BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 16:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: E30 Różnice w zawieszeniu i układzie hamulcowym
PostNapisane: 14 lutego 2009, 16:36 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 31
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E46 328i
Kod silnika: M52TUB28
Kiedyś czytałem albo słyszałem, że w zależności od silnika jaki był montowany, instalowane były różne układy hamulcowe i zawieszenia, np. w 325 z tyłu tarczowe, a a w przypadku mniejszych silników bębnowe, to samo z amortyzatorami.

Czy to prawda, a jeśli tak to dokładnie czym się różniły i dlaczego ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 Różnice w zawieszeniu i układzie hamulcowym
PostNapisane: 14 lutego 2009, 16:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
deka87 napisał(a):
Kiedyś czytałem albo słyszałem, że w zależności od silnika jaki był montowany, instalowane były różne układy hamulcowe i zawieszenia, np. w 325 z tyłu tarczowe, a a w przypadku mniejszych silników bębnowe, to samo z amortyzatorami.

Czy to prawda, a jeśli tak to dokładnie czym się różniły i dlaczego ?


IS i 2.5 mają tarcze z tyłu. 316 i 318 mają lite tarcze z przodu nie wentylowane dopiero 320 i IS je mają. Zawieszenia w mocniejszych wersjach są lepsze z powodu zwiększonej masy i osiągów.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2009, 17:10 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 31
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E46 328i
Kod silnika: M52TUB28
Dzięki, za szybką odpowiedź.
Czyli lepiej nie kupować swapa 325 w budzie od np. 320


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2009, 17:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4671
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 3288888888
deka87 napisał(a):
Dzięki, za szybką odpowiedź.
Czyli lepiej nie kupować swapa 325 w budzie od np. 320


Robia tak,ludzie ale mozna kupic a z czasem zmienic tak jak powinno byc :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2009, 17:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
deka87 napisał(a):
Dzięki, za szybką odpowiedź.
Czyli lepiej nie kupować swapa 325 w budzie od np. 320


Do swapa najlepszy IS albo 325.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2009, 22:56 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Jeszcze stabilizator z tyłu - słabsze wersje go nie mają (m. in. niektóre 320i).

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2009, 02:29 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
o ile się nie myle wersje które miały abs były na tarzczach z przodu i tyłu. stabilizator njgrubszy był w turingach
jesli się myle poprawcie

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2009, 03:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 379
Lokalizacja: SZY
Moje BMW: E36 Touring M-Pac
Kod silnika: M52B25
Ja kiedys mialem 316 z ABSem i miala tarcze z tylu. Wersje 6 cylindrowe maja tez grubsze amortyzatory.

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=23460


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2009, 15:19 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
fosa napisał(a):
Wersje 6 cylindrowe maja tez grubsze amortyzatory.

Ale nie wszystkie, w 320 też można cienką lagę spotkać podobno.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2009, 04:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 529
Lokalizacja: zach-pom
maaaad napisał(a):
Ale nie wszystkie, w 320 też można cienką lagę spotkać podobno.


W 320 mozna tez również spotkać tarcze z tyłu.

_________________
Obrazek
Oto moja czarnulka , [you] zobacz i ocen mini sesja z glebÂą i 18' str.6
e46 320Ci
e30 kiler 3xx


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2009, 17:15 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
tarcze na tyle moim zdaniem sa uwarunkowane absem

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2009, 20:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 283
Lokalizacja: Gliwice
ja w moim e30 cabrio mam tarcze z tylu .

_________________
++PS3- this is living++

MOJE RESORAKI:
e30 cabrio: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=30359

juz niestety byle e36 compact : http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=26115

ZOBACZ JESIENNA SESJA Z PAMO I TOMASHEM : http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=32257

ps3 yz yn da hauz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL