BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 07:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Koniec M6
PostNapisane: 10 września 2010, 17:17 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
renoraines napisał(a):
Przykład astry nie jest trafiony, a te 11 lat o niczym nie śwadczy. Było już tak 3 razy, ze po wejściu na rynek nowego modelu astry, poprzedni był/jest nadal produkowany jako ,,astra classic''.


O niczym nie świadczy ? Hehehe Nie no w magazynach im zalegała to wystawili po salonach :rotfl: Twoja "logika" jak zwykel potrafi zaskoczyć.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Koniec M6
PostNapisane: 10 września 2010, 17:22 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Porówanie przykładu auta klasy chyba B do auta segmentu premium Bobby jest bez sensu w końcu Astra nazywana była tylko dlatego Classic i nadal sprzedawana bo była tania alternatywa dla mas co to myślą rocznikiem w sensie mam nowe auto z wypasem 20 letniej beemki i z silnikiem jeszcze bardzeij zacofanym w technice 2 zaworów na cylinder porównanie takiego auta do limuzyny spod znaku M, gdzie wszystko musi być najnowsz ei najlpesze żeby nadążyć za rywalami to bezsens dlatego M6 sie zmeinia żeby znowu zdeklasować rywali i dlatego nie może tego robić tak rzadko jak jakiś dupowóz klasy B bo ma inne cele swojej obecności na rynku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Koniec M6
PostNapisane: 10 września 2010, 17:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Zdzira 850I napisał(a):
Porówanie przykładu auta klasy chyba B do auta segmentu premium Bobby jest bez sensu w końcu Astra nazywana była tylko dlatego Classic i nadal sprzedawana bo była tania alternatywa dla mas co to myślą rocznikiem w sensie mam nowe auto z wypasem 20 letniej beemki i z silnikiem jeszcze bardzeij zacofanym w technice 2 zaworów na cylinder porównanie takiego auta do limuzyny spod znaku M, gdzie wszystko musi być najnowsz ei najlpesze żeby nadążyć za rywalami to bezsens dlatego M6 sie zmeinia żeby znowu zdeklasować rywali i dlatego nie może tego robić tak rzadko jak jakiś dupowóz klasy B bo ma inne cele swojej obecności na rynku.


Ale co to Astra rywali nie miała ? Monopol miał Opel w segmencie B? Była na tyle dobrze zaprojektowana że nawet po 10 latach produkcji dalej była w stanie na siebie zarabiać.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Koniec M6
PostNapisane: 10 września 2010, 17:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Bobby_Valentino, jak polonez i lada - niezawodne auta, długo produkowane.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Koniec M6
PostNapisane: 10 września 2010, 17:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
KotSylwester napisał(a):
Bobby_Valentino, jak polonez i lada - niezawodne auta, długo produkowane.


No ale co popytu na nie nie było ?

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Koniec M6
PostNapisane: 10 września 2010, 17:49 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15749
Bobby_Valentino napisał(a):
renoraines napisał(a):
Przykład astry nie jest trafiony, a te 11 lat o niczym nie śwadczy. Było już tak 3 razy, ze po wejściu na rynek nowego modelu astry, poprzedni był/jest nadal produkowany jako ,,astra classic''.


O niczym nie świadczy ? Hehehe Nie no w magazynach im zalegała to wystawili po salonach :rotfl: Twoja "logika" jak zwykel potrafi zaskoczyć.


Znów się kompromitujesz, nie pierwszy i nie ostatni raz , a w tym temacie juz po raz drugi :rotfl: . Czytaj ze zrozumieniem 3 razy po wejściu na rynek nowego modelu astry, poprzedni był/jest nadal produkowany jako ,,astra classic'' , czyli sposób opla na zarabianie pieniędzy na mniej zamożnych klientach, którzy chcą mieć fabrycznie nowe, ale niekoniecznie najnowsze technologicznie auto.


Bobby_Valentino napisał(a):
Ale co to Astra rywali nie miała ? Monopol miał Opel w segmencie B? Była na tyle dobrze zaprojektowana że nawet po 10 latach produkcji dalej była w stanie na siebie zarabiać.


3 raz się skompromitowałeś :rotfl:. Astra classic była i jest tańsza od nowej astry , a także aktualnie produkowanej konkurencji, więc sa ludzie, którzy to kupią.
Cena z cennika: astra classic III od 46890, nowa astra (czyli IV) od 58500.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Koniec M6
PostNapisane: 10 września 2010, 17:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 419
Lokalizacja: Lubliniec
Moje BMW: E36 320i Coupe
Kod silnika: M52B20
Takimi przepychankami każdy z Was się po trochu kompromituje chyba... :suchy:

_________________
E36 320i Coupe Cosmosschwartz ---> viewtopic.php?p=639958

Poprawianie zdjęć w PS oraz VT - priv
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Koniec M6
PostNapisane: 10 września 2010, 17:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
renoraines napisał(a):
Bobby_Valentino napisał(a):
renoraines napisał(a):
Przykład astry nie jest trafiony, a te 11 lat o niczym nie śwadczy. Było już tak 3 razy, ze po wejściu na rynek nowego modelu astry, poprzedni był/jest nadal produkowany jako ,,astra classic''.


O niczym nie świadczy ? Hehehe Nie no w magazynach im zalegała to wystawili po salonach :rotfl: Twoja "logika" jak zwykel potrafi zaskoczyć.


Znów się kompromitujesz, nie pierwszy i nie ostatni raz , a w tym temacie juz po raz drugi :rotfl: . Czytaj ze zrozumieniem 3 razy po wejściu na rynek nowego modelu astry, poprzedni był/jest nadal produkowany jako ,,astra classic'' , czyli sposób opla na zarabianie pieniędzy na mniej zamożnych klientach, którzy chcą mieć fabrycznie nowe, ale niekoniecznie najnowsze technologicznie auto.


Bobby_Valentino napisał(a):
Ale co to Astra rywali nie miała ? Monopol miał Opel w segmencie B? Była na tyle dobrze zaprojektowana że nawet po 10 latach produkcji dalej była w stanie na siebie zarabiać.


3 raz się skompromitowałeś :rotfl:. Astra classic była i jest tańsza od nowej astry , a także aktualnie produkowanej konkurencji, więc sa ludzie, którzy to kupią.
Cena z cennika: astra classic III od 46890, nowa astra (czyli IV) od 58500.


Nie obraź się Misiu ale dla mnie jesteś nowym Bagorem a z takimi ludźmi nie wchodzę nawet w polemikę :)

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Koniec M6
PostNapisane: 10 września 2010, 17:53 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Dobra misie pysie wyluzujcie zwieracze. :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Koniec M6
PostNapisane: 10 września 2010, 17:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Kyokushin napisał(a):
Dobra misie pysie wyluzujcie zwieracze. :rotfl:


A Kyo tylko na to czeka i chwilę nie uwagi :rotfl:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Koniec M6
PostNapisane: 10 września 2010, 17:57 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
ja się tylko o Wasze zdrowie martwię, poco mają się wam hemoroidy robic. :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Koniec M6
PostNapisane: 10 września 2010, 17:58 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15749
Bobby_Valentino napisał(a):
Nie obraź się Misiu ale dla mnie jesteś nowym Bagorem a z takimi ludźmi nie wchodzę nawet w polemikę


Pogubiłes sie, bo... od kilku postów polemizujesz :rotfl:. Po drugie liczby nie kłamią, a jeśli nie ma się kontrargumentów to ... :rotfl: . Podsumowując nie jesteś nikim wyjątkowym, żebym mnie interesowała Twoja opinia :rotfl: .

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Koniec M6
PostNapisane: 10 września 2010, 19:49 
Porównania do astry i e24 zupełnie bez sensu, inny rynek, inny konsument, inne czasy, nie ważne, ważne co tu i teraz się dzieje, a choć to jedno z najlepszych aut oferowanych przez BMW w ostatnich latach i leje gayllardo, jego czas dobiegł końca, co tu dużo mówic.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Koniec M6
PostNapisane: 10 września 2010, 23:03 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Krolik_Bugs napisał(a):
O ile pamietam Boogie, jechales M6, jak porownanie z E39?


:D
nie jestem w stanie zrobić czegoś takiego

Ogólnie widze, że M6 poprzez swoją bryłę i masę ma szanse nie mieć podstawowego błędu konstrukcji jakie ma M5 e39 - czyli zbyt dużej masy na objętość bryły.
Okazuje się, że poszerzenie błotników w M3 wcale nie jest lanserskim zabiegiem......

A poza tym to mam cały obolały, jeden odcisk, kciuk od topowej skórzanej fordowskiej kierownicy, tak jest ch...wo wyprofilowana.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Koniec M6
PostNapisane: 11 września 2010, 07:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 497
Moje BMW: niebieski
Osobiście seria 6 piekielnie mi się podoba, z resztą kupiłem swoją Bumę by spełnić swoje marzenie.
M6 nie dość, że jest piękne to jeździ znakomicie (500KM robi swoje).
Wnętrze jest fantastycznie wykończone, diabelnie wygodne i ekskluzywne.
Nie uważam aby koniec produkcji był jakąś tragedią, wręcz przeciwnie.
Wejście nowego modelu sprawi, ze ceny e63 ie64 znacznie spadną, sam osobiście nie kupowałbym nowej, więc pozostaje rynek wtórny ;)

_________________
viewtopic.php?f=6&t=66071 Moja Buma


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Koniec M6
PostNapisane: 11 września 2010, 09:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Apollon napisał(a):
Osobiście seria 6 piekielnie mi się podoba, z resztą kupiłem swoją Bumę by spełnić swoje marzenie.
M6 nie dość, że jest piękne to jeździ znakomicie (500KM robi swoje).
Wnętrze jest fantastycznie wykończone, diabelnie wygodne i ekskluzywne.
Nie uważam aby koniec produkcji był jakąś tragedią, wręcz przeciwnie.
Wejście nowego modelu sprawi, ze ceny e63 ie64 znacznie spadną, sam osobiście nie kupowałbym nowej, więc pozostaje rynek wtórny ;)


O ile z tym że ci się podoba i że znakomicie jeździ to się mogę z tobą zgodzić. To do tego fantastycznie wykończone i ekskluzywnego wnętrza nie bardzo bo bliżej mu do Smarta niż do luksusu. Najbrzydsze i najtaniej wyglądające wnętrze w historii BMW.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Koniec M6
PostNapisane: 11 września 2010, 10:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 497
Moje BMW: niebieski
Bobby_Valentino napisał(a):
Apollon napisał(a):
Osobiście seria 6 piekielnie mi się podoba, z resztą kupiłem swoją Bumę by spełnić swoje marzenie.
M6 nie dość, że jest piękne to jeździ znakomicie (500KM robi swoje).
Wnętrze jest fantastycznie wykończone, diabelnie wygodne i ekskluzywne.
Nie uważam aby koniec produkcji był jakąś tragedią, wręcz przeciwnie.
Wejście nowego modelu sprawi, ze ceny e63 ie64 znacznie spadną, sam osobiście nie kupowałbym nowej, więc pozostaje rynek wtórny ;)


O ile z tym że ci się podoba i że znakomicie jeździ to się mogę z tobą zgodzić. To do tego fantastycznie wykończone i ekskluzywnego wnętrza nie bardzo bo bliżej mu do Smarta niż do luksusu. Najbrzydsze i najtaniej wyglądające wnętrze w historii BMW.

:znudzony: :znudzony: :znudzony:
Bobby pod jakim względem, wszystko wykończone w wysoko gatunkowej skórze bez żadnych tandetnych plastików...

_________________
viewtopic.php?f=6&t=66071 Moja Buma


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Koniec M6
PostNapisane: 11 września 2010, 10:56 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Apollon napisał(a):
Bobby pod jakim względem, wszystko wykończone w wysoko gatunkowej skórze bez żadnych tandetnych plastików...


Przepych formy z zewnątrz a w środku przypomina mi jakiegoś taniego roadstera dla mas :/ Tandetne te plastiki nie są ale swoją jakością też nie porażają.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Koniec M6
PostNapisane: 11 września 2010, 11:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 497
Moje BMW: niebieski
Bobby_Valentino napisał(a):
Apollon napisał(a):
Bobby pod jakim względem, wszystko wykończone w wysoko gatunkowej skórze bez żadnych tandetnych plastików...


Przepych formy z zewnątrz a w środku przypomina mi jakiegoś taniego roadstera dla mas :/ Tandetne te plastiki nie są ale swoją jakością też nie porażają.

Wszystko widocznie jest kwestią gustu, mi osobiście bardzo podoba się wnętrze m6 :ok:
A skoro już jesteśmy w temacie, czy ktoś orientuje się jakie są słabe punkty m6 (chodzi mi o awaryjność itp:)???

_________________
viewtopic.php?f=6&t=66071 Moja Buma


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Koniec M6
PostNapisane: 11 września 2010, 11:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Apollon napisał(a):
Wszystko widocznie jest kwestią gustu, mi osobiście bardzo podoba się wnętrze m6 :ok:
A skoro już jesteśmy w temacie, czy ktoś orientuje się jakie są słabe punkty m6 (chodzi mi o awaryjność itp:)???


Apollon to chyba nie miejsce żeby pytać o takie rzeczy bo to trochę tak jakbyś w Lidlu pytał o kawior :rotfl: Nikt tu czegoś takiego nie widział :)

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL