BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 13 sierpnia 2025, 23:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2697 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 135  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowy dyferek juz dotarl.
PostNapisane: 14 stycznia 2013, 21:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
W morde... coś tak mi świtało że Torsten... zwykłą to bym przytulił :P

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowy dyferek juz dotarl.
PostNapisane: 14 stycznia 2013, 21:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
LeSiO napisał(a):
2.93 zamiast 3.15 no i 40%
w takim projekcie taki dyfer to podstawa. oj będzie zabaaaawa :hyhy:

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowy dyferek juz dotarl.
PostNapisane: 14 stycznia 2013, 21:07 
Zalezy do czego potrzebujesz, jesli do startow ze swiatel i od czasu do czasu obera to bardzo dobre rozwiazenie. Z reszta moge ci pozyczyc, zalozysz sobie pojezdzisz kilka dni i wtedy zdecydujesz. Do rekina podejdzie ?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowy dyferek juz dotarl.
PostNapisane: 14 stycznia 2013, 21:15 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
LeSiO napisał(a):
Zalezy do czego potrzebujesz, jesli do startow ze swiatel i od czasu do czasu obera to bardzo dobre rozwiazenie. Z reszta moge ci pozyczyc, zalozysz sobie pojezdzisz kilka dni i wtedy zdecydujesz. Do rekina podejdzie ?


To do E36, do E28 szukam 4.10. Mam złe doświadczenia ze szperą wiskotyczną a z Torstenem nigdy nie jeździełem

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowy dyferek juz dotarl.
PostNapisane: 14 stycznia 2013, 21:17 
Do e36 dyfer od e30? :oczami:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowy dyferek juz dotarl.
PostNapisane: 14 stycznia 2013, 21:19 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
LeSiO napisał(a):
Do e36 dyfer od e30? :oczami:


Aaaa... myślałem że zamienny jest po zmianie dekla z tyłu...

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowy dyferek juz dotarl.
PostNapisane: 14 stycznia 2013, 21:20 
Jeszcze piec sekund temu bylem pewien na 100% ze nie jest zamienny ale wlasnie zamieszales mi w bance :rotfl:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowy dyferek juz dotarl.
PostNapisane: 15 stycznia 2013, 20:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 586
Moje BMW: 3x E36 + E38
Kod silnika: V8
E30 typ 188 jest zamienny tylko z E34 oraz E32 oczywiście po zmianie dekla :)

Nie za krótki wziąłeś Lesio ten dyfer ?
To jest chyba robota Michała z Łodzi ? Nie lepiej było brać jeszcze dłuższy ?
No chyba że przewidujesz skrzynię 6b - wtedy super w sam raz.

_________________
Obrazek ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowy dyferek juz dotarl.
PostNapisane: 16 stycznia 2013, 00:42 
jackolus napisał(a):
Nie za krótki wziąłeś Lesio ten dyfer ?To jest chyba robota Michała z Łodzi ? Nie lepiej było brać jeszcze dłuższy ?No chyba że przewidujesz skrzynię 6b - wtedy super w sam raz.


Czemu za krotki?

Na 2 biegu powinno byc ponad sto, na 4 powinienem przekraczac 200.Wydaje mi sie ze ok.
Skrzyni 6 biegow nie przewiduje bo mi to do niczego nie potrzebne.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowy dyferek juz dotarl.
PostNapisane: 16 stycznia 2013, 13:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
szukałem, ale nie moge znaleźć, żeby było to wytłumaczone mega łopatologicznie :D
jakie są różnice w zachowaniu auta z torsenem a ze szperą płytkową?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowy dyferek juz dotarl.
PostNapisane: 16 stycznia 2013, 16:31 
Torsen przekazuje wiecej mocy na kolo ktore ma wieksza przyczepnosc. (jesli dobrze pamietam to potrafi nawet 100% przekazac)
A plytka po prostu spina oba kola.
Torsen potrzebuje napiecia wstepnego zeby zaciesnil, czasami mialem takie akcje,np w deszczu,ze mielilo jedno kolo bo bylo za slisko i nie potrafil spiac.
Za to przy startach byl dobry, bo cudownie kleil, prawie bez poslizgu udawalo sie wystartowac. Plus moja zawiecha z tylu bardzo miekka ktora przysiadala i dociazala tyl i starty byly naprawde super.
Mysle ze teraz na plytce bedzie walka z przyczeponoscia na starcie, za to obera bedzie mozna strzelic bez problemu.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowy dyferek juz dotarl.
PostNapisane: 16 stycznia 2013, 16:59 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Rozczytywałem kiedyś temat przed wyborem szpery u siebie, tu coś wkleiłem:
viewtopic.php?f=2&t=91976&hilit=torsen

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowy dyferek juz dotarl.
PostNapisane: 16 stycznia 2013, 17:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 586
Moje BMW: 3x E36 + E38
Kod silnika: V8
Lesio - zależnie jaką masz skrzynię, popatrz na oznaczenie z ciekawości.
Jeśli masz Getraga 260/5 lub 260/6 to ostatni bieg masz 0.81 natomiast jeśli S5D 310Z to 1.00

Jeśli Getrag to dyfer 2.93 będzie nawet za długi bo na oponach 225/45/17 będziesz miał odcięcie przy 312kmh

Jeśli ZF S5D to za krótki - odcięcie przy 252kmh

:)

_________________
Obrazek ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowy dyferek juz dotarl.
PostNapisane: 16 stycznia 2013, 18:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
jackolus, masz jakąś stronę do liczenia tych przełożeń ? :) Podzielisz się?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowy dyferek juz dotarl.
PostNapisane: 16 stycznia 2013, 18:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Cytuj:
Plus moja zawiecha z tylu bardzo miekka ktora przysiadala i dociazala tyl i starty byly naprawde super.


to mnie bardzo zaciekawiło... jakby tak miękkie sprężyny z tyłu zakładać na jakiś start :D :D :D

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowy dyferek juz dotarl.
PostNapisane: 4 marca 2013, 11:28 
Testowalem dzis dyfer w drodze na zamontowanie iksa i wyszedl taki bezsensowny film.
Tu dokladnie widac jak pod koniec obrotow auto traci moc, nie ma sensu krecic go dalej jak 5500-5700.



Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowy dyferek juz dotarl.
PostNapisane: 4 marca 2013, 11:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 4135
Lokalizacja: POznań
Moje BMW: e65
Kod silnika: N62
Garaż: 3er http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=89854

7er http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100011&start=0
Hmmm faktycznie średni film. :oczami:

_________________
125p PRL-RWD viewtopic.php?f=55&t=130919

e65 745i http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127319
e38 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116406&start=0

"To jest Polska stary, tu się ciężko oddycha..."

brak zgody na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowy dyferek juz dotarl.
PostNapisane: 4 marca 2013, 12:35 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Jak na V8 to jakoś mało atrakcyjnie brzmi albo tak na filmie wyszło. Ekonomizer też pokazuje jakieś małe wartości jak na V8 :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowy dyferek juz dotarl.
PostNapisane: 4 marca 2013, 13:12 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7046
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
na filmie do tego we wnętrzu wiele rzeczy kiepsko brzmi...

idzie przepięknie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowy dyferek juz dotarl.
PostNapisane: 4 marca 2013, 15:57 
kupiec_fkl, Masz racje, brzmi strasznie bo wydech zlozylem na sztuke tylko zeby dojechac na iksa bo i tak juz jest sciagniety. Zlozony bez pasty i obejmy nie skrecone dokladnie. Slychac przepierdy w okolicach srodkowego.
Nagram jakiegos sound checka jak odbiore auto.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2697 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 135  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL