BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 czerwca 2025, 22:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3706 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 186  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Santino -->>330Ci SC, Foty 62 | wykres z hamowni 64
PostNapisane: 23 października 2010, 17:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2555
Lokalizacja: Warszawa (Wola)
Moje BMW: E46 328i
Kod silnika: M52
masz podświetlane kolektory :rotfl:

_________________
Obrazek
Zobacz moją e46 344i V8 Project
Moje e30, magnes na laski


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>330Ci SC, Foty 62 | wykres z hamowni 64
PostNapisane: 23 października 2010, 17:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Super opcja z tymi podświetlanymi kolektorami, żeby tylko diody się nie popaliły od temperatury :rotfl:

A tak na poważnie to gratuluje, nie dość że wygląda pro, to na dodatek jeździ :padam:

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>330Ci SC, Foty 62 | wykres z hamowni 64
PostNapisane: 23 października 2010, 18:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
no troche zaszalalem z podswietleniem kolektorow no ale efekt mi sie podoba :D
a tutaj wykres dla porownania 330 z vortechem V1 0.52b bez katow i wystrojone
Obrazek

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>330Ci SC, Foty 62 | wykres z hamowni 64
PostNapisane: 23 października 2010, 18:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1683
Panie, Panie. Jak Frania ! ;)

_________________
I always tell the truth, even when i lie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>330Ci SC, Foty 62 | wykres z hamowni 64
PostNapisane: 23 października 2010, 18:15 
Ładny wykresik , da sie go jeszcze skorygowac na bardziej 'gładki'. Teraz samym wydechem doszedłbyś do 300KM spokojnie i 390Nm /auto jest 'zatkane'/.
Jeśli zrobisz profi wydech , wtryski , cooler, fuel pump i remap na 0,6 bara 330 KM peknie napewno. Kolejne gratulacje , każda zmiana lepsza od poprzedniej. :super: :super: :super:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>330Ci SC, Foty 62 | wykres z hamowni 64
PostNapisane: 23 października 2010, 18:18 
Offline
Forumowicz

Wiek: 34
Posty: 173
Wyyyyyymien sprzegło!!!:D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>330Ci SC, Foty 62 | wykres z hamowni 64
PostNapisane: 23 października 2010, 18:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Kolego ! Czy wiesz na jakim poziomie masz AFR a co za tym idzie EGT ? U mnie teraz przy 1,5bara nie mam takiego "świecącego" zjawiska. A AFR jest 12,8 co daje 1000st. Jest "duzo" za mało paliwa. Muszę załadować wtryski 850cc. Sprawdź to i odpisz; moze to mieć duży wpływ na żywotność silnika. Ja chwilowo nie jeżdże nawet, bo kusi :)
p.s. moje 630cc bedą w dobrej cenie ;)

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>330Ci SC, Foty 62 | wykres z hamowni 64
PostNapisane: 23 października 2010, 18:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Modo powie to lepiej za mnie...


_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>330Ci SC, Foty 62 | wykres z hamowni 64
PostNapisane: 23 października 2010, 18:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
krismax, Mario mierzyl AFR po instalacji i wyszlo poczatkowo 13.2 komp sie adaptowal po kilkudziesieciu km do 12.7 gdzie caly czas sie swiecil check engine. po ok 300km kontrolka zgasla. idealne bylo by te 11, ale auto i tak teraz idze do garazu na sen zimowy. tak wiec nawiosne bedzie strojone pod nowy setup

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>330Ci SC, Foty 62 | wykres z hamowni 64
PostNapisane: 23 października 2010, 19:13 
Pilnuj EGT na nowym setupie , aby nie skończyło się np. podtopieniem tłoka jak w emce Marosa z Mforum. :kwasny:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>330Ci SC, Foty 62 | wykres z hamowni 64
PostNapisane: 23 października 2010, 19:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
EGT 13 ? Czy Wy powariowaliście ? Mario powiedział, że tak jest dobrze ? Szkoda gadać...

BARDZO WAŻNA RZECZ PRZY ŚWINCE; WYWAL SONDY !!!
mogą Ci narobić niezłego bałaganu

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>330Ci SC, Foty 62 | wykres z hamowni 64
PostNapisane: 23 października 2010, 19:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
krismax napisał(a):
EGT 13 ? Czy Wy powariowaliście ? Mario powiedział, że tak jest dobrze ? Szkoda gadać...

AFR... pokazalo takie po moze 40km i systematycznie zchodzilo w dol, dzieki autoadaptacji. wiem ze nie jest to idealnie dlatego nie paluje auta, jak juz zdarzy mi sie jechac z WOT jakis czas to zawsze hamuje silnikiem zeby zbic EGT, a pozatym nie jaram laka na parkingu pod tesco nie latam autostrada na odcince, auto jest mocno obnizone dlatego zdarzy mi sie przycisnac ale tylko na dobrych drogach, ktorych jest nie duzo w moich okolicach.
od czasu modyfikacji przejechalem moze 2000km a teraz idzie do garazu na zime bo nie chce mi sie podnosci gwintu i tluc nowego zawiasu po dziurach ktore wyjda podas zimy. a na wiosne bedzie wystrojone tak jak powinno byc

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>330Ci SC, Foty 62 | wykres z hamowni 64
PostNapisane: 23 października 2010, 19:59 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 30
Posty: 1200
Lokalizacja: WZ
Moje BMW: Najlepsze :)
Kod silnika: m54b30
Tylko u ciebie moment się wcześniej pojawia, a tam rośnie do samego końca i myślę, że jazda takim autem na codzień byłaby mniej przyjemna. Trzeba by było wyżej kręcić motor. Czekam na stage 2 i 350km :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>330Ci SC, Foty 62 | wykres z hamowni 64
PostNapisane: 23 października 2010, 20:08 
Santi nie przejmuj się narazie /skoro auto zimuje/ 'chorobami wieku dziecięcego' auta ,one zawsze pojawiają sie przy tego typu projektach. Wystroisz spokojnie a na to trzeba czasu i warunków na drodze.
Be good :ok: ..........................


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>330Ci SC, Foty 62 | wykres z hamowni 64
PostNapisane: 23 października 2010, 21:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
sirek napisał(a):
Santi nie przejmuj się narazie /skoro auto zimuje/ 'chorobami wieku dziecięcego' auta ,one zawsze pojawiają sie przy tego typu projektach. Wystroisz spokojnie a na to trzeba czasu i warunków na drodze.
Be good :ok: ..........................



u mnie te choroby okazały się za pierwszym razem śmiertelne :mur:

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>330Ci SC, Foty 62 | wykres z hamowni 64
PostNapisane: 24 października 2010, 11:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
krismax, a jakie miales doladowanie za pierwszym razem? ja to zdecydowalem ze narazie bez strojenia, po tym ze g-power nie stosuje strojenia do takich zestawow jak moj, daja tylko przekazniczek ktory oszukuje ECU ze niby silnik jest caly czas zimny :zdziwko:

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>330Ci SC, Foty 62 | wykres z hamowni 64
PostNapisane: 24 października 2010, 17:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Za pierwszym razem kiedy to pojawiły się problemy było 0,6-0,7bara. Wcześniej nawet 0,4bara. Przy 0,6bara zdecydowałem się wywalić sondy. Na długiej trasie już przy 1barze auto spalało jak seria 9l/100km (egt 400st.)
Odepnij sondy; samoadaptacja jest tylko powodem kolejnego remontu. Jesli nie chcesz przechodzić tego co ja, nie pytaj znachorów - ja Ci gwarantuje że rozwalisz silnik. Doświadczyłem tego na własnej skórze.
Pamietaj Mario wie swoje ja swoje. Twierdzi że na świni nie da się bez przelania wystroić wtrysków 440cc. Ja jeździłem mega oszczędnie na 630cc a teraz zmieniam na 850cc i też da radę ;)

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>330Ci SC, Foty 62 | wykres z hamowni 64
PostNapisane: 25 października 2010, 07:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37064
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
grubo, a będzie jeszcze grubiej :super:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>330Ci SC, Foty 62 | wykres z hamowni 64
PostNapisane: 25 października 2010, 07:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Liczylem na 3 z przodu,ale poczekam do nastepnego sezonu jak juz wystroisz auto na tip-top

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>330Ci SC, Foty 62 | wykres z hamowni 64
PostNapisane: 26 października 2010, 09:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 342
Lokalizacja: KUJ-POM
Moje BMW: e46/e39
Kod silnika: M52/S62
wracając do fot w ruchu mega PROFESJONAL!!!!!!!!! :padam: :padam:

_________________
Obrazek
oceń pasikonika ---> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 68#p941368


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3706 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 186  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL