BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 09:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 227 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Dupowóz na co dzień spod znaku BMW
PostNapisane: 3 listopada 2015, 16:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
dlatego BMW ma to coś, bo nie jest dla każdego :super:

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dupowóz na co dzień spod znaku BMW
PostNapisane: 3 listopada 2015, 23:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
DanyU napisał(a):
dlatego BMW ma to coś, bo nie jest dla każdego :super:

Zgadzam sie, właśnie dlatego bardzo lubie swojego krótko dupca... :) Nie mityczne, ale w końcu 2.8 ! A poważnie to świetne auto do zabawy 1150kg 200KM szpera, czego chcieć więcej do kręcenia się na codzień po mieście i wieczorami po pustych ulicach ;) Ale prawda jest taka, że czasem jednak wygodniej wsiąść w równie szybkie, aczkolwiek bardziej przewidywalne AWD i mieć wywalone wciskać tylko gaz w podłogę... Szczególnie zimą... Jadac krótkodupcem w zime 200km zmęczyło mnie ciągłe pilnowanie tyłka, żeby nie uciekł. W AWD po prostu sie jedzie i nie przejmuje ;) Według mnie te dwa auta się idealnie uzupełniają, jednym da sie poszaleć i popiszczeć w zakrętach, drugie zapewnia niezależnie od warunków i nawierzchni stabilne i bezstresowe prowadzenie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dupowóz na co dzień spod znaku BMW
PostNapisane: 4 listopada 2015, 11:13 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 617
Lokalizacja: Ciecin
Moje BMW: 320d+
Kod silnika: M47D20
waskii napisał(a):
Jadac krótkodupcem w zime 200km zmęczyło mnie ciągłe pilnowanie tyłka, żeby nie uciekł

Pedał gazu oprócz skrajnych położeń 0-1 ma jeszcze wiele innych. Nie jestem sobie w stanie wyobrazić żeby na przyzwoitej zimowej oponie (8 letnia z bieznikiem 5mm takową nie jest) i normalnych obrotach do spokojnej jazdy po śliskim (~2000rpm) te całe 60 koni jakie wtedy generuje M52B28 wymagałoby pilnowania tyłka. Po prostu jak się jeździ w zimę to trzeba się powstrzymać przed wbijaniem gazu w opór, co jak widac po co tygodniowych dzwonach BMW w mediach jest chyba kluczowe. Jakoś Mercedesy czy Lexusy w rowach nie leżą mimo napedu na tył. Do jazdy w gorach sa lancuchy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dupowóz na co dzień spod znaku BMW
PostNapisane: 4 listopada 2015, 17:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 4264
Lokalizacja: Poznań
Krzysiek_E34 napisał(a):
waskii napisał(a):
Jadac krótkodupcem w zime 200km zmęczyło mnie ciągłe pilnowanie tyłka, żeby nie uciekł

Pedał gazu oprócz skrajnych położeń 0-1 ma jeszcze wiele innych. Nie jestem sobie w stanie wyobrazić żeby na przyzwoitej zimowej oponie (8 letnia z bieznikiem 5mm takową nie jest) i normalnych obrotach do spokojnej jazdy po śliskim (~2000rpm) te całe 60 koni jakie wtedy generuje M52B28 wymagałoby pilnowania tyłka. Po prostu jak się jeździ w zimę to trzeba się powstrzymać przed wbijaniem gazu w opór, co jak widac po co tygodniowych dzwonach BMW w mediach jest chyba kluczowe. Jakoś Mercedesy czy Lexusy w rowach nie leżą mimo napedu na tył. Do jazdy w gorach sa lancuchy.


Zimą wystarczy większy zakręt i prawie bez gazu przy skręconej kierownicy lecisz bokiem ;) druga sprawa nie ma porównania jadąc lekką E30 bez ASC, ABS itd. i prawie dwu tonową E39 z DSC, nieraz przy większych prędkościach autostradowych i podmuchach bocznych nie potrzeba nawet zimy, żeby poczuć, że niska masa własna auta i krótki rozstaw osi sprawia wrażenie niestabilności.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dupowóz na co dzień spod znaku BMW
PostNapisane: 4 listopada 2015, 19:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 842
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E30+E36+Z3+E61
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
viewtopic.php?f=6&t=171187
Byczus napisał(a):
Zimą wystarczy większy zakręt i prawie bez gazu przy skręconej kierownicy lecisz bokiem ;)


Bez przesady... Jeżdżę od paru lat 328 i E30 325 oba ze szperą i bez ASC i nigdy nie poleciałem niezamierzenie bokiem w zimę. RAZ mi się zdarzyło że tyłek zaczął uciekać jak wcisnąłem gaz w opór ale wystarczyło odjąć i po sprawie. Z tym, że zawsze jeżdżę na świeżych i dobrych oponach zimowych i to wcale nie jak emeryt.
Nie dramatyzujcie.

_________________
E30 323i Bahamabeige '85, E36 328i Hellrot '95, Z3 Cosmos-schwarz '98
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Camry USDM '87, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Volvo 940 '92, Audi Coupe V8 '89, Clio Sport Ph1 '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dupowóz na co dzień spod znaku BMW
PostNapisane: 4 listopada 2015, 20:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15802
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
_KL_ napisał(a):
Byczus napisał(a):
Zimą wystarczy większy zakręt i prawie bez gazu przy skręconej kierownicy lecisz bokiem ;)


Bez przesady... Jeżdżę od paru lat 328 i E30 325 oba ze szperą i bez ASC i nigdy nie poleciałem niezamierzenie bokiem w zimę. RAZ mi się zdarzyło że tyłek zaczął uciekać jak wcisnąłem gaz w opór ale wystarczyło odjąć i po sprawie. Z tym, że zawsze jeżdżę na świeżych i dobrych oponach zimowych i to wcale nie jak emeryt.
Nie dramatyzujcie.


Dokładnie tak jak piszesz. A jak komuś auto obraca bez gazu i to w RWD jeszcze na dodatek to czas przestać skąpić na oponach.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dupowóz na co dzień spod znaku BMW
PostNapisane: 5 listopada 2015, 04:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23127
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
jiGsaw napisał(a):
_KL_ napisał(a):
Byczus napisał(a):
Zimą wystarczy większy zakręt i prawie bez gazu przy skręconej kierownicy lecisz bokiem ;)


Bez przesady... Jeżdżę od paru lat 328 i E30 325 oba ze szperą i bez ASC i nigdy nie poleciałem niezamierzenie bokiem w zimę. RAZ mi się zdarzyło że tyłek zaczął uciekać jak wcisnąłem gaz w opór ale wystarczyło odjąć i po sprawie. Z tym, że zawsze jeżdżę na świeżych i dobrych oponach zimowych i to wcale nie jak emeryt.
Nie dramatyzujcie.


Dokładnie tak jak piszesz. A jak komuś auto obraca bez gazu i to w RWD jeszcze na dodatek to czas przestać skąpić na oponach.



x2 popieram :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dupowóz na co dzień spod znaku BMW
PostNapisane: 5 listopada 2015, 08:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7468
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Moim skromnym zdaniem branie na dupowóz takiego starego sztrucla jak e39 czy e38 już samo w sobie jest lekkim zwrotem ku "fanatyzmowi marki" ...a już z v8 pod maską to w ogóle wyraz ekscentryzmu (w dobie samochodów na prąd i powszechnego downsizingu).


Amarok Ci nie wystarcza do tłuczenia kilometrów ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dupowóz na co dzień spod znaku BMW
PostNapisane: 5 listopada 2015, 08:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15802
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
///david - no ale właśnie niektórzy może wolą jeździć z porządnym silnikiem pod maską i nie podnieca ich downsizing, z resztą kogo podnieca?

Zadbane E39 czy E38 da mnóstwo komfortu i nie będzie wcale droższe w utrzymaniu, a na wartości też już dużo nie straci niż nowszy dupowóz.

Niektórzy też nie chcą jeździć FWD, a to też ogranicza mocno pole manewru jak budżet jest ograniczony.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dupowóz na co dzień spod znaku BMW
PostNapisane: 5 listopada 2015, 09:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7468
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
jiGsaw, ja to rozumiem - bo sam wybrałem e38 i zdecydowałem się nie zmieniać 4.4 v8 na żadne "popierdułki" r6 :P

Ale mimo wszystko wśród przeważającej części "normalnie myślących" znajomych jestem postrzegany jako dziwak. Fakt jest taki ,że nie ma żadnego ekonomicznego/technicznego uzasadnienia żeby jeździć starym parchem na codzień który jest bardzo drogi w utrzymaniu, ma już sporo przejechane i jest mniej bezpieczny niż nowoczesne konstrukcje.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dupowóz na co dzień spod znaku BMW
PostNapisane: 5 listopada 2015, 09:39 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Amarok jest na sprzedaż mam dosyć wszechobecnego tandetnego plastyku po fabii i amaroku dlatego nie chce nowych gówienek do których mnie tu nakłaniaja co poniektórzy

A co do taniości utrzymania tych wszystkich fordów octavii itp na tle np m62 to popatrzcie ile kosztują głupie wtryski do tdi czy tdci nowe diesle mało palą ale niestety serwis kosztuje gorzej jak w m62 i tak samo jak w 62tu.

Nowe auto jest fajne ale to musi być jakaś półka typu 530d

A na to mnie nie stać po drugie nie chciałbym nowego 530d bo kupię za 300k a za 3 lata będzie wart 100k to jaka tu oszczedność w 3 lata 200k papieru w dupie........

To sa auta dla ludzi co się z forsa już zbytnio nie musza liczyć


Natomiast nowe auta klasy niskiej i średniej już mam/miałem i niestety na początku jest och ach jakie super a potem się okazuje, że diesel terkocze jak traktor, plastikisą z coca coli, trzeszczy coś po roku itp itd.

A w ASO usłyszysz, że wszystko jest ok.

Także nie chcę już nowej octavi a tym bardziej takiej co ma z 3-4 lata bo takie auto wchodzi własnie w okres pogwarancyuny czyli wtryski + turbo + inne gówna i niby nowe auto a siana idzie w [cenzura] i do tego nadal psora utrata wartości.

A e38/39 jak kupię teraz tak za 3-4 lata pewnie straci z kilka tysięcy a to żaden koszt.

Co do serwisu czy ja wiem czy e38/39 takie drogie ??? A głupi passat b5 z wielowachaczem to tani jest??

Tak naprawdę koszt hamulców/zawieszenia w e38/39 na tle nowych aut klasy średniej wcale nie poraża.

A wizyta amarokiem na serwis olejowy za 1300zł to co tanioszka??????? W 7er serwis olejowy oczywiście nie aso na najlepszych olejach to 500zł a tu ci gówno pod etykietką VW zaleją za cenę 3 razy taką????

Na moe sgtwierdzenie, że po 2 latach chyba trzeba filtr powietrza wymienić patrza się na ciebie jak na debila?????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dupowóz na co dzień spod znaku BMW
PostNapisane: 5 listopada 2015, 10:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15802
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Dokładnie i to są słowa praktyka, a nie teoretyka, tak samo uważam. Od siebie dodam, że w cenie E39/E38 to jakiej klasy się kupi świeże auto?! Klasy B albo średnio świeże już klasy C, a to na pewno nie będzie bezpieczniejsze.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dupowóz na co dzień spod znaku BMW
PostNapisane: 5 listopada 2015, 11:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7468
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Jak do tej pory miałem kilka "świeżych" (Maks 3 lata) i jedno nowe auto - skodę yeti. Kiedy użytkowałem to auto naprawdę czułem ,że mam spokój. Nie kusiły mnie żadne "apgrejdy" , zmiany kół itd. Wsiadałem i jechałem. Naprawdę z tej perspektywy fajnie jest mieć takie wozidło jako dupowóz...jednak mam ten problem ,że jestem fanem a może nawet fanatykiem bmw i dlatego na codzienne auta wpadły e83 i e38 ale zdaję sobie doskonale sprawę z tego,że takie e38 nie oferuje racjonalnie niczego co potrzebne jest "dupowozowi". Nawet takie e83 z 2006r to też stary paździerz który będzie wymagał znacznie więcej troski niż nowe (maks 3 letnie) auto...
Ale w końcu nie wszystkie życiowe wybory muszą być racjonalne ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dupowóz na co dzień spod znaku BMW
PostNapisane: 5 listopada 2015, 12:53 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
dokładnie ja nie twierdze, że wybór e38 jest racjonalny

ale patrząc na utratę wartości to nawet ciut droższy serwis rekompensuje tę utratę wielokrotnie a jeżdżę czym lubię

choć jak piszesz nowe auto zazwyczaj się nie psuje i dzięki temu mamy spokój


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dupowóz na co dzień spod znaku BMW
PostNapisane: 5 listopada 2015, 15:29 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23127
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Odnośnie BMW to kierujemy się sercem a nie rozsądkiem :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dupowóz na co dzień spod znaku BMW
PostNapisane: 5 listopada 2015, 18:27 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
nawet rozsądkiem proste podsumowanie

nowa octavia w średnim wypasie: 90 tysięcy po 5 latach wartość: 35 tysięcy. Strata 55 tysięcy do tego jakiś tam serwis załóżmy że mały bo nowe autko to może 15 tysięcy na całe 5 lat czyli w skali 5 lat jeżdżenia mamy 70 tysięcy kosztów

E38 kupno: 25 tysięcy po 5 latach wartość 15 tysięcy czyli strata 10 tysięcy sdo tego serwis powiedzmy 30 tysięcy w 5 lat czyli strata w 5 lat wynosi 45 tysięcy

Czyli jesxtem do przodu o 30 tysięcy czyli mam gratis kompresor do e32 do tego nie jeżdże badziewnym plastikiem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dupowóz na co dzień spod znaku BMW
PostNapisane: 5 listopada 2015, 19:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23127
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Zdzira 850I napisał(a):
Czyli jesxtem do przodu o 30 tysięcy czyli mam gratis kompresor do e32 do tego nie jeżdże badziewnym plastikiem




No to do działania :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dupowóz na co dzień spod znaku BMW
PostNapisane: 5 listopada 2015, 20:15 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 4264
Lokalizacja: Poznań
Zdzira 850I napisał(a):
nawet rozsądkiem proste podsumowanie

nowa octavia w średnim wypasie: 90 tysięcy po 5 latach wartość: 35 tysięcy. Strata 55 tysięcy do tego jakiś tam serwis załóżmy że mały bo nowe autko to może 15 tysięcy na całe 5 lat czyli w skali 5 lat jeżdżenia mamy 70 tysięcy kosztów

E38 kupno: 25 tysięcy po 5 latach wartość 15 tysięcy czyli strata 10 tysięcy sdo tego serwis powiedzmy 30 tysięcy w 5 lat czyli strata w 5 lat wynosi 45 tysięcy

Czyli jesxtem do przodu o 30 tysięcy czyli mam gratis kompresor do e32 do tego nie jeżdże badziewnym plastikiem

Ciężko się nie zgodzić, ale pamiętaj, że w przypadku BMW E38/E39 koszt paliwa na 100km będzie wyższy, co nie jest bez znaczenia przy 'dupowozie'.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dupowóz na co dzień spod znaku BMW
PostNapisane: 5 listopada 2015, 22:16 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Ja planuje lpg


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dupowóz na co dzień spod znaku BMW
PostNapisane: 5 listopada 2015, 22:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
Byczus napisał(a):
Zdzira 850I napisał(a):
nawet rozsądkiem proste podsumowanie

nowa octavia w średnim wypasie: 90 tysięcy po 5 latach wartość: 35 tysięcy. Strata 55 tysięcy do tego jakiś tam serwis załóżmy że mały bo nowe autko to może 15 tysięcy na całe 5 lat czyli w skali 5 lat jeżdżenia mamy 70 tysięcy kosztów

E38 kupno: 25 tysięcy po 5 latach wartość 15 tysięcy czyli strata 10 tysięcy sdo tego serwis powiedzmy 30 tysięcy w 5 lat czyli strata w 5 lat wynosi 45 tysięcy

Czyli jesxtem do przodu o 30 tysięcy czyli mam gratis kompresor do e32 do tego nie jeżdże badziewnym plastikiem

Ciężko się nie zgodzić, ale pamiętaj, że w przypadku BMW E38/E39 koszt paliwa na 100km będzie wyższy, co nie jest bez znaczenia przy 'dupowozie'.


E39/E39 będzie jeździło na LPG więc tragedii nie będzie. Nowa octavia ma bezpośredni wtrysk(LPG nie ma sensu) lub jest to diesel. Ja bym uznał koszty paliwa że są na podobnym poziomie.

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 227 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL