--==Mały==-- napisał(a):
polecić mogę A8 4.2 MPI + LPG mam takie w domu bardzo dobre auto choć nie podoba mi się prowadzenie.
Czyli chyba do 2006r, bo potem zrobili FSI....
--==Mały==-- napisał(a):
750i z LPG też będzie ok ale jak coś to polift sporo rzeczy poprawione.
Budżetowo niestety 750i jest droższa, strasznie dużo longów, i z tym wyposażeniem wcale kolorowo znowu nie jest.....
--==Mały==-- napisał(a):
Lexusa bym nie kupił bo poziom i sposób wykończenia tych aut w porównaniu do A8 i E65 to sto lat za murzynami
Samo wykończenie, to powiedzmy że zależy, sama skóra po 300 tys wygląda jak u niemca po 100tys, naprawdę jakość i wytrzymałość skóry masakruje. Lexus raczej jest niedbale projektowany, albo prawie wcale nie jest jeśli chodzi o środek LS430, więc to razi jak ktoś czymś europejskim jeździ. Kupując takie auto musze niestety na jakieś kompromisy pójść. W LSie przymykam oko na obecność taniej Toyoty w środku, słabe hamulce, ale mam w zamian wytrzymałość i bezawaryjność, plus duuuży komfort i bogate wyposażenie.
Vermilion napisał(a):
To nie sa mity, widocznie obnizyli ceny. Pare lat temu jak interesowalem sie cenami, typowo ekspolatacyjnych, elementow zawieszenia do SC430 to byly koszmarnie drogie, co prawda to bardziej egzotyczne auto niz LS
Drogie te części owszem są w odniesniu do Corroli, ale w porównaniu do innych aut tego segmentu to są tańsze. W A8 zawiaszenie przód to jest 4000 pln. Zresztą sam Lexus też był i jest tańszy ponad 30% w zakupie niż S,A8,7
Vermilion napisał(a):
Z tych 3 aut chyba tez wybralbym LS'a, ewentualnie zastanowil sie nad budzetem i przemyslal nowsza generacje. Plusem Lexa jest na pewno wieksza dyskretnosc, o ktorej wspomniales - generalnie laik nie bedzie wiedzial ile jest warte to auto.
Nie wiem czy zamierzasz go kupic prywatnie czy firmowo, bo np. tutaj masz ciekawa sztuke
Nowszy LS ma kurczę te wadę (pomijam cenę, bo jak widziałem parę sztuk, to one skubane lepiej trzymają ceny niż S,A8,7 w rocznikach 2006-2009) że ma wtrysk bezpośredni benzyny, i LPG jest praktycznie tematem niemożliwym...
Ta sztuka z ogłoszenia jest ubogo wyposażona wyjątkowo, chyba największy golas na sieci, stąd może ta niska (! jak na LSa) cena... widać że salon PL, bo trzeba było sie mocno postarać żeby nie wziąć distronica w tym aucie, kontroli pasa czy komfortów z tyłu....
ULLISSES napisał(a):
Nie wiem skąd wymóg na wiek auta, ale IMHO E38 spokojnie by starczyło w wersji z podwójnymi szybami.
Próg ogólnej awaryjności...
W pewnym wieku auto już jest za stare do takiej mocnej eksploatacji, a BMW do tego bezawaryjne to zupełnie nie jest, więc odpada
Wojt4S90 napisał(a):
Wiem, że założenie podstawowe to autosegment F, ale może warto przemyśleć w211 e500 z lpg? jak na Mercedesa bardzo dobrze się prowadzi, wygodne, silnik praktycznie bezawaryjny, skrzynie pancerne, same zalety
Patrzyłem na w211.....
w śmieszej kasie można mieć nawet tego e550 388KM, z radarem, wntylacją, ale jednak celowo chce coś z największego segmentu. Dużo będę jeździł, więc chce mieć coś z tej jazdy.
Pomijam że i w211 ma swoje słabe fuckupy - e500 na SBC, pompe hamulcową, a e550 spierniczony rozrząd z bardzo poważnymi problemami.
Ewentualnie bym sie skusił na w220 s600 polift od razu z lpg
wiem wiem, mrzonki