BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 21:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 373 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 ///M3
PostNapisane: 29 grudnia 2011, 21:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Przebieg 130tyś i widać,że tego nikt wcześniej nie rozbierał.
Jeżeli koło nie ma luzu szkoda tam grzebać bo tylko więcej roboty sobie dołożymy ale ktoś musiał być pierwszy ;)
Moim zdaniem mogła być jakaś seria aut gdzie te śruby były zbyt lekko dokręcone złym NM i z czasem się luzowały jak się zluzowały to się wybijały itd
Ale co by nie gadać tak luźne śruby muszą powodować stuki z tych okolic i to dość głośne i wyraźne więc jak nic się nie dzieje nie ma co kombinować.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 ///M3
PostNapisane: 3 stycznia 2012, 10:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 55
Lokalizacja: TSA
Moje BMW: M3
Bardzo ładny egzemplarz, jak dla mnie obniżenie auta ideał :ok:
czekamy na wiosenne mody, klapy CSL-a będzie brakować ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 ///M3
PostNapisane: 3 stycznia 2012, 11:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Przy czarnym klapa CSL aż tak wiele nie zmienia ale na pewno była by fajnym dodatkiem.
Tylko przy obecnym kursie to już całkiem masakra coś koło 4500zł + lakierowanie.
Co do obniżenia jak sam wiesz wylądują tu sprężyny z szarej żeby było niżej tak jak chciałem :)
Auto właśnie się ogarnia na tip top u mechanika i wyjedzie już na sprężynach Vogtland.
Potem do felg na lato wlecą dystanse takie jak były w szarej chce dokładnie taki sam setup bo bardzo mi się podobał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 ///M3
PostNapisane: 4 stycznia 2012, 15:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Dziś byłem u mechanika zobaczyć co się dzieje z autem i wziąć listę części do zamówienia w ASO bo niestety nic nie pasuje od zwykłych E46 wszystko jest tylko w oryginale i najlepiej zamówić w serwisie. Zawory ustawione część rzeczy ogarnięta ale ogólnie auto w rozbiórce lista części zrobiła się niezła.
Zadaniem było gruntowne przejrzenie samochodu co do śrubki i wymiana wszystkiego,żeby był spokój na dłuższy czas w aucie.
Część rzeczy wymieniana na zaś żeby drugi raz nie robić tej samej roboty.
I tak wyjęty tylny wózek do wymiany tulei to już postanowiliśmy zrobić wszystko w zawieszeniu z tyłu będzie nowe:

tuleje wózka x4
tulejki pływające wahaczy tył x8 (po 4 na str)
tuleje w progach wahaczy tył x2
poduszki amortyzatorów tył x2
łączniki stabilizatora tył x2
dalej uszczelka pod dekiel x1
uszczelki pod świece x6
uszczelki kolektora wydechowego x6 (część puszczała)
poduszki skrzyni biegów x2
łącze elastyczne wału napędowego x1
drążek kierowniczy x2
łącznik stabilizatora przód x2
simering skrzyni tył x1
uszczelki pod wydech x4
wieszak tłumika tył x2
filtr oleju
olej TWS x6
olej do SMG Pentosin CHF 11s
olej do mostu Castrol
olej do skrzyni biegów

Lista,że masakra niby pierdoły ale aż się boje wartości na tej fakturze :wstyd:
Tym bardziej,że wszystko w katalogu przeliczają oszukańce źle x2 x3
Uszczelka pod kolektor w ETK 4 euro a w PL 40zł.
Uszczelka pod świece 4euro w PL 50zł
I tak jest ze wszystkim oszuści :mad:


Ostatnio edytowano 4 stycznia 2012, 15:17 przez --==Mały==--, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 ///M3
PostNapisane: 4 stycznia 2012, 15:15 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2250
Garaż: było 320d Touring 2004r.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=72312
Ktoś kiedyś powiedział:
"Sztuka dobrego biznesu, to bycie dobrym pośrednikiem" :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 ///M3
PostNapisane: 4 stycznia 2012, 15:22 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2287
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: Jest: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144663&start=0

Było: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82221
No lista spora, ale jak to ogarniesz to będzie spokój na dłuższy czas :ok:
Swoja drogą jakieś 4 lata temu w E46 pękła mi aluminiowa łapa silnika, rzecz miała miejsce w Holandii, zadzwoniłem do Polski żeby zorientowali się ile to kosztuje w ASO- powiedzieli coś niecałe 140 zł oryginał. To pomyślałem groszowe sprawy zamawiam w Holandii więcej niż dwa razy tyle co w PL nie wyjdzie- w Holandii w Bmw zapłaciłem w przeliczeniu coś niecałe 90 zł :wstyd: oczywiście też oryginał.

_________________
KLIK-->> ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA- MOJE 330Ci CABRIO

"Typer EURO 2012 -II miejsce"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 ///M3
PostNapisane: 4 stycznia 2012, 15:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 931
Lokalizacja: Gdansk/Frankfurt (M)
Moje BMW: e39 530dA '02
Kod silnika: M57d30
Garaż: E32 730iA, e39 530dA, e39 540iA
--==Mały==--, to moze lepiej te czesci kupic w ASO w DE. Podaj przykladowe nr czesci o ktorych piszesz a ja z ciekawosci podjade do ASU u mnie (Frankfurt) i zapytam o cene.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 ///M3
PostNapisane: 4 stycznia 2012, 15:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Szamil dzięki za chęć pomocy na pewno było by taniej tylko,że nie chce czekać bo potrzebuje poskładać to jak najszybciej. Po pierwsze potrzebuje auta a po drugie blokuje kanał mechanikowi bo ciągle na coś czekamy.
Kiedyś coś droższego kilka części zamawiałem z DE i cena jest taka jak w katalogu a w Polsce :mur: oszuści z ASO. To samo jest z płytkami do regulacji zaworów w DE 10zł w PL 20zł sztuka. Dziwne bo kiedyś mając pierwszą M3 E46 w 2009r bodajże sprawdzałem to cena była właśnie 10zł teraz już 20.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 ///M3
PostNapisane: 4 stycznia 2012, 15:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 931
Lokalizacja: Kujawy
Moje BMW: E46 M3
Kod silnika: S54B32
--==Mały==--, doinwestujesz i znowu pewnie sprzedasz :) Chociaż obserwując Ciebie dochodzę do wniosku, ze ///M to jak narkotyk i zawsze będzie chciało się wracać. Tak jak rozmawialiśmy zastanawiam się nad X5, bo potrzebuję czasem większego i wyższego auta, ale kto wie, czy nie zostawię M3 i nie dokupię jakiegoś taniego dupowozu.

_________________
https://www.facebook.com/photo.php?v=308157022661517
E46 M3

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 ///M3
PostNapisane: 4 stycznia 2012, 15:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Yacek bo ///M to jest narkotyk hehe ma coś w sobie takiego,że później już zwykłe bmw nie daje satysfakcji mimo,że może być cichsze wygodniejsze nowsze ale to nie to zawsze czegoś będzie brakowało. Ja mam nadzieje,że tej sztuki już nie sprzedam robię typowo pod siebie tracę cierpliwość do ogarniania tych aut i chciał bym,żeby to było już na dłużej żebym od tego odpoczął. A jak zacznie mnie wkurzać czy męczyć jak to ///M potrafi albo mi się znudzi to odstawię na 2 tygodnie do garażu żeby odpocząć i ie patrzeć przez jakiś czas. Z tą co Ty masz czy Brodii było tak samo każdy się podniecał a mi się opatrzyły jednak teraz jak patrzę po czasie na zdjęcia to strasznie żałuje sprzedaży obydwu. Miałem piękna auta i ile latania nerwów wydanej kasy i zamieszania mniej.

Te wszystkie rzeczy to tak naprawdę pierdoły eksploatacyjne ale grosik do grosika i się nazbiera.
Wyjęliśmy z auta całe zawieszenie,żeby dokładnie sprawdzić niby na szarpakach tylko jeden drążek wyszedł i łącznik a jak widać więcej się znalazło mimo,że auto niecałe 10tyś km temu przeszło inspekcję w ASO.
W tej chwili tak naprawdę w aucie jest tylko silnik i gołe podwozie wyjęty jest wał,wydech, skrzynia biegów do wymiany uszczelniaczy, cały tylny most z wózkiem i zawieszeniem, amory tył do wymiany poduszek, zawieszenie przód i amory do wymiany sprężyn :rotfl:
Dużo rzeczy brakuje na liście,które też będą zmieniane filtr powietrza,filtr paliwa,świece już kupione wcześniej itd rolki wszystkie paski, płyny chłodniczy,hamulcowy itd
Teraz to moze mi już tylko silnik paść bo nic innego nie ma prawa, hamulce nowe przód csl tył seria, koło dwumasowe idealne, sprzęgło też nowe po przebiegu 10tyś.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 ///M3
PostNapisane: 5 stycznia 2012, 00:08 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14125
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
--==Mały==-- napisał(a):
I tak jest ze wszystkim oszuści :mad:


Nie oszusci , tylko takie są wymogi BMW AG, którego biurem jest w tej chwili BMW Vertriebs GmbH w PL w Wawie, oni ustalają ceny na nasz region i żaden dealer nie ma z tym nic wspólnego. Nie moze sobie np kupowac we Frankfurcie bez Vat'u.

Za nasze ceny mozemy dziękować tylko i wyłącznie BMW AG w DE.

Poza tym Twoja lista części do wymiany jest zupełnie normalna i do przewidzenia w aucie tej mocy.

Gdzie tu podejście typu krok dalej, tak bliskie kazdemu posiadaczowi np M5 typu przepływki, sondy lambda, napinacze rozrządu, cewki, rolki ( tylko aso ), separatory oleju .... ( tez aso...)

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 ///M3
PostNapisane: 5 stycznia 2012, 00:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
No niestety masz całkowitą rację ale to jest denerwujące,że taką marżę ustalają a największe przebitki właśnie na ///M są.
Co do listy części w pełni się zgadzam mam nie pierwsze M3 i również nie widzę w tym nic nadzwyczajnego są to typowo eksploatacyjne rzeczy wiele z nich mogło by zostać ale jak widać,że są stare,popękane lub sparciałe to nie ma sensu zostawiać jak już wszystko rozebrane i za rok znowu rozdłubywać i robić geometrię chce zrobić wszystko raz a konkretnie nie ważne,że coś nie ma jeszcze luzu.

U mnie akurat sporo jest nowych części bo auto serwisowane na bieżąco cewki z 2009r, przepływomierz tak samo 2009r, hamulce całe nowe, dwumas i sprzęgło nowe, wahacze przód 2010r ale żeby tak nie było to dalsze koszty komplet tarczy hamulcowych i klocków to kolejne 5000zł, sprzęgło i dwumas 2500zł, wahacze przód 3000zł itd itd są to zwykłe eksploatacyjne rzeczy z którymi trzeba się liczyć.

W sumie z tej listy nabierała się spora suma mam już ceny napisze dla potomnych żeby wiedzieli ile mniej więcej co kosztuje:

tuleje wózka 125zł x4 500zł
tulejki pływające wahaczy tył 150zł x8 1200zł
tuleje w progach wahaczy tył 100 x2 200zł
poduszki amortyzatorów tył 70zł x2 150zł
łączniki stabilizatora tył 70zł x2 150zł
uszczelka pod dekiel x1 200zł
uszczelki pod świece x6 250zł
uszczelki kolektora wydechowego 40zł x6 250zł
poduszki skrzyni biegów 70zł x2 150zł
łącze elastyczne wału napędowego 350zł
drążek kierowniczy 150 x2 300zł
łącznik stabilizatora przód 100zł x2 200zł
simering skrzyni tył 30zł
uszczelki pod wydech 200zł
wieszak tłumika tył 150x2 300zł
filtr oleju 30zł
olej TWS 50zł x6 300zł
olej do SMG Pentosin CHF 11s 100zł
olej do mostu Castrol 150zł
olej do skrzyni biegów 250zł
żarówki do xenonu 300zł
płytki do regulacji zaworów 1200zł

plus minus 7000zł

robocizna około 2000zł

do tego doszło nadkole,filtr paliwa,świece,filtr powietrza,sprężyny vogtland,spinki itd 2000zł
Wcześniej zamówione wszystkie rolki i paski plus płyny do chłodnicy i hamulcowy 1000zł

Trochę rzeczy pewnie jeszcze pominąłem ale to jest taki pakiet startowy,żeby zrobić M3 na tip top kupując mimo wszystko zadbane auto które jest niecałe 10tyś km po inspekcji II ale ja do tych Inspakcji z ASO podchodzę z rezerwą jak widać trochę im umknęło.

Dlatego powtarzam zawsze każdemu,żeby zwracał uwagę w jakim stanie M3 kupuje i nie tylko blacharskim bo mechanika w M3 kosztuje najwięcej co z tego,że jedno auto kosztuje 50tyś a drugie 70 jak w to pierwsze w pierdoły trzeba wsadzić 15-30tyś na dzień dobry.
Skądś się biorą te ceny pojedzie do ASO wycenią mu inspekcję na 20tyś i woli sprzedać za 40 niż robić.

Mi zostanie dopieszczenie wizualne i detale które najbardziej lubię.
Niestety ale części do m3 są dość drogie i nie ma zamienników w większości a na wszystko się czeka od 1 do 7 dni.


Ostatnio edytowano 5 stycznia 2012, 00:43 przez --==Mały==--, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 ///M3
PostNapisane: 5 stycznia 2012, 00:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1849
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
chciało by sie powiedzieć chciałeś to masz :) jak mówi stare przysłowie BMW = Będziesz Miał Wydatki :/
ja za wymiane oleju ze wszyskimi filtrami + wymiana oleju w skrzyni ZF z mikrofiltrem dałem prawie 3.5tyś...... :rozpacz:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 ///M3
PostNapisane: 5 stycznia 2012, 00:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Hipek napisał(a):
chciało by sie powiedzieć chciałeś to masz :) jak mówi stare przysłowie BMW = Będziesz Miał Wydatki :/
ja za wymiane oleju ze wszyskimi filtrami + wymiana oleju w skrzyni ZF z mikrofiltrem dałem prawie 3.5tyś...... :rozpacz:


Nom i nic nie robiłeś tylko zwykły przegląd z wymianą płynów ;)
Niestety ale tak to już jest. E46 ma ceny części x2 od E36 a M3 E46 ma x2 od zwykłej E46 i tak się zbiera.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 ///M3
PostNapisane: 5 stycznia 2012, 00:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
a ja sie wcale nie dziwie ze czesci do M musza kosztowac, w koncu koszt zakupu to x2 zwyklej e46, czesci zamienne tez musza kosztowac w koncu, jak sam napisales nic z cywilnej e46 nie pasuje do emki, te auta to prestiż nie byly by tym jesli czesci by kosztowaly tyle co do punto.
tak wiec jak juz sie ktos decyduje to musi sie liczyc z kosztami, pakiet startowy dla Mki to dla mnie koszt utrzymania na 4 lata w idealnym stanie, na zamiennikach i przy zniżkach u kolegi w sklepie :)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 ///M3
PostNapisane: 5 stycznia 2012, 00:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 5199
Moje BMW: E46
Kod silnika: m52tub28
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112464
M jest drogie w utrzymaniu... ale nie sądziłem, że aż tak :szok:

Kupić to nie problem (aż taki duży ;) ), utrzymać to problem :orany:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 ///M3
PostNapisane: 5 stycznia 2012, 00:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Zgadza się Santino ja też mam zniżki do 330Ci kupowałem części za średnio 50% ceny detalicznej wszystko wychodziło grosze.
Niestety z tej listy do m3 jedyne zamienniki jakie znalazłem to poduszki tylnych amorów pasują ze zwykłej E46/E36 i tuleje pływające wahaczy tył również pasują ze zwykłych mimo,że wahacze już inne.
Reszta części tylko M3 E46 i Z4M.
Nie było sensu kombinować z zamiennikami bo i tak 95% w ASO więc już wszystko tam zamówiłem.

Hubson nie ma aż takiej tragedii kwestia co chce się zrobić i jak się do tego podchodzi.
Sądzę,że zrobienie tego samego w 330ci np kosztowało by około połowę tej sumy z M3 a robocizna na tym samym poziomie. Wiele to jest moje widzimisię jak sprężyny,żarówki xenonu itd.
Myślę,że jak bym zrobił tylko to co potrzeba wyszło by 60/70% tej sumy tylko za rok dwa coś bym znowu musiał robić a tak powinien być spokój na dłuższy czas.
To nie jest tak,że te rzeczy trzeba robić bo to M3 te rzeczy trzeba robić bo auto ma 130tyś km i wiele z nich jest jeszcze oryginalnych. W każdym BMW z tym przebiegiem jak by się gruntowniej przyjrzeć można by już to wymienić i na kolejne 100tyś mieć spokój z zawieszeniem ale większość ludzi jeździ dopóki coś się nie dzieje nie stuka nie puka nie urywa się to uważają,że jest ok a,że trochę rzuca w koleinach w końcu mam szerokie koła ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 ///M3
PostNapisane: 5 stycznia 2012, 01:15 
No to trochę się nazbierało, w sumie nie spodziewałem się, że będzie, aż tyle. Chociaż z drugiej strony będziesz miał spokój pewnie na dłuższy czas. Dobrze, że zrobiłeś takie zestawienie, pewnie ostudzi trochę zapędy kilku osobom.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 ///M3
PostNapisane: 5 stycznia 2012, 01:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
--==Mały==-- napisał(a):
Zgadza się Santino ja też mam zniżki do 330Ci kupowałem części za średnio 50% ceny detalicznej wszystko wychodziło grosze.Niestety z tej listy do m3 jedyne zamienniki jakie znalazłem to poduszki tylnych amorów pasują ze zwykłej E46/E36 i tuleje pływające wahaczy tył również pasują ze zwykłych mimo,że wahacze już inne.Reszta części tylko M3 E46 i Z4M. Nie było sensu kombinować z zamiennikami bo i tak 95% w ASO więc już wszystko tam zamówiłem.

M3 to bardzo wdzieczne auta i sam bym sie przesiadl gdybym nie zainwestowal tyle sosu w swoja 330, tym bardziej ze duzo mi nie brakuje zeby miec osiagi na poziomie M3, jak kupowalem 330 to najtansze M3 staly ponad 100k. a to ze nic nie pasuje z zwyklej e46 to imo plus bo wiadomo ze inzynierowie zaprojektowali to auto porządnie skupiajac sie na wszystkich podzespolach, a ze performance kosztuje to nie nowosc. a biorac pod uwage ceny modów do M3 to nastepny level, jak bym mial zmodyfikowac M3 na poziomie mojej 330 to bym musial wydac 2x tyle, a ze mnie nie stac to mnie nie kusi :)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 ///M3
PostNapisane: 5 stycznia 2012, 01:24 
Ta lista to pewnym sensie przestroga dla tych , którzy myslą ,że emka to tylko 'upalarka' i to pancerna bo bmw.Nie wystarczy kupić i jeżdzić trzeba też dbać żeby służyła. :]

Ciebie Mały to nie dotyczy oczywiście. :ok:


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 373 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL