marekp750 napisał(a):
Wspomaganie hamulców lata na tym samym płynie co NIVO i kierownica.
Mówimy tu oczywiście o WSPOMAGANIU.
Same hamulce latają na zwyczajnym płynie hamulcowym, więc i dla niego musi być
pojemniczek...
Oki rozumiem. Jak kupiłem auto miało za mało płynu NIVO (tak będę nazywał ten zielony płyn), dolałem ok. 0,5litra i jest oki. Swoją drogą chyba czujnik też lekko zwariował bo wyskakiwał mi kilka razy ten komunikat po dolaniu, odpaleniu auta, a następnie sprawdzeniu okazało się, że jest go za dużo. Wiec wyrównałem poziom ujmując trochę go (teraz jest ok 5mm nad sitkiem). Dzisiaj pojeżdżę i sprawdzę czy nadal ten komunikat wyskakuje
Nie wiem jak długo auto było bez płynu NIVO, chciałbym sprawdzić, czy żadna z pomp nie cieknie, także posprawdzać przewody dla świętego spokoju. Czy mogła któraś z pomp zajeździć się ? Jak narazię wszystko mi chyba dobrze działa, ale chce aby samochód był igła więc wszystko wole posprawdzać.
Tylne zawieszenie jest cały czas sztywne, wiec naj prawdopodobnie do wymiany kwalifikują się akumulatory ciśnienia. Z tylnego zawieszenia nic nie cieknie jest suche, więc tylko tą część będę wymieniał, przy okazji raczej wymienię olej NIVO.