BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 13 maja 2024, 06:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 144 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, 07:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
pawel-e34 napisał(a):
Normalnie zakochałem się.... ;)


No to witaj w klubie :) hehehe a tak na powaznie to bedzie juz tylko lepiej :)

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, 22:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 188
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: A4
Kod silnika: AVV
Na nowym felunku ładnie sie prezentuje chociaz na ori też było dobrze. Po mojemu tylko przód jakoś tak wysoko stoi.

Kozacka M-ka :hyhy:

_________________
Zobacz moje byłe QP!

Zobacz moje A4!

Obrazek
BMW - Siła Marki


Ostatnio edytowano 31 sierpnia 2008, 18:01 przez SzczepanK, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, 23:12 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 849
Lokalizacja: Łódź/Poznań
Moje BMW: e32
Kod silnika: m30b35
ej kurde znaczek "bmw" kosztuje na allegro kilka złotych...kup go!
po za tym slicznie :D

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=319097#319097 moja e30 :)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=587194#587194 moja E32 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2008, 07:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
SzczepanK napisał(a):
Na nowym felunku ładnie sie prezentuje chociaz na ori też było dobrze. Po mojemu tylko przód jakoś tak wysoko stoi.

Kozaka M-ka :hyhy:

Dzieki... Zawieszenie bedzie zmienione... Czekam na realizacje zamowienia :) Co do felunku to nie wiem jeszcze jaki bedzie docelowo... Ori na pewno zostanie - w planach mam zalozyc na to jakies lepsze gumy do smigania :)

PageUp napisał(a):
ej kurde znaczek "bmw" kosztuje na allegro kilka złotych...kup go!
po za tym slicznie :D

Heh no fakt. Ja poki co nie mysle o takich pierdolach... Po remoncie blacharskim przyjdzie czas na lakierowanie i wtedy na pewno zrobie tez cos ze znaczkami :)

Pozdrawiam

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2008, 20:49 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 186
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Moje BMW: e34(była) e38 e46
Kod silnika: M21 M52 N46
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 3#p1895363
Coś pięknego, aż miło popatrzeć ;)
Nowe felunie kształtem troche podobne do moich, ale to nie ten rozmiar i nie ta klasa ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2008, 20:56 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1241
Lokalizacja: Jasło
Moje BMW: E36 318i
Kod silnika: M40B18
Rewelacja :!: Co tu komentować, M to M perfekcja i tyle, felgi zmieniłeś na duży +, od siebie dodam tylko to co mówię każdemu z chromowana ramką tablicy rejestracyjnej, czyli do wymiany.... Po za tym przydałby się nowy znaczek BMW na maskę i miód malina. :] :] :] :]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, 07:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
krzyo88 napisał(a):
Coś pięknego, aż miło popatrzeć ;)
Nowe felunie kształtem troche podobne do moich, ale to nie ten rozmiar i nie ta klasa ;)

Heh dzieki. Felgi faktycznie podobne :)

Luke napisał(a):
Rewelacja :!: Co tu komentować, M to M perfekcja i tyle, felgi zmieniłeś na duży +, od siebie dodam tylko to co mówię każdemu z chromowana ramką tablicy rejestracyjnej, czyli do wymiany.... Po za tym przydałby się nowy znaczek BMW na maskę i miód malina. :] :] :] :]

Co do chromowanej ramki i braku znaczka - to juz komentarze slyszalem. Nie jestes pierwszy ktory zwraca na to uwage. A ja jak na zlosc :) hehehe - a prawda jest taka ze autko stoi w PL a ja przebywa poza PL i dlatego prace przy nim postepuja bardzo wolno - nawet jesli chodzi o takie pierdolki :)

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2009, 11:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
zdecydowanie jedno z njładniejszych E34 na forum :padam:

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2009, 23:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Update 14.02.2009

Minelo juz troszke czasu w ktorym nic nie pisalem. Wynika to z tego ze praktycznie nic (poza kupieniem kilku czesci) z autkiem sie nie dzialo. Brakowalo mi czasu aby cokolwiek przy autku porobic...

Jeszcze w listopadzie zrobilem kilka fotek - zanim niunia zapadla w zimowy sen.

[101]Obrazek[102]Obrazek[103]Obrazek[104]Obrazek[105]Obrazek

[106]Obrazek[107]Obrazek

Pozniej jeszcze przed odstawieniem niuni na zimowy wypoczynek udalo mi sie pozbyc ja sprzegla. Spalilem je. Z uwagi na dalsze plany, postanowilem nie kupowac nowego sprzegla i wyslalem zestaw do regeneracji (Pan Radzikowski www.sprzegla.com). Tarcza sprzeglowa dostala nowe okladziny, kolo zamachowe zostalo lekko splanowane (aby wyrownac powierzchnie), a docisk zostal kompletnie przebudowany, poniewaz ten moj na nic sie juz nie nadawal (pokrzywiona i przegrzana tarcza dociskowa). Pan Radzikowski zaadaptowal tarcze dociskowa z innego auta, pomierzyl sily oraz geometrie i odeslal mi cale sprzegielko. Po zalozeniu do niuni niestety nie funkcjonowalo ono jak nalezy. Pozniej nie mialem juz za wiele czasu aby z tym wszystkim powalczyc i takim oto sposobem, niunia do dzis stoi nie sprawna. W miedzy czasie profilaktycznie wymienilem tylko pompe sprzegla i wysprzeglik na nowe. Aktualny stan rzeczy jest taki ze sprzeglo ponownie zostalo zdemontowane i wyslanie do Warszawy. Oczekuje na jego kolejna przebudowe. Autko stoi...

Wykorzystujac zimowy czas, postanowilem zalozyc kupione wczesniej sportowe stabilizatory i zestaw Powerflexa.

Ponizej kilka fotek z tej operacji:

[108]Obrazek[109]Obrazek

Zdjecia pogladowe na stare tuleje wahaczy przednich.

[110]Obrazek[111]Obrazek[112]Obrazek[113]Obrazek

Porownanie seryjnych tulei i zamiennikow PF.

[114]Obrazek[115]Obrazek

Montaz na wahaczach i na aucie.

[116]Obrazek[117]Obrazek[118]Obrazek[119]Obrazek[120]Obrazek

[121]Obrazek

Tylnych tulei jeszcze nie wymienilem z uwagi na dalsze plany. Troche z tym roboty a nie mam zamiaru rozbierac czegos po 5 razy :P:).

No i czas na regulowane stabilizatory firmy Racing Dynamics.

[122]Obrazek

Stary stabilizator tylny.

[123]Obrazek

Porownianie tylnych stabilizatorów. Srednica ta sama ale nieco inaczej powiginany + 2 stopniowa regulacja.

[124]Obrazek[125]Obrazek[126]Obrazek[127]Obrazek

Regulowane laczniki tylnych stabilizatorow i prawdziwy zestaw do prac warsztatowych :):) :P:P

[128]Obrazek[129]Obrazek

Zarowno przednie jak i tylne mocowania stabilizatorow zostaly nieco odnowione. Konieczne bylo wyczyszczenie ich do golej blachy i zabezpiecznie przed korozja :)

[130]Obrazek[131]Obrazek[132]Obrazek[133]Obrazek[134]Obrazek

[135]Obrazek

Poliuretanowe mocowanie oraz tylny stabilizator juz zamontowany w niuni :)

[136]Obrazek[137]Obrazek[138]Obrazek[139]Obrazek[140]Obrazek

[141]Obrazek[142]Obrazek[143]Obrazek[144]Obrazek

Stary przedni stabilizator

[145]Obrazek

Porownanie przednich stabilizatorow. Srednica zwiekszona o 2 mm. Nieco inny ksztalt + 3 stopniowa regulacja

[146]Obrazek[147]Obrazek[148]Obrazek

Poliuretanowe mocowania tylnego stabilizatora i nowy seryjny lacznik.

[149]Obrazek[150]Obrazek[151]Obrazek

I przedni stabilizator juz zamontowany. Poki co zalozylem go na srednim nastawieniu - jak auto zacznie jezdzic i zaloze reszte gratow to moze pobawie sie bardziej w jakies strojenie.

[152]Obrazek[153]Obrazek[154]Obrazek[155]Obrazek[156]Obrazek

[157]Obrazek[158]Obrazek[159]Obrazek

A tutaj widac jak blisko silnika znajazl sie nowy stabilizator. Zaznaczam tylko ze nie mam zalozonej skrzyni wiec silnik wisi nieco nizej. Po zalozeniu skrzyni wszystko powinno sie dzwignac i mysle ze bedzie wiecej luzu :)

[160]Obrazek[161]Obrazek

To byloby na tyle. Wplywu wymienionych elementow na prowadzenie sie samochodu jeszcze nie poznalem poniewaz jak pisalem wczesniej, niunia jest bez sprzegla. Poza tym w ostatnich dniach u mnie tyle sniegu ze ciezko poruszac sie moim przednionapedowym codziennym autem a co dopiero Mka :) Na pewno jak sprawdze odczucia to opisze tutaj moje wrazenia...

Pozdrawiam Was :)

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Ostatnio edytowano 24 sierpnia 2009, 20:25 przez Venom, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2009, 23:57 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Venom napisał(a):
postanowilem nie kupowac nowego sprzegla i wyslalem zestaw do regeneracji (Pan Radzikowski www.sprzegla.com).


szkoda ze nie napisales o tym pomysle wczesniej, bo bym Ci dosadnie napisal ze to kretyństwo czystej wody....
Regenerować to sobie możesz dociski w 520 a nie w M5, ale widze ze zemścilo się to już na Tobie. Rozwalisz sobie tylko napęd.
Weź sie w garść i zamów komplet jak należy, pare osób z form może zalatwić jakiś rabat i wszytsko będzie jak należy w dobrej kasie.
A Pan Radzikowski to zajmuje sie na codzień Passatami, nie M5 hehehe

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2009, 00:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Boogie napisał(a):
Venom napisał(a):
postanowilem nie kupowac nowego sprzegla i wyslalem zestaw do regeneracji (Pan Radzikowski www.sprzegla.com).


szkoda ze nie napisales o tym pomysle wczesniej, bo bym Ci dosadnie napisal ze to kretyństwo czystej wody....
Regenerować to sobie możesz dociski w 520 a nie w M5, ale widze ze zemścilo się to już na Tobie. Rozwalisz sobie tylko napęd.
Weź sie w garść i zamów komplet jak należy, pare osób z form może zalatwić jakiś rabat i wszytsko będzie jak należy w dobrej kasie.
A Pan Radzikowski to zajmuje sie na codzień Passatami, nie M5 hehehe

Powiem tylko ze nic sie na mnie nie zemscilo. Nie chodzi tu o wzgledy finansowe, lecz o rozsadek. Nie kupilem nowego sprzegla z pewnych przemyslanych wzgledow :) Jesli regeneracja nic nie da - to poprostu bede zmuszony przyspieszyc moje plany :)

Poza tym nie kwestionuje wiedzy i doswiadczenia Pana Marka :)

Pozdrawiam

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2009, 00:15 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Venom napisał(a):
Powiem tylko ze nic sie na mnie nie zemscilo


to czemu auto jest trupem ????

Radze Ci nie bawić sie tak z tym autem, to niestety nie poligon na zabawy tunerów.
A sprzęglo ori w e34 jest na prawde dobre i dużo znosi. Szkoda auta poza tym.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2009, 00:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
Bardzo fajne klocki do niej wrzucasz, oby tak dalej :ok:

co do sprzegla to rzeczywiscie lipa, po Radzikowskim bym sie tego nie spodziewal, ale widac kazdy popelnia bledy. Jak juz zadziala poprawnie to napisz co dokladnie bylo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2009, 09:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Boogie napisał(a):
to czemu auto jest trupem ????

Chodzi Ci o to ze teraz nie jezdzi ? Nie jezdzi bo mi na tym nie zalezy. Jesli mialbym do auta takie podejscie jak TY to na pewno dawno byloby sprzeglo ori i wszystko by gralo. Jak jednak widzisz ile osob tyle drog zyciowych. Ja wybralem inna niz TY ale bardzo sie ciesze ze piszesz swojej zdanie. :)

Boogie napisał(a):
Radze Ci nie bawić sie tak z tym autem, to niestety nie poligon na zabawy tunerów.

Dziekuje za dobre rady. Czy to jest poligon czy nie to juz kwestia wlasciciela. Jeden bedzie trzymal ori stan a inny zrobi z niech domek dla krolikow - i nic Nam do tego :) Kazdy ma wolny wybor.

Boogie napisał(a):
A sprzęglo ori w e34 jest na prawde dobre i dużo znosi.

Podejrzewam ze ori sprzeglo jest bardzo dobre - bo bardzo mozliwe ze wytrzymalo od nowosci do teraz - jednak nie miesci sie obszarze moich dalszych planow.

Boogie napisał(a):
Szkoda auta poza tym.

No niestety swiata nie uratujesz. Jedyne co mozna zrobic to kupic wszystkie auta ktorych szkoda i trzymac je w super kondycji - tak jak sie chce. Mi szkoda glodujacych dzieci w Afryce, ale i tak nic z tym nie zrobie :)

qrax napisał(a):
Bardzo fajne klocki do niej wrzucasz, oby tak dalej :ok:

Powoli a do przodu...

qrax napisał(a):
co do sprzegla to rzeczywiscie lipa, po Radzikowskim bym sie tego nie spodziewal, ale widac kazdy popelnia bledy. Jak juz zadziala poprawnie to napisz co dokladnie bylo

Ja tak jak juz napisalem nie kwestionuje umiejetnosci, wiedzy ani doswiadczenia Pana Radzikowskiego i wogole nie zrazam sie do sprawy. Dzieki mojej niuni wszyscy bedziemy bogatsi o nowe dosiwadczenia (w ten sposob czlowiek sie rozwija) :):) (choc niektorzy zawsze wiedza lepiej juz wczesniej) :). Nie zalezy mi na czasie a nowe sprzeglo byloby u mnie bezuzyteczne wiec czekam :)
Oczywiscie napisze jak sprawa sie rozwiaze :)

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2009, 10:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Podoba mi sie kierunak w jakim zmierza ta M, a powiedz planujesz wiecej PS ze sprzeglo szykujesz?

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2009, 10:58 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29727
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
:padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lutego 2009, 06:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7084
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Wszystko ok, jasna skora i niebieski lakier---klasyk, tylko felgi oryginalne wygladaly o niebo lepiej niz te obecne :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lutego 2009, 07:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 283
Lokalizacja: Gliwice
kozak na maksa! :super: :super: , kazdy element tego auta ,począwszy od modelu, poprzez kololr, felgi i skonczywszy na motorze to poprostu mistrzostwo świata :padam:

_________________
++PS3- this is living++

MOJE RESORAKI:
e30 cabrio: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=30359

juz niestety byle e36 compact : http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=26115

ZOBACZ JESIENNA SESJA Z PAMO I TOMASHEM : http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=32257

ps3 yz yn da hauz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2009, 18:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Update 20.03.2009

Wczoraj Mka zostala wybudzona z zimowego snu... A tak sobie jakis czas spala pod kolderka sniegu...

[162]Obrazek[163]Obrazek

Sprawa sprzegla skonczyla sie tak ze kupilem nowa tarcze i docisk [podziekowania dla kolegi Allcar :) .
Wczoraj tez mialem okazje pojezdzic troche na nowym setupie zawieszenia i powiem ze jestem pod wrazeniem powerflexow i stabilizatorow. Roznica jest bardzo dobrze wyczuwalna i w mojej opinii podnosi to nawet komfort podrozowania. Auto jest bardzie zwarte i pewne. W zakretach prowadzi sie duzo lepiej.

Powoli przychodzi czas na dalsze dzialania z Mka, ktore mam nadzieje niebawem rozpoczac :)

Pozdrawiam

Acha :) wymienilem jeszcze lozysko pilotujace walek sprzeglowy, elastyczny przewod hydrauliczny silownika sprzegla oraz czujnik cisnienia plynu. Dorzucam 3 fotki z prac nad sprzeglem

[164]Obrazek[165]Obrazek[166]Obrazek

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Ostatnio edytowano 24 sierpnia 2009, 20:30 przez Venom, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2009, 20:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
piękna ///M5 :oczami: moje marzenie :]
ale ją zasypało :|

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 144 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL