po rekach. Co nie zmienia faktu, ze niestety spora czesc motoryzacyjnej braci tak wlasnie postepuje liczac na "cos", sam nie wiem na co. Ale to calkiem inny temat na oddzielna dyskusje. Mimo wszystko zycze mniejszej wiary w teorie spiskowe dziejow i szukanie wszedzie drugiego dna. Choc niestety to nasza narodowa cecha.

Jakbys nie wiedzial, odsylam do innych naszych testow, auta testujemy takze no torach (patrz: test Lexus IS-F vs. Mercedes C63 AMG i inne). Zadnej zgody na odlaczanie trakcji nie trzeba miec.

i jeszcze jedno - kazde pismo ma swoj profil i okreslona grupe czytelnikow. Dla 99,9 proc. nie bedzie istotne czy i-drive wykonany jest z plastiku okreslonej jakosci czy kosmicznego kewlaru, ktory za 50 lat nie zmieni sie nic a nic. Akurat ja jestem zboczony na punkcie jakosci wnetrza i cholernie czuly na tanioche w srodku, a akurat te w E60 naprawde trudno spotkac, o czym nie mozna powiedziec - jak juz wspominalem - w nowej "7". W naszych testach staramy sie pogodzic ogien z woda i przekazac cos przystepnie dla mniej obeznanych w temacie, jak i dac cos ciekawego dla tych bardziej profi. Oczywiscie wszystkich sie nie zadowoli. Ale blagam, nie wrzucajnie nas do jednego worka z AS czy innym Motorem, ktory dostaje auto na tydzien i wsadza 2 wielkie foty + margines tekstu. Mysle ze wlasnie przewaga portalu jest to, ze mozemy opowiedziec naprawde wiele. I to rzeczy, ktore dla wielu z was byc moze sa oczywiste, ale dla wiekszosci niestety nie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2008, 00:23 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14125
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
don_pazurro napisał(a):
Jako mlody stazem klubowicz myslalem ze to fajnie poczytac o czyms, co dotyczy marki BMW. Widac bylem w bledzie. Obiecuje nie wrzucac juz ani najblizszego X6, nowej 7, czy obiecanej M3.


Poszczegolne opinie forumowiczów udzielajacych się na www.bmw-sport.pl nie są jednoznaczne ze stanowiskiem Zarządu www.bmw-sport.pl . Bardzo cieszy nas każda informacja na temat zwiazany z BMW, co tyczy się rowniez powyzszego artykułu.
Z niecierpliwoscią czekamy na kolejne.

Szanujemy jednakowoż prawa uzytkownikow do wyrazania swoich opinii, stad krytyczne głosy są nieuniknione :)

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2008, 00:28 
Przemek napisał(a):
Fryderyku, czy musze Tłumaczyć Ci że konstrukcja z '99 jest mniej zaawansowana technologicznie niż jednostka z '03 ?? No chyba że sądzisz inaczej ... zresztą znowu zejdziemy na temat diesel Vs benzyna


:zdziwko: :zdziwko: :zdziwko:

Jaki diesel? :znudzony:

Mówie o N52 i N54, pierwsza to wolnossąca jednostka z testu, druga, to podwójnie doładowana montowana np. w 135i czy tam 335i

Zwłaszcza, że N52 była 2. lata wcześniej wprowadzona, jest technologicznie bardziej zaawansowana od N54.

a do autora tekstu... jestem zdania jak Frank :ok:


Ostatnio edytowano 28 listopada 2008, 00:34 przez Czarny, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2008, 00:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 629
Moje BMW: 530d
Kod silnika: Diesel na pole !
:zdziwko:
Frank niech mnie kule biją jak sam to napisałeś!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2008, 00:32 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14125
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Hans' napisał(a):
Frank niech mnie kule biją jak sam to napisałeś!


byle nie armatnie ;)

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2008, 01:07 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
don_pazurro napisał(a):
teorie spiskowe dziejow

Wolę paktyke spiskową dziejów, jest to bardziej zgodne z wydarzeniami historycznymi.
........za chwile sam piszesz o kolegach co to właśnie to drugie dno spiskowe udeptują ...

Kolego, to forum BMW, tu się liczy na opisy użytkowe aut, z dnia codziennego, nie oprawianie w ramki.
Krytyka Niemcom nic nie daje wprawdzie, bo to beznadziejnie bezrefleksyjny naród i wnioski wyciagają po 10 latach, czego dali przklad w tym roku na torze F1.
I wierz mi, więcej można sie dowiedziec od ludzi tu piszących co pójdą do salonu posiedzieć w środku auta, niż z tuzina artykułów.
Ja osobiście nie mam przyjemności w czytaniu kolejnej kalki artykułu o nowej serii 7, X6 czy nie daj Boże o M3, wszędzie te same pitolenia, a czasami i przedruki z tekstów prasowych centrali.

Nie chce być dosadny, ale to grono testerów to po prostu gromada dyletantów. Ukuli sobie w głowach, że to co robią ma skończoną formę i nic wiecej nie trzeba.
Jaka popelina z tego wynika widać po sukcesie marudzącego Clarksona, bo inaczej jego sukcesu wytłumaczyć sie nie da.

Żaden z testerów e60, łącznie z Tobą, nie wspomniał o braku wskazania temp wody i jakie zamieszanie z tego powstaje przy normalnym użytkowaniu.... Ale nie może być inaczej jak sie odpala furke i jedzie pobujać na koleinach.
A jednokomorowy schowek główny w serii 5 ? popelina stulecia hehehe nikt z dziennikarzy tego nie zauważył od 30 lat.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2008, 01:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
Fryderyk, a ciągle myślałem o M57 .... :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2008, 01:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Boogie, Czesto sie z Toba zgadzam, jednak w tym temacie nie. e60 jest naprawde ladne biorac pod uwage terazniejsze konstrukcje i materialy zdobiace wnetrze tez jakos dramatycznie nie odstaja od innych aut terazniejszych i przeszlych, to jest moja opinia "osoby ktora posiedziala w srodku"
Cytuj:
Jaka popelina z tego wynika widać po sukcesie marudzącego Clarksona, bo inaczej jego sukcesu wytłumaczyć sie nie da.

a sukces Clarcsona wg mnie polega na tym ze potrafi cos powiedziec, napisac z humorem, sarkazmem w sposob prosty trafijacy do kazdego, wizerunek ktory kreuje jest przejaskrawiony ale mimo to cenie go bardzo testera aut, gdyz potrafi zainteresowac widza-czytelnika czyms wiecej niz suchymi faktami, jak to sam trafnie zauwazyles przedrukowanymi z tekstow prasowych centrali

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2008, 03:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Santino napisał(a):
Boogie, Czesto sie z Toba zgadzam, jednak w tym temacie nie. e60 jest naprawde ladne biorac pod uwage terazniejsze konstrukcje i materialy zdobiace wnetrze tez jakos dramatycznie nie odstaja od innych aut terazniejszych i przeszlych, to jest moja opinia "osoby ktora posiedziala w srodku"


Santino, ale Boogie prowadzi tu od dawna tyrady nad tą tandetnością w nowych autach w ogólności. Co z tego że coś dobrze wypada na tle konkurencji jak przegrywa w tych samych kategoriach ze swoim poprzednim wcieleniem? Być lepszy w morzu tandety to żadna sztuka.

Odnosząc to do innych rzeczy, tutaj w CA ktoś mi ostatnio wychwalał jakąś małą piekarnię prowadzoną przez meksykanina, że takie świetne pieczywo itd. Na tle całej reszty i owszem. Ale pierwszy lepszy balton w kiosku w Augustowie jest milion razy lepszy! A jak wsiądę w B MW i skoczę 50km na Litwe to już nie ma mowy o jakimkolwiek porównaniu!


Inna sprawa do dzisiejsze dziennikarstwo - ja mam swoje zdanie wyrobione na temat tego zawodu i kompetencji ludzi którzy go wykonują.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2008, 07:51 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
don_pazurro napisał(a):
Obiecuje nie wrzucac juz ani najblizszego X6, nowej 7, czy obiecanej M3.

Dawaj dawaj, nie zawracaj sobie głowy malkontentami. Nie muszą czytać. Ja jestem ciekaw wrażeń różnych osób na temat jednego i tego samego auta.
A "Top Gear" wcale taki fajny nie jest - testy tam zamieszczone bywają strasznie miałkie.
Frank, dobrze gadasz.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2008, 09:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: www.testysamochodowe.pl
Boogie napisał(a):
Żaden z testerów e60, łącznie z Tobą, nie wspomniał o braku wskazania temp wody i jakie zamieszanie z tego powstaje przy normalnym użytkowaniu.... Ale nie może być inaczej jak sie odpala furke i jedzie pobujać na koleinach.
A jednokomorowy schowek główny w serii 5 ? popelina stulecia hehehe nikt z dziennikarzy tego nie zauważył od 30 lat.


Przy całej Twojej wiedzy nie masz niestety bladego pojęcia jakimi prawami rządzi sie słowo drukowane w gazecie czy nawet portalu. Nikt nie chce czytac o schowku w aucie, ktore ma 100 tys. wiecej ciekawych patentów. Szukasz ideału? Piękna sprawa, ale wróc na ziemię. Co z z tego ze taki schowek, skoro auto genialnie się prowadzi, a silnik mimo blisko 300 KM potrafi spalic w miescie mniej niz 12,5 l.? To sa istotne informacje. Akurat ja jestem jednym z ostatnioch, ktory rozwleka sie nad wieloma szczegolami - dla wielu nieistotnymi - i jest za to krytykowany. Zrozum - ludzie nie chca czytac, najchetniej obejrzeliby film lub zdjecia z podpisami. (przy tescie Chryslera 300C SRT8 dostalem komentarz - "nie pisz o schowkum, bo nikogo to nie interesuje ze jest maly, takie auta kupuje sie w innym celu" - i przyznam, ze mial racje. Siedze w tej branzy i takze z racji wykształcenia wiem co mowie. Jesli wiec chcesz oceniac tekst na zasadzie, ze oto twoje bystre oko wypatrzylo wade schowka, a ktos o tym nie napisal - to rozmawiamy na zupelnie innych plaszczyznach. Nie dogadamy sie, bo jestes niereformowalny w pogladach.

Co do wskaznika temperatury, tak teraz to wyglada i to u wielu producentow, tez mi sie to nie podoba, ale nie bede w kazdym tekscie pisal tego samego. Mimo ze inni stosuja polowiczne rozwiazanie, np. kontrolke, która gasnie po rozgrzaniu motoru, a BMW faktycznie nic.

To moja ostatnia polemika juz, naprawde szkoda mi czasu. A kolege Boogiego zachecam - bierz długopios w dłoń, albo klawiature na kolana i My dyletanci czekamy na to co napiszesz (nawet tu na forum). Z pewnoscia ktos doceni Twoje uwagi i cenne spostrzezenia, bo przeciez to co nie napisane znaczy sie - nie zauwazone. I na pewno ktos wyda ten elaborat albo opublikuje, bo w mediach przeciez i tym swiecie, ktory gna do przodu i wszystko jest na "cito" mozna sobie na to pozwolic. I jeszcze zdjecia zrobisz sam, podejrzewam, że genialne w każdym calu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2008, 10:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1008
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Moje BMW: E39 525i
Kod silnika: M54B25
Mi się bardzo przyjemnie czytało ten tekst, chociaż z E60 nie miałem za dużo do czynienia. O tym modelu wiem na razie tyle, że będzie następcą mojego E39 :cwaniak:
Czekam na następny tekst :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2008, 10:40 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Nie no szkoda sie sprzeczać, nie poradze nic na to że nie wszytsko akceptuje co sie dzieje wokół w przejawach kultury i nie kultury masowej.

don_pazurro napisał(a):
Chryslera 300C SRT8 dostalem komentarz

Ciekawe, ale sądze że tą uwagę do Ciebie napisał ktoś nie kupi i nie miał podobnego auta. 300C to duze auto, i czesto sie je widuje właśnie na trasach, a SRT to topowa wersja, co nie szkodzi normalnie jeździć tym samochodem po trasach, ba nawet tym bardziej, bo w mieście smok, na trasie spali w normie.
A jednak koncepcja aut typu M5 musi posiadać walory użytkowe, przestrzeń, bo inaczej nie ma sensu jej produkować, tylko jakieś małe 2D coupe.
Uważam że osoba która skrytykowała Twoje uwagi o schowku totalnie nie rozumie po co auta tego typu sie robi - 4 drzwiowy sedan dla rodziny z wielkim silnikiem.

Ok, po tym co piszesz, to nie ma sensu sie na niczym skupiać, tylko lekkim piórem entuzjazstycznie smarować o wszystkim nowym i wierzyć w moc postępu, gdzie by on nie prowadził.

Joł!

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2008, 12:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 629
Moje BMW: 530d
Kod silnika: Diesel na pole !
Boogie napisał(a):
Żaden z testerów e60, łącznie z Tobą, nie wspomniał o braku wskazania temp wody i jakie zamieszanie z tego powstaje przy normalnym użytkowaniu....


Boogie wypadaloby wiedziec o tym, ze E60 posiada wskaznik temp. silnika.
Jest on bardzo przejrzysty, widoczny i fajnie sie prezentuje :)

Schowki są w drzwiach, w podłokietniku, schowek głowny - styka.
Telefon pozostaje w kieszeni tudzież w aktówce :D - jak ktos dzwoni wciskamy przycisk na kierownicy i rozmawiamy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2008, 12:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 256
Lokalizacja: LeÂżajsk
Ja nie lubię czytać testów nowych aut napisanych przez dziennikarzy, uważam że o wiele więcej można dowiedzieć się na forum od doświadczonych użytkowników danego modelu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL