BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 01:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2912 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Morphi-->>e46 330Cd ?5xx?KM 8xxnm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 23 grudnia 2018, 23:26 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Taki urok rwd :)

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi-->>e46 330Cd ?5xx?KM 8xxnm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 26 grudnia 2018, 12:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Taki urok wyłączania za kazdym razem kontroli trakcji w mocnym rwd zima ;)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi-->>e46 330Cd ?5xx?KM 8xxnm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 26 grudnia 2018, 14:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
jiGsaw, nie odważył bym się, w dizlu nie ma kontroli nad tym, jak się wkręci to moment robi złe rzeczy, to nie benzyna, że jest nad tym fajna kontrola.

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi-->>e46 330Cd ?5xx?KM 8xxnm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 26 grudnia 2018, 15:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
morphi, a widzisz ? Nie mogłeś uwierzyć ,że mi trakcja przy 150 potrafiła zamrugać w zimie :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi-->>e46 330Cd ?5xx?KM 8xxnm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 26 grudnia 2018, 15:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
///david, na letnich w zimie latałeś?

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi-->>e46 330Cd ?5xx?KM 8xxnm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 26 grudnia 2018, 15:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
morphi, musiałem wtedy wrócić jakoś z Krakowa a się rozpadało :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi-->>e46 330Cd ?5xx?KM 8xxnm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 26 grudnia 2018, 18:21 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 86
Moje BMW: 330cd 457HP@907Nm
Kod silnika: M57N
Garaż: E46 330CD
E81
Kawasaki ZX10R
Kawasaki KX450F
///david napisał(a):
morphi, a widzisz ? Nie mogłeś uwierzyć ,że mi trakcja przy 150 potrafiła zamrugać w zimie :D


Nie ma reguły, bardzo dużo zależy od asfaltu, czasem przy 200km/h+ potrafi tracić przyczepność na suchym asfalcie a na innym można i 2 wklepać do końca bez żadnego uślizgu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi-->>e46 330Cd ?5xx?KM 8xxnm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 26 grudnia 2018, 19:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Przy 200 tracić przyczepność? :zdziwko:

morphi napisał(a):
to nie benzyna, że jest nad tym fajna kontrola.


Myślałem, że Ty nie pijesz bo te sterydy i te sprawy... Ale chyba coś tam pod te święta było... :dontgetit:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi-->>e46 330Cd ?5xx?KM 8xxnm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 26 grudnia 2018, 20:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
deejeys, hahahah. Mam na myśli, że nawet 3.0 wolnossący jak jechałem pierwszy raz to było mi dużo łatwiej boka puścić kontrolowanego (nie ślizgam się na codzień) niż autem którym jeżdżę na codzień które nie ma mocnego dołu a jak się wkręci to już jest przeciąg.

Nie mam ma myśli takiej benzynki jak Twoja hehe

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi-->>e46 330Cd ?5xx?KM 8xxnm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 27 grudnia 2018, 08:11 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
morphi napisał(a):
jiGsaw, nie odważył bym się, w dizlu nie ma kontroli nad tym, jak się wkręci to moment robi złe rzeczy, to nie benzyna, że jest nad tym fajna kontrola.



Podzielam Twoje zdanie. Też parę razy wyciągnąłem na przedmuchanie swoją... 19 kapeć i to letni, na wilgotnym jeszcze jakoś ujdzie, chociaż też przy 160-180km/h na obwodnicy, na prostej drodze, kontrola trakcji mrugnęła i czuć było, że dupa chciała się wyrwać w którąś stronę... Niezbyt przyjemne uczucie. Tak samo jakieś wyprzedzanie na mokrej nawierzchni plus niska temperatura, wszystko fajnie fajnie, ale dostanie trochę obrotów i nawet z gazem na 1/2 przy 120km/h i wyprzedzaniu, jak duże turbo zacznie dmuchać to konotrola trakcji ma co robić. Taki urok diesli dokokszonych ;) Na suchym jest to nawet fajne uczucie i można bez kontroli trakcji to opanować, jednak w zimę to podziękuję. Odnośnie ślizgania się czy jakiejkolwiek zabawy, to podobnie, wolnossąca benzynka daje się dużo lepiej prowadzić w poślizgu, nawet bez takiej mocy jaką ma diesel, bardziej przewidywalnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi-->>e46 330Cd ?5xx?KM 8xxnm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 27 grudnia 2018, 08:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Nie dość ze smrodzo, nie brzmio, to jeszcze jeździć sie nie do. Sprzedawajta to i kupować jedyne i prawdziwe, niedoścignione, wolnossące, mityczne... Pisać dali? :D

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi-->>e46 330Cd ?5xx?KM 8xxnm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 28 grudnia 2018, 15:38 
Offline
Forumowicz

Wiek: 28
Posty: 101
Moje BMW: E46 330D Touring
Kod silnika: M57N eu4 470/937
Ty nadal śmigasz na tej pierwszej hybrydzie twojego gtb z setupu "402" jeszcze z Łodzi? Zostajesz przy single turbo, bo pamiętam że kiedyś pisałeś że na następny sezon wleci biturbo?

Fajnie że u nas w kraju ciągle ktoś podnosi poziom M57 bo Europa (szczególnie wschodnia) nie śpi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi-->>e46 330Cd ?5xx?KM 8xxnm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 28 grudnia 2018, 16:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
deadlift4life, w tej chwili mam już X odsłonę turbiny na bazie turba z F10 530d, oczywiście robioną przez TC-Turbo polecam!

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi-->>e46 330Cd ?5xx?KM 8xxnm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 28 grudnia 2018, 20:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 364
Lokalizacja: Warszawa
hmm 5 z przodku :) ładnie, czekam i pewnie nie tylko ja na jakiś pomiar tej mocy ...

_________________
///M2 Competition @ by Akrapovič


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi-->>e46 330Cd ?5xx?KM 8xxnm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 7 stycznia 2019, 07:33 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 275
Lokalizacja: DDR
Moje BMW: E61 535
Kod silnika: Dizel :P
To ja poczekam z softem i modami do wiosny moze :rotfl: :rotfl: :rotfl:
W Touringu gabaryt dupska - nie mylic z masa - tez nie pomaga na sliskim :cwaniak:

_________________
:D Wer später bremst bleibt länger schnell :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi-->>e46 330Cd ?5xx?KM 8xxnm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 29 stycznia 2019, 12:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Trakcyjnie niestety turbo nie pomaga...Ponieważ lubię sobie czasami pozamiatać dupcią to czasami jeździłem bez kontroli trakcji jak popadało 335i po za tym denerwowało mnie podszarpywanie i ograniczanie mocy jak tylko koło się uślizgnęło...No i kiedyś tak sobie wracałem jak w maju nawaliło gradu ale już było niby tylko mokro ,trzymałem gaz na 4biegu na niskich obrotach ,jak dwie turbiny wstały i na zegarach pojawiło się z 2k obr nagle 6k i zaczęło stawiać auto dość mocno bokiem to nieźle się zdziwiłem...Niestety stało się to w takim miejscu ,że było wąsko i była wysepka od której po delikatnej kontrze odbiłem się tylnym kołem bo oczywiście obudowana krawężnikami ,a rzuciło mnie może 5m przed nią więc nie zbyt było co ogarniać biorąc pod uwagę że szerokość od krawężnika do wysepki to okolice 2,5m ,a to z kolei skończyło się obróceniem i wylądowaniem na chodniku na którym na szczęście nikogo nie było :zakrecony: No i nauczka na przyszłość ,że jednak ta kontrola trakcji nie jest taka głupia i czasami w mocnym RWD się przydaje ,żeby jechać na luziku
,a nie spiętym z dwoma rękoma na kierownicy i szeroko otwartymi oczami :rotfl: Szczególnie jak moc nie przyrasta liniowo :/ Ja miałem tylko 350hp i 500nm to domyślam się co dzieje się u ciebie jak wstaje turbo :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi-->>e46 330Cd ?5xx?KM 8xxnm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 29 stycznia 2019, 14:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
WitoM, dokładnie, gdy moc nie wzrasta liniowo. Dużo łatwiej ogarnąć benzyne wolnossaka niż turbo gdzie jest boom

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi-->>e46 330Cd ?5xx?KM 8xxnm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 29 stycznia 2019, 17:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Do tego dochodzi jeszcze aspekt braku szpery u mnie...Czasami auto potrafi się nieprzewidywalnie zachować jednym kołem podłapie, za chwilę drugim bo dziura i miota nim jak szatan, ale to głównie na dziurach i łatach asfaltu :oczami:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi-->>e46 330Cd ?5xx?KM 8xxnm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 18 lutego 2019, 18:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi-->>e46 330Cd ?5xx?KM 8xxnm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 20 lutego 2019, 13:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 978
Lokalizacja: RZ
Moje BMW: e92 330d
Kod silnika: N57
Siema Patryk, budzisz powoli koniki na wiosne ;)
Biała to może Kuby 35i?

_________________
moje e92 330d
moje byłe e46 320d FL

Thank you for flying with BMW airlines!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2912 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL