BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 czerwca 2024, 00:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 457 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 23  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Wojt4s -->> e46 ///M3
PostNapisane: 21 maja 2016, 16:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 3736
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: e36 328 racecar
e34 550 v12
--==Mały==-- napisał(a):
A co pokazał komp? Jeżeli jeden cylinder to czesto cewki leca a jezeli wypadanie jest na różnych cylindrach to czesto przedmuch miedzy cylindrami i uzzczelka pod czapką do zmiany.


Panowie, to co mi napisaliscie to nic nowego :P dlatego zaczynam dzialać ;) zobaczymy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4s -->> e46 ///M3
PostNapisane: 21 maja 2016, 16:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Oo widze tajmnica :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4s -->> e46 ///M3
PostNapisane: 21 maja 2016, 17:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 3736
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: e36 328 racecar
e34 550 v12
--==Mały==-- napisał(a):
Oo widze tajmnica :rotfl:


komp nic ciekawego chyba nie pokazał, tu tez jest opcja że ostatnio padł mi aku no i moze dlatego coś głupieje ?
w poniedzialek pewnie kupie nowy, bo mialem juz w tym tygodniu to zrobic ale nie bylo czasu :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4s -->> e46 ///M3
PostNapisane: 21 maja 2016, 18:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 219
Moje BMW: X5 F15 xDrive35i
Garaż: X5 F15 xDrive35i x2 , Subaru Impreza STi WRX, BMW G12 740iL

https://www.facebook.com/PafuSwissAuto/
Kup porządny aku to kilkanaście koni wpadnie :-)

_________________
Sprzedam: BMW F15 X5 xDRIVE35i, BMW G12 740iL ,Mini Cooper R56 2009r, Mazda MX-5

Zapraszam ... https://www.facebook.com/PafuSwissAuto/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4s -->> e46 ///M3
PostNapisane: 21 maja 2016, 20:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 169
Lokalizacja: okolica częstochowy
Moje BMW: e36 323 sedan
Kod silnika: m52b25
emka to jednak kosztowna zabawka

_________________
Klasyk jest jak pies, któregoś dnia zdechnie (


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4s -->> e46 ///M3
PostNapisane: 25 maja 2016, 11:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 3736
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: e36 328 racecar
e34 550 v12
po weekendzie wleci kilka fantów do eMy... stay tuned czy jakos tak ? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4s -->> e46 ///M3
PostNapisane: 26 maja 2016, 09:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 3736
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: e36 328 racecar
e34 550 v12
Dzis auto dostało nowe cewki Boscha i Aku Yuasa... brak poprawy, auto nadal nie jedzie jak powinno ( potwierdza to wynik na rl 14.x :O )

nastepnym krokiem będzie zwalenie airboxa i lukniecie czy wszystko jest dobrze podpięte, bo przy wymianie sprzęgła był zdejmowany ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4s -->> e46 ///M3
PostNapisane: 26 maja 2016, 09:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15805
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
jakie świece masz i kiedy zmieniałeś? jeżeli NGK to szykuj się na wymianę... BMW nagle w 1999 roku sobie wymyśliło, że 4 elektrodowe NGK są świetne do każdego BMW od 318i do M5... a te świece to syf generalnie.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4s -->> e46 ///M3
PostNapisane: 26 maja 2016, 10:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Generalnie to bzdury forumowe nie poparte niczym. Jig masz doświadczenie negatwne czy naczytałeś się forum lpg?
Włożyliśmy ngk do przynajmniej 30szt m3 e46 i wszystkie chodzą bez problemu jak i chodziły bo przed wymianą też wszystkie miały ngk.
Żadnego wypadania zapłonów itd.
Za to cewki boscha ori zdarzają się wadliwe.
Zawsze wkładamy ngk chyba że klient chce inaczej i te bmki u nas na ngk można liczyć w setkach i nigdy nie było problemu ze świecami.
Sam zrobiłem z 500tyś km zawsze na ngk i nic się nigdy nie działo żadnego wypadania zapłonu itd.
Raz wysłałem koledze z forum ngk do uk i to jedyna reklamacjaauto nie chcialo chodzić po zmianie świec ale wróciły do mnie zareklamowałem i odrzucili bo wszystkie były sprawne. Założyliśmy do innego auta i działały poprawnie zresztą działają do dziś bo to auto kolegi.
Teraz wszystko jest tandeta ale na świece ngk nie dam złego słowa powiedzieć. Cewki, sondy itd ngk to gówno nie nadają się ale świece są ok za to z boschem i denso mieliśmy przeboje.

Zmierz kompresje to chwila roboty tylko koniecznie z wykręconymi wszystkimi świecami.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4s -->> e46 ///M3
PostNapisane: 26 maja 2016, 11:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
To dokładnie przeciwnie do mnie. Co wkładamy NGK to w ponad połowie przypadków klops, a to pęknie porcelana, a to przerywa, przewody gubią iskrę itd. A tak jak napisałe Adam, w M świece z 318i gdzie obciążenia termiczne zupełnie inne...

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4s -->> e46 ///M3
PostNapisane: 26 maja 2016, 11:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15805
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
--==Mały==-- napisał(a):
Generalnie to bzdury forumowe nie poparte niczym. Jig masz doświadczenie negatwne czy naczytałeś się forum lpg?
Włożyliśmy ngk do przynajmniej 30szt m3 e46 i wszystkie chodzą bez problemu jak i chodziły bo przed wymianą też wszystkie miały ngk.
Żadnego wypadania zapłonów itd.
Za to cewki boscha ori zdarzają się wadliwe.
Zawsze wkładamy ngk chyba że klient chce inaczej i te bmki u nas na ngk można liczyć w setkach i nigdy nie było problemu ze świecami.
Sam zrobiłem z 500tyś km zawsze na ngk i nic się nigdy nie działo żadnego wypadania zapłonu itd.
Raz wysłałem koledze z forum ngk do uk i to jedyna reklamacjaauto nie chcialo chodzić po zmianie świec ale wróciły do mnie zareklamowałem i odrzucili bo wszystkie były sprawne. Założyliśmy do innego auta i działały poprawnie zresztą działają do dziś bo to auto kolegi.
Teraz wszystko jest tandeta ale na świece ngk nie dam złego słowa powiedzieć. Cewki, sondy itd ngk to gówno nie nadają się ale świece są ok za to z boschem i denso mieliśmy przeboje.

Zmierz kompresje to chwila roboty tylko koniecznie z wykręconymi wszystkimi świecami.


To już lepiej wkładajcie te dwuelektrodowe sprzed 99', 2x tańsze i na nie nie narzekałem w żadnym 328i. BMW poszło na ugodę z NGK by stosować 2x droższe 4 elektrodowe, bo na gwarancji mniejsza szansa, że któraś padnie.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4s -->> e46 ///M3
PostNapisane: 26 maja 2016, 12:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Lincoln to zmień dostawce w miesiącu wkładamy z 10 kompletów i nigdy nie było problemu dziwne jest to co piszesz. W emkach nie są świece z 318i bo są platynowe.

To co wkładacie jak nie ngk? Bosch 1/2 od razu wypada zapłon w denso podobnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4s -->> e46 ///M3
PostNapisane: 26 maja 2016, 12:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15805
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
--==Mały==-- napisał(a):
Lincoln to zmień dostawce w miesiącu wkładamy z 10 kompletów i nigdy nie było problemu dziwne jest to co piszesz. W emkach nie są świece z 318i bo są platynowe.


Mały, szanuję Cię, ale nie pisz bzdur proszę http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produ ... r/vGJ15505

Napiszę jeszcze raz: w 1999 roku pańskim nagle nastąpiło objawienie, że świeca o kodzie dokładnie NGK BKR6EQUP jest świecą uniwersalną, która perfekcyjnie według BMW nadaje się do eksploatacji w 316i E30, jak i E39 M5 i praktycznie każdym innym silniku BMW o zapłonie iskrowym.

Ja wywaliłem ten syf i wsadziłem jednoelektrodowe irydowe również NGK o stopień zimniejsze i silnik pracuje lepiej. :)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4s -->> e46 ///M3
PostNapisane: 26 maja 2016, 14:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Tylko M5 ma dedykowane jakieś bzdurne bkr6equp ale ten temat dotyczy m3 e46 i tu dedykowane są platynowe ngk nie widze nic lepszego do tego auta i o tym od początku pisze a nie o m5. Kazałeś Wojtasowi zmienic ngk na coś innego ale nie wiem czy zauważyłeś m3 nie ma bkr6equp a pewnie tak myślałeś.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4s -->> e46 ///M3
PostNapisane: 26 maja 2016, 14:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15805
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
To akurat racja, do M3 pokazuje DCPR8EKP. Faktycznie byłem pewien, że ten sam syf co wszędzie. No to w takim razie jeżeli jesteś pewien, że te świece są dobre to pozostaje kwestia elektroniki na drugi ogień, podmianki czujników, etc.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4s -->> e46 ///M3
PostNapisane: 26 maja 2016, 21:17 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
--==Mały==-- napisał(a):
Lincoln to zmień dostawce w miesiącu wkładamy z 10 kompletów i nigdy nie było problemu dziwne jest to co piszesz. W emkach nie są świece z 318i bo są platynowe.


Ja Ci mówie o przygodach które przydażyły mi się przez powiedzmy 10 lat, ostatnio nawet znajomego skuter nie chciał prawidłowo pracować na nowej świecy NGK made by Japan, a na sporo tańszym Championie śmiga ekstra.
Platynowe świece nie są "ekstra", są obecnie raptem średnie i można kupić lepsze irydowe chociażby, więc nie przesadzajmy.

Wracając do tematu, jeśli nie ma błędów ani dziwnych "rzeczy" pod INPĄ to sprawdziłbym kompresje jak koledzy wcześniej radzili.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4s -->> e46 ///M3
PostNapisane: 28 maja 2016, 17:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 3736
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: e36 328 racecar
e34 550 v12
no i niestety na 1 i 2 cylinderze po 7 barów reszta powyżej 12.

...

tu jeszcze tak jak pisałem wyżej nowy aku i cewki

Obrazek

Obrazek


Ostatnio edytowano 28 maja 2016, 17:33 przez Wojt4s, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4s -->> e46 ///M3
PostNapisane: 28 maja 2016, 17:30 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Lipnie, ale to nie tragedia. Zrobisz i będzie fruwać :ok:

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4s -->> e46 ///M3
PostNapisane: 28 maja 2016, 17:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Wojt4s napisał(a):
na 1 i 2 cylinderze po 7 barów reszta powyżej 12

słabo :/
ale jak napisał maaaad, po (kosztownej) robocie będzie jeździć jeszcze lepiej

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4s -->> e46 ///M3
PostNapisane: 28 maja 2016, 17:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Trzymam kciuki za szybki powrót eMki do formy ;)

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 457 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 23  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL