BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 października 2025, 20:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 416 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 14 października 2025, 09:16 
Offline
Fan włoszczyzny

Posty: 2394
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/l ... HGSjW.html

Wiem... troszkę lat ma już na karku ale piękny stan. Technicznie R8 tak samo jak Huracan oparty na 2 gen.

_________________
Mi sono guardato intorno e non sono riuscito a trovare l'auto che sognavo per me. Ecco perché ho preso una decisione: lo costruirà da solo. E. Ferrari


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 14 października 2025, 09:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1307
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X4M LCI Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było X3M, 140ix, 340i, 335is, 335d, 525d
ChoMpower różnica taka że w turbo s/ r8 miałbyś całkiem daily wóz a osiągi i tak aż nadto wystarczające a w r35 po pierwsze nie ma z kim jeździć po drugie mocno wyżyłowany setup to niezbyt na daily się nadaje żeby więcej km trzaskać


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 16 października 2025, 10:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 311
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI decat 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos Stock 555hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Lincoln napisał(a):
ChoMpower, ale jedno M6 chyba zostanie?
R8 i uniwersalność to chyba dość sprzeczne pojęcia, a jak ma być aura supercar to może jednak Hurracan?
Huracan odpada, po R35 przeszło mi pakowanie bańki+ w "zabawkę" :) M6 raczej pogodnie, zrobiłem więcej niż chciałem a na destrokera nie mam chęci.
Rost napisał(a):
Wiem... troszkę lat ma już na karku ale piękny stan. Technicznie R8 tak samo jak Huracan oparty na 2 gen.
Gallardo fajne ale mając do wyboru 500k za jednak już wiekowe lambo a swieże R8... wtedy jednak R8.
Póki co tak luźno się rozglądam, ale raczej zostanę z tym co mam, bo o ile m6 pogonię, tak z R35 może być ciężko a jak mam sprzedać za połowę ceny i kupić w to miejsce seryjne r8 to wole jednak zostawić :)
Vaporr napisał(a):
ChoMpower różnica taka że w turbo s/ r8 miałbyś całkiem daily wóz a osiągi i tak aż nadto wystarczające a w r35 po pierwsze nie ma z kim jeździć po drugie mocno wyżyłowany setup to niezbyt na daily się nadaje żeby więcej km trzaskać
Nie no, od 2 lat mam spokój, da się tym jeździć. Nie jest wysilone, na ron98 mam 1200hp, całkiem przyjemnie to jeździ, jedyne co jest przeszkodą to kuta skrzynia (głośna) zawias Ohlinsa mega twardy no i sprzęgła kute.. przejebanie szarpie na niskich obrotach. Wygodnie jest tym latać ogniem. No ale przy tej mocy, to nie Chiron za 15 baniek a r35 za ułamek tej ceny. Natomiast mając do wyboru dziś, poszedłbym w R35 świeższe, ~900hp a jednak wygodniejsze, nie tak hardcorowe, bo tej nadwyżki mocy i tak nie ma gdzie wykorzystać.

Co do R8 i 911 też widzę to inaczej.
Turbo s , sensowny 991.2 to kwota rzędu 550k, z modami na st2 600k. 5,2-5,5s 100-200
R8 z podobnych lat 2016-18 to też 500k+, z decat, remap niech 550k. 5,8s-6s 100-200 na wolnossaka v10 tez mega.
M4 bobra dorzućmy, na st2 770-800hp i 5s 100-200. Całość z modami idzie ogarnąć za 400k

No i R35. Jakbym miał drugi raz robić "daily" to kupiłbym teraz MY17+, baza 400k.
do tego mody podobne jak ziomkowi teraz zrobiliśmy, czyli stock skrzynia i piec.
Obrazek
200-300 poniżej 13s robi, bo ten co wkleiłem to gdy "wjeżdżał się w auto"
Czasy powyższe są na benzynie przy mocy poniżej 800hp. Na E85 auto ma 880hp, 4,5s 100-200 i 3,8s 200-250..
Całość ~130k pln. Z carbonami takiego MY17 zamknąłbym się w ok 550k.
R8 ani 911 nie zrobi takich czasów przy tym budżecie.

Mocno zwracam uwagę na osiągi i budżet. Na osiągi, bo lubię (jeszcze) latać a na budżet, bo wszystko robię za cash.
Póki co ciągnie mnie do zmiany, bo długo mam już te wozy (R35 zaraz 6 lat) ale z 2 strony nie oddam auta w cenie seryjnego :)

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 16 października 2025, 11:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1307
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X4M LCI Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było X3M, 140ix, 340i, 335is, 335d, 525d
"Turbo s , sensowny 991.2 to kwota rzędu 550k, z modami na st2 600k. 5,2-5,5s 100-200
R8 z podobnych lat 2016-18 to też 500k+, z decat, remap niech 550k. 5,8s-6s 100-200 na wolnossaka v10 tez mega.
M4 bobra dorzućmy, na st2 770-800hp i 5s 100-200. Całość z modami idzie ogarnąć za 400k"

weź pod uwagę że m4 st2 770-800 to na E30/40 ,customy robią i 850hp ale to wyniki na etanolu a na benzynie ze stacji bez E realny max to 700km i to wtedy pojedzie okolice 6,0 100-200
u mnie w x4m (230kg wiecej masy jak g82) dla porównania ots e40 jedzie 5,9 ron102 shell100 z banka 5l etanolu 6,4 a 700km na pb98 jedzie takie 6,8-6,9

a te fury co podales wyzej i czasy to raczej na samym pb98, różnica że bober będzie powiedzmy 2023r a turbo s/ r8 bardziej 2016/17 w tej kasie ale jak chcesz niskie 5 robic na benzynie bez E to turbo s bedzie najlepszym wyborem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 17 października 2025, 08:20 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3315
Lokalizacja: ZIELONKA
Garaż: G30 2.0d, Alfa Romeo Stelvio Q4, MX-5 NB 1.8 torsen :D

TESLA 3 Performance - płokułatuła zabrała :(
M4 Bobra ma w wawie co drugi informatyk w najmie długoterminowym (oni jeszcze nie wiedzą co ich czeka przy zdaniu auta :wstyd: :rotfl: ) i nie robi to żadnego wrażenia, jak się patrzy...
R35, R8, nawet ciekawsza 911 to zawsze coś miłego dla oka.

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 17 października 2025, 09:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 311
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI decat 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos Stock 555hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Vaporr napisał(a):
weź pod uwagę że m4 st2 770-800 to na E30/40 ,customy robią i 850hp ale to wyniki na etanolu a na benzynie ze stacji bez E realny max to 700km i to wtedy pojedzie okolice 6,0 100-200
u mnie w x4m (230kg wiecej masy jak g82) dla porównania ots e40 jedzie 5,9 ron102 shell100 z banka 5l etanolu 6,4 a 700km na pb98 jedzie takie 6,8-6,9

a te fury co podales wyzej i czasy to raczej na samym pb98, różnica że bober będzie powiedzmy 2023r a turbo s/ r8 bardziej 2016/17 w tej kasie ale jak chcesz niskie 5 robic na benzynie bez E to turbo s bedzie najlepszym wyborem
Masz rację, podałem czasy na benzynie vs m4 na alko. Też w m4 to tak się przyjęło, że alko traktuje tam jako standard :P
W każdym razie, m4 na pb 6s 100-200, na lekkim stężeniu alko 5,5s. (nie mówimy o hardcore mapie, bo te często kończą s58 a potem wlatuje kucizna i singliel.. wyleczyłem się z tego :) )
Tak, turbo s brzmi najrozsądniej, i całkiem dobrze lata mi się GTS, więc też bym widział taki wóz jako następce. Póki co sezon się kończy i pewnie zostane z wozami na kolejny, bo zapału ani przestrzeni na sprzedaż ich nie mam :P

grabolek363 napisał(a):
M4 Bobra ma w wawie co drugi informatyk w najmie długoterminowym (oni jeszcze nie wiedzą co ich czeka przy zdaniu auta ) i nie robi to żadnego wrażenia, jak się patrzy...
R35, R8, nawet ciekawsza 911 to zawsze coś miłego dla oka.
fakt, dużo tych m4ek ale też wynika to z tego jak skuteczne są to wozy i w swojej cenie dają naprawdę niesamowite osiągi. Mnie do Bobra ciągnęło już w 2021 ale wtedy świeżo odebrałem R35 po wzmocnieniu więc zaparkowałem temat. Czas pokaże, roszady bym zrobił ale może wystarczy zmienić folię w R35, jakieś nowe koło i też będę zadowolony. 3s auto to całkiem żwawy wóz, z powyższych jedynie r8tt mogłoby dorównać, ale to ponownie budowa, czekanie.. ;)

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 17 października 2025, 14:10 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 76
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: M3 E92
Kurcze GTR poniżej 800km i robi 100-200 ponizej 5s ?
Pamietam, że Ty kiedys mialem GTR 800km i bym problem zrobic niskie 5s. Wiec o co w tym wszystkim chodzi... :)

_________________
M3 E92 G POWER SKIICS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 17 października 2025, 14:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 311
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI decat 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos Stock 555hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
y0p5 napisał(a):
Kurcze GTR poniżej 800km i robi 100-200 ponizej 5s ?
Pamietam, że Ty kiedys mialem GTR 800km i bym problem zrobic niskie 5s. Wiec o co w tym wszystkim chodzi... :)
Tak, miałem 813hp i początkowo robił 5,7 100-200 xD potem na własną rękę trochę poprawiłem to udało się 5,2. Dlaczego tak słabo? Bo mi to nasi krajowi szpece robili.
Potem dopiero oddałem do warsztatu za granice, ale to długa historia. Nigdy więcej coś ponad st2 w pl.
Obecny tuner poprawił pakiet, dołożył flexi fuel i robiłem średnie 4 ale miałem dość i chciałem więcej.

Ten R35 to znajomego, przy 770hp robi 4,8s 100-200. Zrobiony jest tam gdzie ja swojego robiłem na obecny pakiet.
W pl takie czasy to robią 900 konne r35.
To pokazuje przewagę dobrych serwisów zagranicznych vs paprochów w pl. 1s różnicy 100-250 to w [cenzura]. :rotfl:

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 17 października 2025, 15:48 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 16001
911 to nadal oldschoolowe porsche , nie to co VAGowe macany czy cayenny. A z drugiej strony, gdyby nie macany i cayenny to marki porsche już by nie było.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 18 października 2025, 08:24 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 4224
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
ChoMpower, 770ps to zdecydowanie za mało żeby robić nawet lżejszymi wozami 100-200 poniżej 5s.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 19 października 2025, 10:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 311
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI decat 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos Stock 555hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Lincoln napisał(a):
ChoMpower, 770ps to zdecydowanie za mało żeby robić nawet lżejszymi wozami 100-200 poniżej 5s.
Wiem, że ciężko uwierzyć.. moje 813hp jechało 1,3s wolniej 100-250.. Wozy od mojego tunera jeżdżą (kolejny przykład, mój na midboost przy 1250hp robi 3,3s 100-200, w pl przy takiej mocy strokery robią 3,5s 100-200 a 200-250 są wolniejsze o 1s, czyli całościowo w cholere)
Zresztą, jego komentarz na reakcje właściciela jak zadupca ten 800konny wóz:
Obrazek
W Pl jest sporo mitów. Szczególnie w grupie R35, co rozgryzłem po latach. Są dwie skrajności.
1. Tunerzy robią większą moc i niuta, podając zaniżone wartości, dlatego wychodzą super czasy
2. Dla takich czasów jak ww. r35 w pl podawano by 900hp :) a ten ma 770, mierzony na HUB hamowni. Poniżej wykres WHP (698 whp dla strat w napędzie r35 to 770hp):
Obrazek
renoraines napisał(a):
911 to nadal oldschoolowe porsche , nie to co VAGowe macany czy cayenny. A z drugiej strony, gdyby nie macany i cayenny to marki porsche już by nie było.
fakt, nie marudzę, widze plusy 911, lecz moim zdaniem przecenione wozy. jw. wole kupić r35 i jeszcze 100k na mody przeznaczyć osisągając bezpieczne 800hp na benzynie które jeździ jak 880hp w 911 na hybrydzie. + przy tym pakiecie mam jeszcze zapas w postaci e70 w r35 i kolejne -1s 100-250 :)

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 19 października 2025, 14:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1307
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X4M LCI Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było X3M, 140ix, 340i, 335is, 335d, 525d
Co do deklarowanych czasów to by jeszcze było trzeba rozgraniczyć między bestami a powtarzalnymi czasami bo jeden zmierzy pod lekką górkę,wiatr i z pełnym bakiem a drugi na oparach rezerwa z wiatrem "wykreci" jakis megadobry czas w codziennych warunkach nie do potwórzenia i potem klepie głupoty że ma szybszy wóz od innych.
Mało kto wogole patrzy na taki parametr jak wiatr a nie raz i dobre 0,7s 100-200 i 1,5 100-250 róznicy jest miedzy pomiarem pod wiatr i z wiatrem naprawde wiatr robi ogromną różnice a na takim dragim tego nie widać tylko slope...książkę możnaby napisac o tych pomiarach 100-200 bo jest mnóstwo czynników a ludzie najczęściej chwalą się bestami na codzien robiąc powtarzalnie znacznie gorsze czasy i na rolce nagle się okazuje że auto już nie jedzie tak dobrze jak podawany best czas by mógł sugerowac ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 19 października 2025, 16:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 311
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI decat 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos Stock 555hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Vaporr napisał(a):
książkę możnaby napisac o tych pomiarach 100-200 bo jest mnóstwo czynników a ludzie najczęściej chwalą się bestami na codzien robiąc powtarzalnie znacznie gorsze czasy i na rolce nagle się okazuje że auto już nie jedzie tak dobrze jak podawany best czas by mógł sugerowac
Tak Jacek, zgadzam się wiem o czym piszesz :) Tutaj nie ma magii, akurat wiem jak mój R35 przy 800hp jeździł i te 5-5,2 s w bólach robiłem przu -2 na "pusto".. vs znajomy przy 11st C raz za razem 4,8s :P Jeździłem obydwoma i przepaść. Gdybym wtedy miał tak jeżdżące 800-900hp to pewnie bym taki pakiet sobie zostawił.
W każdym razie, chodzi mi głównie o to, że przez zyebane podejście pl tunerów, przez 2 lata szukałem osiągów tam gdzie nie powinienem. Prawdą jest to, że jak w pl to max st2, najlepiej b58/s58 tyle. Skuteczne, bezproblemowe, jazda.

Może jak Waldek zniesie mi bana na Ułęż to wpadniemy z tym R35 ;) Niestety zmierzyć go w boju na ulicy ciężko, bo auto z daleka.

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 19 października 2025, 18:04 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 4224
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
ChoMpower, oj nieee, 700hp na kołach to zdecydowanie więcej jak 770 na silniku. Pomiary dla seryjnego GT-R:
Obrazek
Blisko 100ps strat przy 500ps to 20% - normalne dla aut AWD, w 10% - nie uwierzę i tu jest "magia" osiągów.
Tutaj kolejny przykład 600hp na kołach:
Obrazek

Vaporr, mi jak nie uda się 2-3razy czasu powtórzyć w obrębie 0.1s, to uznaje za wypadek przy pomiarze i nie podaję. Co mi z "besta", którego w praktycznie żadnej sytuacji na drodze, nie jestem w stanie powtórzyć.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 21 października 2025, 10:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 311
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI decat 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos Stock 555hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Lincoln napisał(a):
ChoMpower, oj nieee, 700hp na kołach to zdecydowanie więcej jak 770 na silniku. Pomiary dla seryjnego GT-R:
Obrazek
Blisko 100ps strat przy 500ps to 20% - normalne dla aut AWD, w 10% - nie uwierzę i tu jest "magia" osiągów.
Tutaj kolejny przykład 600hp na kołach:
Obrazek
Vaporr, mi jak nie uda się 2-3razy czasu powtórzyć w obrębie 0.1s, to uznaje za wypadek przy pomiarze i nie podaję. Co mi z "besta", którego w praktycznie żadnej sytuacji na drodze, nie jestem w stanie powtórzyć.


Pierwszy pomiar spójrz na datę, jest to albo 2008 albo 2011, sztuki 2008 miały 485hp (dziwnie ta sama wartość, raczej to nie whp). Natomiast jeśli to jest 2011 i też na tamten czas wzieli nowy egzemplarz, to dalej max z tego okresu co miały to 530-550hp
Drugi pomiar, to Litchfield, wątpie by używali HUB, do AWD szczególnie 550-900hp, większość nawet dużych tunerów używa rolkowej. Mój tuner używa HUBV bo budują auta po 1400-1700hp.

Obrazek
Nie będę udawał specjalisty bo nim nie jestem :) natomiast wiem po latach jak pl oszukują w pomiarach.. Su2 jako pierwsi nie zawyżali pomiarów.
Jak tuner mówi moc, to podaje tak jak mówi :) Masz przykład jak miałem 813hp to whp było 718, mierzone auto w SU2 miałem na rolkowej ale w trybie RWD.
Litwini pomiar tego 690whp robili na HUBowej, która wodcznie ma minimalnie mniejsze straty.

Ja wierzę w te 770hp. Pamiętam jak chodziło moje 813, miałem lekki niedosyt, czułem, że coś jest nie tak. Ale i tak porównując do hybryd 750hp czy do np. m6 od Piotrka (nawet na alko gdy miała pod 750hp) to i tak przepaść była.. zadupiał mi ten R35. A ten jest jeszcze szybszy, bo tu dochodzi ta różnica, że Litwini na rynku są od lat a gtrów zbudowali dziesiątki vs Su2 raczkujący czy inni pl ładujący gotowe rozwiązania hybrydy. Dlaczego więc wybrałem wtedy Su2? Jako jedyni zaproponowali mi rozwiązanie które chciałem, a nie chciałem hybryd. Wiedziałem, że kluczem są większe świstaki :)

Dobra, z spraw w temacie, jutro idę na komisariat, mam nadzieję, że będę mógł wkońcu jeździć, bo tyle miesięcy bez jazdy to trochę męka. :wstyd:

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 22 października 2025, 05:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7631
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
U11 23i
F87
grabolek363 napisał(a):
M4 Bobra ma w wawie co drugi informatyk w najmie długoterminowym


Kiedyś informatycy byli znani z koszul w kratkę w spodniach i wiecznie nieumytych włosów :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 416 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: JeD i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL