BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 12 maja 2024, 15:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 362 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 17 grudnia 2020, 10:02 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5288
Moje BMW: Giulia Veloce
e36 m3 :super: :cool:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 17 grudnia 2020, 10:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1162
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Co do przypadkowych filmików to można konkretnie znaleźć taki że m3 jedzie lepiej jak 340i i odwrotnie wiec to żaden wyznacznik, wystarczy ze ta 440i ma xdrive i juz jedzie dużo gorzej... ja mowie o konkretnych przypadkach u mnie było seria 11,4 gdzie wiele seryjnych m3 robi takie czasy , witoma robiła 12,5 latem. Ktoś powie że seria wolno ale wrzucam sam DP + program z mhd i robi 8,6 na ron 98 gdzie zadna m3 e92 po sofcie,dekacie,wydechu tyle nie zrobi zimą a co dopiero latem. Już nie mowie o ron102 gdzie jest 7,5 100-200 i 7s 200-250 i auto staje sie dobrym bandytą. Może będzie okazja to sprawdzić na rolce albo 1/ 4 ;)
Ktoś tam pisał o piaskowniwcy, troche tak to wyglada kazdy pisze o swoim aucie ze jest naj naj haha to dobrze ze kazdy jest zadowolony ze swojego woziku :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 17 grudnia 2020, 10:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Vaporr napisał(a):
Co do przypadkowych filmików to można konkretnie znaleźć taki że m3 jedzie lepiej jak 340i i odwrotnie wiec to żaden wyznacznik, wystarczy ze ta 440i ma xdrive i juz jedzie dużo gorzej... ja mowie o konkretnych przypadkach u mnie było seria 11,4 gdzie wiele seryjnych m3 robi takie czasy , witoma robiła 12,5 latem. Ktoś powie że seria wolno ale wrzucam sam DP + program z mhd i robi 8,6 na ron 98 gdzie zadna m3 e92 po sofcie,dekacie,wydechu tyle nie zrobi zimą a co dopiero latem. Już nie mowie o ron102 gdzie jest 7,5 100-200 i 7s 200-250 i auto staje sie dobrym bandytą. Może będzie okazja to sprawdzić na rolce albo 1/ 4 ;)
Ktoś tam pisał o piaskowniwcy, troche tak to wyglada kazdy pisze o swoim aucie ze jest naj naj haha to dobrze ze kazdy jest zadowolony ze swojego woziku :rotfl:


Małe sprostowanie moja robiła 13s jak była zepsuta :rotfl: :rotfl: Później na jesieni przy 20c robiła powtarzalnie poniżej 10s... :rotfl: Ale ok :rotfl: Co do tego ,że raz byłem na torze...W tym roku byłem tylko dwa głównie dla tego ,że 335i do tego się nie nadawało natomiast M3 nie było do końca sprawne więc musiał bym być kretynem aby jechać autem które nie trzyma mocy i AFR na tor...Mam nadzieję nadrobię w przyszłym roku :)

Artur też zanim kupiłem M3 rozważałem 440,M235,M140 ale te auta jak piszesz no nie porywają mnie. Dokładnie mam odczucia jak ty ,ok może na prostej będą trochę szybsze ,ale w tych autach zupełnie nie czuć pazura nawet po wydechu i zawiasie to auto jako całokształt nie daje takich wrażeń jakie są w M połerach... Jak ktoś jeździ na daily i lubi pościgać się po prostej rozumiem w 100% ,ja po 335i wiedziałem już czego do szczęścia mi brakuje i nie była to kwestia dodatkowych 100koni tylko braku tego :mad: M3 daje zupełnie inne wrażenia z jazdy, układ kierowniczy, zawieszenie, reakcja na gaz, ta szpera którą czuć, dotykasz gazu na rondzie auto momentalnie stawia bokiem nie ma tego co było w 335i i innych bmw które miałem ,że trzeba je nadrzucać i cudować inaczej wypruwa z zakrętu przodem po wciśnięciu gazu...W 335i skręcasz opór kierownice ,pedał w podłogę i przód wyjeżdża a tutaj w M3 trzeba mieć szybkie rączki. Dodatkowo tak mocne auto bez szpery jak wyłączy się systemy jest totalnie nie przewidywalne ,raz trackcja jest na lewym kole raz na prawym i z autem dzieją się cuda dodatkowo przy turbo dziurze jaka była w N54 czyniło to z tego auta takie sobie do zabawy...Ok 100-200 klepało 10.5 mając tylko DP i soft ,pewnie po coolerze i mocnej mapie robiło by 9s 100-200 ale to zupełnie inne czucie i odbiór auta niż M3...Nie mówię ,że złe bo do codziennej jazdy 335i było super zawieszenie w sam raz nie za twarde nie za miękkie ,fajne wyposażenie ,mocy pod dostatkiem super kompromis z tym, że tak jak mówię ja z tych kompromisów chciałem zrezygnować :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 17 grudnia 2020, 11:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 187
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65B40
Witoma była nie do końca sprawna dlatego robiła takie czasy, moja seryjna DKG robiła 10.6s w temperaturach ok 20 stopni, manual podobno robi ciut gorzej bo ok 11s.
Tak w pełni się z Tobą zgadzam, jak wrzucisz kilka rzeczy plus program będzie szybsze na prostej od M3 E92, to nie podlega dyskusji ;) Tylko nie każdemu zależy na tym żeby być na prostej szybszym od innych porobionych aut, równie dobrze można kupić sobie seicento z silnikiem hayabusy, albo Vw polo 1.9 tdi porobić na 350 hp i być najszybszym w niskim budżecie, ale nie o to chyba w tym wszystkim chodzi. Dla każdego coś innego ;) Pisałem już gdzieś wcześniej że miałem okazję jechać nową Carrerą s 3.0 biturbo 450 km i porównując ją do Carrery s 3.8 385km wolnossącej z 2008r mojego taty, ta nowa fajnie czuć wcisk w fotel na niskich obrotach, ale potem im wyższe obroty tym gorzej, jest cichsza i wygodniejsza. Mi kompletnie nie podeszła, stara Carrera s żyje każdym kawałkiem auta, ryk silnika zza pleców, czucie tego samochodu,zadziorność itp jest nie do podrobienia, pomimo tego że na prostej nowa będzie szybsza to jest za bardzo ucywilizowana i już nie daje takiej przyjemności z jazdy, po prostu dostajemy szybkie auto bez takich emocji jak ze starszego modelu ;) Już nie mówie jakie wrażenia z jazdy miałem Carrerą GT3RS 4.0 520km N/A na fotelu pasażera... jak kierowca na torze Silesia ring wkręcał ją na te 9 tyś obrotów to dostawałem dreszczy na całym ciele i z radości aż cisnęły mi się łzy do oczu, coś pięknego :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 17 grudnia 2020, 11:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1162
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Piszesz o 12letniej 335i, 2letnia b58 a taka ja kupiłem nie jezdziles wiec co Ty porownujesz 12letnie auto do 2letniego :]
Mi 340i pasuje bo robie nia 30k rocznie ,jak chce jest glosna, jak chce jest cicha i moge leciec 1000km trase a jednoczesnie nie jest to diesel i kultura pracy b58 bez porownania...
Osiagi na poziomie m4 stg1 i spalanie 10,5 w mieszanym to wisienka na torcie. Taka m3e92 pewnie bym mogl latac ale wkolo komina, na moje przebiegi bylaby zbyt męcząca no i brakowaloby tez tego pazura jaki daje 500+ gdy mam ochote sie pobawic. Nie ma aut idealnych


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 17 grudnia 2020, 11:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 187
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65B40
Vaporr napisał(a):
Taka m3e92 pewnie bym mogl latac ale wkolo komina, na moje przebiegi bylaby zbyt męcząca no i brakowaloby tez tego pazura jaki daje 500+ gdy mam ochote sie pobawic. Nie ma aut idealnych


Jak latasz dużo autostradami to w sumie racja, M3 by Cię troszkę umęczyła bo trzyma dosyć wysokie obroty przy wyższych prędkościach jadąc np 140 masz ok 3,5 tyś obrotów, wyciszenie też nie jest na jakimś super poziomie, np moja ex e60 545i na podwójnych szybach przy 180 km/h w aucie cichutko, można było rozmawiać szeptem bez problemu :D
Każdemu przypasuje coś innego, nie ma auta idealnego do wszystkich zadań, dlatego warto mieć tych aut kilka, mi do tłuczenia w koło komina czy nawet jadąc na wakacje wystarcza w zupełności stary poczciwy mercedes e klasa 3.2 diesel 265 km 600nm, wygodny,płynie po drodze, cicho w środku i mocy też nie brakuje bo moment i mam 200 km/h, a pali w trasie takie śmieszne ilości paliwa jak jakiś golf 2.0 tdi :D


Vapor- sądze, że nie jeździłeś nigdy M3 E92, jak uda nam się spotkać na jakiejś ćwiartce lub forumowym spocie to z chęcią dam Ci się przejechać siedząc obok, zobaczysz że pomimo 440hp które teoretycznie szału nie robią na dzisiejsze czasy, naprawdę dobrze sobie to auto radzi ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 17 grudnia 2020, 21:03 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Ale dyskusja. Powiem Śmiało, bo podnosiłem moc w turbo i NA, że dłubanie turbasa to soft/decat i jest dużo szybciej, czuć Niuta na plecach, aleee też szybciej się nudzi, bo wysiłek jest mały i prawie za każdym razem taki sam. Natomiast w NA, każde ugrane 0.1s cieszy, tam zwężka w wydechu, tu poprawione przepływy w kolektorach, czy na łączeniu głowicy i runnerów, thinblade, ostrzejszy wałek, czy przestawiony rozrząd, troszkę wyżej odcinka itd, itd... Zabawa jest droższa, mniej spektakularna, ale wciąga i daje masę frajdy i satysfakcji.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 17 grudnia 2020, 21:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Lincoln napisał(a):
Ale dyskusja. Powiem Śmiało, bo podnosiłem moc w turbo i NA, że dłubanie turbasa to soft/decat i jest dużo szybciej, czuć Niuta na plecach, aleee też szybciej się nudzi, bo wysiłek jest mały i prawie za każdym razem taki sam. Natomiast w NA, każde ugrane 0.1s cieszy, tam zwężka w wydechu, tu poprawione przepływy w kolektorach, czy na łączeniu głowicy i runnerów, thinblade, ostrzejszy wałek, czy przestawiony rozrząd, troszkę wyżej odcinka itd, itd... Zabawa jest droższa, mniej spektakularna, ale wciąga i daje masę frajdy i satysfakcji.

Z całym szacunkiem ale piszesz tak jakby nie dało się modzić turbo.
Jest wiele rzeczy które można wymieniać jak np IC.WYDECH.DOLOT. WAŁKI ,KUCIE , KILKA MAP POD ROŻNE DOŁADOWANIA ITD ITD a jak ci mało to można turbiny zmodyfikować albo wymienić na większe,instalacja NITRO,Metchanolu ,jest wariacji znacznie więcej niż w NA,które dają więcej przyrostów niż w wolnossakach czasem za mniejszą kasę. Dziwi mnie twoha wypowiedz.......

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 18 grudnia 2020, 13:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23110
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
pako25 napisał(a):
Zakładamy mowy dział??
Piaskownica?
Bitwa o najfajniejsze auto?
Potem fame mma dla zażartych userów?
Na koniec jakby było mało to pomiar siurków?
I po wszystkim napijemy się gorzały ?

Grześ no fajna ta twoja M bo biała hihi sorki ty nie lubisz białych aut hihi.



To wszystko można zorganizować na Party Hard u Alduwiela :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 19 grudnia 2020, 19:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
pako25, Nie wiem jak u Ciebie to wygląda, czy zlecasz czy sam modzisz, po wypowiedzi zakładam że zlecasz i wtedy faktycznie mniej wydanej kasy przy lepszych efektach to opcja zdecydowanie na plus, ale po sobie powiem, że lepiej "smakuje" dłubanie NA.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 19 grudnia 2020, 21:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Mylisz się kolego;)
Wiadomo wszystkiego nie zrobię sam....
Ale modyfikowanie auta doładowanego daje znacznie większe rezultaty i jak pisałem wyżej jest wiele opcji tuningu.
Mi sprawia również wiele radości aspekt tzw tuningu wizualnego ;);) to odgrywa ostatnio dużą rolę w moim przypadku;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 20 grudnia 2020, 08:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23110
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
pako25 napisał(a):
Mylisz się kolego;)
Wiadomo wszystkiego nie zrobię sam....
Ale modyfikowanie auta doładowanego daje znacznie większe rezultaty i jak pisałem wyżej jest wiele opcji tuningu.
Mi sprawia również wiele radości aspekt tzw tuningu wizualnego ;);) to odgrywa ostatnio dużą rolę w moim przypadku;)



Więcej możliwości modzenia faktycznie jest ale tak jak Lincoln, napisał dłubanie NA smakuje lepiej :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 20 grudnia 2020, 11:17 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
Jeśli chodzi o gts/gtr to w Polsce jedna jeździła piękna, w okleinie petronasa właściciel carbonarra? Nie pamiętam dokładnie ksywy, ale wizualnie auto ściągnięte z toru f1 z safety car


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 20 grudnia 2020, 12:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
kai napisał(a):
Jeśli chodzi o gts/gtr to w Polsce jedna jeździła piękna, w okleinie petronasa właściciel carbonarra? Nie pamiętam dokładnie ksywy, ale wizualnie auto ściągnięte z toru f1 z safety car


Sprzedana przeszli rok temu do de


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 20 grudnia 2020, 21:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Ja zrobię podobnie swojego GTS-a
No może ciut mniejsze tylne skrzydło ale mam plan na sezon 2021.
Na razie MOC i zawias to był priorytet a teraz bodykit ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 20 grudnia 2020, 22:03 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
a co z zawiasem zrobiłeś? mam nadzieje, ze nie sprezyny, bo to nie zawias :D
licze na jakis ciekawy set, zakladaj galerie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 20 grudnia 2020, 22:26 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8242
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Dobry plan :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 27 lutego 2021, 11:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 187
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65B40
Mały update przy sobocie.
Obrazek
Odwiedziłem Tor Krzywa, żeby pośmigać sobie bez krępacji, doszkolić się i poczuć do czego jest zdolna M3. Super sprawa, tym bardziej, że na torze jest profesjonalny instruktor który chętnie podpowie co i jak, od pozycji za kierownicą, do tego jak operować gazem na torze, jak wchodzić i wychodzić z zakrętów, dzięki niemu poprawiłem swój czas o 4 sekundy :D M3 czuje się na torze jak ryba w wodzie, no może troszkę dużo ciasnych zakrętów i nie ma zbytnio jak złapać prędkości, ale i tak w porównaniu do Łodzi jest super, gdzie najlepiej jechać tam gokartem bo mega ciasno wszędzie i najlepiej jechać tam na 1 i czasami na 2 biegu :P
Klocki Ferodo Ds 2500, które zamontowałem w październiku tak naprawdę dopiero teraz mogłem przetestować i jest mega różnica. Auto hamuje momentalnie, nie puchnie i nawet jak mega nagrzane to nie tracą swoich właściwości, a nawet miałem wrażenie, że jeszcze lepiej hamują, jedyny minus to popiskiwanie przy niskich prędkościach w mieście jak lekko dohamowuje się do świateł..
Zmieniłem również żarówki w ringach na oryginalne żółte, wróciłem do oryginału i na tą chwilę mogę stwierdzić, że mi osobiście bardziej siedzą te niż białe :D
Obrazek
Na koniec krótki filmik z kilku przejazdów, gdzie słychać jak auto pracuje na nowym wydechu pod obciążeniem + jeden nieudany drift :rotfl: Jedyne co męczy w tym wydechu to dudnienie przy 2 tyś obrotów i lekko przy 3 tyś, spróbuję coś z tym zrobić, bo na dłuższą metę troszke jest to uciążliwe, tym bardziej, że teraz auto służy mi znowu jako daily i wożę nią niespełna roczne dziecko, więc nawet dla jej komfortu postaram się zniwelować ten 'drone' do minimum :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 27 lutego 2021, 12:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
świetna fura, super, że latasz nią także po torze
zmiana żarówek na +

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 27 lutego 2021, 12:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 187
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65B40
rorafalki napisał(a):
świetna fura, super, że latasz nią także po torze
zmiana żarówek na +

Dzięki bardzo, teoretycznie do tego to auto zostało stworzone :D Nie katuje jej do granic możliwości, tylko czerpie czysty fun z jazdy. Na koniec zanim zjechałem z toru to zawsze 2 okrążenia chłodzące, żeby olej i hamulce sie ostudziły dla ich dobra :) Zakładając białe ledowe żarówki chciałem odmłodzić wygląda auta z przodu, ale wracając do żółtych ringów zobaczyłem, że taki design jej zdecydowanie lepiej pasuje, niedługo będzie to klasyk, już teraz ceny ładnych zadbanych E92 wyrównały się z F82, za kilka lat M4 zleci jeszcze bardziej z cen, a E92 albo wzrośnie, albo przynajmniej nic nie spadnie. Tak jak ją kupiłem 4 lata temu, tak wiem, że teraz dostałbym za nią conajmniej tyle samo ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 362 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL