Koledzy nie ważne, czy Audi to Skoda czy nie... Należą do koncernu VW i na każdej części (przynajmniej na tych co ja widziałem) Są 3 znaczki VW Audi i Seat, lub 2 znaczki VW i Audi. Więc i tak Audi to nie jest to co kiedyś... Np Audi A3 to Golf 4 tyle, że inaczej wygląda... Ale mniejsza z tym najważniejsze o co mi chodziło to to, że Audi jest droższe w utrzymaniu...
Armageddon napisał(a):
A ten z pojedyńczym VANOSem też ma recyrkulacje spalin? Dużo różni się od podwójnego VANOSa? Wogóle po co ten drugi VANOS? Poza większą mocą na wyższych obrotach?
Odpowie mi ktoś na te pytanka?
Aaaa wczoraj rozmawiałem z takim kolesiem co na stacji diagnostycznej pracuje i ma swój warsztat samochodowy... I powiedział mi, że on Audi rzadko kiedy naprawia bo rzadko przyjeżdżają, jak już przyjadą to tylko na wymianę rozrządu i płynów... A BMW o wiele częściej ma do roboty... Jak mu powiedziałem o tym zawieszeniu wielowahaczowym to po 1 powiedział mi, że taki zawias kosztuje 750zł + wymiana i wcale się tak szybko nie psuje, i że w BMW wahacze idzie szybciej pogiąć niż wybić w Audi... Co do rozrządu to powiedział, że łańcuch powinno się co 150 tyś wymienić, a w Audi paski co 100-120 tyś... Z tego co ja wiem paski się wymienia co 50-70 tyś, a na łańcuchu się jeździ tak długo, aż zacznie dzwonić...
I stwierdził, że Audi to dużo bardziej niezawodne auto niż BMW i jest tańsze w utrzymaniu i tu wspomniał o kolosalnych cenach części do BMW... Tyle, że chyba nie oglądał cen już dawno do BMW bo z tego co patrzałem na Allegro to części do E36 są w porównywalnej cenie co do nowych Fordów, Oplów itp. Tyle, że to BMW, a nie jakiś Ford...