BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 18:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 152 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 07:47 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
JeD napisał(a):
Natomiast tak jak mówię ja to auto kupiłem dla wolnossącego V8 ;)


Sęk w tym, ze to dalej będzie wolnossące v8 . Tzn będzie identycznie się zachowywać i charakterystyka wolnossącego v8 zostanie zachowana w 100% i to jest własnie zarąbiste :cwaniak: najlepsze co moze być. Szaleństwo narasta z każdą chwilą , fajnie się jezdzi takim autem.

Jedyna różnica to więcej mocy i niuta, a na to nie można narzekać.

Zresztą nawet i tak możecie juz o kompresorach do s65 pomarzyć ;)
Używkę kopić to strach bo cholera wie jaki to ma przebieg, a zestawów naprawczych brak od Asa. Te ess to koszt 50 kola + clo :/ więc totalna abstrakcja :/ zresztą są do dupy bo się mega szybko zajeżdzają przez bardzo wysokie prędkości obrotowe i syfne chłodzenie samego kompresora.
Jak ja dałem 24 tys za nowy to uważam to za fajny rozsądny zakup. Natomiast te ostanie kilka zestawów pożegnalnych od asa jakie jeszcze można kupić to tez koszt chyba. Nie pamiętam, ale z dodatkami jakie koniecznie trzeba dokupić to wychodzi okolice 10 tys euro :/ gra nie warta świeczki...


Ostatnio edytowano 6 czerwca 2020, 08:57 przez alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 08:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
No racja, bo w takich pieniądzach jak zebrać do kupy auto plus kompresor z montażem i strojeniem jest już od wyboru do koloru fabrycznie doładowanych V8mek, może nie kompresorem ale turbo tez ma swoje zalety.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 09:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1043
Lokalizacja: Koszalin / Oslo
Moje BMW: e90 m3
Kod silnika: S65
Garaż: było e92 M3 https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=171247
alduwiel napisał(a):
JeD napisał(a):
Natomiast tak jak mówię ja to auto kupiłem dla wolnossącego V8 ;)


Sęk w tym, ze to dalej będzie wolnossace v8 . Tzn będzie identycznie się zachowywać i charakterystyka wolnnossacego v8 zostanie zachowana w 100% i to jest własnie zarąbiste :cwaniak: najlepsze co moze być. Szaleństwo narasta z każdą chwilą , fajnie się jezdzi takim autem.

Jedyna roznica to więcej mocy i niuta, a na to nie można narzekać.

Zresztą nawet i tak możecie juz o kompresorach do s65 pomarzyć ;)
Używkę kupic to strach bo cholera wie jaki to ma przebieg, a zestawów naprawczych brak od Asa. Te ess to koszt 50 kola + clo :/ więc totalna abstrakcja :/ zresztą są do dupy bo się mega szybko zajerzdzają przez bardzo wysokie prędkości obrotowe i syfne chłodzenie.
Jak ja dałem 24 tys za nowy to uważam to za fajny rozsądny zakup. Natomiast te ostanie kilka zestawów pożegnalnych od asa jakie jeszcze mozna kupic to tez koszt chyba. Nie pamiętam, ale z dodatkami jakie koniecznie trzeba dokupić to wychodzi oklice 10 tys euro :/ gra nie warta swieczki...


Może i zrobiłeś dobry deal, ale nie każdy ma takie same podejście do tego. Mam to auto od 3 lat i wiedziałem o promocji na kompresor, ale nawet na moment nie rozważałem jego zakupu. I nie chodzi tutaj o $$.
Nie słyszałem i nie jechałem kompresorem na żywo wiec możliwe że moja opinia mogłaby się zmienić jednak dźwięk spuszczonej wody w kiblu już nie jest tym samym co dźwięk wolnossącego V8 ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 09:03 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Obrazeksweet poems for friends

Zrobiłem podliczenie tego co koniecznie trzeba, bez dodatków których nie potrzeba to wyjdzie tyle plus 150e przesyłka :/


ps :cenzura: :cenzura: ku*wa moja luba własnie wlazła do pokoju gdzie siedzę na kompie i zobaczyła cenę :11:


Obrazek

praktycznie 20 tys więcej... Za to gratis jest w tym zestawie wtrysk metanolu i mocy więcej z tego tytułu... Sęk w tym ,ze ta moc 666 koni to już mi się z końcem silnika kojarzy :hyhy: :rotfl: :rotfl: bo to jest zestaw już na tym kole kompresora 155. Tak więc po zakupie warto by było wsadzić 165 i wgrać program od sk2s bo to sprawdzone już graniczne wartości bezpieczne dla seryjnych gratów w s65


Jig montażu nie licz bo to dziecinnie proste, tak samo strojenie- samemu sobie to ogarniesz bez problemu. Jeśli nie to licz 5 tys u Raptownego lub 3 tys u Kłopta dodatkowo bo inni mechanicy tu w Poznaniu się tego tykać nie chcą w myśl zasady nie robiłem tego wcześniej to się za to nie biorę bo i tak mam co robić, a nie wiem jak wycenić coś czego wcześniej nie robiłem. Sarnowski tu z Poznania mi jedynie powiedział ,ze da radę za 1000zł za każdy dzień roboty.

Jed to lekkie szumienie i ma swój urok. Słychać je tylko w tedy jak puszczasz gaz, czyli silnik i wydech milknie. Tak więc gdy dodajesz gazu słychać tylko przepiękny dźwięk v8. Tutaj można się spierać co lepsze czy ess który ma filtr daleko od kabiny pod wlotem powietrza u dołu zderzaka, przez co tego szumienia nie słychać - za to w tytm miejscu sie mega szybko brudzi i robi się mokry jak pada. W sumie chyba się nawet tym nie da jeździć jak ostro leje, nie wiem ale tak strzelam.
G power ma filtr w stronę kabiny skierowany, przez co filtr się nie brudzi jak pada, ale za to słychac ten szum gdy puszczasz gaz. W pierwszy dzień mnie to irytowało, teraz nawet robi smaka :hyhy: :hyhy:


Ostatnio edytowano 6 czerwca 2020, 09:25 przez alduwiel, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 09:15 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
Montaż dziecinnie prosty, a poległeś :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 09:23 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Za drugim razem dla mnie było by to dziecinnie proste :) za pierwszym razem jest trochę cyrków bo ta instrukcja jest porąbana :hyhy: :rotfl: :rotfl:

Zresztą wszystko jest trudne za nim stanie się łatwe ;)

JiGsaw inteligentny chłopak to by sobie z palcem w nosie poradził.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 09:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1043
Lokalizacja: Koszalin / Oslo
Moje BMW: e90 m3
Kod silnika: S65
Garaż: było e92 M3 https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=171247
Zapomniałeś że w gratisie miałeś skręt kiszek bo kasa poszła nie na to konto :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 09:34 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Noo to fakt ;) nie obyło się bez przykrych wpadek hehehe


Podsumowanie z mojego szczerego punktu widzenia po roku użytkowania jest takie: gdybym wiedziel co dostanę za to co wydam to nawet bym się Was o zdanie nie pytał czy brac czy nie ;) a tak 40 stron gadki minelo nim się finalnie zdecydowałem. Teraz jakbym się miał cofnąć w czasie do zeszłego czerwca to bym zamiast na forum wypisywać głupoty to wsiadłbym w auto z eurosami w kieszeni i bym 6 godzin później był pod drzwiami Gpowera waląc w okno, ze albo zaraz dadzą mi moj zestaw, albo rozbijam namiot pod drzwiami bo się do Polski z pustymi rekami nie wracam ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 11:41 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
alduwiel, do s65 są jeszcze kompresory harropa... ;)

https://www.harrop.com.au/shop/tvs1740-bmw-e9x-m3

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 11:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 44
Moje BMW: M3e92 G-power Sk3rr
Kod silnika: s65b40
Garaż: Raptowny M-Performance
Alduwiel nowy zestaw 666 nie ma koła kompresora 155mm i jest przystosowany do paliwa 102 oktany , nie wiem czy montaż jest taki prosty zresztą sam wiesz jaki miałeś suport :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 12:00 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
O matko 14.5 tys $ plus cło? To juz ess wychodzi taniej.
Natomiast z tego co wiem to takie kompresory typowo z amerykanskich muscle carow się szybciej zuzywają bo chodzą na sucho :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 12:04 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ma kolo 165?

Tak, mialem porady z Twojej strony i to ogromna pomoc była za ktorą bardzo dziekuję. Z drugiej strony gdyby instrukcja była dokladniejsza to i pomoc nie była by potrzebna. Tam w zasadzie nic nie widac na tej instrukcji i na jednym obrazku masz zaznaczone po 10 działan do przeprowadzenia :rotfl: szablonow tez pobrac się nie dawało :/
Jakby to rozbić na kazdy obrazek pod jedną czynność to moim zdaniem latwiejsze to by było od np wymiany duzej turbiny w 335d. Problem byl ze zgraniem mojej starej mapy do analizy, reszta szła gladko i teraz za drugim razem gdybym mial to robić jak juz wiesz co i jak to myslę, ze to nic trudnego.


Ostatnio edytowano 6 czerwca 2020, 12:11 przez alduwiel, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 12:09 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
alduwiel, to są dolary australijskie, w euro wychodzi 8200

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 12:14 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
A cło z Australii naliczają tez raczej co? Bo to z poza uni zakup..
To juz bym wolał targować z Asa cenę tego zestawu 666. Znając moje możliwości pewnie na 8,2 kola euro by stanęło :) i szczerze teraz to nawet tyle bym wydał na to bo naprawdę warto, ale o tym się trzeba przekonać w praktyce ;)

licze to jeszcze raz i widzę ,ze tak źle wcale nie jest :) wyjdzie na gotowe 8 koła euro ze wszystkim bo raz do manuala zestaw jest tańszy, a dwa doczytałem teraz ,ze wysyłkę asa ma gratis minus 12% rabatu jaki mi dali w tedy to myślę ,ze i teraz by tyle samo dali. Wyjdzie tyle

Obrazek

Minus moje 12% wyjdzie 8004 euro brutto z kosztami wysyłki czyli tylko 12 tys więcej :hyhy: dopłacił bym bo masz mocniejszy zestaw + wtrysk metanolu razem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 13:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 44
Moje BMW: M3e92 G-power Sk3rr
Kod silnika: s65b40
Garaż: Raptowny M-Performance
Instrukcja jet poprawna tylko trzeba umieć ją czytać ,szablony drukują się normalnie ,jak zobaczę Twoje auto to wtedy ocenię jakość montażu ,program wgrywa się łatwo ale trzeba mieć właściwy który działa bo jak by nie soft ode mnie to byś klepał 100-200 w okolicy 9s a to już porażka :( twój zestaw nie posiada również dodatkowego układu paliwa z pompą i sterowaniem co na pewno upraszcza jego montaż .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 13:21 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
Raptowny, z tymi opaskami, które ciągle spadają to "g power tak ma", czy jest szansa, że po twoich montażach nic nie spada? Ciekawość.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 13:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 44
Moje BMW: M3e92 G-power Sk3rr
Kod silnika: s65b40
Garaż: Raptowny M-Performance
My zmieniamy opaski na inne ,jeżeli jest to poprawnie zamontowane to dział i nie ma problemu z zrzucaniem silikonowego przewodu od doładowania ,wiadomo dobrze to sprawdzić wizualnie co parę miesięcy czy wszystko jest ok ale nie ma z pewnością takiego problemu że co przejazd zrzuca opaskę ..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 14:25 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Teraz się o dziwo trzymają te opaski, tzn są w stanie jak z dnia pomiaru mocy u Sarnowskiego - nie ruszam tego na razie :rotfl:

Instrukcja jest poprawna , ale faktycznie najwyraźniej musiałem ją trzymać do góry nogami i stad te problemy z odczytywaniem przekazu :P Dodatkowo ja pompy paliwa nie ruszałem, a w tym zestawie 666 jest dołożony nowy układ :hyhy: tym bardziej się opłaca kupić.
Miedzy Bogiem, a prawdą to jak ktoś nie ma pojęcia o mechanice to faktycznie może być dla niego złożenie tego zestawu czarną magią. Dla takiej osoby trudne będzie choćby poradzenie sobie z wymianą pasków na osprzęcie, czy samo wypięcie wtrysków, tak więc trochę pojęcia trzeba mieć - to fakt. Czyli takie dziecinnie proste jak np wymiana filtra powietrza to to nie jest :rotfl: :rotfl: ale też nie ejst to tak skomplikowane jak by się mogło wydawać. Moim zdaniem stopień skomplikowania mniejszy niż rozebranie i złożenie układu biturbo w 335d.

A co do programu to ten Chrystian Stróber sam nie mógł zczytać starego programu i zaproponował, żeby wgrać najnowszą wersję sterownika do s65 od bmw i na to potem wgrać program sk2.

edit: za czasu mojego montażu mieli problemy na stronie i nie szło pobrać szablonów, a ta ich instrukcja elektroniczna była nie kompletna. Instrukcja z opakowania to kpina - czarno biały skrawek papieru z chyba 4-6 kartkami. Możliwe ,ze kompletna instrukcja z neta której całej na oczy zobaczyć zaszczytu nie doświadczyłem była by pomocą milową dokładnie taką jaką Ty mi Hubert zaoferowałeś - inaczej bym tego nie poskładał. Ja miałem puste strony zamiast z textem to z białymi polami i raz był text i zdjęcia a raz nie :/ Moja opinia tyczyła się tej drukowanej dokładanej do pudełka :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 22:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1043
Lokalizacja: Koszalin / Oslo
Moje BMW: e90 m3
Kod silnika: S65
Garaż: było e92 M3 https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=171247
Te 8000 euro starczyłoby mi na kilkanaście godzin dobrej zabawy na torze. I uwierz mi kompresor jest tam zbędny, a fun miałbyś większy niż teraz.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 23:18 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Pomińmy kwestie finansowe :) więc mówisz ,ze gdybyś miał do wyboru m3 seria ,a m3 sk2 to wybrałbyś m3 seria do jazdy na torze bo takim większa frajda?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 152 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL