BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 21:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2008, 20:21 
Santino napisał(a):
:wstyd: no tak roznica 200KM i 300 niutow na korzysc S62 pogorszy osiagi :ok:


Niecałe 200 w wypadku wersji evo :)

A rozłożenie masy? Trakcja? Zobacz jak te samochody z linka boogiego zapinają :)

Gdzie on wykorzysta swoje pokłady mocy, jak co chwilę zakręt, zakręt, hopka, bok, bok, a tak, z mniejszym silnikiem, lepiej rozłożoną masą, na pewno nie musi tak walczyć w zakręcie.

To, że będzie wolniejszy w zakrętach, jest dla mnie niemal pewne.

Mam kolegę, który jeździł w KJS-ach e30 z m40. robił takie same czasy, jak jego koledzy isami. Konkurencje samochodowe nie kończą się na 1/4 mili :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2008, 22:28 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Widziałem pare filmików jak M3 e30 leci po torze, i nie było problemów żeby było przed autem z mocą większą o ponad 100 KM.

Wersja Sport EVO ma silnik 2.3 i 238 KM, do setki ma ok. 6s.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2008, 22:29 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14125
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
ja w ogole nie wyobrazam sobie, by E30 z S62 miało jakąkolwiek trakcję... E39 M5 ma rozkład mas 51/49 a teraz sobie porownajmy tył M5 z E30 M3...
Ogolnie projekt fajny ale mowie-raz profanowanie M3, dwa - przerost formy nad trescią troche,,


niemniej na pewno 180-260 robi w niezłym tempie :hyhy:
Mike- nie kojarze takiego porownania, mozesz dac linka ?

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2008, 12:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
znalazłem jeszcze taki projekt zbudowany z M3 e30

http://www.cardomain.com/ride/2929437


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2008, 12:31 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
no ładnie tylko co se środkiem ciężkości.....

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2008, 18:51 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Przemek napisał(a):
znalazłem jeszcze taki projekt zbudowany z M3 e30

http://www.cardomain.com/ride/2929437

Wkleiłem na 1 stronie.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2008, 19:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
powerbmw napisał(a):
no ładnie tylko co se środkiem ciężkości.....


powerbmw napisał(a):
no ładnie tylko co se środkiem ciężkości.....


Problem ?

1. Ważysz ile patrzysz jaki jest rozkład mas.
2. Bierzez parę zużytych akumulatorów i wyjmujesz z nich ołów.
3.Topisz w ognisku i wylewasz we wnęki w tylnych nadkolach.
4. Lecisz na tor :D

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2008, 20:24 
No dobrze cwaniaczku, jak jeszcze sobie poradzisz z siłami i momentami bezwładności, to zatrudnię Cię za parę lat w mojej firmie :chytry:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2008, 23:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Oj juz dajcie sobie spokoj z tym wywazeniem
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Jakos szpece z Reuter Motorsport sie tym nie przejmuja, porzadny szpoiler zalatwia sprawe :) ciekawe dlaczego nie zostawili S14

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 listopada 2008, 01:57 
Cytuj:
Jakos szpece z Reuter Motorsport sie tym nie przejmuja, porzadny szpoiler zalatwia sprawe :) ciekawe dlaczego nie zostawili S14


Wszystko zależy od tego, gdzie i po co auto ma być użytkowane :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 listopada 2008, 03:21 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Jeden kolega siedzący w motorsporcie (hobbystycznie) mówił mi, że nawet do m3 e36 w niektórych seriach wyścigowych wstawiano s14 dla lepszego wyważenia, ale nie wiem, czy to prawda.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 listopada 2008, 08:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
E36 STW. Połowa lat '90. Wyścigi ETCC/BTCC. Sedany z S14 2.0. 300bhp@10000rpm. Skrzynia 6, sekwencyjna. Na sucho mniej niż 1000kg. Każdemu kto choć raz spróbował szybciej pchnąć po zakrętach E36 4-cyl i 6-cyl nie trzeba tłumaczyć "dlaczego".

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 listopada 2008, 09:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Cytuj:
Wszystko zależy od tego, gdzie i po co auto ma być użytkowane

Na Tor
maaaad napisał(a):
że nawet do m3 e36 w niektórych seriach wyścigowych wstawiano s14 dla lepszego wyważenia, ale nie wiem, czy to prawda.
TomekB napisał(a):
E36 STW. Połowa lat '90. Wyścigi ETCC/BTCC. Sedany z S14 2.0. 300bhp@10000rpm. Skrzynia 6, sekwencyjna. Na sucho mniej niż 1000kg. Każdemu kto choć raz spróbował szybciej pchnąć po zakrętach E36 4-cyl i 6-cyl nie trzeba tłumaczyć "dlaczego".

Tu sie nie zgodze, jest jeszcze cos takiego jak regulamin wyscigow i jesli dopuszcza tylko wersje 4cyl to jakim prawem mial by byc 6cyl? a pozatym caly czas rozchodzi sie o wage ok tylko zauwazcie ze motorsport rzadzi sie swoimi prawami i obecnie jednostki V10 waza tyle co kiedys V8. a V8 tyle co kiedys 6cyl

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 listopada 2008, 15:14 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Santino napisał(a):
Tu sie nie zgodze, jest jeszcze cos takiego jak regulamin wyscigow i jesli dopuszcza tylko wersje 4cyl to jakim prawem mial by byc 6cyl?

Ano trzeba by sięgnąć i sprawdzić, jak to było w regulaminie.
Santino napisał(a):
a pozatym caly czas rozchodzi sie o wage ok tylko zauwazcie ze motorsport rzadzi sie swoimi prawami i obecnie jednostki V10 waza tyle co kiedys V8. a V8 tyle co kiedys 6cyl

Co nie zmienia faktu, że silnik R4 ma od nich bardziej kompaktowe wymiary i można go upchnąć jak najdalej za przednią osią. Nie chcodzi tylko o samą masę, ale też o jej rozłożenie.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 listopada 2008, 17:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
z drugiej jednak strony gdyby chodziło o rozłożenie mas BMW w swoich "wyścigówkach" umieściłoby silnik centralnie, wypuszczając jakąś serie homologacjną jak np. Renault w przypadku Clio V6


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 listopada 2008, 17:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Przemek napisał(a):
z drugiej jednak strony gdyby chodziło o rozłożenie mas BMW w swoich "wyścigówkach" umieściłoby silnik centralnie, wypuszczając jakąś serie homologacjną jak np. Renault w przypadku Clio V6


Mogłeś napisac np. jak w M1 :luka:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 listopada 2008, 18:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Cytuj:
Co nie zmienia faktu, że silnik R4 ma od nich bardziej kompaktowe wymiary i można go upchnąć jak najdalej za przednią osią. Nie chcodzi tylko o samą masę, ale też o jej rozłożenie.

dlatego tez silnik V8 jest lepszym rozwiazaniem niz R6 w tym przypadku

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 listopada 2008, 18:07 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
Santino napisał(a):
dlatego tez silnik V8 jest lepszym rozwiazaniem niz R6 w tym przypadku


To jest myśl! :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 listopada 2008, 18:13 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
to ja jeszcze doleje oliwy do ognia....

furka o której tu gadamy jest wystawiona na sprzedaż w DE za............. 75 000 Euro....
:zdziwko: :zdziwko: :zdziwko:

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 listopada 2008, 18:44 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=3

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL