BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2024, 17:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 244 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Madoz ---> e92 M3 Individual Monte Carlo Competition .
PostNapisane: 19 maja 2020, 08:22 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8238
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ale bez tego to guzik są efekty :) w koncu to silnik wolnossacy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Madoz ---> e92 M3 Individual Monte Carlo Competition .
PostNapisane: 19 maja 2020, 08:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
--==Mały==-- napisał(a):
Alduwiel 100% był tam soft. Na serii nie uzyskasz tyle seria jest 380-400KM po decat itd 400-420 po programie do 440.


Tak też mi się wydaje...Coś za optymistycznie bo po sofcie pewnie by wyszło z 470hp wtedy..Alduwiel bez ruszania odciny też są efekty dość fajne :oczami:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Madoz ---> e92 M3 Individual Monte Carlo Competition .
PostNapisane: 19 maja 2020, 08:27 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8238
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
I 480 wychodzi jak sie strafi dobra sztuka. Nie zapominajcie ,ze chocby glowica to odlew, i jedna z drugą nie jwst identyczna -miedzy innymi z tąd są roznice w mocach , ale i nie tylko. U mnie duze znaczenie ma tez dekat ktory mialem caly dlugi wywalajacy tez te koncowe katy

Grzebane w sofcie cos na bank bylo bo chocby bledow po lambdach nie bylo, ale odcinka na miejscu tak wiec softem w naszym rozumowaniu bym tego nie nazwał


Ostatnio edytowano 19 maja 2020, 08:30 przez alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Madoz ---> e92 M3 Individual Monte Carlo Competition .
PostNapisane: 19 maja 2020, 08:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
alduwiel napisał(a):
I 480 wychodzi jak sie strafi dobra sztuka. Nie zapominajcie ,ze chocby glowica to odlew, i jedna z drugą nie jwst identyczna -miedzy innymi z tąd są roznice w mocach , ale i nie tylko. U mnie duze znaczenie ma tez dekat ktory mialem caly dlugi wywalajacy tez te koncowe katy


Kompletne wydechy akrapa ,eisenmanna dają koło 15 mask 20hp w stostunku do serii więc...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Madoz ---> e92 M3 Individual Monte Carlo Competition .
PostNapisane: 19 maja 2020, 08:32 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8238
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
No to policz. Wydech 15-20 , dolot 8-10 , kola pasowe tez okolo 5 do 10 razem miedzy 30 a 40 koni , na to zdrowa seria okolo 400-410 i juz mamy 442 konie
Teraz jak na to dasz soft to Ci moze wyjsc 460-470 koni a nawet 480 jak odcinkę pod 8800 ustawisz co ponoc dla tego silnika jest jak najbardziej ok


Ostatnio edytowano 19 maja 2020, 08:46 przez alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Madoz ---> e92 M3 Individual Monte Carlo Competition .
PostNapisane: 19 maja 2020, 08:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
alduwiel napisał(a):
No to policz. Wydech 15-20 , dolot 8-10 , kola pasowe tez okolo 5 do 10 razem miedzy 30 a 40 koni , na to seria okolo400-410 i juz mamy 442 konie
Teraz jak na to dasz soft to Ci moze wyjsc 460-470 koni anawet 480 jak odcinkę pod 8800 ustawisz co ponoc dla tego silnika jest jak najbardziej ok


Ale praktycznie nie wychodzi ludziom 410...410 to wychodzi seria plus decat który sam w sobie dodaje te 10/15hp więc do tego wyniku dodaj swoje 15hp to 425hp plus soft bez przesunięcia odcinki 445hp ;) Tak to osobiście widzę chodź chciałbym żeby było prawdą to co piszesz ,że nie miała softa :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Madoz ---> e92 M3 Individual Monte Carlo Competition .
PostNapisane: 19 maja 2020, 08:52 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8238
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ten ze Szczecina mi mowil, ze spokojnie 480 mi zrobi jak bez ruszania odcinki na samyvh dodatkach mi 442 wyszlo. On proponowal odcinkę na 9 tys ustawic bo niby ma pod opieką juz ktorys sezon z rzedu babeczke co się sciga amatorsko w DE i miala 490 koni przy odcince na 9200 ustawionej. Tez testował ile sie da tam podniesc moc to przy 9400 albo przy 9600 ( juz nie pamietam)się sruby na kołach zebatych rozrzadu pourywaly, a na 9200 wszystko cacy, dlatego twierdzil ze 9000 to jest na bank bezpiecznie i zapewne gdyby nie plan na kompresor tak by sie to u mnie skonczyło.

Co do tego co napsiał Maly to nie wiem jak sie jezdzi na 400 Nn ale na 440 bylo naprawdę spoko, guzik sport wduszony i elastycznosc tego silnika moim zdaniem była w sam raz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Madoz ---> e92 M3 Individual Monte Carlo Competition .
PostNapisane: 19 maja 2020, 09:40 
Offline
Forumowicz

Posty: 297
Moje BMW: R12S
Kod silnika: m57n
Garaż: niebmw s4, był: e39 turas z m57, był: e46 330d 303@705
tylko co niby ma dać przesuwanie w nieskończoność odcinki skoro moc max. praktycznie zawsze jest przed seryjną odcinką, ew. przed trochę już przesuniętą odcinką :oczami:
Przepływy, sprawność nie idą w nieskończoność, lecz spadają

Fajnie byłoby zobaczyć/ zmierzyć takie s65 z odcinką na 9200, albo niech się wypowie Kris z TC


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Madoz ---> e92 M3 Individual Monte Carlo Competition .
PostNapisane: 19 maja 2020, 10:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
alduwiel napisał(a):
Ten ze Szczecina mi mowil, ze spokojnie 480 mi zrobi jak bez ruszania odcinki na samyvh dodatkach mi 442 wyszlo. On proponowal odcinkę na 9 tys ustawic bo niby ma pod opieką juz ktorys sezon z rzedu babeczke co się sciga amatorsko w DE i miala 490 koni przy odcince na 9200 ustawionej. Tez testował ile sie da tam podniesc moc to przy 9400 albo przy 9600 ( juz nie pamietam)się sruby na kołach zebatych rozrzadu pourywaly, a na 9200 wszystko cacy, dlatego twierdzil ze 9000 to jest na bank bezpiecznie i zapewne gdyby nie plan na kompresor tak by sie to u mnie skonczyło.

Co do tego co napsiał Maly to nie wiem jak sie jezdzi na 400 Nn ale na 440 bylo naprawdę spoko, guzik sport wduszony i elastycznosc tego silnika moim zdaniem była w sam raz


Ma gdzieś wykres tego 490hp? Bo coś mi się nie chce wierzyć...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Madoz ---> e92 M3 Individual Monte Carlo Competition .
PostNapisane: 19 maja 2020, 11:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Trzeba tez wziasc pod uwage ze duza wiekszosc auto przygotowanych do sportu legitymuje sie bardzo dobrymi wynikami, a to dlatego ze margines bezpieczenstwa softu jest praktycznie zerowy. strojac auto np na stand alone mozna ugrac dodatkowa moc wzgledem tego co by sie zrobilo na fabryczym sterowniku ale tez mamy pominiete limitery

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Madoz ---> e92 M3 Individual Monte Carlo Competition .
PostNapisane: 19 maja 2020, 12:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1736
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Też mi się nie chce wierzyć w nic ponad poziom 450 KM bez wiekszych ingerencji w motor. Podobnie jak w E60, gdzie ja przynajmniej osobiście nie widziałem wykresu na ponad 545 KM no i kwestia jeszcze jak to jeździ, bo co z tego, że dana sztuka ma niby 470 KM jak lata tak samo jak ta co ma 440 ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Madoz ---> e92 M3 Individual Monte Carlo Competition .
PostNapisane: 19 maja 2020, 12:10 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8238
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Rozmawialem przed instalacją kompresora z KrisC na ten temat. Tzn co on mysli na temat odcinki pod 9000 i powiedzial, ze nie wie bo tego nie testowali. Jak jest ktos kto sie nie bał i sprawdzal ile to wytrzymuje to chwala mu za to, ale im w TC nic na ten temat nie wiadomo dlatego robią na 8600 bo wedle ich wiedzy to jest bezpieczne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Madoz ---> e92 M3 Individual Monte Carlo Competition .
PostNapisane: 19 maja 2020, 16:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
alduwiel napisał(a):
Rozmawialem przed instalacją kompresora z KrisC na ten temat. Tzn co on mysli na temat odcinki pod 9000 i powiedzial, ze nie wie bo tego nie testowali. Jak jest ktos kto sie nie bał i sprawdzal ile to wytrzymuje to chwala mu za to, ale im w TC nic na ten temat nie wiadomo dlatego robią na 8600 bo wedle ich wiedzy to jest bezpieczne


Wydaje mi się że takie firmy jak np evolve się nie mylą i te 8700/8800 to granica zdrowego rozsądku :zdziwko: Ciekawy jestem jak wygląda wykres takiej do 9200 czy ma to sens...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Madoz ---> e92 M3 Individual Monte Carlo Competition .
PostNapisane: 19 maja 2020, 22:19 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8238
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Skoro twierdził ,ze odcinka pod 9000 daje to pozytywne efekty to chyba wiedział o czym mówi ;) Sam wiesz, ze wnikliwie się zagłębiłem w temat doładowania s65 bo z 60 stron w moim temacie pękło, a i o zdanie pytałem każdego kogo się można było o takie zdanie zapytać. Jego zdanie było takie: jak kompresor to tylko ten najsłabszy np sk1 bo ess 550 odradzał - ponoć jest tak ch*jowo zrobiony ,ze to w ogóle nie miało sensu. Natomiast dodawał zaraz, ze kupno kompresora ,zeby mieć 500 koni to też nonsens bo 490 się osiągnie tanimi modami na wolnossącym i podniesieniem odcinki na 9000 co w jego mniemaniu było duzo bezpieczniejsze niż zakładanie sk2 i tak też mi doradzał :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Madoz ---> e92 M3 Individual Monte Carlo Competition .
PostNapisane: 20 maja 2020, 09:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 437
Moje BMW: 316
To chyba najładniejsze M3 w Polsce :ok: :ok: :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Madoz ---> e92 M3 Individual Monte Carlo Competition .
PostNapisane: 21 maja 2020, 15:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7084
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Świetna jest ta eMka :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Madoz ---> e92 M3 Individual Monte Carlo Competition Recaro
PostNapisane: 10 lipca 2020, 21:23 
Offline
Forumowicz

Wiek: 30
Posty: 303
Lokalizacja: Wielun
Moje BMW: e93
Kod silnika: 335i
Garaż: My E93 Cabrio 335i :
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162254
M3 odebrane od detalingu. Lakier przeszedł kilku etapową korektę z szybami i lampami. Cały przód został oklejony folia ppf od flexishield. Maska zderzak przedni lampy maska cała błotniki przednie do połowy, wszystkie nadkola listwy Dolne tak samo wneki klamek załadunek bagażnika dach cały carbonowy lusterka nerki. Ochrona i gwarancja na 10 lat. Nałożona została też powłoka ceramiczna od car pro quartz profesional na 5 lat. Felgi też zostały zabezpieczone powłoką ceramiczną od car pro:

Obrazek
Obrazeklarge image upload
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazekanonymous picture sharing
Obrazek
Obrazekpicture hosts
Obrazek
Obrazekup load photos
Obrazekonline picture uploader
Obrazek

Założyłem nową kierownicę performance :
Obrazek

No i wisienka na torcie do wnętrza nowe fotele Recaro CS z szynami od Recaro dedykowanymi do e92 m3 wszystko p&p :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazekimage hosting gif

_________________
My E93 Cabrio 335i :
Obrazekclick image uploadcertificity.com


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Madoz ---> e92 M3 Individual Monte Carlo Competition .
PostNapisane: 10 lipca 2020, 21:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Ooooooo teeeeeee czekaj













Szczęka mi wypadła .....









Nie wiem co napisać



SZOK!!!!!!!!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Madoz ---> e92 M3 Individual Monte Carlo Competition .
PostNapisane: 10 lipca 2020, 21:51 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1457
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
Jak to jest być Tobą i wygrać życie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Madoz ---> e92 M3 Individual Monte Carlo Competition .
PostNapisane: 10 lipca 2020, 22:19 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
Ustawiam się w kolejce po te mke :D

Bomba jest!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 244 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL