BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2024, 05:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 362 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 16 grudnia 2020, 18:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
WitoM napisał(a):
Obrazek

Już bez przesady 340i seria robi okolice 11.5s 100-200 ,po sofcie od TC vapor robił 9s 100-200...E92 po stage 2 jedzie w zasadzie jak seryjne M4....Nie mówię o takim po dp, dolocie itd bo wtedy na seryjnym programie często jest 470/480hp i wysokie 8s 100-200...


Ja piszę o 340i po takich modach jak ty...... po programie stage 2 zrobi z ciebie miazge, oczywiście to nie znaczy że 340i jest lepsza od M3 e92 ale szybsza elastycznoejsza mniej pali na 100 proc jest!
Takich aut jest bardzo dużo po lekkich modach odjeżdżają M3 e92 czy tego chcesz czy nie, pogodzić się z tym. Twoje auto ma inne zalety o których już pisałem...... :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 16 grudnia 2020, 18:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
kai napisał(a):
kto w dzisiejszych czasach kupuje 3.0 turbo bene zeby jezdzic seria? w tych autach robi sie soft/box na gwarancji, juz nie porownujcie dolotow wydechow w e92 vs auto na dotarciu z salonu xD

zara sie okaze ze cupra po sofcie robi takie czasy jak e92 (bo one nie trzymajo mocy) i co, cupra lepsza?
no dajcie spokoj, wolnossak w dzisiejszych czasach krolem czasow nie bedzie.
fajne auto, ja bym chcial, za caloksztalt, a wy sobie robicie ideologie i pierdolety non stop



:ok: ty to potrafisz napisać wszystko co myślę w prostym zdaniu super!

P.s M4 po hybrydzie to schodzi poniżej 5s 100-200 M4 jest mega podatne na modyfikacje,dużo już tego jezdzi za oceanem ;););)
Ja czekam aż ktoś na forum zrobi taki projekcik ;););) chciałem być pierwszy ale znudziło mi się jak ostatnio każde nowsze autko ;(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 16 grudnia 2020, 19:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Przeżywacie jak by co drugie auto na drogach miało 500hp...Przez 10k jakie zrobiłem M3 po drogach od kiedy
mam ten samochód spotkałem cztery szybsze samochody od E92...RS6 ,M4 bandaia, M340xi nowe stage 2 niby 550hp i RS3 dłubnięte...Tyle przez pół roku było szybszych samochodów z którymi miałem okazję się spróbować jadąc M3...Reszta focusy rs, audi s3 ,golfy, 370z, cayman, panamer kilka, rs3 jakieś seryjne, macan, 335d, superb 400hp,a45 wszystko zostawało z tylu więc ja tam z tymi osiągami na prostej nie płaczę tym bardziej ze to nie największa zaleta M3 do czego już doszliśmy...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 16 grudnia 2020, 19:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1162
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
pako25 napisał(a):
WitoM napisał(a):
Obrazek

Już bez przesady 340i seria robi okolice 11.5s 100-200 ,po sofcie od TC vapor robił 9s 100-200...E92 po stage 2 jedzie w zasadzie jak seryjne M4....Nie mówię o takim po dp, dolocie itd bo wtedy na seryjnym programie często jest 470/480hp i wysokie 8s 100-200...


Ja piszę o 340i po takich modach jak ty...... po programie stage 2 zrobi z ciebie miazge, oczywiście to nie znaczy że 340i jest lepsza od M3 e92 ale szybsza elastycznoejsza mniej pali na 100 proc jest!
Takich aut jest bardzo dużo po lekkich modach odjeżdżają M3 e92 czy tego chcesz czy nie, pogodzić się z tym. Twoje auto ma inne zalety o których już pisałem...... :ok:


Dodałbym że zmiażdży i to w 99% sytuacji zakładając że ktoś wyjeżdża wogóle na tor bo ile tą emką po torze latacie , moze 1-2 razy w roku a reszta to jazda po drogach jak każdy inny tzw. "jazda na prostej" :D

Jak już tak Witą chcesz porównywać m3e92 do 340i to seryjna emka (bez decatow, softu ,wydechu) jedzie też koło 11s czyli tyle co seryjne 340i u mnie było 11,4 , a latem jeszcze gorzej dla m3.. przypomnij sobie jak ją kupiłeś i robiles 12,5 pewnie wielu by nie zgłębiało tematu tylko tak już jezdzilo...
Chcesz sprawdzić m3e92 po modach jak twoja vs 340i po sofcie dekacie to zapraszam, nawet zalej sobie ron102 czy cokolwiek i zobaczysz na drodze te przepaść ;)

Kolega Gałązka ma fajną postawe bo widać wyrąbane ma na czasy i cieszy V8 za to Witą nie może się pogodzić z faktem że tak sportowy wóz jak m3e92 w tych czasach po porostu na drodze na codzień jest łupane przez masę aut na spotach, wszyscy ci to próbują przekazać a ty dalej swoje porównania że na codzień takie m3 objeżdza 300konne auta albo 400konne cięższe od m3 więc jest szybkim autem :D
Zgodzisz się z tym dopiero jak już zmienisz na M4 stg2


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 16 grudnia 2020, 19:30 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8239
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
M3 e92 + m4 sage 2 = e92 M3 Gpower


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 16 grudnia 2020, 19:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Przecież ja nie mówię, że to jest najszybszy samochód na świecie...Ale nie zgadzam się żeby z M3 robić jakąś kaleke którą wszystko wyprzedza...Zdrowe seryjne M3 DKG robi okolice 10.5s...Ja jestem chętny na porównania ,ale ja zaleje 98 ty zalejesz 98 tak jak latamy na co dzień i proszę bardzo ,zobaczymy czy będzie taka przepaść i miazga...Chcesz zapraszam do łodzi możemy się próbować. Bardzo chętnie zobaczę też przy okazji jaka będzie miazga na jakiś serpentynach I po mieście jak w 99% sytuacji 340i miażdży stare M3 NA :)
Ps:Ja to bym proponował na wiosnę spot, ale wynajmujemy sobie jakiś tor...Skladamy się po 200zl x hmm 30 osób mamy 6k powinno wystarczyć na kilka ładnych godzin możemy testować :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 16 grudnia 2020, 19:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
alduwiel napisał(a):
M3 e92 + m4 sage 2 = e92 M3 Gpower

Nie do końca muszę się z tobą Grześ zgodzić.
M4 DP plus program vs M3 e92 DP plus program = mizga z kretesem na kożyść M4
Jak porównywać grube mody to
M3 KOMPRESSOR SK2S CS czy jakoś tak,vs M4 na zestawie turbo i w tedy takie M4 zje e92 M3
Zobacz ty wydałeś ponad 30tyś tak?
A jedziesz pewnie porównywalnie do 340i stage2 w zimową noc bo im cieplej tym gorzej a gdzie tam takie M4 stage 2 ??? Koszt modyfikacji hmmm max 4-5 tyś......
Za 30-40tyś to M4 pewnie 4 będzie klepać 100-200 to przepaść! A340i jak vapor zainwestuje 30tyś to i 5ki będzie klepał a auto jego pewnie tańsze od e92 M3.....M4 też lecą i za niedługo za ładną e92 trzeba tyle dać co za M4
Suma sumarum e92 M3 nie jest kompletnie stworzone żeby być killerem. Nie zmienia to faktu że dużo osób mimo że to auto nie jest demonem przyspieszeń wybierze je mimo że cenowo będzie w zasięgu M4 ...... i znam kilka osób co twierdzą że po sprzedaży M4 nie wrócą ponownie po tego typu auta, jeśli mieli M3 e92, ale napewno nie chodzi im o przyspieszenia 100-200
W motoryzacji nie liczy się tylko jaki najlepszy czas wykreci się 100-200 prawda?

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 16 grudnia 2020, 20:17 przez pako25, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 16 grudnia 2020, 20:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
pako25 napisał(a):
W motoryzacji nie liczy się tylko jaki najlepszy czas wykreci się 100-200 prawda?


Prawda. Niektórych nie obchodzą w ogóle czasy i osiągi...Inni są zapaleni na 0-100...Nie wiem czemu się przyjęło ,że ja muszę mieć jakieś mega czasy 100-200 może gdzie nie gdzie się źle wyraziłem ,sprawdzam to dla funu bez spiny ,a się przyjęło jak by to była walka o złote kalesony...Chciałbym umjrzeć 8 z przodu przy slopie który kfalifikuje pomiar jako poprawny, chciałem mieć dolot I kółka macht schnella bo mało kto je montuje i nikt realnie w PL nie sprawdzał czy coś to daje I tyle..A prawda jest taka ,że stanie koło nas ,koło obojętnie kogo z nas stary golf mk4 R32 turbo AWD 700hp i AMG ,i M4 ,i Italia ,i E92 i huracan zbierze bęcki...No i co wtedy? :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 16 grudnia 2020, 20:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
WitoM napisał(a):
pako25 napisał(a):
W motoryzacji nie liczy się tylko jaki najlepszy czas wykreci się 100-200 prawda?


Prawda. Niektórych nie obchodzą w ogóle czasy i osiągi...Inni są zapaleni na 0-100...Nie wiem czemu się przyjęło ,że ja muszę mieć jakieś mega czasy 100-200 może gdzie nie gdzie się źle wyraziłem ,sprawdzam to dla funu bez spiny ,a się przyjęło jak by to była walka o złote kalesony...Chciałbym umjrzeć 8 z przodu przy slopie który kfalifikuje pomiar jako poprawny, chciałem mieć dolot I kółka macht schnella bo mało kto je montuje i nikt realnie w PL nie sprawdzał czy coś to daje I tyle..A prawda jest taka ,że stanie koło nas ,koło obojętnie kogo z nas stary golf mk4 R32 turbo AWD 700hp i AMG ,i M4 ,i Italia ,i E92 i huracan zbierze bęcki...No i co wtedy? :rotfl:


Ja o tym wiem dlatego pisze że nie tylko z przyspieszania czerpie się frajdę. .
Mi się wydaje że ma sens sprawdzanie która modyfikacja co daje....i tak też myślę że jest w twoim przypadku Wito?
Ja tam nie bije piany AMG jest fajne ale do killowania to są inne maszyny hihi.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 16 grudnia 2020, 20:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
No tak dlatego ogólnie dragy I tak dalej...A przy okazji wyszedł hejt i wsiadanie na mnie bo nie ma szans żeby było poniżej 9s bez kompresora bo na samym początku napisałem ,że po dolocie i kółkach chciał bym w zimę best złamać 9s ,a niektórym tu bardzo zależy żeby mi się nie udało no ok...M3 to nie jest mega szybki samochód na prostej ,ale jest wystarczająco szybki żeby fajnie się nim jeździło, żeby dawało frajdę i mimo wszystko gasiło ambicje chłopaczków w golfach gti, type r czy nawet te panamery. Uważam, że nie ma wstydu i tyle, ale dla niektórych mistrzów prostej jest tylko jeden wyznacznik no dobrze niech tak będzie. M3 jest wolne i na prostej i spod świateł i na torze chociaż tyle, że fajnie brzmi :oczami:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 16 grudnia 2020, 20:35 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8239
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Tu nie chodzi ile co robi tylko jaką daje frajdę. e92 m3 ma te wszystkie plusy tylko osiągów brakuje. W m4 nie ma tego wszystkiego , są tylko osiągi. Tak więc fizycznie do m4 się tego ,,czegoś'' nie dołoży, a do e92 wystarczy tylko kompresor dowalić. Masz wreszcie auto idealne

Zobacz ile kosztuje m4 stage 2 a ile moje m3 kosztowało :hyhy: dlatego napisałam ,ze to co najlepsze z m3 e92 + to co najlepsze z m4 stage 2 to właśnie m3 e92 Gpower

Moje auto wyszło mnie z kołami 130, a ile Bandaia wyszło jego stage 2 ? Widzisz różnice? A ile starci na wartości stage 2? A ile straci na wartości gpoweer? Ja to juz dawno dobrze przemyślałem i mam z autem spokój na lata :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 16 grudnia 2020, 20:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
alduwiel napisał(a):
Tu nie chodzi ile co robi tylko jaką daje frajdę. e92 m3 ma te wszystkie plusy tylko osiągów brakuje. W m4 nie ma tego wszystkiego , są tylko osiągi. Tak więc fizycznie do m4 się tego ,,czegoś'' nie dołoży, a do e92 wystarczy tylko kompresor dowalić. Masz wreszcie auto idealne

Zobacz ile kosztuje m4 stage 2 a ile moje m3 kosztowało :hyhy: dlatego napisałam ,ze to co najlepsze z m3 e92 + to co najlepsze z m4 stage 2 to właśnie m3 e92 Gpower

Moje auto wyszło mnie z kołami 130, a ile Bandaia wyszło jego stage 2 ? Widzisz różnice? A ile starci na wartości stage 2? A ile straci na wartości gpoweer? Ja to juz dawno dobrze przemyślałem i mam z autem spokój na lata :cwaniak:


Cieszę się że tobie wystarcza M3 e92 z kompressorem dla ciebie to idealne auto jest.
Dla mnie nie jest .....
Co do ceny hmm jeśli każdy by tak myslał o utracie wartości aut to jeździły by raczej stare kultowe auta które na pewno z biegiem lat będą raczej zyskiwać na wartości.
E92 M3 jest fajne ale idealne nie jest nawet z zestawem kompressora.
Zobacz Grześ ładne M3 e92 z dobrą historią z twojego rocznika kosztuje tyle co najtańsze M4 ;);)
Ty jesteś przykładem że czasem najtańsze M nie jest jakimś złomem złożonym z 3 aut.

Ja się pozbyłem M4 bo przerażało mnie jego utrata wartości wynikajaca ze tego jest znacznie więcej niż np e92 M3 czy e46 M3.
Mimo że miałem porobiony wydech to dzwięk mi przeszkadzał; wmawiałem sobie ze tak nie jest ale jak słyszałem na zlocie S65 czy jakas V10 albo właśnie AMG to mi te czasy 100-200 przestały imponować.

Po kupnie AMG mimo że często wczesniej mierzyłem poprzednie M4 dragy to nie kwapułem się do pomiarów nowego nabytku.
Delektowałem się niesamowitym dźwiękiem oraz prowadzeniem AMG GTS nie wspominając o jego wyglądzie bo jest świetny ;)
Tak pewnego wieczorku czytając na forum posty o pomiarach itd , przejechałem się autem do domu rodzinnego i po drodze kilka pomiarów i czasy fajne ;) teraz jestem po stage 2 i 100 koni wiecej i 150NM nie zrobiłem pomiarów auto jedzie wyraźnie lepiej niż poprzednio ale mi to rybka czy wyjdzie 5.9 czy 6.5s 100-200
Poprostu delektuje się jazda choć po modyfikacji zawieszenia wydechu itd stało się to auto kompletnie nie wygodne , głośne,2 osobowe ale jadąc czuje się jak w bolidzie nie zamieniłbym w życiu na poprzednie BMW ze znakiem M.
Kiedyś mercedes kojażył mi się z wozem dla taksuwkarzy i emerytów lecz takie projekty jak sls czy gts/r to zupełnie inna bajka.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 16 grudnia 2020, 21:12 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8239
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Obrazek

Zobacz jakie jest piękne e92, nawet bym powiedział na tych seryjnych felgach najładniejsze. Charakterystyka wolnossącej wysokoobrotowej typowo sportowej jednostki to jest mistrzostwo świata. Ebać turbiny i jazdę dołem, najlepsza zabawa jest właśnie jak szaleństwo narasta. Te dźwięki od których dostajesz gęsiej skórki. Matko wrzuć 3 bieg i gaz w podłogę od 3 tys obrotów do tych 8400 to jest coś nie do opisania i kompresory nie potrzebne. Delikatnie mówiąc te nie kończące się wręcz obroty są szokujące :przestraszony: wcześniej sie z czymś takim nie spotkałem, dlatego nie dziwię się jak ktoś wcześniej powiedział ze s65 i s85 to mistrzostwo świata motoryzacji. Są jak najsmaczniejsze torty w świecie ciastek :) a wisienkami na tych tortach są właśnie kompresory :hyhy: Może dużo jak ja dałem 25 koła, ale do dziś dzień wydaje mi się ,ze to raczej nie dużo było w porównaniu z tym co za to otrzymałem, tak mi się serio z ręką na sercu wydaje :)


Ostatnio edytowano 16 grudnia 2020, 21:17 przez alduwiel, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 16 grudnia 2020, 21:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Nie można zapomnieć, że m4 też ciut lepiej się prowadzi ,jest lepiej wyciszone i ogólnie bardziej uniwersalne. No kurde kto co woli chodź uważam, że powinno się wszystkiego spróbować. Sam chętnie pojeździł bym na próbę chociaż te pół roku M4 i RS3 Ale póki co muszę się nacieszyć E92 :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 16 grudnia 2020, 21:20 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5284
Moje BMW: Giulia Veloce
Kolejny temat, w którym pojawia się dyskusja o jakieś 0,00001 s w czasach 100-200 weźcie załóżcie sobie jakiś oddzielny temat "piaskownica" i tam piszcie te komentarze bo serio, czytać już się nie da o tych setkach sekundy i STEJDŻACH :!:


Ostatnio edytowano 16 grudnia 2020, 21:23 przez KU84, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 16 grudnia 2020, 21:20 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8239
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
M4 ładniejsze, nowsze, nowocześniejsze, ale nie ma tego czegoś :) aa no i mniej pali :rotfl:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 16 grudnia 2020, 21:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Zakładamy mowy dział??
Piaskownica?
Bitwa o najfajniejsze auto?
Potem fame mma dla zażartych userów?
Na koniec jakby było mało to pomiar siurków?
I po wszystkim napijemy się gorzały ?

Grześ no fajna ta twoja M bo biała hihi sorki ty nie lubisz białych aut hihi.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 16 grudnia 2020, 21:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Dokładnie nie ma co smęcić o tym samym w koło u artura w galerii :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 16 grudnia 2020, 22:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1162
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
pako25 napisał(a):
alduwiel napisał(a):
M3 e92 + m4 sage 2 = e92 M3 Gpower

Nie do końca muszę się z tobą Grześ zgodzić.
M4 DP plus program vs M3 e92 DP plus program = mizga z kretesem na kożyść M4
Jak porównywać grube mody to
M3 KOMPRESSOR SK2S CS czy jakoś tak,vs M4 na zestawie turbo i w tedy takie M4 zje e92 M3
Zobacz ty wydałeś ponad 30tyś tak?
A jedziesz pewnie porównywalnie do 340i stage2 w zimową noc bo im cieplej tym gorzej a gdzie tam takie M4 stage 2 ??? Koszt modyfikacji hmmm max 4-5 tyś......
Za 30-40tyś to M4 pewnie 4 będzie klepać 100-200 to przepaść! A340i jak vapor zainwestuje 30tyś to i 5ki będzie klepał a auto jego pewnie tańsze od e92 M3.....M4 też lecą i za niedługo za ładną e92 trzeba tyle dać co za M4


Pako nie zartuj nie 30tys ale max 10tys :) hybryda stg2 na 600 koni w perunie 5000 plus nowy olej ,program pod hybrydy, robocizna. Ziomek ma taka 340i i 5,8 100-200 z dragiego na ron98, w +28stopniach z ciekqwosci zmierzyl to 6,0 :hyhy:

Witom bardzo chetnie, zalejemy obaj ron98 i kilka rolek zweryfikujeny te twoje niskie 9s hehe a co do toru to jezdzisz na nim az raz czy dwa do roku i na tor zapraszasz hehe nie bqdz smieszny normalna rolka i m3 pokaze moc :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 17 grudnia 2020, 09:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 187
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65B40
Vaporr napisał(a):
m3e92 do 340i to seryjna emka (bez decatow, softu ,wydechu) jedzie też koło 11s czyli tyle co seryjne 340i u mnie było 11,4 , a latem jeszcze gorzej dla m3..


Seryjna 340i do E92 M3 w sumie miałaby się nijak, znalazłem ciekawy filmik gdzie akurat 440i seryjna leci z seryjną E36 M3 która ma tylko wydech supersprinta, który w mocy raczej nic nie zmieni, jedynie brzmienie i można wywnioskować że finalnie idą łeb w łeb,najpierw 440i troszkę się wysunęła ale, na końcu e36 odjechała, pewnie dlatego że 440i miała kaganiec, E36 ma w papierach 14,5s 100-200, więc też czasy a rzeczywistość mogą się troszkę gryźć ze sobą ;)

Nadal uważam że takie 340i lub 440i po decacie i sofcie będzie mega szybkim autem, ale w serii nie jest jakimś demonem patrząc na dzisiejsze czasy ;) Akurat miałem okazje jechać 435i, nad którą rozważałem mocno zanim jeszcze kupiłem M3, patrzyłem na osiągi na papierze to wydawało mi się że będzie petarda, ale po przejechaniu się mocno się zawiodłem.. W ogóle nie było czuć pazura w tym aucie, zero jakichś emocji, jedynie na liczniku było widać, że prędkość coraz większa, dźwięk też tak jakby wykastrowany, ledwo dało się ją usłyszeć, już lepsze emocje i fun z jazdy dawała mi moja stara E34 530i V8 w manualu :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 362 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 87 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL