BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 11:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 402 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 25 stycznia 2020, 14:48 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15730
Jest moc :cool: .

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 25 stycznia 2020, 14:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
kszyhu napisał(a):
Przelot? Śtrejtpajpy? Obstawiam, że seryjny aby wygląd ma być. A dźwiękowo ma siać terror :P


Barany , x pipe i końcowy przelot - będzie darło japę i to mocno :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 29 stycznia 2020, 18:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Ci się chce :szok: Ja straciłem uczucia do E46 :zdegustowany: e90/e82 całkiem inaczej skręca, nie wrócił bym do e46 już. Ale szacun za wytrwałość :ok:

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 29 stycznia 2020, 21:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23101
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
morphi napisał(a):
Ci się chce :szok: Ja straciłem uczucia do E46 :zdegustowany: e90/e82 całkiem inaczej skręca, nie wrócił bym do e46 już. Ale szacun za wytrwałość :ok:




morphi, to nie dziwne... miałeś ją od marca 2011 :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 29 stycznia 2020, 23:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
morphi, mam jakiś taki sentyment do tej budy ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 30 stycznia 2020, 08:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
morphi napisał(a):
e90/e82 całkiem inaczej skręca, nie wrócił bym do e46 już. Ale szacun za wytrwałość

Moje odczucia są takie, ze e46 prowadzi sie świetnie gdy usprawnimy zawias. A 1ki w serii świetnie już latają. Ja miałem w e46 rozpórki wszędzie, zawias i gumy w wózku na tiptop, jedyny minus to tani gwint, a i tak było mega dobrze. Myślę, ze ty masz Morphi sam przeskok w wadze aut. Kojarzę, ze u ciebie kręciła sie waga w okolicach dopasionej 5er 1,7-8t? Moja e46 ważyła zaledwie 100-130kg więcej od obecnej 1ki. A przy manewrowaniu autem, wagi nie oszukasz. Obstawiam, ze twoja 135i to gdzies ~1500kg (coupe cięższe od hatch), wiec 200-300kg różnicy. Sporo.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 30 stycznia 2020, 08:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
kszyhu, ja zrobiłem wszystko, bc Racing gwint, rozporka, wszystkie gumy w zawieszeniu lemforder nowe, wahacze mpak lemforder, grubsze stabilizatory i to nie jest to. Auto przy skręcaniu czuć jak się przechyla, a w e82 po skręceniu po prostu się przesuwa jak gokart.

Masz racje oczywiście co do masy, z piecem 2.0d nawet na serii było duuuuuzo lepiej.

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 30 stycznia 2020, 09:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
morphi napisał(a):
kszyhu, ja zrobiłem wszystko, bc Racing gwint, rozporka, wszystkie gumy w zawieszeniu lemforder nowe, wahacze mpak lemforder, grubsze stabilizatory i to nie jest to. Auto przy skręcaniu czuć jak się przechyla, a w e82 po skręceniu po prostu się przesuwa jak gokart.

Masz racje oczywiście co do masy, z piecem 2.0d nawet na serii było duuuuuzo lepiej.

Moje 330ci po redukcji wagi na 1350kg z seryjnymi stabilizatorami, na tym gwincie co mam to jest jak deska (przynajmniej z tego co pamietam :P ) tak wiec kwestia wagi :)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 30 stycznia 2020, 09:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Santino napisał(a):
morphi napisał(a):
kszyhu, ja zrobiłem wszystko, bc Racing gwint, rozporka, wszystkie gumy w zawieszeniu lemforder nowe, wahacze mpak lemforder, grubsze stabilizatory i to nie jest to. Auto przy skręcaniu czuć jak się przechyla, a w e82 po skręceniu po prostu się przesuwa jak gokart.

Masz racje oczywiście co do masy, z piecem 2.0d nawet na serii było duuuuuzo lepiej.

Moje 330ci po redukcji wagi na 1350kg z seryjnymi stabilizatorami, na tym gwincie co mam to jest jak deska (przynajmniej z tego co pamietam :P ) tak wiec kwestia wagi :)


To będzie to :mur: :mur:

Ale z tym piecem Dawid lekka nie będzie :zabawa:

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 30 stycznia 2020, 12:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
morphi, raczej nie powinno być źle z wagą bo sam silnik jest dość lekki jak na v8 - taka ciekawostka ,że ls1 waż mniej niż s54, poza tym liczę też na dobry rozkład mas bo silnik jest mocno cofnięty względem r6 bmw.
Ja zauważyłem ,że na prowadzenie duży wpływ ma odpowiedni zawias , geometria i waga ale też szpera/brak szpery.

Miałem 2 sztuki e91 i owszem , były komfortowe przez wielowahacz ( mimo sprężyn weitec i amorów bilstein b6 w jednym i pełnym zawiasie m tech w drugim) to nie prowadziły się tak dobrze w granicznych sytuacjach jak e46.

Santino
, a m3 jak się prowadzi vs 330ci ;) ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 31 stycznia 2020, 22:59 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
morphi napisał(a):
Masz racje oczywiście co do masy,

Byłe e46 sedan na wadze 1480kg.
Weź wywal z kopciucha ,car audio, co tam jeszcze... ciezkie 19tki zastąp lekkimi felgami, Po prostu pozbądź sie balastu, ponownie ustaw twardosc zawiasu. Sprawdz na drodze. Zobazysz o co kaman w zakrętach. Ja swoją jak pokonywałem szybko zakręty, ostatecznie to granicą były opony, jeszcze przed sprzedażą miałem wrzucać męska gumę, bez osranych choćby delikatnych naciągów, bo czułem kiedy opony tracą przyczepnoś, zawijają się, składają się , auto robi sie podsterowne. Żadnych przechyłów. Najlepsze było to, ze na zimówkach CONTI, balonach/klockach auto w zakrętach jak przyklejone. Ten właśnie taki efekt jak gdyby przesuwania auta. Zamiast walki z przyczepnością. Piękna sprawa. Napomkne ze kolega wrzucił bc racing do e46 coupe, i porównywaliśmy to ze zwykłym zawiasem właśnie po zakrętach, typu zjazdy/wjazdy na autobahny, czy ronda. Piękna sprawa kiedy możesz skupić sie na wyczuciu granicy przyczepności, a nie walczysz stale z autem, bo wynosi. Nie tam, że chce żeby moje bylo na wierzchu ale takie są moje spostrzeżenia.
Pozdro

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 4 lutego 2020, 16:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Moje BMW: 535d xdrive
Kod silnika: M57N2
Daj jakis film jak to bulgocze :padam:

_________________
E60 535xd + 8hp70x

Individual project by mnichu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 5 lutego 2020, 09:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
///david napisał(a):
Santino, a m3 jak się prowadzi vs 330ci ?

Jest przepaść na korzyść M3, jest dużo sztywniejsza przednie zawieszenie jest pospinane-przykrecone w dodatkowych punktach do budy i skrecone plyta alu od spodu, inna geometria - csl. sztywniejsze tuleje, rozpórka na tyle od cabrio, szpera, przekladnia kierownicza od csl, stabilizatory grubsze
walcze jeszcze z waga, i pewnie na sezon wleci inny setup felga-opona i zawieszenie

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 10 lutego 2020, 20:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1688
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Moje BMW: E63 645Ci
Kod silnika: N62B44
Garaż: E63,F25,F10,E38 baaardzo individual: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151384
Byłe Z3 :
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były compact 316i :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148494
Panie czy ten potwór już żyje ?

_________________
E63,F25,F10,E38 baaardzo individual : viewtopic.php?f=6&t=151384
Moje byłe Z3 1.8 Roadster : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były E36/5 316i Hellrot : viewtopic.php?f=6&t=148494


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 14 lutego 2020, 16:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Cember666, powoli ożywa ale jeszcze trwa zabawa kabelkami :]

W tzw międzyczasie okazało się ,że 305/30 jest za szeroką oponą i trzeba dać węższe , więc zakupiłem 275/30/19 na próbę i teraz powinno być ok. Przód też wpadł węższy niż poprzednie 255/35 - teraz jest 235/35

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 14 lutego 2020, 17:13 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
oz ultraleggera?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 14 lutego 2020, 17:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Naciągi :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 14 lutego 2020, 18:23 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
kai napisał(a):
oz ultraleggera?


Nie, to nie OZ.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 14 lutego 2020, 18:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
kai, nie , ale wagowo i jakościowo właściwie to samo. Motec mcr1.
WitoM, No niestety z tyłu jest naciąg :kwasny:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 14 lutego 2020, 19:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
jaka tam jest szerokosc ze 275 jest tak naciagniete?

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 402 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 21  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL