BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 czerwca 2024, 11:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 159 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, 06:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 371
Lokalizacja: Radlin
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Koledzy nie ważne, czy Audi to Skoda czy nie... Należą do koncernu VW i na każdej części (przynajmniej na tych co ja widziałem) Są 3 znaczki VW Audi i Seat, lub 2 znaczki VW i Audi. Więc i tak Audi to nie jest to co kiedyś... Np Audi A3 to Golf 4 tyle, że inaczej wygląda... Ale mniejsza z tym najważniejsze o co mi chodziło to to, że Audi jest droższe w utrzymaniu...
Armageddon napisał(a):
A ten z pojedyńczym VANOSem też ma recyrkulacje spalin? Dużo różni się od podwójnego VANOSa? Wogóle po co ten drugi VANOS? Poza większą mocą na wyższych obrotach?


Odpowie mi ktoś na te pytanka?

Aaaa wczoraj rozmawiałem z takim kolesiem co na stacji diagnostycznej pracuje i ma swój warsztat samochodowy... I powiedział mi, że on Audi rzadko kiedy naprawia bo rzadko przyjeżdżają, jak już przyjadą to tylko na wymianę rozrządu i płynów... A BMW o wiele częściej ma do roboty... Jak mu powiedziałem o tym zawieszeniu wielowahaczowym to po 1 powiedział mi, że taki zawias kosztuje 750zł + wymiana i wcale się tak szybko nie psuje, i że w BMW wahacze idzie szybciej pogiąć niż wybić w Audi... Co do rozrządu to powiedział, że łańcuch powinno się co 150 tyś wymienić, a w Audi paski co 100-120 tyś... Z tego co ja wiem paski się wymienia co 50-70 tyś, a na łańcuchu się jeździ tak długo, aż zacznie dzwonić...

I stwierdził, że Audi to dużo bardziej niezawodne auto niż BMW i jest tańsze w utrzymaniu i tu wspomniał o kolosalnych cenach części do BMW... Tyle, że chyba nie oglądał cen już dawno do BMW bo z tego co patrzałem na Allegro to części do E36 są w porównywalnej cenie co do nowych Fordów, Oplów itp. Tyle, że to BMW, a nie jakiś Ford...

_________________
Ford Escort CLX 1.4: - ByÂł
Obrazek
BMW E36 328i Coupe: - Jest
Obrazek

Moja Tosia :) - Nowe fotki str 4
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, 06:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 989
Lokalizacja: W&M
..::CZARNY::.. napisał(a):
7ka napisał(a):
Kornelio napisał/a:
renoraines napisał/a:
pomijam już, że audi to skoda.


najwieksza bzdura jaka mozna wymyslic :znudzony:


popieram Kornelia.. trzeba miec bardzo fajne pojecie o motoryzacji zeby takie cos stwierdzic ...



Niestety, nie mogę się z Wami zgodzić.







Można wymyślić większą bzdurę, np. że Mercedes to Smart :ok: :ok: :ok:



a Fiat przejął mercedesa :rotfl:




tutaj ktorys z was napisał ze wachacze w samochodach z wielowachaczowym zawieszeniem trzeba wymieniac co 50 tys km ... totalna bzdura...

no chyba ze po polnych drogach ganiasz te 50 tys....

_________________
[you] Nie wiesz Jaki Masz kolor ? sprawdz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5186
a8 vs 7e65 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=31407


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, 06:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 989
Lokalizacja: W&M
Armageddon, paski co 50-70 tys... ;) ? 90-100tys....

_________________
[you] Nie wiesz Jaki Masz kolor ? sprawdz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5186
a8 vs 7e65 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=31407


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, 06:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 371
Lokalizacja: Radlin
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Jak w moim złomofordzie wymieniałem jak go kupiłem to mechanik mi powiedział 50-70 tyś i przyjechać wymienić rozrząd... Proszę o odpowiedzi na moje pytanka wyżej... :zalamany:

_________________
Ford Escort CLX 1.4: - ByÂł
Obrazek
BMW E36 328i Coupe: - Jest
Obrazek

Moja Tosia :) - Nowe fotki str 4
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, 08:54 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 335
Lokalizacja: Warszawa-Siedlce
Moje BMW: 2xe46
Ja przed e46 jeżdziłem A4 AVANT 99r 1,9TDI , i ... niby dobre auto bo mialem zadbany egz. , ale bez duszy, dużo plaiło bo automat- 8l na trasie, kiespkie wyposazenie, plastiki gorsze niż w BMW, no może spasowanie lepsze. Plusem audi jest to że jest w ocynku i jak jest bezwypadkowe to nie zardzewieje ci!! BMW tego nie ma akurat, no ale jest duzow wiecej plusów BMW, niz plusów Audi.
Aha minus jeden wielki, po 15 tyś padło mi zawieszenie w AUDI- skrzypiało jak stary tapczan...

_________________
e91 318d Touring 09r
e30 318iA Coupe 87r
e30 320iA Cabriolet 92r


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, 09:14 
Gradz napisał(a):
Plusem audi jest to że jest w ocynku i jak jest bezwypadkowe to nie zardzewieje ci!! BMW tego nie ma akurat,


??

Jak to, BMW tego nie ma?

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... =ocynk+bmw

nawet matizy mają
Armageddon napisał(a):
Armageddon napisał/a:
A ten z pojedyńczym VANOSem też ma recyrkulacje spalin? Dużo różni się od podwójnego VANOSa? Wogóle po co ten drugi VANOS? Poza większą mocą na wyższych obrotach?


Odpowie mi ktoś na te pytanka?



W każdym razie też pojedyńczy VANOS też właśnie jest po to, by opóźniać otwarcie zaworków dolotowych przy wolniejszych prędkościach obrotowych, co nam dają pożądaną dla ekonomii recyrkulację spalin. Podwóny vanos w E46 ma o wiele więcej punktów, kiedy zmienia przesunięcie wałka rozrządu względem wału korbowego, oraz przesuwa także otwieranie zaworów wylotowych.

Pojedyńczy ma 2 punkty dla dolotowych, podwójny 40 dla dolotowych i 25 dla wylotowych.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, 09:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 371
Lokalizacja: Radlin
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Czyli podwójny VANOS jest o wiele ekonomiczniejszy... Tylko za 15 tyś - 17 max nie wyrwę E46:( buuuuuuuuu Jak już to jakiegoś paścia... A może Honde :hyhy: tam są VTEC też ze zmiennymi fazami rozrządu :hyhy: Coś podobnego jak VANOS w BMW, tyle, że w Hondzie każdy duperel kosztuje krocie np. jakieś pokrywki plastikowe 50 zł... :wstyd:

_________________
Ford Escort CLX 1.4: - ByÂł
Obrazek
BMW E36 328i Coupe: - Jest
Obrazek

Moja Tosia :) - Nowe fotki str 4
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, 10:27 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15751
Kornelio napisał(a):
renoraines napisał(a):
pomijam już, że audi to skoda.


najwieksza bzdura jaka mozna wymyslic :znudzony:



mało wiesz, wspolne plyty podłogowe, zawieszenia itd itp, charakterystyczna deska dla calego koncernu nawet w bentleyu !!!, ktorego wlascicielem jest tez VW

skoda octawia=golf=audi a3=seat leon
skoda superb ( przedłuzona płyta passata)=passat=audi a4
skoda fabia=vw polo=audi a2=seat ibiza

doplaca się tylko za znaczek

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, 10:29 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1241
Lokalizacja: Jasło
Moje BMW: E36 318i
Kod silnika: M40B18
renoraines napisał(a):
Kornelio napisał(a):
renoraines napisał(a):
pomijam już, że audi to skoda.


najwieksza bzdura jaka mozna wymyslic :znudzony:



mało wiesz, wspolne plyty podłogowe, zawieszenia itd itp, charakterystyczna deska dla calego koncernu nawet w bentleyu !!!, ktorego wlascicielem jest tez VW

skoda octawia=golf=audi a3=seat leon
skoda superb ( przedłuzona płyta passata)=passat=audi a4
skoda fabia=vw polo=audi a2=seat ibiza

doplaca się tylko za znaczek


Ale precyzja montażu etc. to już zupełnie inna bajka, dlaczego Audi A4 od lat jest na czele we wszystkich rankingach niezawodności, a VW żadko mieści się w pierwszej 10.... To o czyms świadczy....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, 10:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 371
Lokalizacja: Radlin
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
No to już mam jaśniejszą sytuację
A4 vs E36
0 : 2

Zawieszenie:
0:1
E36 - zawieszenie trwalsze, tańsze przy wymianie (bo tylko 2 wachacze, a nie 8 )

Jednostka napędowa:
0:1
E36 - nieco ekonomiczniejsze od A4, silnik ze zmiennymi fazami rozrządu, w Audi brak.

Elektronika:
?

Układ hamulcowy:
?

Prosiłbym jeszcze co do zawieszenie wypowiedź co do innych podzespołów zawieszenia typu amortyzatory (żywotność, cena), stabilizator jazdy - całość (żywotność, cena), itp.
I teraz pytanie jak jest z elektroniką w obu markach? Z tego co wiem to w Audi lubi się psuć elektronika... Nie wiem jak w BMW, puki co to wiem tyle, że wujek ma jedyneczke i nic mu tam nie padło, tylko trzeba wziąć pod uwagę, że autko jest od nowości jego i ma tylko 5 lat.

_________________
Ford Escort CLX 1.4: - ByÂł
Obrazek
BMW E36 328i Coupe: - Jest
Obrazek

Moja Tosia :) - Nowe fotki str 4
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, 14:21 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Armageddon napisał(a):
Np Audi A3 to Golf 4 tyle, że inaczej wygląda...


porownaj jakosc materialow we wnetrzu, wyciszenie...

renoraines napisał(a):
mało wiesz, wspolne plyty podłogowe, zawieszenia itd itp, charakterystyczna deska dla calego koncernu nawet w bentleyu !!!, ktorego wlascicielem jest tez VW

skoda octawia=golf=audi a3=seat leon
skoda superb ( przedłuzona płyta passata)=passat=audi a4
skoda fabia=vw polo=audi a2=seat ibiza

doplaca się tylko za znaczek


racje masz tylko co do plyt podlogowych a czy malo wiem to nie wiesz :) za to nie masz pojecia jak widac o wnetrzach i uzytych tam materialach. Skoda ma kiepskiej jakosci, VW ciut lepiej ale dalej tanio, Seat podobnie za to dziwne ze AUDI uwazane jest za jedno z lepiej wykonanych samochodow, mowie tutaj o wnetrzu, materialach, spasowaniu, wyciszeniu itp itd. Zobacz jak spasowane czy wykonane sa wszytskie modele Audi a postaw obok byle VW. Nie ma czego porownywac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, 20:01 
renoraines napisał(a):
mało wiesz


Zauważyłem, że masz taki dziwny zwyczaj, że zamiast doedukować samego siebie w pewnych sprawach wytykasz brak wiedzy innym :-k
i to najczęściej, gdy ten ktoś ma rację...

Armageddon napisał(a):
Z tego co wiem to w Audi lubi się psuć elektronika... Nie wiem jak w BMW,


No to ja na przykładzie swojej powiem, że z elektroniką, to tylko raz przez prawie 17 lat była muka. Już nie pamiętam, co dokładnie było, ale coś się porobiło z kompem i nie chciał odpalić, ale to dalej była wina alarmu boscha. do tego jeszcze zamek centralny: czasami nie działa jeden czujnik, lub poprzecierane kabelki i jeden rygielek nie chce się zamykać. pierdółka. aaa no i czasami jakaś żarówka nie działa :) z elektroniki też czujnik położenia wału- czasami się zdarzają różne historie w e36

ale w mojej E36 z elektroniką tak dobrze jest być może dlatego, ze właściwie, to oprócz ABS-u, el. szyb i ECU nie mam nic związanego z tą dziedziną :rotfl:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, 20:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 371
Lokalizacja: Radlin
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Czarny tylko ja chce kupić E36 w full opcji najlepiej, czyli klimatronik, i komputer pokładowy, el. szyby, el. lusterka i takie tam, czyli pelna elektronika:) Najbardziej mi zalezy zeby byl klimatronik i komputer pokladowy no i el. szyby:) Dlatego tez pytam jak z elektroniką w BMW jest:) A co do Audika ze elektronika sie lubi psuc to dalsza kuzynka (mieszka w niemczech) ma Audi i ciagle narzeka ze jej sie elektronika sypie, to szyby, to central, to fotele, co chwile cos z elektronika. Nie wiem czy trafila na taki felerny model, czy Audi ma naprawde tak badziewna elektronike...

_________________
Ford Escort CLX 1.4: - ByÂł
Obrazek
BMW E36 328i Coupe: - Jest
Obrazek

Moja Tosia :) - Nowe fotki str 4
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, 20:25 
ja tam raczej nie słyszałem, żeby elektronika była mocną stroną audi...

Armageddon napisał(a):
el. lusterka


to każda ma :)

btw. na moim przykładzie widać, że takie rzeczy jak ABS, czy ECU można na nich polegać, a są chyba ważniejsze, niż obc :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, 20:36 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 10
Lokalizacja: ZawidĂłw/WrocÂław
U mojego brata w Audi A6 też elektronika siadała,bezpieczniki się paliły,komputer cuda pokazywał.Pozatym teraz wymiana pasków to ok 1000zł.Uwielbiam moje BMW ale Audi nie jest takie złe.Też zastanawiałam się nad A4 a E36,ale sylwetka BMki zwyciężyła.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, 20:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 371
Lokalizacja: Radlin
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
No no kobitka się wypowiedziała w temacie :hyhy: Szczerze mówiąc rzadko widuje kobitki za kierownicami BMW do tego Coupe, więc jesteś wyjątkowa ;) A co do tematu to Audi nie ma mocnej elektroniki... - tak sami wypowiedzieliście się. Jeszcze prosiłbym o wypowiedź użytkowników BMW którzy mają pełną elektronikę w swoim Cudzie, lub chociaż to co ja wymieniłem ;) I przejdziemy do następnego podpunktu :)

_________________
Ford Escort CLX 1.4: - ByÂł
Obrazek
BMW E36 328i Coupe: - Jest
Obrazek

Moja Tosia :) - Nowe fotki str 4
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, 22:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Armageddon napisał(a):
Czarny tylko ja chce kupić E36 w full opcji najlepiej, czyli klimatronik, i komputer pokładowy, el. szyby, el. lusterka i takie tam, czyli pelna elektronika:) Najbardziej mi zalezy zeby byl klimatronik i komputer pokladowy no i el. szyby:)


Każde coupe ma el. szyby więc nie ma biedy przynajmniej z tym:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, 23:29 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15751
Czarny wróc do opisu ,,Akademia Żaczek'', bo podkreslał to, że jeszcze się wiele musisz nauczyć, czy to pod wzgledem merytorycznym,czy też interpersonalnym. Jesteś podręcznikowym przykładem destrukcyjnych procesów konfliktowych czyli zjawisk niszczących, wywołujących wrogość, nienawiść, powodujących flustracje, ktore prowadzą do wytworzenia się u jednostki zaburzonych postaw społecznych, jak postawa „przeciw ludziom”. Nie przejmuj sie, to sie da wyleczyć. :D

Takie mam zdanie o vw/audi/seat/skoda. Każdy zrobi jak będzie uważał i kupi co będzie uważał. Dla mnie nie ma sensu przepłacanie za to samo w innym opakowaniu.Tak tez uwazaja Rodacy, gdy kupowali skody fabie i octawie, a sprzedaz drogich vw polo i golf spadła, więc vw musial obnizyc cene. (podobnie jak z garniturami - kupuje Vistule, a nie Pierre Cardin, jeden i drugi wykonany z 100% wełny, a różnią się ceną i metką).

BMW 3 coupe to ponadczasowa sylwetka, jakość wykonania i rozsądny wybór. Zadbany egzemplarz będzie trzymał wartość i szybciej znajdzie nabywcę, 3 coupe była i będzie obiektem pożadania wielu osób.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, 23:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 826
Lokalizacja: Elbląg
Moje BMW: mondeo ghia x
Kod silnika: duratec HE
co do elektroniki w moim szrocie to moge porownac ja z audi a4 szwagra...

u mnie w moim parchu rok 91' (fabr. autoalarm+centralny zamek w z pilotem w kluczyku, abs, el. lusterka, 4x el. szyby + el. szyberdach wszystko domykane z pilota, podgrzewane zamki itp bzdety jak narazie padly tylko 2 przyciski od el. szyb

u szwagra w audi problemow z elektryka nie ma bo ma tylko el. lusterka, a auto rok 97...

co do 10l w miescie w 2.0... od 3 lat jeszcze mi sie tak zejsc nie udalo : )

ogołem przez 3 lata najwieksza awaria jaka mialem bylo uszkodzenie podpory walu(naprawa koszt 250zł bo brałem wzmacniana) a tak to podstawowe rzeczy typu oleje, filtry...

mi duzo wiecej frajdy daje prowadzenie e36 od a4 (jezdzilem tylko 1.6 i 1.9 tdi)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2008, 00:03 
renoraines, zwróciłem Ci uwagę jako mod. żebyś nie pisał, że ktoś ma brak wiedzy, zwłaszcza w sytuacji, kiedy nie masz właściwie racji. Zamiast poczytać w googlach, to zarzucasz takie teksy w stronę innego usera, co jest hmmm... sam sobie odpowiedz jakie.

Najgorsze jest to, że nie 1. raz, więc zwróciłem Ci uwagę, byś się zastanowił zanim napiszesz takie coś, nie robię tego złośliwie, a atmosfera traci na forum przez takie niskie zaczepki.

Ładne wypociny napisałeś, ale nie będę tego komentował. Mam to gdzieś.

Nie pierwszy raz te Twoje osobiste uwagi w moją stronę. Mogę dyskutować o różnych rzeczach, mniej lub bardziej "dynamicznie", ale osobiste wycieczki w internecie do ludzi, których się w ogóle nie zna, to domena ludzi, którzy mają jakieś problemy w życiu rzeczywistym, przed komputerem bariery znikają.

PW jest od osobistych wycieczek, z racji tego, że to kolejny raz, dostajesz ostrzeżenie.

Masz pretensje o ostrzeżenie? Masz prawo. Jednak by nie robić OT, zapraszam do działu skargi, wnioski. Ciągnięcie tego tutaj jest równoznaczne z kolejnym warnem.




A innych użytkowników przepraszam, że musicie to czytać.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 159 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL