BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 kwietnia 2024, 09:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 152 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 5 czerwca 2020, 07:09 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
JeD napisał(a):
Druga sprawa, że po kompresorze nikt nie chce kupić auta.


Kazdy chce kupić, ale nie za kwoty jaką wolają potencjalni własciciele ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 5 czerwca 2020, 07:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2705
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
Napisz coś więcej o obszyciu, Nappa / Dakota ? jaka cena?

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 5 czerwca 2020, 13:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1043
Lokalizacja: Koszalin / Oslo
Moje BMW: e90 m3
Kod silnika: S65
Garaż: było e92 M3 https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=171247
alduwiel napisał(a):
Kazdy chce kupić, ale nie za kwoty jaką wolają potencjalni własciciele

No kompresor na pewno się nie zwróci, więc nie ma co windować ceny zbyt wysoko. Z obserwacji rynku wydaje mi się jednak, że łatwiej sprzedać seryjne auto.

Mateusz118 napisał(a):
Napisz coś więcej o obszyciu, Nappa / Dakota ? jaka cena?


Kierownica jest obszyta tak jak oryginalnie nowa, czyli skóra nappa. Usługa obszycia kosztowała mnie 450 zł. Pewnie można taniej, ale robiłem to u sprawdzonego tapicera w Rumi. ;)

WitoM napisał(a):
Jakie masz opony ,że aż takie problemy? Ja w sumie tylko na jednej drodze mam takie problemy z racji bardzo kijowego asfaltu, tak to od 2 biegu raczej już klei :zdegustowany:


Wiadomo na MDM pomiga i pójdzie prosto ale wyłącz kontrolę trakcji i poleć 1,2,3 ;)
Opony mam Michelin Pilot Super Sport.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 5 czerwca 2020, 13:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
nie napiszę nic nowego: piękna :oczami:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 5 czerwca 2020, 14:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
JeD napisał(a):
Wiadomo na MDM pomiga i pójdzie prosto ale wyłącz kontrolę trakcji i poleć 1,2,3
Opony mam Michelin Pilot Super Sport.


No tak lecę z kontroli startu koło 3k obr ,jak asfalt jest w miarę ok to trakcja absolutna ze startu ,miałem dzisiaj pomiary zrobić nawet 0-100 bo jestem w szoku jak to auto startuje mimo RWD, ale się rozpadało więc muszę poczekać...275/30 Pilot Sport 4S ;) Przestanie padać to ci nagram naprawdę wystrzeliwuje to auto jak z procy przy LC :) Ale fakt faktem zależy jaki się asfalt trafi jest taka ulica w łodzi że nic nie pomaga i do 160 aż się nie zapnie 4 biegu lata na wszystkie strony, a i na czwórce człowiek czuje się nie pewnie :mur:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 5 czerwca 2020, 14:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1043
Lokalizacja: Koszalin / Oslo
Moje BMW: e90 m3
Kod silnika: S65
Garaż: było e92 M3 https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=171247
WitoM napisał(a):
JeD napisał(a):
Wiadomo na MDM pomiga i pójdzie prosto ale wyłącz kontrolę trakcji i poleć 1,2,3
Opony mam Michelin Pilot Super Sport.


No tak lecę z kontroli startu koło 3k obr ,jak asfalt jest w miarę ok to trakcja absolutna ze startu ,miałem dzisiaj pomiary zrobić nawet 0-100 bo jestem w szoku jak to auto startuje mimo RWD, ale się rozpadało więc muszę poczekać...275/30 Pilot Sport 4S ;) Przestanie padać to ci nagram naprawdę wystrzeliwuje to auto jak z procy przy LC :) Ale fakt faktem zależy jaki się asfalt trafi jest taka ulica w łodzi że nic nie pomaga i do 160 aż się nie zapnie 4 biegu lata na wszystkie strony, a i na czwórce człowiek czuje się nie pewnie :mur:


Zgadzam się, ale ja tu bardziej mam na myśli sytuacje gdzię wyłączasz trakcje i sam dajesz buta ;) Jak miałem dobre opony i suchy asfalt to z LC auto szło jak wściekłe. Ostatnio testowałem i można zmieniać obroty LC przy pomocy tempomatu :cwaniak: Wydaje mi się że ta funkcja aktywuje się po wgraniu softu od GTS'a. Zrobie pomiary dragy z LC zobaczymy czy coś ugram :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 5 czerwca 2020, 14:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Tak dokładnie jest jak piszesz ,ale tylko na sofcie od GTS przy oryginalnym sofcie nie ma regulacji. Hubert radził mi ruszać z tych niższych partii obrotów 2.5/3k myślę ,że wie co mówi więc próbuj tak ;) Ja też będę próbował w wolnej chwili jak już woda odparuje z asfaltu :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 5 czerwca 2020, 15:19 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
JeD napisał(a):
No kompresor na pewno się nie zwróci, więc nie ma co windować ceny zbyt wysoko. Z obserwacji rynku wydaje mi się jednak, że łatwiej sprzedać seryjne auto.



Pewnie, ze łatwiej bo jest tańsze ;) = więcej ludu na takie auto stać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 5 czerwca 2020, 15:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1043
Lokalizacja: Koszalin / Oslo
Moje BMW: e90 m3
Kod silnika: S65
Garaż: było e92 M3 https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=171247
alduwiel napisał(a):
JeD napisał(a):
No kompresor na pewno się nie zwróci, więc nie ma co windować ceny zbyt wysoko. Z obserwacji rynku wydaje mi się jednak, że łatwiej sprzedać seryjne auto.



Pewnie, ze łatwiej bo jest tańsze ;) = więcej ludu na takie auto stać


Nie patrzyłbym na to w ten sposób. Ktoś kto rozgląda się za e92 m3 może po prostu chcieć wolnossące V8 i taki kompresor jest niechcianym dodatkiem. Tak było w moim przypadku: "kupuje ostatnie wolnossące ///M bo potem już tego nie będzie".

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 5 czerwca 2020, 15:47 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Moze i tak...

Ale jakby sie trafiła taka z kompresorem w cenie bez kompresora to zapewne wybór byłby jeden ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 5 czerwca 2020, 15:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Czy założenie kompresora wiąże się z jakimiś nieodwracalnymi zmianami? Nie można po prostu wrócić do serii i dobie sprzedać osobno auto i zestaw? Mnie się zdawało, że już lpg o wiele bardziej ingeruje w auto i papiery (wpis w dowodzie itd.).

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 5 czerwca 2020, 16:07 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
No wlasnie i tak to wychodzi w sumie najkorzystniej :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 5 czerwca 2020, 16:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 350
Moje BMW: G20
Kod silnika: B48
Również nie kupiłbym z kompresorem a kiedyś napewno e92 m3 stanie w moim garażu. Obserwuje mobile.de i te wszystkie sztuki z kompresorami wiszą od roku. Może i da się go wyjąć ale takiego to już bym w życiu nie chciał chyba że ktoś to ukryje. Brak pewności czy wszystko było przywrócone tak jak fabryka + nie wiadomo jakie zużycie silnika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 5 czerwca 2020, 16:42 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
W sumie wiara na bank się boi awarii :) a dwa to zapewne kolejosc wydarzeń ma mniej wiecej taki przebieg.
-kupie m3 v8 :serce:
- ahhh jakie super auto
- moglo by ciut mocy i Nn byc wiecej, slaby doł :/
- gdzie kupic kompresor uzywany?
-nowy kosztuje 50 tys? eee to sprzedam to i kupie m4

A na dzien dobry pewnie nikomu kompresor nie potrzebny bo i NA starcza ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 5 czerwca 2020, 17:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1736
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
JeD napisał(a):
Opony mam Michelin Pilot Super Sport.


PSS-y niestety są słabiutkie jeśli chodzi o trakcję. I bardzo tracą z wiekiem - gdzie nie mam na myśli 5-6 lat, tylko nawet 1,5-2 lata. Mam ten sam problem, bo z tyłu mam PSS, niby 2018, bieżnika jeszcze coś tam jest, ale trzymają słabo i trakcji brak :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 5 czerwca 2020, 20:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1043
Lokalizacja: Koszalin / Oslo
Moje BMW: e90 m3
Kod silnika: S65
Garaż: było e92 M3 https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=171247
alduwiel napisał(a):
W sumie wiara na bank się boi awarii :) a dwa to zapewne kolejosc wydarzeń ma mniej wiecej taki przebieg.
-kupie m3 v8 :serce:
- ahhh jakie super auto
- moglo by ciut mocy i Nn byc wiecej, slaby doł :/
- gdzie kupic kompresor uzywany?
-nowy kosztuje 50 tys? eee to sprzedam to i kupie m4

A na dzien dobry pewnie nikomu kompresor nie potrzebny bo i NA starcza ;)


Coś w tym pewnie jest bo jednak dużo ludzi montuje kompresor.
Ja rozumiem, jeżeli ktoś lata często na spoty i coś tam się ściga tak jak np Waldek. Fajna grupa supercarsów i taki kompresor robił robotę. Ile razy miałeś okazje wykorzystać ten kompresor tak że faktycznie zrobił on różnice w jakimś wyścigu?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 5 czerwca 2020, 20:51 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
W wyścigu to chyba raz :zawstydzony: jak objechałem 911 2019 rok tę 450 konną i to z osuniętym węzem gumowym z icka, ale tu nie o to chodzi ;) ja dzien w dzień korzystam z dobrodziejstw tego zestawu. Zapewne ten zestaw ma najlżej u mnie ze wszystkich zestawow na swiecie bo praktycznie 90% jazdy to jazda dziadkowa typu kulanie sie po osiedlu ale czy to przeszkadza w czerpaniu radości z posiadania tego cacka pod maską?

Obrazek

Czy ten screenshot nie wyjasnia Wam dlaczego tak jest?
Moglibyscie taks samo powiedziec o tym typie. Po co mu tyle sportowych aut? W koncu i tak nimi nie jezdzi...


Ostatnio edytowano 5 czerwca 2020, 21:32 przez alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 5 czerwca 2020, 21:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1043
Lokalizacja: Koszalin / Oslo
Moje BMW: e90 m3
Kod silnika: S65
Garaż: było e92 M3 https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=171247
Oczywiście że nie. Miałeś taką zachciankę wiec sobie kupiłeś i pomodzileś. Fajne jest to że jest taka opcja dla m3 i działa pług & play. Auto które w serii nie robi szału po kompresorze jedzie na równi z wieloma mocniejszymi autami.
Natomiast tak jak mówię ja to auto kupiłem dla wolnossącego V8 i nic więcej mi nie potrzeba, no może stage 2 tak żeby kunie tłuste były ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 00:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 526
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: ex M6 F13 LCI
Kod silnika: S63
Garaż: obecnie:
R8 V10
911 S
GT 63S
Szkoda czasu bawić się w kompresor. Kiedyś kupiłem to ustrojstwo do swojej m3 ale na szczęście nie zamontowałem. Trzeba lubić takie mody.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 06:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23102
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
alduwiel, jest jednym z nielicznych który sprawdza i wylicza jak najmniejsze spalanie na g-powerze :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 152 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL