BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 czerwca 2025, 22:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2697 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 135  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Premiera "Za wściekli za wsciekli" str.67
PostNapisane: 3 czerwca 2013, 17:00 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
super film!

felgi jak te to czarne!

;)

auto kozak!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Premiera "Za wściekli za wsciekli" str.67
PostNapisane: 3 czerwca 2013, 17:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
LeSiO napisał(a):
Prawdopodobnie poleca zimermany plywajace

Niezły wynalazek, nawet nie wiedziałem, że coś takiego istnieje. Jak to działa? Ma niwelować drgania przy ewentualnym pokrzywnieniu tarczy lub wymęczeniu materiału przy ostrzym przegrzaniu ? Czy chodzi po prostu o prace tarczy i równe dociśnięcie się do klocka?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Premiera "Za wściekli za wsciekli" str.67
PostNapisane: 3 czerwca 2013, 17:43 
tomaszeklolek,

Dzwon aluminiowy wiec lzejsza.
Osadzona jest na aluminiowym tzw pajaku i lepiej odprowadza cieplo, i jeszcze bardziej odporna jest na odksztalcanie.
Tarcza pracuje a nie jest sztywna dzieki temu np klocek styka sie z nia cala powierzchnia.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Premiera "Za wściekli za wsciekli" str.67
PostNapisane: 3 czerwca 2013, 21:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Rozwiązanie typowe z sportowych aut, choć w rowerach też stosowane :P


Obrazek


Miałem kiedyś taką :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Premiera "Za wściekli za wsciekli" str.67
PostNapisane: 4 czerwca 2013, 12:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
LeSiO, mierzyłem, ale nie pamiętam. Pamiętam że Micheliny trzymają idealnie wymiary. Co do Federali i Toyo to nie było jakiś wielkich odchyłów. W każdym razie chyba nie większe jak przy innych oponach. Na stronie federali masz podane dokładne wymiary opony co do mm. Masa się mniej więcej zgadza więc wymiary tym bardziej powinny. Z tego tą tabele kiedyś przeglądałem to odchyłki są różne w zależności od kąkretnego rozmiaru.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Premiera "Za wściekli za wsciekli" str.67
PostNapisane: 4 czerwca 2013, 13:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
LeSiO napisał(a):
Prawdopodobnie poleca zimermany plywajace, dzwon aluminiowy.


Te PF, o ktore mnie pytales maja nad nimi dwie zalety - znacznie cienszy dzwon (mniejsza masa) i mozliwosc wymiany samej tarczy (tarcze zimmermanna sa chyba nierozbieralne).

Pisales do Pawla w sprawie tych hamulcow?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Premiera "Za wściekli za wsciekli" str.67
PostNapisane: 4 czerwca 2013, 15:17 
Vermilion napisał(a):
Pisales do Pawla w sprawie tych hamulcow?


Tak pisalem.

kostek_ja, Dzieki, czyli kupie w razie czego w tym samym rozmiarze i nic nie powinno przycierac.



Chrupek w ten weekend atakowal Nowe Miasto nad Pilica.
Caly dzien slizgania i mila atmosfera, zabawa byla super.
Jedyny minus to nawierzchnia. Takie gory i doly ze auto robilo samo co chcialo.



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Chrupek w akcji, film i fotki str.69.
PostNapisane: 22 czerwca 2013, 16:25 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
Gratuluję artykułu w BMW Trends :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Chrupek w akcji, film i fotki str.69.
PostNapisane: 22 czerwca 2013, 17:04 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1586
Przejrzałem dopiero teraz kilka stron twojej E30, obejrzałem filmiki jak latasz z Andrew i muszę przyznać że to naprawdę fajna zabaweczka :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Chrupek w akcji, film i fotki str.69.
PostNapisane: 22 czerwca 2013, 23:49 
Kamil_ napisał(a):
Gratuluję artykułu w BMW Trends


Sikora napisał(a):
Przejrzałem dopiero teraz kilka stron twojej E30, obejrzałem filmiki jak latasz z Andrew i muszę przyznać że to naprawdę fajna zabaweczka


Dziekuje,dziekuje :)

Takie tam w BMW trends :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jak dostane fotki to zamieszcze tutaj.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 BMW TRENDS s.69
PostNapisane: 23 czerwca 2013, 16:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 605
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: 316i
Lesio na ile jest teraz auto shamowane??? Możesz mi napisać tu albo na pw co przy silniku dłubaliście i poprawiali?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 BMW TRENDS s.69
PostNapisane: 23 czerwca 2013, 16:39 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 41
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Fajny artykul :ok:

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 BMW TRENDS s.69
PostNapisane: 23 czerwca 2013, 16:57 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1586
chudini3 napisał(a):
na ile jest teraz auto shamowane???


W poprzednik Trendsie jako reklama tego artykułu napisali że Lesiowa E30 ma 321km i 405 Nm :)



Kurde a ja nawet nie wiedziałem że nowy numer już wyszedł :mur:
Trzeba jutro z rana do kiosku lecieć

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 BMW TRENDS s.69
PostNapisane: 23 czerwca 2013, 17:03 
chudini3 napisał(a):
Lesio na ile jest teraz auto shamowane??? Możesz mi napisać tu albo na pw co przy silniku dłubaliście i poprawiali?


321KM 405Nm

remont,obrobka glowic,wydech,dolot


forest napisał(a):
Fajny artykul


Dziekuje :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 BMW TRENDS s.69
PostNapisane: 23 czerwca 2013, 20:36 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
Juz zmowilem i nawet do mnie dojdzie to sobie poczytam ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 BMW TRENDS s.69
PostNapisane: 23 czerwca 2013, 20:42 
7ka napisał(a):
Juz zmowilem i nawet do mnie dojdzie to sobie poczytam


To artykul dla "wszystkich" a nie dla samych znawcow wiec nie ma co czytac :P


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 BMW TRENDS s.69
PostNapisane: 23 czerwca 2013, 23:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 87
Moje BMW: E39
Kod silnika: M54B30
Gratuluje artykułu! a samochód.. moje marzenie :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8
PostNapisane: 10 lipca 2013, 20:06 
sebik napisał(a):
Gratuluje artykułu! a samochód.. moje marzenie


Dziekuj, nie ma co sie napalac, to stary trup! :P

Wleciala nowa tarcza na przod,plywajaca,odczucia? Hmmm,duzo mocniej moge depnac na hamulec i nie blokuje kol no i na razie nie udalo mi sie zagrzac, do tego klocek zimermana, zobaczymy co to warte.

No i kolko poszlo do odnowienia, lakierowanie,uzupelnianie ubytkow i takie takie :rotfl:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dalsze mody w planach.

Chcialem zaznaczyc ze po niecalych 10 tys rozlecialy sie tylne tuleje gumowe przedniego wahacza,tzn nie rozlecialy sie ale zaczely pekac. Co to za firma? Oczywiscie meyle. To juz ktorys przypadek z kolei o ktorym osobiscie slyszalem i widzialem. Zaznaczam ze tuleje sa pelne od emki wiec tym bardziej.

Pzdr.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Update str. 70
PostNapisane: 10 lipca 2013, 21:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
LeSiO napisał(a):
Oczywiscie meyle. To juz ktorys przypadek z kolei o ktorym osobiscie slyszalem i widzialem. Zaznaczam ze tuleje sa pelne od emki wiec tym bardziej.
lipa.. muszę sprawdzić swoje :/

Heble super, ale co masz na myśli pisząc
LeSiO napisał(a):
duzo mocniej moge depnac na hamulec i nie blokuje kol
:niepewny:

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8
PostNapisane: 10 lipca 2013, 23:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 586
Moje BMW: 3x E36 + E38
Kod silnika: V8
LeSiO napisał(a):
Chcialem zaznaczyc ze po niecalych 10 tys rozlecialy sie tylne tuleje gumowe przedniego wahacza,tzn nie rozlecialy sie ale zaczely pekac. Co to za firma? Oczywiscie meyle. To juz ktorys przypadek z kolei o ktorym osobiscie slyszalem i widzialem. Zaznaczam ze tuleje sa pelne od emki wiec tym bardziej.


Po pierwsze mega zacna tarcza, szacuneczek :)
Masz zwrotnice od E30 czy już E36 ? Jeśli zostałeś przy E30 to nie lepiej było poszukać zacisków od E38 lub E34 M5 i do tego tarcze ?

A co do tulei to aż się prosi o poliuretan, jedno z trzech najbardziej uzasadnionych miejsc w tej budzie. Są też acentryki od eMki ( Deuter Olkusz ).

Powodzenia w rozwoju
Jeden z moich ulubionych projektów, śledzę na bieżąco :piwo:

_________________
Obrazek ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2697 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 135  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL