BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 20:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: E60 to chiptuningu
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 15:23 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
stones1 napisał(a):
Piotr_Ł napisał(a):
Ciekawe jak takie coś jeździ, bo dynamike ma jak wynika z danych fajną:) : http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=39562



MOC przez producenta nie jest ograniczana bez powodu.


ILE TEN DIESEL PO TUNINGU WYTRZYMA? 100 000km? moze 150 000..

a 740 / 750 / 760 / 550 / 540 przez ile lat zapewni niezwykle osiagi bez zadyszki?


CO ni zmienia faktu ze w e60 sa fajne i ciekawe diesle , nie ma co na nie bruzdzic ale panowie np. jaki diesel podskoczy 760 ? czy S 600 ? zaden.


5.0 V10 TDi? Maciek nie porownuj diesla 3 czy 3,5 litrowego do 6 litrowej benzyny... porownaj 5.0 V10 Tdi z wirusem z Phaetona na przyklad... 400Cdi jest lekko za male do porownania...

daj rowne szanse i porownaj np. benzyne 3.0 i diesla 3.0... wtedy benzynki tak korzytsnie nie wychodza...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 15:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 245
Lokalizacja: Lublin
Frank napisał(a):
I sam ochłon bo na siłe chcesz tu wszystkich przekonac ,ze dieslami sie lepiej jezdzi w trasie niz duzymi benzynowcami .

Nikogo nie przekonuje. Jeździsz tym czym chcesz/lubisz/możesz. Linka umieściłem tylko po to, aby pokazać jaką modyfikacje dokonano i dodałem komentarz, że auto musi fajnie jeździć. To chyba nie jest przekonywanie do diesli
Frank napisał(a):
ty chyba nie czytasz tego co ja piszę- nie bede wertował 20 stron wątków na streetracing.pl bo ty dałes jakiegos linka.

Pierwszy wpis opisuje sytuacje i podaje modele aut czyż nie tak ? Nie trzeba wertować 20 stron


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 15:27 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
http://www1.bmw.pl/produkty/samochody/b ... /limuzyna/

e60 3.0i - 6,5s do 100, moc 190kW
e60 3.0d - 6,8s do 100, moc 170kW

to sa standardowe parametry fabryczne...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 15:28 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Piotr_Ł napisał(a):
Boogie napisał(a):
Jakby co, to e60 535d dostała jednak baty od e34 540i na trasie.


Od twojej ?


Od identycznej, z klubu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 to chiptuningu
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 15:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 245
Lokalizacja: Lublin
Kornelio napisał(a):
daj rowne szanse i porownaj np. benzyne 3.0 i diesla 3.0... wtedy benzynki tak korzytsnie nie wychodza...

http://www.audi.pl/modele/porownanie_modeli/


Model


Model

A8
4.2 FSI 350 KM (257 kW) quattro tiptronic


A8
4.2 TDI 326 KM (240 kW) quattro tiptronic

Silnik


Silnik

Pojemność cm³


Pojemność cm³

4163


4134

Moc kW (KM) / obr./min.


Moc kW (KM) / obr./min.

257 (350) / 6800


240 (326) / 3750

Moment Nm / obr./min.


Moment Nm / obr./min.

440 / 3500


650 / 1600 - 3500

Wymiary


Wymiary

Dług. x szer. x wys. (mm)


Dług. x szer. x wys. (mm)

5062 x 1894 x 1444


5062 x 1894 x 1444

Rozstaw osi (mm)


Rozstaw osi (mm)

2944


2944

Rozstaw kół - przód/tył (mm)


Rozstaw kół - przód/tył (mm)

1629 / 1615


1629 / 1615

Pojemność bagażnika (l)


Pojemność bagażnika (l)

500


500

Pojemność zbiornika paliwa (l)


Pojemność zbiornika paliwa (l)

90


90

Masa / Pojemności


Masa / Pojemności

Masa własna/dopuszczalna (kg)


Masa własna/dopuszczalna (kg)

1800 / 2400


1945 / 2545

Osiągi


Osiągi

Przyspieszenie 0-100 km/h (s)


Przyspieszenie 0-100 km/h (s)

6,1


5,9

Prędkość maksymalna, km/h


Prędkość maksymalna, km/h

250


250

Zużycie paliwa


Zużycie paliwa

Zużycie paliwa poza miastem/w mieście (w l/100km)


Zużycie paliwa poza miastem/w mieście (w l/100km)

8,2 / 15,7


7,2 / 13,3



Wychodzi, że diesel od 0-100 (bez tam jakiś elastyczności) jest szybszy o 0.2sec. i ekonomiczniejszy patrząc na ilość spalanego paliwa. /Nikogo tym nie chce przekonywać, poprostu chce pokazać, że diesle tak złe nie są/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 15:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 245
Lokalizacja: Lublin
Boogie napisał(a):
Piotr_Ł napisał(a):
Boogie napisał(a):
Jakby co, to e60 535d dostała jednak baty od e34 540i na trasie.


Od twojej ?


Od identycznej, z klubu.


To gratuluje killa. A od świateł się próbowali ? Sam jestem ciekawy jak by to wyglądało od swiateł od 200 powiedzmy, albo na 1/4


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 15:34 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Piotr_Ł napisał(a):
Moje V12 ma się dobrze i nie mam kompleksów na drodze. Chodziło mi bardziej o to, że taki diesel ma przy 2000obr to co ja osiągam przy 4000 czy tam 5000 obr, czyli maxymalną moc.




:zdziwko: :zdziwko:
Nie no człeku, nie rób poruty tutaj.
To że masz złom, nie oznacza że każde inne auto jest takie samo.

Dla mnie to rechot i brecht jest, myśleć w ogóle o porównywaniu diesla do V8-ki czy V12.
Hehehehe jaja jak berety


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 15:36 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Boogie wszechmocny killer wszystkiego co sie rusza...młody bóg normalnie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 15:37 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Piotr_Ł napisał(a):
Boogie napisał(a):
Piotr_Ł napisał(a):
Boogie napisał(a):
Jakby co, to e60 535d dostała jednak baty od e34 540i na trasie.


Od twojej ?


Od identycznej, z klubu.


To gratuluje killa. A od świateł się próbowali ? Sam jestem ciekawy jak by to wyglądało od swiateł od 200 powiedzmy, albo na 1/4


Nie , nie ze świateł, ale właśnie tam, gdzie decydującą rolę odgrywa elastyczność, i gdzie nie liczy się tak technika, jak podczas startów.
Czyli na trasie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 15:41 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Kornelio napisał(a):
Boogie wszechmocny killer wszystkiego co sie rusza...młody bóg normalnie...


wystarczyłoby żebyś powiedział - szacun.
I tak nie dam Ci pojeździć. :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 15:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 245
Lokalizacja: Lublin
Boogie napisał(a):
To że masz złom, nie oznacza że każde inne auto jest takie samo.

Wypraszam sobie. Nie widziałeś mojego auta, a nazywasz je złomem ? To samo mógłbym napisać o twoim aucie. :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 15:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 245
Lokalizacja: Lublin
Boogie napisał(a):
Nie , nie ze świateł, ale właśnie tam, gdzie decydującą rolę odgrywa elastyczność, i gdzie nie liczy się tak technika, jak podczas startów.
Czyli na trasie.

Szkoda, chętnie bym się dowiedział, jak to jeździ od świateł.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 15:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Piotr_Ł napisał(a):
Frank napisał(a):
AAa nie doczytałem, w tym killu na streetracing brało udział E38 750 . WIec juz w ogole - 5.4 ma start bardzo dobry - 490 Nm + skrzynia 5 speed.


wiec ochłoń troche Frank. Ja pisze spokojnie, a widze, żę ty szybciej komentujesz niż zdążysz przeczytać. Looz Panowie, albo mamy pisać spokojnie bez nerów, albo jak mamy się czepiać to lepiej zamknąć ten temat. To się też tyczy Stonesa1 widze, że po dwa razy komentujesz, że wykończyli tego diesla, spoko nie twój problem, nie bulwersujcie się tak ludzie :)


po prostu uwazam ze wykonczyli go. Z mojego 5,4 mozna wycisnac np. 400 koni. I co z tego? Nie chce wyrzucic do smietnika silnika po 50 000km.

Poczciwym e32 750iL z 92 roku od bramek na a2 pogonilem pana w e320cdi i musialem odejmowac gaz.... by zachowac odstep... przy 240 kmh pojal w koncu ze jego miejsce jest na prawym pasie...

Kornelio co mnie obchiodzi tdi po tuningu? to daj diesla ktory podskoczy 750i e38 po tuningu. Nie interesuje mnie tuning. Interesuje mnie seryjny produkt, ktory zachowuje trwalosc. Wiesz skrajnoscia jest silnik z MC F1 - baza bylo M70. To chcemy porownywac?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 15:48 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
zeby miec trwalosc v12 5,4 na poziomie 50000km to musial bys wycisnac z 700-800ps

Maciek podalem wyzej przyklad serii vs serii: 530i vs 530d, kolega podal serie A8 benzyna vs A8 Tdi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 15:53 
Online
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14121
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Cytuj:
Pierwszy wpis opisuje sytuacje i podaje modele aut czyż nie tak ? Nie trzeba wertować 20 stron


Piotr, nie rob ze mnie idioty, ja cie bardzo proszę...zadaj sobie TRUD , ktory i ja sobie musiałem zadac i przeczytaj te głupoty uwaznie-
1 post autora - Obok nas stoi czarne BMW bez napisow z tylu na ladnych 18tkach
JA: "Co tam siedzi w tym BMW ? 740 czy 750 ?"
BMW: " 5 litrow. To Twoje Audi jednak jakos slabo jezdzi a ma jakies nalepki tuningowe na bokach"

No to mysle - E32.

pozniej czytam dalej - ostatni post autora na stronie-
BMW byla w automacie z silnikiem 5.0

wiec na 100% E32.

Ale pozniej przypadkiem sie wkliknałem na drugą stronę i pod jej koniec autor napisał -
"zeby wyjasnic watpliwosci: BMW bylo w budzie poprzedniej tej do roku 2001"

wiec dopiero mnie oswieciło. Zatem nie wmawiaj mi jakichs cudów.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 15:57 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Piotr_Ł napisał(a):
Boogie napisał(a):
To że masz złom, nie oznacza że każde inne auto jest takie samo.

Wypraszam sobie. Nie widziałeś mojego auta, a nazywasz je złomem ? To samo mógłbym napisać o twoim aucie. :zdziwko:


No wybacz stary, ale jak ktoś ma V12 i twierdzi że diesel lepiej jeździ po trasie, czy w mieście, bo bardziej elastyczny, to ja sie nieomal zesrywam ze śmiechu....
Ja mam V8 tylko, i 99,99% pojazdów mam głęboko w poważaniu, i nie biorę udziału w problemach diesli na trasie - wyprzedzić, nie wyprzedzić, zdąże, nie zdąże...
Redukuje i mnie nie ma, a diesle niech sobie dalej rozkminiają o łelastyczności


Ostatnio edytowano 23 stycznia 2007, 16:00 przez Boogie, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 15:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 245
Lokalizacja: Lublin
Frank napisał(a):
Ale pozniej przypadkiem sie wkliknałem na drugą stronę i pod jej koniec autor napisał -
"zeby wyjasnic watpliwosci: BMW bylo w budzie poprzedniej tej do roku 2001"

wiec dopiero mnie oswieciło. Zatem nie wmawiaj mi jakichs cudów.

Oki przyznaje druga strona, jednak nie oznacza to, że musiałeś przeczytać 20 stron


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 16:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 245
Lokalizacja: Lublin
Boogie napisał(a):
No wybacz stary, ale jak ktoś ma V12 i twierdzi że diesel lepiej jeździ po trasie, czy w mieście, bo bardziej elastyczny, to ja sie nieomal zesrywam ze śmiechu....
Ja mam V8 tylko, i 99,99% pojazdów mam głęboko w poważaniu, i nie biorę udziału w problemach diesli na trasie - wyprzedzić, nie wyprzedzić, zdąże, nie zdąże...
Redukuje i mnie nie, a diesle niech sobie dalej rozkminiają o łelastyczności


Ja nie twierdze, że jeździ lepiej, bo to tylko moża stwierdzić przez użytkowanie obu wspomnianych aut. Twierdze, że przynajmniej mi jeździłoby się tym przyjemnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 16:05 
Online
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14121
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Piotr_Ł napisał(a):
Oki przyznaje druga strona, jednak nie oznacza to, że musiałeś przeczytać 20 stron


owszem , nie musiałem ,ale gdyby wątek był dłuzszy a autorowi dalej by sie nie chciało sprecyzowac z czym sie scigał, to jednak bym musiał. W ogole nie miałem ochoty tego czytac( tzn tych komentarzy) i gdyby nie przypadek to nadal tkwiłbym w błedzie.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 16:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Piotr_Ł napisał(a):
stones1 napisał(a):
o czym mowa? Jaki diesel ? co trzeba krecic na obroty? M70 ? Smieszne. Ja jezdze na codzien "glaskajac" pedal gazu, nie czujac zmian biegow, nie slyszac silnika a reszta uzytkownikow drog jest gdzies daleko daleko u lusterkach wstecznych................. a Ty mowisz o jakis malolitrozowych smietnikach, ja nie wiem, moze Twoje v12 jest chore?

Ty musisz krecic swoje v12 albo Frank swoje v8 by jechac tak sprawnie jak jakis diesel? To pokaz mi tego diesla....

Moje V12 ma się dobrze i nie mam kompleksów na drodze. Chodziło mi bardziej o to, że taki diesel ma przy 2000obr to co ja osiągam przy 4000 czy tam 5000 obr, czyli maxymalną moc.


POKAZ MI TEGO DIESLA ktory przy 2000 obr ma to co ty przy 5000...

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: rafal_13 i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL