BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 czerwca 2024, 11:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1378 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 69  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 13 października 2015, 08:37 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8281
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
W m5 e39 nic już nie trzeba przerabiać . Jakie kolektory? jakie remapy? Tam już wszystko jest na wypasie, a te rzeczy o których mowisz kosztują wuchtę i dają nie wiele przy tym aucie. Za 40 tys kupuisz już mega wypas m5 i po 3 dniach użytkowania jak będziesz nie zadowolony to wypinam dupę i kazdy na forum chętny moze mi z pasa przywalić :D

http://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-M5 ... 66117.html

na szybko wypasiona sztuka , nic tylko targować :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Co do kosztow e32 to tyle to wszystko kosztowało? 100 tys? Liczyłeś dokladnie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 13 października 2015, 08:52 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
ta m5 co podales ma juz zaznaczona opcje fastprice czyli nie do negocjacji.
Ja tez uwazam ze lepiej zostawic ta 7er w orginalnym stanie a kupic m5 do szalenstw.
Zdzira piszesz ze nie stac Cie na utrzymanie 2 aut. A ja Ci powiem ze jezeli nie stac Cie na utrzymanie 2 aut to tym bardziej nie rob kompresora w 740i uwazam ze bedzie drozsze w utrzymaniu od m5 po tym zabiegu

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 13 października 2015, 08:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15805
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Racja, ale zakup M5 i utrzymanie M5 w stanie nowym też będzie drogie, a tak to się może skończyć.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 13 października 2015, 09:16 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
nie no chyba bym m5 nie odrabiał bardziej byłaby to zabawka dla FUNU

jak patrze na galerię Lincolna to jednak i wydech i remap jednak swoje daje jego auto jeździ podobnie do e60 m5 w przedziale 0-200

także wg mnie kolektor oraz końcowy wydech oraz remap ma sens a dolot daje jeszcze lepszą reakcję na gaz od serii wiem bo u mnie tak jest ian tej własnie reakcji na gaz miałem przodu już u dwóch turbodiesli które maja laga na starcie ( u Foresta i u 535d GT )

wiesz no gdybym sprzedał swoją za 30-40 i dołożył z 15 tysi to miałbym to m5 ale ten wygląd kurcze no.... e32 mi sie mega podoba a e39 tak średnio aby

ideałem dla mnie byłoby e34 m5 z S62


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 13 października 2015, 09:31 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8281
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ja nie kwestionuję ,że te rzeczy się przydadzą do m5, ale chłopie uwierz mi na słowo tego nie potrzeba w m5. Poza tym e39 m5 Ci sie nie podoba z wyglądu? Moim zdaniem jest ładniejsze od e36 ,e32 i e38. Posiadanie dwuch aut to bezsens . Kup jedno ale w miarę uniwersalne. Ja zamiast myslenia o programach i kolektorach bym zakombinował z wydechem. Istnieje opcja ,aby zrobić specjalnego strightpipa i w miejsce wydechów wstyawić odpowiedni stelaż z bultlą lpg. W tedy jak się by to udało i przeszczeń bagaja została by zachowana gaz w m5 ma sens. To by było idealne auto bo jeszcze ekonomiczne :cool:

Forest to byl przykład. Trzeba szukać . To może zając dużo czasu. Ja chciałem kupić m5 już w 2009 roku ,ale nie szło dopaśc tanio i kupilem s6 c5 ... Dopiero w 2010 udało mi się dopaść m5 e39 2000 rok za 29,500zl co na tamte czasu było kwotą uznawaną przez większość znawcow za zmyśloną przezemnie w nie wiem jakim celu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 13 października 2015, 11:04 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Zdzira za dużo kombinujesz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 13 października 2015, 12:20 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
nie kombinuję jeste, po prostu osobą która konkretnie wie czego chce i nie lubi iść na kompromisy niestety :(

Ale rozwiń Rafał z chęcią posłucham rady :)

M5 na co dzień nie ma u mnie racji bytu mam 2 małych dzieci to nie jest dobry samochód zimą do wożenia rodziny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 13 października 2015, 14:11 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Nie wiem kiedy Ci się założenia co do mocy w aucie zmieniły. Na początku myślałem, że odnawiasz e32 żeby mieć fajnego klasyka a teraz masz zamiar wstawiać jakieś kompresory i inne gówna które na pewno popsują wygląd Twojego e32 a jeszcze jak się zacznie strojenie, remapy czy zakucia to skończy się tak, że auto przestoi rok w krzakach i stracisz na nie w ogóle chęć. Masz 300 koni, super skrzynię a szukasz nie wiadomo czego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 13 października 2015, 14:41 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8281
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Zdzira 850I napisał(a):
M5 na co dzień nie ma u mnie racji bytu mam 2 małych dzieci to nie jest dobry samochód zimą do wożenia rodziny



Właśnie idealne jest. Takie wszechstronne :)
Jedziesz po woli , to jedzie jak każde inne auto . Masz dużo miejsca dla 4 osob


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 13 października 2015, 14:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1197
Idealny układ to dupowóz, klasyk i performance car. Połączenie dwóch ostatnich jest możliwe, tylko trochę szkoda jakbyś wleciał w jakiś płot i zniszczył wszystkie nowe elementy które dołożyłeś, a ja nie wyobrażam sobie mieć szybkiego auta i nie jeździć nim tak jak powinno.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 13 października 2015, 15:18 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Rafał już wyjaśniam

Zawsze chciałem mieć klasyka ale mocnego i szybkiego

Niestety przez 5 lat jakie mam te 300 koni nie robi już takiego woow jak kiedyś dziś byle pasat ma ich 170-200 a nie już 130

A co do problemów dlatego nie robię tego na szybko na odwal się bo wiem że wtedy będzie więcej stało jak jeździło

Dlatego gdyby miał być kompres to wszystkie fanty od razu i najpierw kucie potem kompres i od razu remap na to.

Wiem, że wtedy auto po stoi z 2-3 miesiące

Ale zimą ono i tak mało jeździ

zresztą teraz jak robiłem z wierzchu wszystko i w środku część to też stało 5 miesięcy i przeżyłem choć lekko nie było

A kompresor przecież nic nie zniszczy z wierzchu dojdzie 1 sprężarka pod maską i tyle nic po za tym.

Ale nadal nie jest to pewne

Co do m5 i masy miejsca weź mnie nie rozbawiaj e39 ma mały bagażnik jak na rodzinę 2+2 do tego nie jest bezpiecznym autem w zimie i śniegu tam nawet na 2 biegu pewnie i 1-2k rpm rwie bokiem na śliskim to żadna zaleta w dupowozie

na dupowóz to fajne jest e39 530i/d i po sprawie do tego w automacie żeby nie machać w korkach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 13 października 2015, 15:25 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8281
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
To nie wiem jakie by to miały być te 4 ososby wielkie , aby e39 było za małe. :/

Zimą m5 e39 jedzie idealnie. Nie ma czegoś takiego o czym ty myślicz bo jest guzik sport. jak jest nie wduszony to auto zachowuje się jak normalne auto. Nie szarpie i przyspiesza umiarkowanie. Dopiero po wciśnięciu sportu staję się bestią , szarpie przy każdym muśnięciu gazem. Mówią że jak sport jest nie wduszony to auto ma 300 koni , dopiero jak się wciśnie sport ma 400 . Niby nie jest to prawda , ale faktyczne odczucią są dokładnie takie jak by tak było .
Po za tym m5 e39 nie wiem czy wiedzialeś to praktycznie automat. 3 bieg do tego służy .
Nawet w salonach bmw w stanach tak doradzali amerykańcom, ktorzy nie potrafili by urzywac manuala. Wrzucasz 3 bieg i na nim ruszasz, na nim przyspieszasz, na nim jedziesz i na nim się zatrzymujesz. To uniwersalny bieg i nic nie szarpie na nim czy to jadąc 10 na godzine czy to 180 . Moja dziewczyna jak jechala m5 to uzywała tylko albo 2 biegu i 4 , albo 1 ,3 i 6 od razu z pominięciem 2 i 4 i 5 Albo na 2 ruszała i od razu na 4 bieg i tak sobie jechała, choć tak jak mowilem można używać samego trzeciego biegu ala automat. nawet w Top Ger o tej opcji mówili .
M5 e39 jedzie już na 6 biegu przy 50 na godzinę , przyspieszając płynnie! Ty nie wiesz co to jest za auto , źle sobie je wyobrażasz. Zapomnij o tym ,że tracisz kontrole nad tym autem bo ci dupę zarzuca. Te auto prowadzi się jak by było zescalone z tobą w jedność. Może sie wydawać ,że to bestia trudna do okiełznania, lecz w rzeczywistości jest dokladnie na odwrót.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 13 października 2015, 15:46 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
tej no weź mi nie tłumacz jak się jeździ v8 z manualem bo wiem :wstyd:

ale bagażnik ma mały do tego w śniegu się do dupy jeździ wiem i koniec kropka tematu nie ma m5 to nie jest auto na co dzień dla mnie :)

do tego mieć m5 z lpg to dla mnie nie bardzo. 540 ok z lpg m5 nie ok i basta


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 13 października 2015, 20:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 9999
Lokalizacja: Kaszëbë
Moje BMW: X5
alduwiel, Twoj avatar jest swietnie dopasowany :)

Zdzira 850I, znasz tekst, ze jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego?
ja osobiscie mam dupowoz, rodzinnowoz, zabawke ala gokart i marzy mi sie klasyk, ktory wtedy bedzie stal i pochlanial pieniadze

mysle, ze w ten desen powinienes pojsc

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 13 października 2015, 20:16 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
AD/HD napisał(a):
alduwiel, Twoj avatar jest swietnie dopasowany :)

wyjąłeś mi to z ust :rotfl:


Zdzira 850I, nie słuchaj ich, to Twoje auto i rób co chcesz.
Ja Cię tam rozumiem, ja też będę psuł klasyczne auto by mieć pod maską v8 ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 13 października 2015, 20:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15805
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
No cóż... był tu gdzieś mój post o E60 M5 Touring, ale zniknął chyba... co o tym sądzisz? Wiem, że silnik kapryśny trochę, ale duży bagażnik, funkcja automatu. Frajda z jazdy i osiągi super, jeszcze ten dźwięk... wszystko w jednym oprócz klasyka.

:)

Co do M5 to przecież to ma dsc+t, więc co za problem jeździć zimą?

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 13 października 2015, 20:55 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Taki że tam gdzie parkuje pod praca leży 20cm śniegu a inne auta parkują 25 cm przed i za tobą i wtedy dsc można sobie w dupe wsadzić wiem bo miałem e38 z dsc przecież i nic nie dawało auto siadalo na podłodze ani rozbujac ani nic :-( rwd jak jest za mocne to się słabo nadaje na dupowóz zima i tyle.

E60 jest brzydkie a w kombii ochydne na tle e32 nie będę tym jeździć a na ładne m5 z v10 trzeba 100k w tej cenie wolę e31 CSi.

Tak jak pisałam na dupowóz widzę u siebie jakieś e39 z r6 pod maską

A nie mam chęci utrzymywać 4 samochodów AD/HD już mam 3 i mi wystarczy na prawdę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 13 października 2015, 21:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 9999
Lokalizacja: Kaszëbë
Moje BMW: X5
a to szerokosci,montuj co tam se wymyslisz, Twoja fura, Twoj rozum :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 13 października 2015, 22:08 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8281
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Kamil_ napisał(a):
AD/HD napisał(a):
alduwiel, Twoj avatar jest swietnie dopasowany :)

wyjąłeś mi to z ust :rotfl:


Bo co takiego głupiego napisałem ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 13 października 2015, 22:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 4264
Lokalizacja: Poznań
Super sesja :ok:
pierwsza fotka bardzo klimatyczna.
Zdzira 850I napisał(a):
Co do m5 i masy miejsca weź mnie nie rozbawiaj e39 ma mały bagażnik jak na rodzinę 2+2 do tego nie jest bezpiecznym autem w zimie i śniegu tam nawet na 2 biegu pewnie i 1-2k rpm rwie bokiem na śliskim to żadna zaleta w dupowozie

na dupowóz to fajne jest e39 530i/d i po sprawie do tego w automacie żeby nie machać w korkach

E39 jak dobrze ustawisz sobie siedzenie kierowcy to z tył jest miejsce dla osoby bez nóg...
E39 na dupowóz to też już średnia opcja imo, lepiej coś tandetniejszego ale nowego (nowszego), jednak w dupowozie ważna jest bezawaryjność, a E39 ma już swoje lata i w dodatku nie jest tanie w serwisie.
Zdzira 850I napisał(a):
bo miałem e38 z dsc przecież i nic nie dawało auto siadalo na podłodze ani rozbujac ani nic :-( rwd jak jest za mocne to się słabo nadaje na dupowóz zima i tyle.

ale w E39 M5 masz DSC i szperę seryjnie :)

PS. Ty już nie masz jakiegoś VW na dupowozie?
to chyba najlepsze rozwiązanie, można spokojnie odkładać kasę na mody i czerpać co weekendową frajdę z jazdy klasykiem ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1378 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 69  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL