Piszę, bo widziałem już kilka aut i robiłem kilka napraw i konserwacji blacharsko - lakierniczych. Faktem jest, że BMW mogło by się bardziej postarać... Aczkolwiek najmądrzej napisał tutaj KL i to wyczerpuje temat każdy trafił na inne egzemplarze, a sam użytkował inaczej i ma inne doświadczenia.
_KL_ napisał(a):
Zależy od warunków eksploatacji, ilości jazdy po śniegu i soli, zmywania tej soli lub nie, warunków przechowywania auta (suchy lub wilgotny garaż, ulica, trawnik), uwagi właściciela - czy jeśli kanały odpływowe się przytkają (czy to w drzwiach czy w progach) to zauważy i coś z tym zrobi czy oleje temat, czy od razu zabezpieczy pojawiającą się rdzę lub odpryski czy nie, czy choć raz przeczyści syf zbierający się w rynienkach w nadkolach, dołach drzwi itp. Uwagi mechaników - czy zwrócą uwagę na ewentualne zatkane odpływy, czy nie uszkodzą zabezpieczenia wykonując jakieś prace i tak można wymieniać w nieskończoność.
_________________
Piszę jak jest.
Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434
Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników
Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...