BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 maja 2024, 08:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 362 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 19  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 11 grudnia 2020, 11:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 187
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65B40
WitoM napisał(a):
Czekam na dolot i pożyczę hamownie zobaczę co będzie...Komputer w logach pokazywał 375/380nm i na hamowni u raptownego wyszło 374nm 3x tyle samo i raz 376(mocy 380hp...Teraz komputer pokazuje mi w chłodny dzień 450/455nm raczej dużo się nie myli więc na ten moment szacuje na paliwie 100oct na jakim w sumie ciągle ostatnio jeżdżę około 460hp(na 98 pokazuje 5nm mniej średnio). Nie ma co gdybać ale po dolocie na bank wyjdzie 450hp+ :) W ramach ciekawostki jeszcze miesiąc temu przy 20 stopniach pokazywał około 440nm więc podejrzewam lato 35stopni jeszcze utnie z 15nm I będzie 425 :P Ale trudno taki urok tego motoru :D
Ps:Przyjdzie dolot to zobaczę czy przepływy powietrza w jakiś sposób się zmienią :)


Na jakim komputerze takie rzeczy można sprawdzić? Ista czy coś bardziej skomplikowanego? Te pomiary na hamowniach też brałbym jako drugorzędną sprawę, najbardziej miarodajne jest 100-200, ja zaraz po modach miałem 439km na wykresie, w tym roku pojechałem na hamownie ale w lato i było 390 km, jadąc autem aż nie mogłem uwierzyć i nagrałem filmik gdzie wyszło mi takie samo przyspieszenie 100-180 jak zaraz po programie ( wtedy tylko taki nagrałem, a nie 100-200) czyli ok 6.5 sekundy mierząc z zegarów...
Kiedyś na zlocie BMW w Warszawie facet wjechał M5 e60 na hamownie, gdzie miał wykres z hamowni na 530km, tamta pokazała 480, bo było lato ok 30 stopni na dworze i słaby wentylator.
W stanach jak oglądam filmiki z hamowania M3 albo innych wolnossących mocnych aut to specjalnie otwierają maskę, dają po kilka dmuchaw żeby silnik miał jak najwięcej powietrza i heja, w F430 jak hamują to tam po każdej stronie z tyłu auta gdzie ma wloty to tak samo bezpośrednio żeby jej podać powietrze, a tak jak się gdzieś pojedzie to dadzą centralny wentylator i cześć :rotfl:

Witek dawaj pomierz coś z Dragiego teraz w weekend, ja postaram się pożyczyć w sobotę od znajomego i coś popróbuje, jadę z kolegą porobić fotki na Wrocław i przy okazji zmierzymy moją M3 i jego e60 550i, zobaczymy czy te 9.4 które robiłem w ok 8-9 stopniach teraz ulegnie znacznej poprawie, o ile będzie sucho na drodze, żeby sobie kuku nie zrobić na letnich gumach :przestraszony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 11 grudnia 2020, 11:14 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8250
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Tak, wszystko miała tam porobione. Ostre wałki tez najprawdopodobniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 11 grudnia 2020, 11:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Niestety absolutny brak pogody u mnie...Od dwóch tygodni czekam na jeden dzień wieczorem w którym pojadę pomierzyć, ale niestety asfalt nie chce wyschnąć...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 11 grudnia 2020, 11:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 187
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65B40
alduwiel napisał(a):
Tak, wszystko miała tam porobione. Ostre wałki tez najprawdopodobniej.


Ciekawe jak z kulturą pracy na wolnych obrotach, słyszałem kilka mocnych fur na ostrych wałkach to niektóre tak chodziły jakby miały zaraz zgasnąć :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 11 grudnia 2020, 11:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
galazkam3 napisał(a):
alduwiel napisał(a):
Tak, wszystko miała tam porobione. Ostre wałki tez najprawdopodobniej.


Ciekawe jak z kulturą pracy na wolnych obrotach, słyszałem kilka mocnych fur na ostrych wałkach to niektóre tak chodziły jakby miały zaraz zgasnąć :P


Zależy czy ostre wałki po cywilnemu czy typowo do motosportu...Jak do motosportu to wiadomo ,że na jałowych te auta skaczą po obrotach i cudem nie gasną :rotfl: Ale dużo ludzi wrzuca pseudo ostre wałki do civiców itd wtedy nie ma wielkich różnic :) Bez ostrych wałków odcinka na 9200 raczej nie miała by totalnie sensu...Co to za magik ma jakąś swoją stronę? Zakład? Może by nam dorzucił trochę koksu :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 11 grudnia 2020, 11:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1165
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Ahhh te czekanie caly rok na ujemne temperatury...teraz trzeba dodatkowo wyczekiwac suszy octan booster na polce sie marnuje :hyhy: co Ty Witek chcesz udowodnic ze kilka razy w roku m3 przebija 450hp i z gorki po 1000 pomiarów przebija 9s ? Hehe smieszne to sie robi..na ron 100 w życiu Twoja m3 nie ma teraz 460hp,oj majaczysz....z ta moca i masa przy 460hp na lajcie powinna zawsze robic ponizej 9s a bandai w minus 10st wrzucal pomiar 9,1 z wykresem na 440 i tyle to jeszcze uwierzę ale gdzie 460 cxy tam 490 jak kiedys szumnie zapowiadales...
Patrz, u mnie na daily mapie 455koni na ron 98 zrobilem ostatnio 3razy pod rzad 8,7 wracajac do domu z pelnym na full bakiem gdzie z polowa baku wazylem ja na stacji 1660kg cxyli z pelnym spokojnie 1680kg +ja 100. A Ty pisales ze Twoja m3 wazy 1615 to gdzie tu 460hp...z ta masa i 460hp to na cwiartce baku powinienes robic 8,3-8,4 a tu walka o zlamanie 9s.
Pogodz sie ze 440hp tam jest max i tyle,moze jak boostera zalejesz z ron 100 to 450 dobije ale to taki max i skoncz majaczyc o 490hp cxy tam 460hp obecnie na ron 100 bo tyle to bd jak sobie narysujesz w paincie :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 11 grudnia 2020, 12:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Vaporr napisał(a):
Ahhh te czekanie caly rok na ujemne temperatury...teraz trzeba dodatkowo wyczekiwac suszy octan booster na polce sie marnuje :hyhy: co Ty Witek chcesz udowodnic ze kilka razy w roku m3 przebija 450hp i z gorki po 1000 pomiarów przebija 9s ? Hehe smieszne to sie robi..na ron 100 w życiu Twoja m3 nie ma teraz 460hp,oj majaczysz....z ta moca i masa przy 460hp na lajcie powinna zawsze robic ponizej 9s a bandai w minus 10st wrzucal pomiar 9,1 z wykresem na 440 i tyle to jeszcze uwierzę ale gdzie 460 cxy tam 490 jak kiedys szumnie zapowiadales...
Patrz, u mnie na daily mapie 455koni na ron 98 zrobilem ostatnio 3razy pod rzad 8,7 wracajac do domu z pelnym na full bakiem gdzie z polowa baku wazylem ja na stacji 1660kg cxyli z pelnym spokojnie 1680kg +ja 100. A Ty pisales ze Twoja m3 wazy 1615 to gdzie tu 460hp...z ta masa i 460hp to na cwiartce baku powinienes robic 8,3-8,4 a tu walka o zlamanie 9s.
Pogodz sie ze 440hp tam jest max i tyle,moze jak boostera zalejesz z ron 100 to 450 dobije ale to taki max i skoncz majaczyc o 490hp cxy tam 460hp obecnie na ron 100 bo tyle to bd jak sobie narysujesz w paincie :P


Ale ty skończ pierdzielić farmazony bo ja z Tobą nie rozmawiam :) Wezmę hamownie zobaczymy ile będzie, pewnie jak wyjdzie 460 to będziesz mówił że pomiar z dupy ,że oszukane :rotfl: Idź do swojego 340i ,pal 5l i jeździj 7s 100-200 :mur: Zobacz jak wygląda przebieg mocy w twoim samochodzie, a jak wygląda w M3. Jak już zobaczysz czym się różnią może wyjaśni ci się czemu 460hp w m3 nie będzie jechać jak 460hp w M4 czy 340i. Myślę, że dalsza dyskusja z Tobą nie ma sensu :) Na pewno na dzień dzisiejszy w tych temperaturach jest więcej niż 430 czy 440hp...
Ps:Bandai wrzucał 9.1 na starych ciężkich felgach, bez osłon z żaglem z przodu, na wątpliwej jakości cewkach I bez kółek machtschnella :zakrecony: Na siłę chcesz mi udowodnić ,że m3 nie jedzie i ma 440hp i nie złamie 9s 100-200. Ja natomiast jeżdżę tym autem ,zrobiłem parę pomiarów ,wiem na co je stać i wiem ,że złamie 9s I będzie 450hp+


Ostatnio edytowano 11 grudnia 2020, 12:10 przez WitoM, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 11 grudnia 2020, 12:10 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8250
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Vitek to rampę masz blisko. Sprawdź jak teraz to wygląda.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 11 grudnia 2020, 12:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
alduwiel napisał(a):
Vitek to rampę masz blisko. Sprawdź jak teraz to wygląda.


Wiesz co nie mam całego dnia żeby jechać do tych panów i hamować samochód ..Tam się umawiasz na 10 i czekasz do 14 bo w pierwszej kolejności ci co na chip nie mam całego dnia, nie mam swojei firmy tylko pracuje dla kogoś I nie mogę sobie tak dysponować czasem jak niektórzy..Natomiast mam dostęp do DynoPro jak przyjdzie dolot i będzie pogoda pożyczę i pomierze ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 11 grudnia 2020, 12:23 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8250
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
To przyjedz tu :) wstr Ci za 80zl zmierzy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 11 grudnia 2020, 13:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 187
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65B40
340i na koksie przy 455 hp na pewno nie ma tyle samo nm co mocy, co jest w przypadku M3 N/A tylko pod 600 albo i więcej, dlatego trzaska lepsze czasy ;)

Ja głównie chce sprawdzić np czy jest sens lać v-powera czy zostać przy 98, najpierw pojadę na tym co mam w baku czyli 98, a potem zatankuje z 15 litrów 100 oktanów i zobaczymy. Na wyścigi zawsze lałem setke, bo tak mi się wydawało, że będzie lepiej, ale wolę mieć potwierdzenie moich domysłów :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 11 grudnia 2020, 13:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Zapłon jest pół stopnia większy i jest w peaku koło 5nm więcej tyle pokazują logi jak sprawdzałem...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 11 grudnia 2020, 13:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1165
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
WitoM napisał(a):
Vaporr napisał(a):
Ahhh te czekanie caly rok na ujemne temperatury...teraz trzeba dodatkowo wyczekiwac suszy octan booster na polce sie marnuje :hyhy: co Ty Witek chcesz udowodnic ze kilka razy w roku m3 przebija 450hp i z gorki po 1000 pomiarów przebija 9s ? Hehe smieszne to sie robi..na ron 100 w życiu Twoja m3 nie ma teraz 460hp,oj majaczysz....z ta moca i masa przy 460hp na lajcie powinna zawsze robic ponizej 9s a bandai w minus 10st wrzucal pomiar 9,1 z wykresem na 440 i tyle to jeszcze uwierzę ale gdzie 460 cxy tam 490 jak kiedys szumnie zapowiadales...
Patrz, u mnie na daily mapie 455koni na ron 98 zrobilem ostatnio 3razy pod rzad 8,7 wracajac do domu z pelnym na full bakiem gdzie z polowa baku wazylem ja na stacji 1660kg cxyli z pelnym spokojnie 1680kg +ja 100. A Ty pisales ze Twoja m3 wazy 1615 to gdzie tu 460hp...z ta masa i 460hp to na cwiartce baku powinienes robic 8,3-8,4 a tu walka o zlamanie 9s.
Pogodz sie ze 440hp tam jest max i tyle,moze jak boostera zalejesz z ron 100 to 450 dobije ale to taki max i skoncz majaczyc o 490hp cxy tam 460hp obecnie na ron 100 bo tyle to bd jak sobie narysujesz w paincie :P


Ale ty skończ pierdzielić farmazony bo ja z Tobą nie rozmawiam :) Wezmę hamownie zobaczymy ile będzie, pewnie jak wyjdzie 460 to będziesz mówił że pomiar z dupy ,że oszukane :rotfl: Idź do swojego 340i ,pal 5l i jeździj 7s 100-200 :mur: Zobacz jak wygląda przebieg mocy w twoim samochodzie, a jak wygląda w M3. Jak już zobaczysz czym się różnią może wyjaśni ci się czemu 460hp w m3 nie będzie jechać jak 460hp w M4 czy 340i. Myślę, że dalsza dyskusja z Tobą nie ma sensu :) Na pewno na dzień dzisiejszy w tych temperaturach jest więcej niż 430 czy 440hp...
Ps:Bandai wrzucał 9.1 na starych ciężkich felgach, bez osłon z żaglem z przodu, na wątpliwej jakości cewkach I bez kółek machtschnella :zakrecony: Na siłę chcesz mi udowodnić ,że m3 nie jedzie i ma 440hp i nie złamie 9s 100-200. Ja natomiast jeżdżę tym autem ,zrobiłem parę pomiarów ,wiem na co je stać i wiem ,że złamie 9s I będzie 450hp+


Po pierwsze to troche kultury chłopczyku bo jestes sporo młodszy :)

Po 2 opowiadasz bajki mity i legendy, przypomne zanim kupiles m3 to juz były pisane baśnie o mocarnej najmocniejszej w PL m3
490koni bez kompresora, rzeczywistosc zweryfikowała i potem znizyles marzenia do 460hp a teraz juz piszesz o 450+ hp :D

Po 3 jak juz jestes takim profesorem od silników N/A to policz sobie stosunek mocy do kg w wolnossaku Ryszarda 533HP 1850kg do Twojego hypercara 450hp 1615kg wychodzą identyczne prawda ? Ale jego m5 robi 100-200 w 8,0 w +15st a Twoja zimą 9,3 zalejesz boostera czy tam co innego i w minus 10 zrobisz jeden pomiar 9,0 jakimś cudem to nadal wychodzi że 440-450hp to max maxów w m3 e92 jak było pisane we wielu wątkach przez właścicieli m3 a ty kreujesz bajki ze twoja em jest mocniejsza od innych tyle że jakoś czasy z dragiego mówią co innego i hamownia też :wstyd:
E92 N55 z hybrydką 460hp znajomego robi powtarzalne 8,4-8,5 u mnie podobnie przy tej mocy a mam ciezsze o 50kg auto jak twoje więc wyrośnij z bajek bo teorie że gdybym to...a gdybym tamto... tez moge snuc gdybym turbo zrobil hybryde u Peruna to bym miał 600hp na ron98 bo już jezdzi w PL takie B58... ale mam turbo serie i nie gdybam, nie podaje wyników ze szklanej kuli :D

W sumie jesteś jedynym z m3e92 który tak walczy o te czasy, inni mają w dupie czy to jest 9, 10 czy 11s tylko po prostu cieszą się jazdą V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 11 grudnia 2020, 14:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 187
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65B40
Vaporr napisał(a):
tylko po prostu cieszą się jazdą V8


O to to... Ja już się nie mogę doczekać aż w sobotę odpale swoją po ok 3 tygodniach przestoju, żeby posłuchać jak ten silnik pracuje, jestem od tego już uzależniony :super:
Vaporr w swojej nie masz turbo zmienionego i aż 520 km :szok: Mega podatne te nowe silniki na mody jak widać :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 11 grudnia 2020, 14:35 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8250
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
I 7.6 robi jak s65 na Gpowerze. Cud!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 11 grudnia 2020, 14:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 187
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65B40
WitoM napisał(a):
Zapłon jest pół stopnia większy i jest w peaku koło 5nm więcej tyle pokazują logi jak sprawdzałem...


5nm to chyba znikoma wartość, spróbuje jak się uda porównać zrobić 5 przejazdów na 98 i 5 na setce, w tym samym miejscu, zobaczymy ile daje te pół stopnia ;) Na 1/4 mili jak śmigałem to w sumie mogę rzec, że od paliwa mało tam zależało jeśli chodzi o moje auto, raz jechałem na v-powerze, raz na 98, raz na v-powerze i trochę etanolu bo mi tam ktoś doradził dolać 3 litry na pół baku i bardzo podobne czasy :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 11 grudnia 2020, 15:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Vaporr napisał(a):
WitoM napisał(a):
Vaporr napisał(a):
Ahhh te czekanie caly rok na ujemne temperatury...teraz trzeba dodatkowo wyczekiwac suszy octan booster na polce sie marnuje :hyhy: co Ty Witek chcesz udowodnic ze kilka razy w roku m3 przebija 450hp i z gorki po 1000 pomiarów przebija 9s ? Hehe smieszne to sie robi..na ron 100 w życiu Twoja m3 nie ma teraz 460hp,oj majaczysz....z ta moca i masa przy 460hp na lajcie powinna zawsze robic ponizej 9s a bandai w minus 10st wrzucal pomiar 9,1 z wykresem na 440 i tyle to jeszcze uwierzę ale gdzie 460 cxy tam 490 jak kiedys szumnie zapowiadales...
Patrz, u mnie na daily mapie 455koni na ron 98 zrobilem ostatnio 3razy pod rzad 8,7 wracajac do domu z pelnym na full bakiem gdzie z polowa baku wazylem ja na stacji 1660kg cxyli z pelnym spokojnie 1680kg +ja 100. A Ty pisales ze Twoja m3 wazy 1615 to gdzie tu 460hp...z ta masa i 460hp to na cwiartce baku powinienes robic 8,3-8,4 a tu walka o zlamanie 9s.
Pogodz sie ze 440hp tam jest max i tyle,moze jak boostera zalejesz z ron 100 to 450 dobije ale to taki max i skoncz majaczyc o 490hp cxy tam 460hp obecnie na ron 100 bo tyle to bd jak sobie narysujesz w paincie :P


Ale ty skończ pierdzielić farmazony bo ja z Tobą nie rozmawiam :) Wezmę hamownie zobaczymy ile będzie, pewnie jak wyjdzie 460 to będziesz mówił że pomiar z dupy ,że oszukane :rotfl: Idź do swojego 340i ,pal 5l i jeździj 7s 100-200 :mur: Zobacz jak wygląda przebieg mocy w twoim samochodzie, a jak wygląda w M3. Jak już zobaczysz czym się różnią może wyjaśni ci się czemu 460hp w m3 nie będzie jechać jak 460hp w M4 czy 340i. Myślę, że dalsza dyskusja z Tobą nie ma sensu :) Na pewno na dzień dzisiejszy w tych temperaturach jest więcej niż 430 czy 440hp...
Ps:Bandai wrzucał 9.1 na starych ciężkich felgach, bez osłon z żaglem z przodu, na wątpliwej jakości cewkach I bez kółek machtschnella :zakrecony: Na siłę chcesz mi udowodnić ,że m3 nie jedzie i ma 440hp i nie złamie 9s 100-200. Ja natomiast jeżdżę tym autem ,zrobiłem parę pomiarów ,wiem na co je stać i wiem ,że złamie 9s I będzie 450hp+


Po pierwsze to troche kultury chłopczyku bo jestes sporo młodszy :)

Po 2 opowiadasz bajki mity i legendy, przypomne zanim kupiles m3 to juz były pisane baśnie o mocarnej najmocniejszej w PL m3
490koni bez kompresora, rzeczywistosc zweryfikowała i potem znizyles marzenia do 460hp a teraz juz piszesz o 450+ hp :D

Po 3 jak juz jestes takim profesorem od silników N/A to policz sobie stosunek mocy do kg w wolnossaku Ryszarda 533HP 1850kg do Twojego hypercara 450hp 1615kg wychodzą identyczne prawda ? Ale jego m5 robi 100-200 w 8,0 w +15st a Twoja zimą 9,3 zalejesz boostera czy tam co innego i w minus 10 zrobisz jeden pomiar 9,0 jakimś cudem to nadal wychodzi że 440-450hp to max maxów w m3 e92 jak było pisane we wielu wątkach przez właścicieli m3 a ty kreujesz bajki ze twoja em jest mocniejsza od innych tyle że jakoś czasy z dragiego mówią co innego i hamownia też :wstyd:
E92 N55 z hybrydką 460hp znajomego robi powtarzalne 8,4-8,5 u mnie podobnie przy tej mocy a mam ciezsze o 50kg auto jak twoje więc wyrośnij z bajek bo teorie że gdybym to...a gdybym tamto... tez moge snuc gdybym turbo zrobil hybryde u Peruna to bym miał 600hp na ron98 bo już jezdzi w PL takie B58... ale mam turbo serie i nie gdybam, nie podaje wyników ze szklanej kuli :D

W sumie jesteś jedynym z m3e92 który tak walczy o te czasy, inni mają w dupie czy to jest 9, 10 czy 11s tylko po prostu cieszą się jazdą V8


No zobacz, a jak to jest że auta ważące 2t 700hp robią 6s 100-200 (m6 comp np) A auto 1600kg 580hp jak g power robi 7s+?...Przecież stosunek mocy do masy ten sam :rotfl: Jak naprawdę robisz takie porównania to o czym tu pisać :oczami: 490 nigdy nie zapowiedziałem, zapowiedziałem 460/470 nawet masz to na massengerze ,nigdy nie mówiłem o 490hp jest to osiągalne ale trzeba zrobić więcej modów i jest to kompletnie nie opłacalne...Nie chce mi się dyskutować, przyjdzie dolot ,sprawdzi się moc, sprawdzi się 100-200 jak będzie pogoda i tyle. Ile będzie to będzie nie muszę tu nikomu niczego udowadniać i więcej w kierunku mocy raczej robić nie będę ;) 100-200 dla m3 też jest trochę krzywdzące bo manual z 3 muli, z 2 są dwie zmiany biegów. A DKG przy 190 wbija 5 która też końcówkę zmula bo jest jakoś do 235 5 bieg...W 335i biegi były idealnie pod 100-200 bo 3 do 160 i 4 do 200 ,ale już mniejsza z tym...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 11 grudnia 2020, 16:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Ehh co to za porownanie... Jedno auto 450 a drugie 460 i to pierwsze jest słabe bo jedzie gorzej xd. Czytać sie tego nie da... Wydaje mi się, że na takie porównania to cyferki od mocy max to jednak trochę za mało :mur: I jakby nie liczyć to m5 od Ryśka ma lepszy stosunek mocy do masy ;) Jeśli ma z tego fun to nie rozumiem czemu uszczypliwie piszesz do WitoM? Chyba za wache mu nie płacisz to niech robi nawet 10 pomiarów dziennie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 11 grudnia 2020, 18:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1165
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Mi to lotto czy auto ma 420 440 460hp tym bardziej w przypadku v8 m3 wiekszosc wlascicieli po prostu jara sie samym autem ,dzwiekiem i nie probuje wciskac innym kitów. Ale jak ktoś pisze co rusz że wszyscy się mylą bo mają w emkach bez kompresora max 440hp a jego sztuka jest taka wyjątkowa i ma 460-470 na lajcie to śmiać mi się chce.
Pojedź na dowolną hamownie ,inną niż tam gdzie robiles program i pokaż nam te 460-470koni skoro taki pewny jestes ,jaki problem ? :)
Czekamy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Galazka-->E92 M3 DKG 2012 Black
PostNapisane: 11 grudnia 2020, 19:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Ale przecież pisze ,że nie ma problemu :) Przyjdzie dolot pojadę na hamownie bo chce mieć pomiar samochodu po skończonych modyfikacjach które chciałem zrobić :) Ja nie wiem czy ty masz problemy z czytaniem czy ze zrozumieniem? Gdzie ja napisałem że na lajcie jest 460/470hp? No gdzie? :mur: Gdzie napisałem, że wszyscy się mylą? Gdzie wciskałem kit? Napisałem ,że po dolocie na bank będzie 450+ ile więcej nie wiem...Nie chce mi się dyskutować bo widzę póki nie dostaniesz kresek i pomiaru dragy to ty swoje ja swoje...A nawet jak dostaniesz to i tak tego nie zaakceptujesz ì będziesz szukał problemu bo przecież nie możliwe żeby m3 NA miało 460hp :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 362 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 19  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL