BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 23:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: X6 M
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 11:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
BMW X6 M - pierwszy oficjalny film!

BMW przedstawiło pierwszy oficjalny film, który zapowiada wprowadzenie do oferty modeli X5 M oraz X6 M. Według wstępnych informacji, X5 i X6 M będą napędzane turbodoładowanym silnikiem V8 napędzającym wszystkie cztery koła (większość mocy przekazywana jest na tylną oś).
Obecnie, najmocniejszymi odmianami w gamie modeli X5 i X6 są wersje z 4.4-litrowymi silnikami V8 rozwijającymi moc 408 KM. Oznacza to, iż wariant ‘M’ będzie prawdopodobnie osiągał ponad 500 KM. Nowa, sportowa jednostka napędowa znajdzie się także pod maskami modeli M5 i M6 nowej generacji.

bezczelnie skopiowane z ONETu
Kliknijcie na linka zeby obejrzec film

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 11:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4671
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 3288888888
Dla mnie to cos pieknego :serce:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 11:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
dla mnie ciekawe to bardzo jak mowia w filmiku ten nowy silnik V8 biturbo bedzie siedzial w X5 M X6M M5 M6 . czyli bedzie musial miec grubo ponad 500KM a pewnie juz pod 600KM zeby podgonic konkurencje :hurra: :hurra: :hurra:

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 12:03 
ja to chce!!

:serce:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 12:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1265
Lokalizacja: Польша
Moje BMW: G70, F92
moc X5M i X6M bedzie wynosic 507 KM , tyle samo co M5/M6 , a co do spekulacji na temat nowej generacji F10 M5/F12 M6 ze bedzie tam siedziec V8 to moim zdaniem chamski DOWNGRADE tych aut z v10, juz nie bedzie mozna sie wkrecac na ponad 8 tys. obrotow, to koniec tego co nazywamy M Power, jesli to bedzie prawda to przesiadam sie w inna marke, bida i tyle panowie w tym temacie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 13:21 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
No żal dużego, wysokoobrotowego silnika... :(
A ////M w wersji SUV to dla mnie nieporozumienie. Jakby nie mogli wypuścić tych aut pod zwykłym szyldem BMW. Siara, ale pecunia non olet.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 14:14 
A, rozumiem, że F1 też już nie oglądasz, bo prestiżem pewnie spadła niżej, niż Formuła 3000 :ok:

"Duże cylindry są jak duże bimbały. MUST HAVE!!"


Downgrade to będzie, jak F10 M5 nie zmasakruje RS6 :wstyd: ile cylindrów M5 będzie miało, czy 10, czy 8, a może 4, czy 2 jak w maluchu, musi masakrować nowe RS6 i basta!!

maaaad napisał(a):
A ////M w wersji SUV to dla mnie nieporozumienie. Jakby nie mogli wypuścić tych aut pod zwykłym szyldem BMW. Siara, ale pecunia non olet.



Gwarantuje Ci, przejechałbyś się X6 50i i byś zmienił zdanie :) Pod zwykłym szyldem już właśnie jest 50i z V8 biturbo.

Jest G AMG, Cayenne S, dlaczego więc nie ///M? M i tak nie robi torowych pojazdów :wstyd: tylko do normalnego użytku.


Ostatnio edytowano 8 stycznia 2009, 14:55 przez Czarny, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 14:25 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Co do M i w ogóle BMW, uważam że pójście w doładowane silniki musiało kiedyś nastąpić. Obecne M5 nie imponuje momentem obrotowym na tle doładowanej konkurencji, a chyba zgodzimy się że jednak nie jest to auto głównie jeźdżące po torze....

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Ostatnio edytowano 8 stycznia 2009, 15:15 przez stones1, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 15:16 
temat oczyszczony z OT. Za następne posty nie na temat będzie ostrzeżenie.

uwagi co do nazewnictwa modeli i kropek proszę kierować na PW.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 15:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1265
Lokalizacja: Польша
Moje BMW: G70, F92
Fryderyk napisał(a):
A, rozumiem, że F1 też już nie oglądasz, bo prestiżem pewnie spadła niżej, niż Formuła 3000 :ok:

"Duże cylindry są jak duże bimbały. MUST HAVE!!"


Downgrade to będzie, jak F10 M5 nie zmasakruje RS6 :wstyd: ile cylindrów M5 będzie miało, czy 10, czy 8, a może 4, czy 2 jak w maluchu, musi masakrować nowe RS6 i basta!!

maaaad napisał(a):
A ////M w wersji SUV to dla mnie nieporozumienie. Jakby nie mogli wypuścić tych aut pod zwykłym szyldem BMW. Siara, ale pecunia non olet.



Gwarantuje Ci, przejechałbyś się X6 50i i byś zmienił zdanie :) Pod zwykłym szyldem już właśnie jest 50i z V8 biturbo.

Jest G AMG, Cayenne S, dlaczego więc nie ///M? M i tak nie robi torowych pojazdów :wstyd: tylko do normalnego użytku.



nie ogladam F1 bo nie ogladam telewizji , nie mam czasu na to,

wydaje mi sie ze nie jest tak jak piszesz , najbardziej podniecali sie wlasciciele audi na rs6.com , oni maja kompleks nizszosci do litery M,

co z tego ze mniejszy moment obrotowy skoro mozna sie wysoko wkrecic na obroty, przeciez w samochodach M wlasnie o to chodzilo,

w nowym M3 tez juz prawdopodobnie nie bedzie wysokoobrotowego V8 , tylko jakies R6 turbo, bmw schodzi na psy,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 15:42 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
A napisał(a):

w nowym M3 tez juz prawdopodobnie nie bedzie wysokoobrotowego V8 , tylko jakies R6 turbo, bmw schodzi na psy,


Ekologi im się zachciało :kwasny:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 16:00 
A napisał(a):
oni maja kompleks nizszosci do litery M,


No i właśnie o to chodzi i mam nadzieję, że tak pozostanie, bez względu na to ile będzie garów.

Cytuj:
w nowym M3 tez juz prawdopodobnie nie bedzie wysokoobrotowego V8 , tylko jakies R6 turbo, bmw schodzi na psy,


Akurat to tutaj się zgodzę, że to będzie krok w tył :wstyd:

Cytuj:
Ekologi im się zachciało :kwasny:


nowe M3 i tak jest bardziej ekologiczne, niż poprzednie...















no, chociaż troszkę :P


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 16:52 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Fryderyk napisał(a):
Gwarantuje Ci, przejechałbyś się X6 50i i byś zmienił zdanie Pod zwykłym szyldem już właśnie jest 50i z V8 biturbo.

Gwarantuję Ci, że zdania nie zmienię :D Chyba że odchudzą X6 do poziomu 1.5 tony, no góra 1.7. I obniżą środek ciężkości. Poza tym, nie lubię wozić ze sobą 1xxx litrów powietrza w bagażniku.

A co za problem zrobić X6 55i? ;)

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 17:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 725
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E90 320dA
Tez wole wolnossace wysokoobrotowe silniki w ///M, niz doladowane V8. Jezeli rzeczywiscie tak bedzie, to zostanie juz tylko Mercedes AMG i ich 6.2 V8.

_________________
E90 320dA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 18:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2547
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E92
pieknosci!
hmmm moze kiedys? :) po recesji hahaha

_________________
Obrazek
Proud to be white - galeria białej E92 - zapraszam!
"SPORT I REKREACJA" - zapraszam do udziału w dyskusji!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 19:43 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
to już nie będzie:
Obrazek



Cytuj:
bmw schodzi na psy

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 21:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
jak dla mnie to dopiero się zacznie rewia na drogach :hyhy: takimi wozidełkami będą popylać :niepewny:

nie jestem fanem odrzutowych "terenówek"

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 21:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1265
Lokalizacja: Польша
Moje BMW: G70, F92
///M_ichał napisał(a):
Tez wole wolnossace wysokoobrotowe silniki w ///M, niz doladowane V8. Jezeli rzeczywiscie tak bedzie, to zostanie juz tylko Mercedes AMG i ich 6.2 V8.


bieda panowie, bieda , degradacja M5/M6 z V10 na V8, a mercedes to na pewno nie z tymi swoimi automatikami nigdy nie beda jezdzic jak mki

tutaj troche ryku V10 na wydechach nie nadajacych sie do codziennej jazdy, tylko do popierdywania w weekendy
http://www.youtube.com/watch?v=qW1nJutlfpw

chociaz dalej po cichu licze ze bedzie nowy wolnossacy V10 cos w stylu 5.8L zrobiona na ponad 620KM ze skrzynia MDCT II generacji ktora bedzie w stanie udzwignac duzy wiekszy moment obrotowy niz ta co jest w M3 E92.
Taki podobny wysokoobrotwy silnik jest porsche carrerra GT czy po modyfikacjach Dinan'a w M5/M6


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 21:53 
maaaad napisał(a):
I obniżą środek ciężkości.


też myślałem, że się będzie jeździć jak kobyłą, ale pstryk pstryk, ze sportowymi nastawami było twardziej, bardziej "przyczepnie" i pewnie, jak w 335xi.

///M_ichał napisał(a):
Tez wole wolnossace wysokoobrotowe silniki w ///M, niz doladowane V8.


A jakim silnikiem jeździłeś doładowanym V8? I jakim wysokoobrotowym ///M?

Chciałbym, byś się podzielił Twoimi spostrzeżeniami z jazdy.

Cytuj:
to już nie będzie:


Ehe, jak wchodziło X6, każdy na to jechał, jakie to brzydkie i nieudane. Tymczasem X6 bije rekordy sprzedawalności, okres oczekiwania w Stanach był bardzo duży, gdy weszło do sprzedaży. Teraz też odkąd X6 pojawiło się na Polskich drogach wzbudza respekt i zdobywa coraz więcej zwolenników, choć wszyscy tak klnęli, chyba tylko poza mną.

Poczekajcie, aż BMW ///M wypuści ze swojej stajni nowe dziecko i wtedy mówcie o końcu najsilniejszej litery na świecie :padam:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 23:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1265
Lokalizacja: Польша
Moje BMW: G70, F92
link
http://www.caranddriver.com/reviews/hot ... d_car_news

6 biegowa skrzynia automatyczna w X5 M/ X6 M, to nie moze byc wersja m , no way, czyli wszystkie nowe emki to juz tylko cofanie sie w rozwoju, beda juz tylko zwykle stare automaty, widocznie nie sa wstanie wsadzic w to skrzyni sekwencyjnej 7 biegowej typu MDTC/SMG3 ze wzgledu na moment obrotowy, jak na razie to czarno to widze :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL