BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 października 2024, 20:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: JeD -->> E90 M3 // powrót JeDi
PostNapisane: 1 października 2024, 23:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1056
Lokalizacja: Koszalin / Oslo
Moje BMW: e90 m3
Kod silnika: S65
Garaż: było e92 M3 https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=171247
Miało nie być galerii na forum, bo instagramy i inne tik toki już dawno przejęły pałeczkę, no ale że ja starej daty to jednak stworzę ten cudowny „pamiętniczek”
Jak może pamiętacie poprzednie e92 M3 zostało sprzedane z bólem serca z powodu przeprowadzki na stałe do Norwegii. Jako, że dom już kupiony i garaż wybudowany to nadszedł czas na auto. Z racji tego, że dwójka dzieci no to żona chciała jakiś rodzinny samochód. I tak o to wymyśliłem rodzinne E90 M3. Długo zastanawiałem się nad kupnem F80, żeby było coś innego jednak mając firmowe G21 miałem już po dziurki w nosie całej tej elektroniki i ekranów. Chciałem powrotu do klasyki.
Początkowo przeglądałem ogłoszenia na Finn.no (takie nasze allegro) ,ale z racji tego że sedan w M3 jest dość rzadki to wrzuciłem też post na grupy facebookowe gdzie przewija się sporo emek.
Dość szybko otrzymałem kilka ofert i jedna specyfikacja podpasowała mi najbardziej. Trochę odstraszał przelot – 142 xxx k, ale jako że panewki i przepustnice ogarnięte to zdecydowałem się na zakup.
Wyposażenie w skrócie (rozkodowany VIN na końcu posta):
Polift
DKG
Czarna skóra
Szyberdach
felgi styling 359

Auto obniżone przez poprzedniego właściciela. Sprężyny H&R -25/-30. Dodatkowo dystanse H&R 15mm przód, 10 tył.
Kilka fotek tuż po zakupie.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Kolejno zrobiłem:
Obszycie kierownicy i podłokietnika. Mimo że były ok, to wolę świeżutką skórę ;)

Obrazek

Obrazek


Cały STAGE 2 praktycznie sam w garażu.
– test Pipes od modstock
- dolot eventuri
- program evolve
- Soft skrzyni GTS

Obrazek

Obrazek

Wydech samemu na kobyłkach to hardcore. W sumie dałem radę poskładać, ale potem podjechałem na podnośnik i podociskałem.
Obrazek

Obrazek

W między czasie doszła czarna nerka i osłony lusterek.
Teraz auto prezentuje się tak. (Dystanse niestety musiałem zdjąć bo borykałem się z drganiami na kierownicy..investigation in progress :P )
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Przy okazji wizyty w PL zrobiłem OEM pipe mod 1.75. Tak to brzmi razem z decatem.



Osiągi? W serii szału nie było, ale też nie robiłem zbyt wielu pomiarów, a te które zrobiłem były w kiepskich warunkach. Punktem wyjściowym było 11.3 s 100-200. W sumie to sedan z szyberdachem więc masa robi swoje. Po modyfikacjach udało się zejść do 10s przy 14C. Rekordu N/A raczej nie będzie, ale przy 0C-5C myślę że 9.5s uda się osiągnąć.

Obrazek

VIN:
Prod. Date 2010-04-06
Colour space-grey metallic
Upholstery Leather "Novillo"extended/black

Editions And Packages
S7HE Connectivity Package

Comfort And Interior Equipment
S403 Glass Roof, Electrical
S415 Sun-Blind, Rear
S417 Roller Sun Visor, Rear Door
S418 Luggage Compartment Package
S423 Floor Mats Velours
S428 Warning Triangle And First Aid Kit
S431 Interior Mirror With Automatic-Dip
S459 Seat Adjustment, Electric, With Memory
S464 Ski Bag
S465 Through-Loading System
S470 Isofix-System
S490 Backrest Width Adjustment For Driver And Front Passenger
S493 Storage Compartment Package
S494 Seat Heating Driver/Passenger
S497 Centre Armrest, Rear
S4AE Armrest Front, Retractable
S4MY Int.Trim,Leather,Carbon Struct.,Black

Multimedia
S609 Navigation System Professional
S612 BMW Assist
S614 Internet Preparation
S615 Extended BMW Online Information
S616 BMW Online
S620 Voice Control
S633 Preparation, Mobile Phone, Business
S654 DAB Tuner
S688 Harman/Kardon Surround Sound System
S698 Area-Code 2 For DVD
S6AA BMW TeleServices
S6AB Control, Teleservices
S6FL USB/Audio Interface
S6NF Music Interface For Smartphone
S7SP Navi Professional/M.-Ph.Prep. Bluetooth

Driver Assistance And Lightning
S502 Headlight Cleaning System
S508 Park Distance Control (PDC)
S521 Rain Sensor
S522 Xenon Light
S524 Adaptive Headlights
S534 Automatic Air Conditioning
S540 Cruise Control
S548 Kilometre Speedo
S563 Light Package
S575 Additional 12V Sockets
S5AC High-Beam Assistant

Wheels And Drive
S223 Adaptive Suspension
S230 EU-Specific Additional Contents
S2MD M Drive
S2MK M Twin-Clutch Transm. With Drivelogic
S2MT BMW LA Wheel, M Double Spoke 220

Environment And Safety
S302 Alarm System
S313 Fold-In Outside Mirror
S319 Integrated Universal Remote Control
S322 Comfort Access System
S801 German Version
S851 Language Version German
S863 Dealer List Europe
S879 On-Board Literature, German
S8SC Telematics Access Request,Country-Spec.
S8SP Control Unit COP

Individual Equipment
S760 High Gloss Shadow Line
S761 Individual Sunshade Glazing
S775 Headlining Anthracite

Other Equipment
S161 Exhaust Emissions Standards EU5
S1CA Selection Of COP-Relevant Vehicles
S1CB CO2 Equipment
S1CC Auto Start/Stop Function
S1CD Brake Energy Regeneration
SA090 90 Ah AGM Battery

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 2 października 2024, 08:49 przez JeD, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD —>> E90 M3 // powrót JeDi
PostNapisane: 2 października 2024, 06:38 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 3949
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Fajna maszyna, taka rodzinna i sportowa jednocześnie :ok:
Przetestowana widzę w boju, więc można spokojnie śmigać :cwaniak:
Jakie różnice w stosunku do E92?

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD —>> E90 M3 // powrót JeDi
PostNapisane: 2 października 2024, 07:03 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5339
Moje BMW: Giulia Veloce
Piękna m3 :serce: gratuluje :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JeD —>> E90 M3 // powrót JeDi
PostNapisane: 2 października 2024, 08:06 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30059
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
przepiękna :serce:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD —>> E90 M3 // powrót JeDi
PostNapisane: 2 października 2024, 08:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37036
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
auto petarda, Twoje podejście - jak zawsze :cwaniak:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD —>> E90 M3 // powrót JeDi
PostNapisane: 2 października 2024, 09:15 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8403
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Jak chcesz urwać te poł sekundy to wywal te ciężkie klocki i wsadź jakieś lekkie koło. 359 to strasznie ciężka felga, 0,2s gorsze czasy wychodzą na niej niż na s220, a na oz to całe poł sekundy lepiej idzie.

Graty auta i fajnie ,ze wstawiłeś temat na forum. Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JeD -->> E90 M3 // powrót JeDi
PostNapisane: 2 października 2024, 14:48 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 93
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

911 GTS, R35 1k hp+, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Fajnie, że wrzuciłeś galerie :ok:
Masz ładnie zachowane wnętrze, do e90 mocno wzdycham, bo miałem kiedyś 335xi 500+ (w sumie technicznie dalej mam xd) ale na tamten czas nie było mnie stać na M, dlatego M e90/92 zostawiło przyjemny ślad w serduchu.

Z tego co widziałem, latasz trochę po zawodach, pomyśl nad zmianą stołków, nie wiem jak w m3, ale w m6 są mega ciężkie OEM fotele.. Do tego jak kolega wyżej wspomniał wymień koła na lżejsze, przepaść na całości będzie. :hyhy:

Pozdr!

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD —>> E90 M3 // powrót JeDi
PostNapisane: 2 października 2024, 20:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1056
Lokalizacja: Koszalin / Oslo
Moje BMW: e90 m3
Kod silnika: S65
Garaż: było e92 M3 https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=171247
Lincoln napisał(a):
Fajna maszyna, taka rodzinna i sportowa jednocześnie :ok:
Przetestowana widzę w boju, więc można spokojnie śmigać :cwaniak:
Jakie różnice w stosunku do E92?


Powiem Ci, że coupe zawsze bardziej podobała mi się od sedana, ale z czasem jakoś ta różnica zanikła. Dupa po lifcie wygląda bdb. a z dystansem w ogóle jest sztos.
Różnica to oczywiście drzwi z tyłu i to że spokojnie mogę włożyć siedzonko w baze bez zginania się tak jak to było w coupe :rotfl:
A tak poza rzeczami praktycznymi to wydaje mi się, że siedzi się troszkę wyżej co trochę mnie denerwuje. Chociaż możliwe że to kształt szyby i słupek robią takie wrażenie :zdegustowany:
Na plus wygłuszenie dzięki ramką w drzwiach, nie trzeba bawić się w wypychanie uszczelek do szyby.

Alduwiel napisał(a):
Jak chcesz urwać te poł sekundy to wywal te ciężkie klocki i wsadź jakieś lekkie koło. 359 to strasznie ciężka felga, 0,2s gorsze czasy wychodzą na niej niż na s220, a na oz to całe poł sekundy lepiej idzie.

Graty auta i fajnie ,ze wstawiłeś temat na forum. Pozdro


Wiem, aczkolwiek 359 to moim zdaniem najładniejsza felga do e9x. Jeżeli pójdę w oz lub apex to tylko ze względu na jazdę na torze bo demonem prostej to i tak to auto nie będzie. Gdzieś cały czas bije się z myślami, że w sumie to auto to już klasyk i nie ma co robić z niego wyścigówki z drugiej strony chcę godnie reprezentować barwy M3 i dobrze by było żeby jechało jak najlepiej. Ile razy człowiek widzi jak jakieś chude zaniedbane konie objeżdżane są przez słabsze auta i potem idzie taka renoma że "objechał M3" :oczami:

ChoMpower napisał(a):
Fajnie, że wrzuciłeś galerie :ok:
Masz ładnie zachowane wnętrze, do e90 mocno wzdycham, bo miałem kiedyś 335xi 500+ (w sumie technicznie dalej mam xd) ale na tamten czas nie było mnie stać na M, dlatego M e90/92 zostawiło przyjemny ślad w serduchu.

Z tego co widziałem, latasz trochę po zawodach, pomyśl nad zmianą stołków, nie wiem jak w m3, ale w m6 są mega ciężkie OEM fotele.. Do tego jak kolega wyżej wspomniał wymień koła na lżejsze, przepaść na całości będzie. :hyhy:

Pozdr!


O zmianie stołków myślę już od dawna. Tak się składa, że nawet ostatnio odkryłem że w PL jest firma która obszywa i przerabia Recaro pod BMW i masz fotele identyczne jak te BMW performance, które są nielada rarytasem. @amx_performance na insta, imo mega robotę robią. Komplet foteli do mojej to ok. 25 500 zł :)
A co do trackdayów i zawodów to trochę opiszę historie w kolejnym poście ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD -->> E90 M3 // powrót JeDi
PostNapisane: 2 października 2024, 22:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 691
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
Mka bez carbon dachu to dopiero rarytas, ciekawe ile sztuk wyszło w ogóle z fabryki :D Bardzo ładna sztuka, dbaj, pilnuj, tańsza już nie będzie :)

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD -->> E90 M3 // powrót JeDi
PostNapisane: 3 października 2024, 07:26 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30059
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
KrisC napisał(a):
Mka bez carbon dachu to dopiero rarytas, ciekawe ile sztuk wyszło w ogóle z fabryki :D


zero, w e90 nie było carbon dachu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD -->> E90 M3 // powrót JeDi
PostNapisane: 3 października 2024, 09:08 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15797
Cool sedan :ok: .

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD -->> E90 M3 // powrót JeDi
PostNapisane: 3 października 2024, 09:31 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8403
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
DaaN napisał(a):
KrisC napisał(a):
Mka bez carbon dachu to dopiero rarytas, ciekawe ile sztuk wyszło w ogóle z fabryki :D


zero, w e90 nie było carbon dachu


Zwykły dach dawali jak szyberdachu nikt nie brał?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JeD -->> E90 M3 // powrót JeDi
PostNapisane: 3 października 2024, 11:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 691
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
no to zabłysnąłem :wstyd: szczerze mówiąc nie miałem pojęcia że nie oferowali carbon dachu, niezła ciekawostka dla mnie

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD -->> E90 M3 // powrót JeDi
PostNapisane: 3 października 2024, 18:22 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30059
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
każdemu się zdarza ;)

W serii e9x tylko e92 miało carbon jeśli było bez szyberdachu, w f80 już to się zmieniło

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD -->> E90 M3 // powrót JeDi
PostNapisane: 3 października 2024, 19:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1056
Lokalizacja: Koszalin / Oslo
Moje BMW: e90 m3
Kod silnika: S65
Garaż: było e92 M3 https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=171247
Alduwiel napisał(a):
DaaN napisał(a):
KrisC napisał(a):
Mka bez carbon dachu to dopiero rarytas, ciekawe ile sztuk wyszło w ogóle z fabryki :D


zero, w e90 nie było carbon dachu


Zwykły dach dawali jak szyberdachu nikt nie brał?


Tak, to były wersje "slick top" i taka wersje są dość rzadkie. Wg. Chyba tylko 1/4 E90 m3 jest w wersji slick top. Gdy wpiszesz "E90 M3 slick top" to wyskoczy Ci lika tematów gdzie ludzie się tym jarają. Na pewno dużym atutem dla osób wyższych jest to, że gdy siedzisz w kasku to spokojnie się mieścisz bo jest więcej przestrzeni przy podsufitce.
Podczas poszukiwań miałem nawet ofertę kupić taki egzemplarz w wersji competition, ale zrezygnowałem bo miała 10 właścicieli w historii - co sezon nowy właściciel :oczami:
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=271027788

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD -->> E90 M3 // powrót JeDi
PostNapisane: 4 października 2024, 06:41 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30059
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
JeD napisał(a):
Podczas poszukiwań miałem nawet ofertę kupić taki egzemplarz w wersji competition


bliźniaczka :)

nie no w sedanie szyberdach spoko ale w coupe chyba bym nie przeżył

widziałem, że byłeś w Kato :luka:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD -->> E90 M3 // powrót JeDi
PostNapisane: 6 października 2024, 09:05 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 578
Lokalizacja: znad morza
Moje BMW: G31
Kod silnika: B58
Gratki rodzinnego auta.
Co prawda gdybym szukał czegoś w sedanie, poszedłbym w C63 6.2 litra.
Przed zakupem F83 miałem pomysł na E93 M3.
Ale po jeżdżenie prawie 20 lat (od 2006r E91 potem E93), stwierdziłem, że trzeba iść naprzód.
Ale takie M3 z V8 to ostatni analogowy samochód.
W F83, kierownica juz chodzi sztuczniej.
Kiedy będziesz w okolicy daj cynk.
Mam nowe opony.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD -->> E90 M3 // powrót JeDi
PostNapisane: 7 października 2024, 15:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1056
Lokalizacja: Koszalin / Oslo
Moje BMW: e90 m3
Kod silnika: S65
Garaż: było e92 M3 https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=171247
Rufios napisał(a):
Gratki rodzinnego auta.
Co prawda gdybym szukał czegoś w sedanie, poszedłbym w C63 6.2 litra.
Przed zakupem F83 miałem pomysł na E93 M3.
Ale po jeżdżenie prawie 20 lat (od 2006r E91 potem E93), stwierdziłem, że trzeba iść naprzód.
Ale takie M3 z V8 to ostatni analogowy samochód.
W F83, kierownica juz chodzi sztuczniej.
Kiedy będziesz w okolicy daj cynk.
Mam nowe opony.


Wiesz jak to jest z tym "rodzinnym". Chciałem żeby były drzwi z tyłu, bo dobrze mieć drugie auto do którego można wsadzić dzieciaki. Tak to jeździmy głównie G21. C63 AMG jest wygodniejsze, ale mniej sportowe. Powiedziałbym nawet, że dobre do jazdy na wprost bo na tor to tak średnio w przeciwieńśtwie do M3, które po kilku drobnych modach daje dużo frajdy z jazdy na torze.
Będę się odzywał, ale m3 do PL pojedzie dopiero w następnym sezonie ;)

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL