BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 21:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 351 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 18  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Frank -->> E39 ///M5
PostNapisane: 6 czerwca 2013, 10:05 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Chodzi o to że LM nie ma na stacji benzynowej. Ja z tego powodu też zmieniłem olej z LM na LOTOS. Co prawda różnic nie widze i nie słysze, ale po zobaczeniu tych testów na następny sezon poszukam chyba czegoś bardziej "szlachetnego". Niestety Millersa i Fuchsa też nie widziałem na stacjach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank -->> E39 ///M5
PostNapisane: 6 czerwca 2013, 10:33 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14121
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Hakelbery napisał(a):
Na fejsa bmw-sport wrzucasz foty z Z4 a w galeri cisza
Ja to na sesje zdjeciowe mam zawsze pod górke :D
!kuchar napisał(a):
Jasne, że tak dlatego albo potrzebne są testy albo trzeba samemu wypróbować co często nic nie mówi.
Dokładnie tak. Trudno na podstawie etykiety stwierdzić jednoznacznie, czy dany olej jest lepszy czy gorszy od drugiego.
kupiec_fkl napisał(a):
Chodzi o to że LM nie ma na stacji benzynowej. Ja z tego powodu też zmieniłem olej z LM na LOTOS. Co prawda różnic nie widze i nie słysze, ale po zobaczeniu tych testów na następny sezon poszukam chyba czegoś bardziej "szlachetnego". Niestety Millersa i Fuchsa też nie widziałem na stacjach.
Nie no, bez przesady. Ja ostatnio stanąłem przed problemem, ze nigdzie w Poznaniu nie mogłem od ręki dostac LM 10W-60. Niemniej nie tylko to zdecydowało. BTW, moj kolega z M50B25 zrobił juz 150 tys km na lotosie 10W-40, auto ma teraz 370 tys na liczniku i ma się ok... Ah te olejowe debaty, hehehe.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank -->> E39 ///M5
PostNapisane: 6 czerwca 2013, 11:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
kupiec_fkl napisał(a):
Chodzi o to że LM nie ma na stacji benzynowej.

sry za OT ale kupujesz bańki na stacjach? :zdziwko: nie lepiej jechać do jakiejś hurtowni motoryzacyjnej? przecież na stacji za olej dajesz z 2x tyle kasy=w hurtowni za tą samą kasę masz lepszy olej ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank -->> E39 ///M5
PostNapisane: 6 czerwca 2013, 13:11 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
trollu napisał(a):
kupiec_fkl napisał(a):
Chodzi o to że LM nie ma na stacji benzynowej.

sry za OT ale kupujesz bańki na stacjach? :zdziwko: nie lepiej jechać do jakiejś hurtowni motoryzacyjnej? przecież na stacji za olej dajesz z 2x tyle kasy=w hurtowni za tą samą kasę masz lepszy olej ;)


Chodzi o to, że jakby w trasie na zadupiu Ci zaczął wyciekać olej to najszybciej kupisz go na stacji. Chyba, że Ci się będzie chciało szukać hurtowni

Frank napisał(a):
BTW, moj kolega z M50B25 zrobił juz 150 tys km na lotosie 10W-40, auto ma teraz 370 tys na liczniku i ma się ok... Ah te olejowe debaty, hehehe.


Ja zalewam Lotos 5W40 spełnia norme BMW Longlife 01. Dużo ludzi chwali ten olej jeżeli chodzi o cena/jakość szkoda, że nie ma go w tym teście


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank -->> E39 ///M5
PostNapisane: 6 czerwca 2013, 13:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
kupiec_fkl napisał(a):
Chodzi o to, że jakby w trasie na zadupiu Ci zaczął wyciekać olej to najszybciej kupisz go na stacji. Chyba, że Ci się będzie chciało szukać hurtowni



Przecież oleje się mieszają ze sobą... możesz dolać innego oleju przecież się nie zetnie...

Sam teraz zalałem millersa, wydaje się być OK... :)

Frank napisał(a):
Ja ostatnio stanąłem przed problemem, ze nigdzie w Poznaniu nie mogłem od ręki dostac


Bo wszyscy ściągają na stan to co schodzi, mobil, castrol, lotos a LM i inne to jeden na 30 klientów może weźmie, i im się nie chce trzymać tego...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank -->> E39 ///M5
PostNapisane: 6 czerwca 2013, 16:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
kupiec_fkl, Zawsze warto mieć przy sobie literek oliwki na dolewke w razie czego. Z resztą jak już masz taką kryzysową sytuacje i wlejesz innego producenta olej o takich samych parametrach silnik nie wybuchnie, ani wysypki nie dostanie :wink:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank -->> E39 ///M5
PostNapisane: 6 czerwca 2013, 17:14 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14121
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
deejeys napisał(a):
Bo wszyscy ściągają na stan to co schodzi, mobil, castrol, lotos a LM i inne to jeden na 30 klientów może weźmie, i im się nie chce trzymać tego...
Nawet nie chodzi o producenta , po prostu najwyrazniej olejów 10W-60 bardzo mało się sprzedaje i mało kto trzyma to na stanie. Druga rzecz, ze im wiekszy koncern tym wieksza z reguły siec sprzedaży.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank -->> E39 ///M5
PostNapisane: 6 czerwca 2013, 18:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: Puławy
Moje BMW: M5 E39 LCI '01
Kod silnika: S62B50
Frank, Wcześniej miałem zalanego TWSa, w tamtym roku przy zmianie był dylemat może znowu TWS czy Liqui Moly czy Millers jeden kolega dobrze zorientowany w temacie polecił mi Castrola ale nie TWSa tylko właśnie ten nowy z formułą FST i go zalałem, szczerze mogę Ci go polecić ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank -->> E39 ///M5
PostNapisane: 6 czerwca 2013, 18:15 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14121
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Mickey napisał(a):
Frank, Wcześniej miałem zalanego TWSa, w tamtym roku przy zmianie był dylemat może znowu TWS czy Liqui Moly czy Millers jeden kolega dobrze zorientowany w temacie polecił mi Castrola ale nie TWSa tylko właśnie ten nowy z formułą FST i go zalałem, szczerze mogę Ci go polecić
Dzieki, takie opinie jak Twoja, z praktyki w tym konkretnym aucie są bardzo cenne :ok:

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank -->> E39 ///M5
PostNapisane: 6 czerwca 2013, 18:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Frank napisał(a):
po prostu najwyrazniej olejów 10W-60 bardzo mało się sprzedaje



No jasne, bo w sumie większość aut nowych cywilnych lata na 5w30, 5w40 i itp, a do starych aut zgodnie z zaleceniem "mechanika" leją mineralne o konsystencji tawotu :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank -->> E39 ///M5
PostNapisane: 6 czerwca 2013, 18:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
deejeys napisał(a):
tawotu


Towotu. Dziękuję.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Frank -->> E39 ///M5
PostNapisane: 25 czerwca 2013, 22:55 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14121
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Własnie wrociłem do domu po wieczornej walce z wahaczami w M5 :D

Cos zaczeło drgać, stukać, więc wleciał komplet 4 nowych wahaczy TRW. Wymiana nie nalezała do najłatwiejszych, trzeba było unosic nieco amory + opuscic stabilizator. Jak zwykle nieoceniona była pomoc Krzycha G. , którego tu serdecznie przy okazji pozdrawiam :D

Obrazek


W trakcie prac...
Obrazek

Obrazek


Wahacze juz na miejscu...

Obrazek

Obrazek

Auto znow bez dzwieków przedniego zawieszenia porusza się po naszych wspaniałych wyłomach.
BTW, dzis w Poznaniu były takie kałuże a w zasadzie mini jeziorka, ze gdybym miał słynne "otwory dolotowe " w zderzaku,
Obrazek
to na bank juz by się S62 wody napił :/

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank -->> E39 ///M5
PostNapisane: 25 czerwca 2013, 22:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
Z takim dolotem trzeba być ostrożnym, na prawde ostrożnym, tak samo z tymi które mają dolot zamiast halogenu etc.


Dziś widziałem ładną M5 u siebie w mieście. Pierwsze skojarzenie..... O taka jak Franka z forum :rotfl: :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank -->> E39 ///M5
PostNapisane: 25 czerwca 2013, 23:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 4264
Lokalizacja: Poznań
:ok: też ostatnio przerabiałem temat, jednak ja zdecydowałem się na regenerację :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank -->> E39 ///M5
PostNapisane: 26 czerwca 2013, 06:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
jakaś lipna ta M5, skoro aż tyle trzeba robić :P ;)

PS od strony praktycznej te wloty mają wady, ale stylistycznie są :dobani:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank -->> E39 ///M5
PostNapisane: 27 czerwca 2013, 00:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
ah te polskie drogi... najważniejsze, że znalazłeś co było nie tak i wleciał cały komplet

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank -->> E39 ///M5
PostNapisane: 27 czerwca 2013, 00:10 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14121
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
No niestety, u nas jest tak-

Obrazek

Najbardziej zmęczone były tuleje gumowe górnych wahaczy, ale uznałem,ze nie ma sensu sie bawić w półśrodki. Reszta była juz i tak mocno wysłuzona. Za jakis czas pewnie bedzie powtorka z rozrywki 540 czyli łaczniki + tuleje stabi + drazek srodkowy + koncówki :)))

Po 20 tys km w M5 widze,ze zuzycie zawiasu na Mtech + 18" bedzie sporo szybsze niz w 540, gdzie seria zawias + big good old baloon 16" idealnie sie nadawały na drogi w PL. No ale co zrobic :)

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank -->> E39 ///M5
PostNapisane: 27 czerwca 2013, 01:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Frank napisał(a):
ze zuzycie zawiasu na Mtech + 18"

Brat mój ma e39 530i na zawieszeniu mtech i z tego co widze jest to tak samo wytrzymałe jak normalny zawias. U mnie znowu w przednich wahaczach szybko zdychają od strony zwrotnicy, te metalowe bolce w wahaczach (czy tam trzpienei), nie wiem jak to sie nazywa. W zeszlym roku miałem wymienione wszystkie wahacze z przodu i z tyłu, w tym roku przedni prawy dolny i z tylu tuleje pływające były już zdechnięte. A w 7ce 18 cali latem to balon, nie mówiąc o 16 zimowych.
Ale na naszych drogach to wszystko zdycha, w terenówce mam poliuretany, 32'' kapcie na feldze 15'' i tak po roku gumy w wahaczach zdechły
Zazdroszczę zachodnim sąsiadom dróg i tego że oni dotykają się do zawieszenia raz na kilka lat - z ciekawości, co tam jest :rotfl:
Orientujesz się może czy zawieszenie mtech w normalnej e39, a zawieszenie m5 to jest to samo, czy są jednak różnice? Pewność prowadzenia m5 jest dużo wyższa od e39 na mtechu ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank -->> E39 ///M5
PostNapisane: 27 czerwca 2013, 02:08 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14121
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
tomaszeklolek napisał(a):
Orientujesz się może czy zawieszenie mtech w normalnej e39, a zawieszenie m5 to jest to samo, czy są jednak różnice? Pewność prowadzenia m5 jest dużo wyższa od e39 na mtechu ?
To znaczy za normalną E39 bierzemy 535 albo 540 - wahacze,drazki kierownicze i amorki są te same (ALE amorki w opcji M sports suspension II S705A=Yes, chociaz dziwne bo na moich jest napisane tylko " M5 " :D ), stabilizatory i sprezyny są inne. Do tego szersze opony niz w M pakiecie. Roznice są ale bardziej wyczuwalne przez szperę niz niuanse w zawieszeniu. Ogólnie M5 lepiej sie prowadzi niz ja to ogarniam, dlatego dla mnie wystarcza. A moze juz stary sie zrobiłem :P

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank -->> E39 ///M5
PostNapisane: 27 czerwca 2013, 08:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1683
Dokładnie, tylko V8 w e39 ma podobny zawias do M5. ;)

_________________
I always tell the truth, even when i lie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 351 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 18  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL