BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 20:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, 18:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
KotSylwester napisał(a):
Ale się Panowie wczuliście. Przez dłuższą chwilę poczułem się jak wśród fanatyków, którzy są mocno zaangażowaniw dżihad... tyle że mówicie o silnikach i paliwach jakimi są napędzane...

Chyba przesadzacie.... :D


hehehehe dokładnie :hyhy: Może wyślijmy jakiegoś ochotnika który się obwiesi dynamitem i wysadzi podczas zebrania zarządu aby zniweczyć ich niecne plany w imię legendy BMW ! :rotfl:

Jednym zdrowo rozsądkowym i trzeźwo myślącym człowiekiem w tym wątku jest jak zwykle... Czarny :hyhy: Aj ci fanatycy :]

Krolik_Bugs napisał(a):
Wedlug tego schematu posiadacze E36 nie beda mogli komentowac E46, E60 itd. w galerii? :zdziwko:
Glupota, kazdy ma prawo komentowac. Do tego jesli naprawde bedzie V6 w M3, to w "zwyklych" modelach tez sie pojawi.


A czy ja ci czegoś zabraniam :) ? Czytaj ze zrozumieniem :ok:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, 19:42 
Kostek, zgadzam się z Tobą, masz rację, ale... jednak komentować coś, czego jeszcze nie ma i wydawać osądy o tym... :-k no moim zdaniem jest za wcześnie na to.

Oczywiście, że E46 jest bardziej ostre, no i bardzo dobrze. Nowe M3 jest inne, ale wciąż bardzo dobre. Po cichu liczę, że dzięki mniejszemu silnikowi, będzie on bardziej wysilony, bardziej wyżyłowany, z tego co wyjdzie, zobaczymy... :)

Cytuj:
W każdym razie mnie V6 będzie drażnić i nie mam ku temu racjonalnych powodów. Będzie mnie drażnić że nie jest perfekcyjnie wyważone. Mimo że tego pewnie nie wyczuje to będę o tym wiedział.


No właśnie na tym opiera się ten temat.. na rzeczach niewidzialnych praktycznie :rotfl:

Ja nie bronię V6, nie twierdzę, że będzie bardzo fajnie, ale skoro BMW tak postanowiło, to trzeba zaufać i czekać co z tego będzie. Póki co, raczej BMW mnie nie zawiodło (poza kilkoma drobiazgami :P ) Nie jestem zwolennikiem po prostu R6 w BMW, tylko fanatykiem marki i o! :P

A kultura pracy... w M3? Bez przesady, to już jest nie bardzo argument jeśli chodzi o dyskusje o tego typu autach, to nie S klasa, czy 7er, gdzie można się rozpisywać o fetyszach związanych z kulturą pracy i jakością wnętrza, klameczkami i 2zł na pokrywie, M3 ma zapierdzielać i już.

Cały ten temat to znów mi przypomina "co nie jest a co jest prawdziwym BMW" i wiadomo, wniosek jest jasny, prawdziwe BMW to e30 m20b20 na wąskiej lampie :rotfl:

Pamiętajmy jednak, że nie wszystko zależy od BMW, tylko też od ogólnych tendencji, m.in. jakich narzucają normy emisji spalin :dobani:

Mi się najbardziej podobała opinia usera A:


Cytuj:
1. Cala filozofia samochodow mpower zostanie zmieniona, juz nie bedzie silnikow wolnossacych wysokobrotowych, tylko turba,

2. mi sie nie podoba downgrade'u z V10 na V8. Co mnie obchodzi ze nowy silnik ma byc bardziej oszczedniejszy? czy przy kupnie modelu "m" ma to jakies znaczenie ? w ogole nie ma znaczenia. Polubilem sound V10. Jesli nowe F10/F12 M5/M6 beda mialy V8 , to bedzie degradacja, te samochody utraca cos z egzotyki dlatego ze maja taki wlasnie silnik, inny niz "cywilne" wersje,

3. do tego trzeba jeszcze dodac ze juz raczej nie bedzie nowego Z4M ,


Krótka wypowiedź na temat z wnioskami bez niepotrzebnych spiskowych teorii.

Jedynie mam zastrzeżenia do tego fragmentu:

Cytuj:
Co mnie obchodzi ze nowy silnik ma byc bardziej oszczedniejszy? czy przy kupnie modelu "m" ma to jakies znaczenie ?


Niestety ma---> Euro 5 i Euro 6 :dobani: :(


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, 19:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Ja jutro rano mogę się wysadzić w Lipsku na targach AMI na stoisku mercedesa. :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, 19:49 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
albo raczej BMW... na znak protestu....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, 20:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
KotSylwester napisał(a):
Ja jutro rano mogę się wysadzić w Lipsku na targach AMI na stoisku mercedesa. :rotfl:


OK ! Ja jutro jadę do Bawarii na Czerniakowskiej... Dzień 27 Marca zapisze się czarno w kartach historii BMW :evil: Precz z kapitalistycznymi wymogami produkcji aut ! Niech żyje R6 !

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, 20:04 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14125
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Kornelio napisał(a):
odjechanych argumentów :)


a co to są " odjechane argumenty " ?

Kornelio napisał(a):
poważnie? :)


nie :)

Bobby_Valentino napisał(a):
Jednym zdrowo rozsądkowym i trzeźwo myślącym człowiekiem w tym wątku jest jak zwykle... Czarny :hyhy:


oj, mysle ,ze jest ich wiecej, tylko wrodzona skromnosc zabrania im wymienic siebie samych w tym podsumowaniu wyzej :rotfl:

Fryderyk napisał(a):
A kultura pracy... w M3? Bez przesady, to już jest nie bardzo argument jeśli chodzi o dyskusje o tego typu autach, to nie S klasa, czy 7er, gdzie można się rozpisywać o fetyszach związanych z kulturą pracy i jakością wnętrza, klameczkami i 2zł na pokrywie, M3 ma zapierdzielać i już.


przejedz się w E46 M3 a pozniej nissanem 350Z i zrozumiesz na czym ta roznica w kulturze pracy polega. :)
Fryderyk napisał(a):
Krótka wypowiedź na temat z wnioskami bez niepotrzebnych spiskowych teorii.


a kto tu ma spiskowe teorie? wiadomo,ze chodzi tylko o kase. zrobic 2.0 turbo, ktore ma 300 koni jest taniej niz 300 konne V12 .

P.S. jak ktos ma ochote sie wysadzic , to bardzo proszę, najlepiej obok jakiegos V6.
dziekuje za uwage :)

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, 20:20 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Hmmm

Pozwolę sobie wtrącic swoje 5 groszy :)

Osobiście uważam, iz nasza ukochana marka a właściwie jej księgowi źle robią pozbywając jej jej rozpoznowlanych detai takich właśnie jak:

Silniki R6 ktore wyróżnialy BMW na tle konkurencji moca i kulutra pracy

Pochylona w strone kierowcy deska

Dwonsizin motorow

Uważam, iz z czasem BMW przestanie przegrywac z mercem bo niestety jeżeli BMW straci swoje rzadkie cechy jak rzadkie silniki ukierunkowanie całego auta na odczucia kierowcy to w komforcie merc zawsze był lepszy do tego tam nadal będzie V12 czy V8 a wielu klientow choćby serii 7 kupuje ją dla prestiżu a presiz to V8-V16 a nie V6 z jakimiś tam pierdziwakami w koletkorach do tego ciekawi mnie efekt seriwsu nad tym nikt nie mysli

Przykładowo takie M70 może miec 25 lat na karku i przy poprawntym serwisie ten silnik jest nie do zdarcia watpię czy V6 biturbo wyżyłowane mocno z pojemności będzie tak długożywonte kto to będzie serwisował jako 10 letni samochód????

Uważam, iż BMW robi błąd pozbywając się swoich sztandarowych silników ktore zawsze zdobywały tyle nagród bo takie były R6

Ale co ja tam wiem ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, 10:21 
Zdzira 850I napisał(a):
Dwonsizin motorow


Co jak co, ale to nie jest wina ani decyzja księgowych, czy zarządu BMW

Frank napisał(a):
a kto tu ma spiskowe teorie?


Z tego co wyczytałem w niektórych postach rozumiem, że przez V6 BMW stanie się kmiotem jak opel... więc... :-k


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, 10:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Ale się rozpisaliście :) A ja w tym czasie pojeździłem swoim R6 z RWD, ładnym pomarańczowym podświetleniem, zegarami do których BMW nas przyzywczaiło przez ostatnie naście lat, kokpitem nachylonym w stronę kierowcy i zawieszeniem tak zestrojonym że na długich, szybkich łukach wszystko zostawało z tyłu.
Freude am fahren :)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, 10:46 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Fryderyk napisał(a):
BMW stanie się kmiotem jak opel... więc... :-k


Licz się ze słowami młodzieńcu ! :zly:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, 10:49 
Cytuj:
Licz się ze słowami młodzieńcu ! :zly:


a opel czym niby jest? ople kiedyś, kiedyś były fajne, dziś to kmioty i tyle.

daleko oplowi do BMW, Audi, MB, Toyocie, Hondzie i wielu wielu innych marek.

Starcze :rotfl:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, 10:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Fryderyk napisał(a):

a opel czym niby jest? ople kiedyś, kiedyś były fajne, dziś to kmioty i tyle.

daleko oplowi do BMW, Audi, MB, Toyocie, Hondzie i wielu wielu innych marek.

Starcze :rotfl:


Ople to finezyjne połączenie najwyższej techniki z najbardziej oryginalną stylistyką jaką można spotkać na rynku motoryzacyjnym. Nie są to samochody dla każdego, kupują je raczej ludzie z bardzo wysublimowanymi gustami kolego :zly: z wiekiem nabierzesz ogłady i dojrzejesz to może dorośniesz do tych samochodów !

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, 11:03 
Bobby_Valentino napisał(a):
kupują je raczej ludzie z bardzo wysublimowanymi gustami kolego :zly:


Coś jak Morgan? aaa już rozumiem :hyhy:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, 11:05 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Fryderyk napisał(a):
Bobby_Valentino napisał(a):
kupują je raczej ludzie z bardzo wysublimowanymi gustami kolego :zly:


Coś jak Morgan? aaa już rozumiem :hyhy:


No widzę że powoli kumasz :D To że Opel się wycofał z produkcji takich samochodów jak Lotus Omega po prostu świadczy o tym do kogo są kierowane te samochody. Prędzej czy później trafiły by one w ręce nie odpowiedzialnej młodzieży która niszczyłaby w nich opony wzniecając kłęby dymu na jakimś placu i psując w ten sposób wizerunek tej dostojnej marki.

Swego czasu Omega ładnie objeżdżała całą konkurencję:

Obrazek

Łącznie z pojemnością bagażnika :hyhy:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, 23:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
Nom ja cały czas mam respekt dla tego auta...
M5 e34 jeszcze można kupić a z taką omegą lotus to już problem by był. Zajebiaszczo się prezentuje na takich starszych filmikach :padam:
http://www.youtube.com/watch?v=XPhdwVT7 ... L&index=18

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2009, 00:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Gromy lecą, ziemia drży......... :rotfl: :rotfl:

Tradycja tradycją ciekaw jestem jak przedstawiają się rzeczywiste przychody a nie te wykreowane przez księgowość.Bo to że multum ludzi ( co widać tutaj ;) ) będzie pitoliła jak to marka, tradycja bla bla bla R6 to jedno, ale to że księgowi powiedzą silniki są zbyt paliwożerne, spadła sprzedaż i w dupie z dużymi jednostkami napędowymi to drugie.To samo widziałem jak Porshe miało zrobić auto z większą niż 2 ilością drzwi.Też hańba srańba. Czasy są jakie są i liczy się sprzedaż. Downsizing to trend nie do uniknięcia. :hyhy:

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2009, 00:19 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14125
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
CiOoS napisał(a):
Gromy lecą, ziemia drży......... :rotfl: :rotfl:

Tradycja tradycją ciekaw jestem jak przedstawiają się rzeczywiste przychody a nie te wykreowane przez księgowość.Bo to że multum ludzi ( co widać tutaj ;) ) będzie pitoliła jak to marka, tradycja bla bla bla R6 to jedno, ale to że księgowi powiedzą silniki są zbyt paliwożerne, spadła sprzedaż i w dupie z dużymi jednostkami napędowymi to drugie.To samo widziałem jak Porshe miało zrobić auto z większą niż 2 ilością drzwi.Też hańba srańba. Czasy są jakie są i liczy się sprzedaż. Downsizing to trend nie do uniknięcia. :hyhy:


ojej, chyba mało ktora firma robiła6 cylindrowe silniki ponizej 2 litrow ....????


oczywiscie,ze to nie fani 12 letnich autr dyktuja polityke firmy...

ale to dzieki nim istnieje to forum :))

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2009, 00:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Cytuj:
oczywiscie,ze to nie fani 12 letnich autr dyktuja polityke firmy...

ale to dzieki nim istnieje to forum


Frank zgadza się, to też Ci fani kiedy pojawi się to V ileś tam powiedzą że prawdziwe beemki były w latach 80 i 90. To jest nieuniknione. Niestety postęp technologiczny też. Tyle że dla jednych samo V8 daje radość z jazdy a dla innych to co jeszcze innego oferuje BMW daje satysfakcję i również radość z jazdy.

Cytuj:
ojej, chyba mało ktora firma robiła6 cylindrowe silniki ponizej 2 litrow ....????


To też się zgadza, ale w dzisiejszych czasach możesz mieć jednostkę wolnossącą 2.0 o mocy + - 170 koni i tą samą moc z jednostki 1.4 z turbosprężarką czy dwoma ( nie pamiętam dokładnych parametrów mignął mi silnik Volkswagena ) Wiem że VW celuje w większości w inny segment klientów. Ale chodzi o idee. Też byłem lekko zszokowany jak gdzieś dorwałem artykuł o rezygnacji z R6 na rzecz R4 ale to kwestia rynku. Ktoś uznał że produkcja R6 staje się nieopłacalna. Ale inną kwestią jest jak ludzie ocenią ten krok - w sensie tradycji marki itp. a inną liczby które na papierze dadzą wymierny efekt.

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2009, 00:44 
CiOoS napisał(a):
2.0 o mocy + - 170 koni i tą samą moc z jednostki 1.4 z turbosprężarką czy dwoma ( nie pamiętam dokładnych parametrów mignął mi silnik Volkswagena ) Wiem że VW celuje w większości w inny segment klientów.


hehe, to nie chodzi o "inny segment klientów" tylko i wyłącznie, ale także właśnie normy emisji spalin :) trąbie o tym w tym temacie chyba po raz 4. i dziwie się, że nikt nie porusza tego tematu :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2009, 00:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Cytuj:
hehe, to nie chodzi o "inny segment klientów" tylko i wyłącznie, ale także właśnie normy emisji spalin


Tak kwestii spalin nie poruszyłem :wstyd:

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL