BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 10:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 351 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Frank --> E39 ///M5
PostNapisane: 13 listopada 2012, 01:07 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Dziękuję bardzo wszystkim za komentarze :piwo:


Rafał525 napisał(a):
tylko bym nerki zmienił z powrotem na chromowane


kadlobekk napisał(a):
piękna jest, tylko nerka spowrotem w chrom


Jeśli chodzi o nerki, to faktycznie mam dylemat, ale nie podjąłem jeszcze decyzji. O ile do poliftowych lamp zdecydowanie bardziej wg mnie pasują chromowane nerki, o tyle z przedliftowymi tworzy to jakąś całość... Poza tym mam sentyment do czarnych nerek z uwagi na moją ex 740i :)

Elliot napisał(a):
pomarańcze z czarnym nadwoziem i czarną nerką dobrze by się dogadały


ZMiany w lampach/kloszach póki co nie są przewidziane :)

Dzikus napisał(a):
a gume to pali?


Nie pale nią gumy, niemniej z wyłączoną trakcją nie ma problemu, aby zostawić z rolki na suchym asfalcie dwa czarne pasy za sobą :)

ryszard86 napisał(a):
Auto piękne, na pewno bardzo zadbane. Gratuluję!


Dzięki, robię co mogę.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank --> E39 ///M5
PostNapisane: 13 listopada 2012, 01:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 173
Moje BMW: to gowno
widzialem ja ostanio tu

Obrazek

nie zdziwilem sie, bo to czysta pornografia :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank --> E39 ///M5
PostNapisane: 13 listopada 2012, 02:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Świetny diesel z naklejkami M :orany:

Pozazdrościć samochodzika i tego w jakim jest stanie. M5 troche jezdzi po drogach, ale wiekszosc to juz niestety wpomnienie, niezatyrane to juz rzadkosc. Fotki również śliczne :super:
Jak byś porównał jazdę m5 na codzień w porównaniu do 540i ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank --> E39 ///M5
PostNapisane: 13 listopada 2012, 06:56 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
jakie to są końcówki? 2x2x80mm? i jak ten Dähler brzmi?

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank --> E39 ///M5
PostNapisane: 13 listopada 2012, 07:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Auto konkretne :super:


... Ale jestem zawiedziony brakiem rurek głośnikowych w zderzaku :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank --> E39 ///M5
PostNapisane: 13 listopada 2012, 08:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 526
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: ex M6 F13 LCI
Kod silnika: S63
Garaż: obecnie:
R8 V10
911 S
GT 63S
Rewelacja! Piękne tłuściutkie M5 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank --> E39 ///M5
PostNapisane: 13 listopada 2012, 09:09 
ooo skusił się na galerię ;) no fajne jak to M5, teraz czekamy na pomiary Racelogica, filmiki z przyśpieszania, informacje o spalaniu i inne... ;)

zartuje oczywiście ;)
Fajne autko :ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Frank --> E39 ///M5
PostNapisane: 13 listopada 2012, 12:05 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
tomaszeklolek napisał(a):
Jak byś porównał jazdę m5 na codzień w porównaniu do 540i ?


To się w sumie na osobny temat nadaje. 540i manual to taki pomost pomiędzy M5 a E38, z jednej strony nerwowość manuala i 4.4 , ale z drugiej jednak komfort, ucywilizowanie i praktyczność na codzień.
M5 jest bardziej bezpośrednie i brutalne od 540 tki, szczegolnie w trybie SPORT. Twardsze i niższe zawieszenie sprawia, ze nie koniecznie dojedziemy tam, gdzie wczesniej jechalismy spokojnie na grzyby. Nie wszedzie tez da się zaparkować, o garażach tzw "niskopołozonych" nie wspominając. Nagle zaczynamy zauwazac dziury, ktorych wczesniej niby nie było. Silnik w 540 pracuje bardziej miękko i cicho, w zasadzie szemrze na niskich obrotach. Kultura pracy zdrowego M62 NIEMAL dorównuje V12.
Ale jest tez druga strona tego samego medalu. Elastyczność M5 jest fantastyczna, na autostradzie nie ma żadnej potrzeby redukowania z szóstego biegu, chyba, że własnie tworzymy kolejny rozdział tematu KILLE.
Zawieszenie jasno pokazuje nam na autobanie gdzie i po co było strojone. Silnik bulgocze sobie w zakresie 1500-2500 rpm jakby zapominając, ze jego ojczyzną nie jest USA. Powyzej tych prędkości ryczy jak oszalały podczas przyspieszania. Cytując prasę motoryzacyjną sprzed dekady :
" Podczas przyspieszania w M5 pod maską aż wre. W porównaniu do tego, bokser z 911 (996) Turbo brzmi jak pralka automatyczna". Od razu uprzedzając - jezdziłem C63 AMG i większe wrażenie zrobiła na mnie niska jakość plastików niż brzmienie tego V8 w porównaniu do M5.
Hamulce subiektywnie są mocniejsze niz w 540 i nie zauważylem dotąd problemów z fadingiem na autostradzie.
Lewarek skrzyni biegów pracuje z krótszym skokiem a ona sama wydaje się bardziej zwarta, podobnie jak układ kierowniczy. No i szpera, zawsze czuwająca nad tym, zeby 400 PS nie trafiało tylko na jedno koło.
S62 cały czas usiłuje zerwać trakcję i DSC jest jego największym wrogiem. Reakcje na gaz są iście atomowe, tam gdzie 540 łagodnie, aczkolwiek z dużą mocą zabiera się do pracy, tam eMka pragnie spalić sprzęgło i opony, zanim w ogóle ruszymy z miejsca. No i jeszcze jedno- o ile w 540 płynna jazda 100-120 nie stanowi problemu, to w M5 po prostu nie da się jechać tak, zeby ciągle nie delektować się przyspieszeniem i dzwiękiem nabierającego obrotów silnika.

540 6b (seryjne zawieszenie, wydech i koła 16" ) i M5 to dwa bardzo podobne, a jednoczesnie całkiem odmienne auta. Najlepiej mieć obydwa w garażu.

Elliot napisał(a):
jakie to są końcówki? 2x2x80mm? i jak ten Dähler brzmi?


To są końcówki 2x 76 mm :) Brzmi wg mnie bardzo dobrze, ładny, basowy dzwięk bez pierdzenia, brzęczenia. Widać niestety różnicę między dobrym, akcesoryjnym wydechem a zwykłymi, dospawanymi rurkami zamiast oryginalnych tłumików. Jak będę miał czym, to nagram, próbowałem telefonem czy aparatem ale z przykrością stwierdzam,ze nagranie nie ma zbyt wiele wspólnego z rzeczywistoscią.

KotSylwester napisał(a):
... Ale jestem zawiedziony brakiem rurek głośnikowych w zderzaku :rotfl:

Co to są rurki głośnikowe w zderzaku ? :)

wujekwaldus napisał(a):
teraz czekamy na pomiary Racelogica, filmiki z przyśpieszania, informacje o spalaniu i inne... ;)

Pomiary w końcu jakieś będą, ostatecznie galeria sie juz pojawiła :rotfl:

Spalanie... cóż... od 10 w górę... Only sky is the limit :)

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank --> E39 ///M5
PostNapisane: 13 listopada 2012, 13:06 
Piękna, niepowtarzalna M5.

Faktycznie, nie zwróciłem uwagi, że jeszcze nie było tej galerii.

Gratuluję Frank ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Frank --> E39 ///M5
PostNapisane: 13 listopada 2012, 14:47 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1329
Lokalizacja: Bytom
Piękna bestia, wydech wygląda groźnie :cwaniak: Jedyne czego brakuje to alcantary na suficie + deski w skórze - jakbym miał coś jeszcze hipotetycznie "domówić" ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank --> E39 ///M5
PostNapisane: 13 listopada 2012, 15:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Frank, a eksploatacja w porównaniu do 540i dużo odbiega cenowo? Amortyzatory to chyba tylko OE? Tarcze OE za sam przód to grubo ponad 2k, no ale chyba są wytrzymalsze... Tzn czy utrzymanie m5 w stosunku do 540i jest dużo droższe?
Sory że tak wypytuje, ale ostatnimi czasy ciągnie mnie do serii 5. Pytanie tylko czy do 550i czy do e39 m5

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank --> E39 ///M5
PostNapisane: 13 listopada 2012, 16:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Chodziło mi o takie jak robią chyba w 540 :) Oczywiście to żart :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank --> E39 ///M5
PostNapisane: 13 listopada 2012, 17:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 4264
Lokalizacja: Poznań
tomaszeklolek napisał(a):
Frank, a eksploatacja w porównaniu do 540i dużo odbiega cenowo? Amortyzatory to chyba tylko OE? Tarcze OE za sam przód to grubo ponad 2k, no ale chyba są wytrzymalsze... Tzn czy utrzymanie m5 w stosunku do 540i jest dużo droższe?
Sory że tak wypytuje, ale ostatnimi czasy ciągnie mnie do serii 5. Pytanie tylko czy do 550i czy do e39 m5


właśnie, masz ją już ponad rok, może podzielisz się informacjami o utrzymaniiu E39 M5 np. w tym temacie :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 7&start=20

KotSylwester napisał(a):
Chodziło mi o takie jak robią chyba w 540 Oczywiście to żart


podobno służą do chłodzenia tarcz hamulców.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank --> E39 ///M5
PostNapisane: 13 listopada 2012, 17:53 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
j27 napisał(a):
Jedyne czego brakuje to alcantary na suficie + deski w skórze - jakbym miał coś jeszcze hipotetycznie "domówić" ;)
Mozna kupic te dodatki w rozsądnych pieniadzach na rynku wtornym , ale poki co kompletnie mi ich nie brakuje :)
Różnica pomiedzy S775A INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE a S776A INDIV. ROOF-LINING ALCANTARA ANTHRACITE jest dla mnie naprawdę do przeżycia :)

tomaszeklolek napisał(a):
Frank, a eksploatacja w porównaniu do 540i dużo odbiega cenowo? Amortyzatory to chyba tylko OE? Tarcze OE za sam przód to grubo ponad 2k, no ale chyba są wytrzymalsze... Tzn czy utrzymanie m5 w stosunku do 540i jest dużo droższe?
Sory że tak wypytuje, ale ostatnimi czasy ciągnie mnie do serii 5. Pytanie tylko czy do 550i czy do e39 m5


Tomaszeklolek, tak jak Ci pisałem szczegółowo w maju na PW, gdy mnie o to pytałeś, M5 dzieli względem 540 rożnica klasy nie tylko jesli chodzi o osiagi czy cene zakupu ale rowniez utrzymanie. Na pewno E60 550i bedzie tanszym w utrzymaniu autem, podobnie jak E39 540i jest tansze od E34 M5. Wpływa na to nie tylko ilość zamienników, ale rownież stopień złożoności obsługi.

KotSylwester napisał(a):
Chodziło mi o takie jak robią chyba w 540 :) Oczywiście to żart :)


Aa to juz wiem o co chodzi, te otwory mają rzekomo dotlenic układ dolotowy E39 M5, ale wg mnie kompletnie nic to nie daje. Mod dosc popularny na Mforum, z tego co widziałem.
Byczus napisał(a):
właśnie, masz ją już ponad rok, może podzielisz się informacjami o utrzymaniiu E39 M5 np. w tym temacie :) viewtopic.php?f ... 7&start=20
Nie robie tego typu szczegółowych zestawień, bo nie jest mi to do niczego potrzebne, ale może jak będę miał chwilę , to skrobnę coś bardziej ogólnie.

Byczus napisał(a):
podobno służą do chłodzenia tarcz hamulców.


M5 ma fabrycznie zaślepione kanały do chłodzenia hamulców w nadkolach.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank --> E39 ///M5
PostNapisane: 13 listopada 2012, 18:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Faktycznie wypytywalem w maju ;)
I wtedy pisales o tym, że szkoda już jednak zadbanego e39 m5 na codzien. Przekalkulowalem sobie troszke i niestety wychodzi na to ze m5 jednak u mnie lepiej spisaloby sie jako samochód weekendowy (z moją nogą 740i pali grubo ponad 20 litrów, wiec m5 na pewno mniej nie spali (no i w gazie przeciez nie bedzie), do tego serwis droższy - przez dwa lata w e38 wymienilem 4 razy tarcze z przodu, gdzie cena w ASO to 1/4 ceny do m5 itd...). Puki co niestety mam już jedną zabawkę 4x4 i nie da rady dwuch... ale kto wie, może m5 okaze sie silniejsze od 4x4

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank --> E39 ///M5
PostNapisane: 13 listopada 2012, 18:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 5069
Lokalizacja: Krotoszyn
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116330
Świetna jest. Cudowne ///M5 :padam:
Bardzo fajne zdjecia :)

_________________
Zobacz i oceń moje E46 320d Stahlgrau | Cicha wytrzymałość. Zapraszam również na kanał YT!
Obrazek
~ Moda przemija, styl pozostaje. ~


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank --> E39 ///M5
PostNapisane: 13 listopada 2012, 19:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2761
Lokalizacja: searching...
Moje BMW: E39 540i ACS5 / 323i
Kod silnika: M62B44, M52b25
Garaż: mam
Fajnie, że powstała galeria bo można oglądnąć konkretne auto ale i dowiedzieć się paru ciekawych fachowo przedstawionych info - nie jak w większości galerii dyskusja na temat kolejnych stikerbombów, koloru migaczy, tesco gwintu i robieniu igły z jakiegoś trupa kupionego na szrocie...

Swoją drogą dlaczego M5 ma fabrycznie zaślepiane otwory do chłodzenia tarcz, z jakiegoś konkretnego powodu ?

_________________
do licha LPG -nawet porządne zapalniczki są na benzynę
KUPIE boczki w skórze E39 / kontury czarne z E38


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank --> E39 ///M5
PostNapisane: 13 listopada 2012, 19:16 
Offline
Forumowicz

Posty: 119
Lokalizacja: wwa
Moje BMW: e30
Kod silnika: m50b25
Ladna m5, naprawde zadbany egzemplarz :)
Zawsze mnie fascynowal ten telefon, dziala? :)

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=59205


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank --> E39 ///M5
PostNapisane: 13 listopada 2012, 20:03 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
no w końcu piękne autko macałem sie przyznam ale niestety nie było mi dane jechać :( :|


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Frank --> E39 ///M5
PostNapisane: 13 listopada 2012, 21:27 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
frrider napisał(a):
Swoją drogą dlaczego M5 ma fabrycznie zaślepiane otwory do chłodzenia tarcz, z jakiegoś konkretnego powodu ?
Pytałem kiedyś, podczas jednego ze szkoleń, technika z BMW AG i uparcie twierdził ,ze chodziło o asymetryczne tarcze hamulcowe, które miały, dzięki ukośnym otworom w tarczy zaciągać chłodzące powietrze spod auta, co pozwoliło na usuniecie tuneli powietrznych ze wględów aerodynamicznych.
sajfer napisał(a):
Zawsze mnie fascynowal ten telefon, dziala? :)
Działa, normalnie wkłada się w niego karte SIM ( w 540 byla słuchawka starszego typu, ktora nie obsługiwała obecnych kart SIM i trzeba było je wkładac do centralki telefonicznej w bagażniku), mikrofon jest w podsufitce, obsługa z kierownicy oraz ekranu navi ( mozna nawet uzywać sms'ów ) , dzwiek oczywiscie dobywa sie z głosników w trybie zestawu głosnomowiacego :)
Zdzira 850I napisał(a):
no w końcu piękne autko macałem sie przyznam ale niestety nie było mi dane jechać :( :|
Jeszcze nadrobimy :)

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 351 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL