BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 21:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 457 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 18 czerwca 2014, 13:44 
Wszystko mierzone na RL, na drogach gdzie nachylenie terenu wynosi max 2 metry na odcinku 2,5km, zwykle mierzymy w dwie strony i wynik jest powtarzalny.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 14 lipca 2014, 20:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Update 14.07.2014

Dziś moja czarna Mka miała odwiedziny niebieskiej siostry :) :)
[1414]Obrazek

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 16 lipca 2014, 09:28 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 61
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B25V
Spalanie po tych poprawkach spadło czy nadal takie wartości rzędu 20 litrów w trasie? Imo nawet prawie 600 konne auto nie powinno tyle palić przy w miarę normalnych prędkościach w trasie...

_________________
E36 M50B25 | Vanos | M-Pakiet | Motorsport | Sportsitze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 25 lipca 2014, 11:52 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 65
Lokalizacja: Śrem
Garaż: Alfa Romeo 145 1.9 JTD
Suzuki GSX 750F
Mimo wszystko w tym projekcie chyba nie chodziło o ecodriving :) Szacun za włożoną pracę i "miłość" do e34 w eMce, gdzie nie spojrzysz i nie czytasz o M5 e34 tam jest Venom. Bezawaryjności i banana na twarzy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 25 lipca 2014, 21:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 605
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: 316i
sebawq napisał(a):
Mimo wszystko w tym projekcie chyba nie chodziło o ecodriving

Może nie, ale jest ekonomiczne. Średnie spalanie z tego co mówił Jurek to 14-15 litrów (Poznań - Cieszyn);-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 25 lipca 2014, 22:57 
To tak jak u mnie :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 1 września 2014, 19:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Update 01.09.2014

Póki co auto ma się dobrze, daje dużo frajdy z jazdy, swoją szybkością, przyczepnością i odczuciami podczas jazdy. Nadal jestem bardzo zadowolony z pracy zawieszenia w tym aucie. Zakup KW V2 był strzałem w dziesiątkę. W połączeniu z nowymi elementami zawieszenie oraz stabilizatorami Racing Dynamics to auto prowadzi się na prawdę pewnie i jest bardzo zwarte. Przekonałem się też jak bardzo brakuje trakcji na mokrej nawierzchni. Tylne opony powoli trzeba wymieniać. Ponadto niedawno miałem problem wycieku płynu chłodzącego z korka spustowego chłodnicy. Później było trochę zabawy z odpowietrzeniem układu, ale udało się ogarnąć temat.

Kilka fotek z sesji w industrialnym klimacie, za którą dziękujemy Kamilowi :)

[1415]Obrazek[1416]Obrazek[1417]Obrazek[1418]Obrazek

[1419]Obrazek[1420]Obrazek[1421]Obrazek[1422]Obrazek

[1423]Obrazek[1424]Obrazek[1425]Obrazek[1426]Obrazek

[1427]Obrazek[1428]Obrazek[1429]Obrazek[1430]Obrazek

[1431]Obrazek[1432]Obrazek[1433]Obrazek

Detale:

[1434]Obrazek[1435]Obrazek[1436]Obrazek[1437]Obrazek

[1438]Obrazek[1439]Obrazek[1440]Obrazek[1441]Obrazek

[1442]Obrazek[1443]Obrazek

Poza M5 E34 na liście marzeń mam jeszcze kilka aut spod znaku BMW. Od dawna jednym z takich marzeń było 635 CSI E24 w manualu. Takie auto zawsze urzekało mnie swoją ponadczasową sylwetką, linią no i "shark nose". Marzenia są po to by je spełniać więc i w końcu big coupe dołączyło do familii :):):) . Kilka foteczek w towarzystwie :)

[1444]Obrazek[1445]Obrazek[1446]Obrazek[1447]Obrazek

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 1 września 2014, 19:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Wspaniałe autko, dynamika silnika z turbo musi powalac, do tego wytrzymałość S38, ehhh

Jedyne co ciutke psje mi klimat to dziury w zderzku w stylu Hond z 1/4mili i widoczne kolanka IC

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 1 września 2014, 19:46 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
gdyby nie te dziury w zderzaku... :zdegustowany: ale mogę pozazdrościć osiągów :ok:

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 3 września 2014, 10:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 574
Lokalizacja: NL / POT
Moje BMW: E38 740iA
Kod silnika: M62B44
Garaż: Było :
e36 M40B18
e46 M57N
e60 535d
Jest :
e38 740iA
e36 drift spec
CBR 954
6er :padam:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 3 września 2014, 18:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 522
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e46 328ci
Do następnej sesji zdejmij tablicę z przodu. Piękny bandyta!

_________________
viewtopic.php?t=45082


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 5 września 2014, 10:51 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
:padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 8 września 2014, 22:29 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 65
Lokalizacja: Śrem
Garaż: Alfa Romeo 145 1.9 JTD
Suzuki GSX 750F
jeszcze 8er i masz taki zestaw, że kopara z ziemi nie wstanie :hyhy: gratulacje zakupu :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 9 września 2014, 21:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Mieszkam tak blisko Ciebie a jeszcze jej nigdy nie widzialem :( Piekna M5, charakteru jej nie brakuje :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 11 września 2014, 10:20 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 102
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: e36 Compact
Kod silnika: był M42 jest M52B25
niezły potwór, robi przeciąg :super:

_________________
Majkel


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 16 września 2014, 20:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Czarny jest piekny!!
Pieknie pomodzone e34,a jeszcze M5 to juz dzis rarytas.

Jak pomiary racelogica?
Co mozna nim konkretnie zmierzyc i czy to urzadzonko mozna do niego porownac, czy lepiej racelogic?

http://www.demon-tweeks.co.uk/performan ... ta-display


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 17 września 2014, 08:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 27
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
śliczny bandit :szok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 19 września 2014, 14:21 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1005
Wrzuć tablice tam gdzie powinna być w te "mega" dziury i będzie elegancko.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 2 grudnia 2014, 16:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Update 02.12.2014

Niewiele udało mi się pojeździć w tym sezonie. Tuż po ostatnim update-cie zdecydowałem się usunąć pewne usterki, które pojawiły się w samochodzie. Mianowicie:

1. Na zimnym silniku pojawiło się dosyć wyraźne metaliczne cykanie, które ustępowało po rozgrzeniu. Po osłuchaniu stetoskopem całego silnika nie znalazłem winowajcy. Padł pomysł, że to może być peknięty kolektor wydechowy, który pod wpływem temperatury się uszczelnia. Cykanie było równomiene i skorelowane z obrotami silnika, więc wskazywało na pochodzeie od procesu spalania. Trzeba było zdjąć kolektor i zbadać sprawę. Po jego zdjęciu okazało się, że nie jest peknięty lecz krzywy, wykrzowiony od ciepła. Na 1 i 2 cylindrze pojawiła się nieszczelność na uszczelkach pod kolektorem. Po konsultacjach kolektor oddałem do splanowania i założyłem spowrotem.

[1448]Obrazek[1449]Obrazek[1450]Obrazek[1451]Obrazek

[1452]Obrazek[1453]Obrazek[1454]Obrazek[1455]Obrazek


2. Przerobienie (już drugi raz) spływu oleju z turbosprężarki.

[1456]Obrazek[1457]Obrazek


3. Wyciek olej. Okazało się, że olej wyciekał z połączenia dolnej i górnej głowiczki.

[1458]Obrazek[1459]Obrazek

W tym celu musieliśmy zdjąć wałki rozrządu i zdemontować górną głowicę wraz ze szklankami.

[1460]Obrazek[1461]Obrazek [1462]Obrazek [1463]Obrazek

[1464]Obrazek [1465]Obrazek [1466]Obrazek [1467]Obrazek

[1468]Obrazek

Jak się okazało, również i ta górna głowiczka została lekko skrzywiona, tym razem w okolicy 6 cylindra (wydech). Trzeba było ją splanować około 0.3mm. Po planowaniu przystąpiliśmy do montażu używając Loctite 510.

[1469]Obrazek[1470]Obrazek[1471]Obrazek

Następnie motor został poskładany leczy kontroli luzów zaworowych okazało się, że zawory ssące na 6 cylindrze mają ogromny luz około 1mm. Zaczeliśmy myśleć jak to się mogło stać. Po sprawdzeniu kompresji okazało się, że jej nie ma na tym cylindrze. Stało się jasne, że jakimś cudem zawory ssace na 6 cylindrze zostały pokrzywione, prawdopodobnie przy fazowaniu silnika. Musieliśmy zatem znów ściągać wszystko, łącznie z głowicą. Po zdjęciu głowicy potwierdziło się, że zawory są krzywe. Koszt nowych zaworów to około 500zł sztuka. Udało mi się jednak zdobyć dobre używki - miałem też w rękach zamienniki po 50zł za sztukę, ale nie zdecydowałem się ich zakładać. Głowica przeszła również test szczelności.

[1472]Obrazek[1473]Obrazek

Przy zdjętej głowicy dokonaliśmy też dziwnego odkrycia, mianowice na wszystkich tłokach marki CP były ślady kolizji z zaworami. Ślady te były stare, okopcone, a więc musiały powstać dużo wcześniej.

[1474]Obrazek[1475]Obrazek[1476]Obrazek

Po poskładaniu wszystkiego silnik udało się uruchomić.

4. Przerobienie zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego. W miejsce poprzedniego zbiornika trafił customowy zbiorniczek z nierdzewki.

[1477]Obrazek[1478]Obrazek[1479]Obrazek

5. Dorobienie customowego zbiornika spryskiwacza.

[1480]Obrazek[1481]Obrazek

6. Poprowadzenie nowych przewodów olejowych i wodnych do turbosprężarki oraz dołożenie osłony termicznej na filt powietrza zasysanego.

[1482]Obrazek[1483]Obrazek

Dziury w zderzaku też mi się nie podobają i kiedyś znikną, ale póki co nie mam na nie pomysłu.

Pozdrawiam odwiedzających :)

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 2 grudnia 2014, 17:00 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
świetna robota :ok: , szkoda tylko że sobie nie pojeździłeś za dużo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 457 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL