BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 grudnia 2025, 07:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4735 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 233, 234, 235, 236, 237  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 29 kwietnia 2025, 19:47 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 8827
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
ChoMpower napisał(a):
Alduwiel, przypadkiem znalazłem po grafikach google Twój stary wpis o liczniku, rozważałeś wyskalowany do 360/400.. zamówiłeś? Gdzie uderzyć? Bezpośrednio Gpower?



Już na fb mi się pytałeś, pamiętasz? Wysłałeś mi zapytanie na priv jakoś 2 lata temu ;) odpisałem, ale nie odczytałeś. Rzuc okiem na wiadomości w dziale ,, inne"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 6 maja 2025, 08:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 311
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI decat 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos Stock 555hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
///david napisał(a):
ChoMpower napisał(a):
Gdybym pojechał e46 330ci za 20k też bym się jarał :) Chodzi o fun. Nie zawsze chodzi o finanse czy ilość koni. Owszem, kasa wiele ułatwia ale nie jest najważniejsza :) Warto o tym pamiętać, bo czasami zatraca się przez to czerpanie radości a to o to w tym wszystkim chodzi :)[/size]


I tak i nie. Gdybyś pojechał na takie wyścigi 330ci mając tylko to e46 i nie mając tej „kasy” i miałbyś najsłabsze , najgorsze i najstarsze auto ze wszystkich uczestników , gdzie kolejnym „najgorszym” byłby np roczny a45s amg albo g87 m2 a reszta to byłyby auta po 500 tys + to nie miałbyś już takiego funu ani nie czułbyś się już tak samo na luzie jak przyjeżdżając tym samym 330ci ale mając w garażu 1500 konnego r35 za bańkę i oprócz niego szereg innych szybkich i drogich zabawek ;)

Faktycznie punkt widzenia obecnie mam trochę inny. Lecz jak sięgnę pamięcią, zawsze jarałem się autami, czy to moim pierwszym 318i, czy 540i jak i każdym kolejnym.
Prawdę mówiąc, bardziej jarałem się gdy przyjechała do mnie m6 Feniks i ściągałem ją z lawety niż kupując r35. Owszem emocje ogromne ale inne. Może to już starość. :D

Alduwiel napisał(a):
Już na fb mi się pytałeś, pamiętasz? Wysłałeś mi zapytanie na priv jakoś 2 lata temu odpisałem, ale nie odczytałeś. Rzuc okiem na wiadomości w dziale ,, inne"

Cholera.. no nie pamiętam, żebym Cię pytał, aż sprawdzę wiadomości. Może mimo wszystko odpowiesz też tutaj, dla potomnych :D Taki licznik to dobry dodatek. :cwaniak: Obrazek

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 6 maja 2025, 10:01 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 8827
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Taki licznik to mega fajny bajer, ale ja mam inny. Gpower chciał chyba 1200 euro czy więcej za przerobienie tego. Ja znalazłem kogos w Polsce co przerabia liczniki i nawet lepiej mu to wyszło bo mam wyskalowany nie co 50 tylko chyba co 40.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 11 maja 2025, 12:54 
Offline
Fan włoszczyzny

Posty: 2426
To nie Twoja?

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/b ... Hjl6B.html

_________________
Mi sono guardato intorno e non sono riuscito a trovare l'auto che sognavo per me. Ecco perché ho preso una decisione: lo costruirà da solo. E. Ferrari


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 11 maja 2025, 14:11 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 8827
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ja mam edc i manuala Rost ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 11 maja 2025, 22:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 88
Alduwiel, interesowałeś się kiedyś Jake temperatury dolotu osiąga ten silnik po montażu kompresora? W ogóle w jaki sposób tam jest rozwiązany intercooler? Zwykły czy wodny? Jestem ciekawy czy latem silnik łapie 70-80stopni w dolot po jednym spinie na 3 biegu do końca czy jest większy zapas chłodzenia. Ecu ma jakieś zabezpieczenie, żeby rozpinać kompresor jak jest za gorąco, bo rozumiem że tam jest normalnie sprzęgło z elektromagnesem? Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 13 maja 2025, 12:04 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 8827
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Siema. Tak, jest sprzęgło, natomiast temperatur nie mierzyłem, więc nic na ten temat nie powiem. ICek jest tradycyjny, ale wg moich obserwacji wystarczający. Nie zauważyłem spadku mocy latem czy po ostrym upalaniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 10 grudnia 2025, 09:36 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 8827
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Siema :)

M3 dzielnie i bez zająknięcia wozi moją dupę na obiady, ale z racji ,ze moja ulubiona restauracja jest 1,5 kilometra dalej to mimo ,ze auto trzymam w garażu, więc zmrożone nie jest to i tak pali 22 litry średnio na tej trasie :luka:

W ostatnim czasie wymieniłem wydech końcowy na ten sam, który ma Rysiu i Damian w swoich emkach czyli słynna samoróbka wykonana przez Mar - Tec w Łodzi. Przyznam szczerze ,ze warsztat mają epicko wyposażony. Klientów tez nie brakuje bo terminy mają po 2 miesiące do przodu - robią wszystko od a do z, a jakość wykonania nie budzi najmniejszych zastrzeżeń. Polecam z czystym sumieniem.

Na miejscu było wesoło bo po podniesieniu auta (chyba) Marcin zauważył ,ze nie mam katów, więc pyta się ile tu mam koni? Mówię ,ze 580 na co parchnął śmiechem i powiedział: no, na pewno!
Mówię ,ze na lekko zsuniętym wężu wyszło 579,1 hp.
Usłyszałem: hehe, kto mi takich głupot nawciskał? :hyhy:
Miałem juz nic nie mówić, ale dodałem, że tam jest kompresor pod maską - reakcja bezcenna - to trzeba było zobaczyć. Finalnie były zdjęcia (ponoć dla kolegi) i takie tam :)

Jaki efekt? Przyznam, że po tym co Mi Daan naopowiadał to liczyłem na więcej tzn na to, że barwa dźwięku się zmieni, a ta się nie zmieniła nic. Na zamkniętych klapach jest to co miałem już wcześniej po przeróbkach u mojego tłumikarza, może ciut głośniej pod obciążeniem. Natomiast na otwartych klapach drze japę niemiłosiernie. Faktycznie podczas jazdy zwiększa to tzw ,,filing'' i człowiek ma większą frajdę. Dodatkowo można sąsiadów powk.rwiać, a i waga całego wydechu jest sporo niższa niz seryjnego. Stal nierdzewna tez na plus.
Natomiast liczyłem po cichu ,ze dostanie więcej basowego pomruku, a niestety w tej w kwestii nic się nie zmieniło.

Mam porównanie z wydechem Eisemann Race i tam na luzie jest epicki taki jakbym chciał basowy pomruk (ale tez na większych wtryskach bo kolega co maił ten wydech maił tez kompresor pod maską). Eisemann Race pod obciążeniem ryczy dokładnie tak samo jak ten od Mar Tec na otwartych klapach co jest fajne na poł godziny, ale na dłuższą metę nie do zniesienia, dlatego możliwość regulowania klapami w wydechu sterowanymi pilotem jest w tym wypadku zbawienna.

Dodam tez ,ze najlepszy efekt był jak założyłem Gpowera i odpaliłem bez wgranego programu - w tedy wydech burczał, a raczej bulgotał jak głupi. Po wgraniu programu efekt zwiększonego basu się ograniczył, ale i tak było lepiej niz na serii.
Ten z Mar Tec mówił, ze lepiej to gada niż taki wydech załadowany do zwykłego s65. Jego zdaniem Gpower nadał charakteru, ale to chyba nie Gpower dał ten efekt tylko większe wtryski i większe dawki paliwa - przynajmniej tak mówił Raptowny.
Czy jestem zadowolony? Wydech kosztował bez końcówek, które kupiłem juz wcześniej jedynie 3250zł, więc za te grosze to słowa złego powiedzieć nie można, ale raczej będę startował w stronę eisman sport :) inna barwa dźwięku na obrotach jałowych + efekt większych wtrysków to finalnie powinno dać to na co liczę.

Pozdro


Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 10 grudnia 2025, 10:22 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 31022
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
mój porównując do serii to jest inne auto :rotfl:

niech się wypali to wtedy oceń, zresztą nie wiem co Ty tam masz zrobione, tylko jeździj, bo 50km na rok to on nigdy się nie dogrzeje :D

_________________
Obrazek
^Klik^


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 10 grudnia 2025, 10:41 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 8827
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Po konsultacji w Dannem przyznaję, ze moze się mylę ,ze na otwartych klapach to jest to samo co ,,esesman'' race. Opieram się na wspomnieniach z przed 5 lat, więc faktycznie może być tak, że pod obciążeniem race jest jednak dużo cichszy :D

A co mam zrobione?
Wsadzone takie cos zamiast wydechu środkowego i katów

https://machtschnell.com/stainless-stee ... 9x-m3.html

Obrazek

+ końcowy wydech taki sam jak Ty masz w swojej m3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 10 grudnia 2025, 10:58 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 31022
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
porównywałem w czerwcu przy okazji sesje eSSmana i nie ma porównania w głośności, na wolnych mój też bulgocze więc :)

https://www.youtube.com/shorts/gXJZl8vwkqQ

viewtopic.php?f=89&t=173862&p=2318124#p2318124

_________________
Obrazek
^Klik^


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 10 grudnia 2025, 11:01 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 8827
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Tzn wiadomo ,ze cos tam buczy i bulgocze, ale to nie jest to co słyszałem w ,,esesman'' race + większe wtryski u mojego kumpla. Szkoda, ze kumpel sprzedał to auto, porównałbym oba auta teraz. Być może moje wspomnienia uległy przeinaczeniu przez pryzmat czasu - wszystko jest możliwe :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 10 grudnia 2025, 11:17 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 31022
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
pewnie wyolbrzymiasz jak ze szczepionkami :rotfl:

_________________
Obrazek
^Klik^


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 10 grudnia 2025, 12:01 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 8827
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Myslę, że masz rację :) wezmę to pod rozwagę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 10 grudnia 2025, 12:45 
Offline
Fan włoszczyzny

Posty: 2426
Świetna jest. Fajnie jakbyś nagrał jakiś onboard z jazdy po Poznaniu. :)

_________________
Mi sono guardato intorno e non sono riuscito a trovare l'auto che sognavo per me. Ecco perché ho preso una decisione: lo costruirà da solo. E. Ferrari


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 10 grudnia 2025, 12:53 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 31022
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
lepiej nie, szkoda prawka :rotfl:

_________________
Obrazek
^Klik^


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 11 grudnia 2025, 08:50 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 8827
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Dzięki Rost, raczej nie będę nic nagrywał. Daan juz wrzucal filmiki, a przed nim Vitom, a jeszcze wcześniej BanDai. Zresztą dzwięk z filmiku i tak nie odtworzy rzeczywistych waloroŵ tego wydwchu, więc bylaby to zwykła strata czasu ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 11 grudnia 2025, 09:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1537
Alduwiel napisał(a):

Obrazek


Kurczę, ona ostała się tak nawet bez kawałka lotki? Do e92 siadają idealnie i jest do wyboru, do koloru.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 11 grudnia 2025, 10:37 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 8827
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Była ori lotka i mam ją w piwnicy. Zdjeta do malowania klapy bo wywalalem skrzydło od m2 i dziury trzeba było zakleić a potem klapę pomalować. Cos tam zaloze , ale nie wiem jeszcze co. Pewnie jakąs większą lotkę, ale w carbonie. A moze jednak lepiej w kolorze białym?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 11 grudnia 2025, 11:24 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 31022
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
ładuj taką jak u mnie, fajnie robi kaczą dupę, będzie pasować do dachu ale wtedy dobrze coś dać na przód w carbonie i uzupełnić tunel

_________________
Obrazek
^Klik^


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4735 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 233, 234, 235, 236, 237  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL