BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 07:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 449 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 23  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2007, 07:45 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 51
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E24 89' E9 69', E46
Kod silnika: M30B35, M30B28, M52T
Kocie, masz auto z zawieszeniem przystosowanym do ciągnięcia przyczep. Zaraz wygrzebie fotkę mojej byłej szósteczki i zobaczysz że też była wysoka właśnie przez to zawieszenie. Myślę że powinieneś pomyśleć o wymianie amortyzatorów i sprężyn na fabrycznie niskie lub ewentualnie zaakceptować tak jak jest.

_________________
BMW 2800 CSA 70' - BMW 635 CSi A (RLHD) 89' - BMW 328iAT E46 00'


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2007, 07:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
hmm... Myslisz że to amory i sprężyny , czy tylko sprężyny? Radziu, masz jakies normal Springs? Faktycznie HAK mam, a motorówki już nie :cwaniak: :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2007, 07:51 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 51
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E24 89' E9 69', E46
Kod silnika: M30B35, M30B28, M52T
Obrazek

Jestem pewien że to przez hak :D Musisz sobie dla stylu jakiegoś konia sprawić, no bo nie kemping przecież. Ewentualnie służę pdf'em "Haynes manual building utility traler" mógłbyś stylowo wozić warsztacik ze sobą, no wiesz, szmatki do czyszczenia, zapas k2 i wd40 czyli generalny zestaw renowacyjny :rotfl:

_________________
BMW 2800 CSA 70' - BMW 635 CSi A (RLHD) 89' - BMW 328iAT E46 00'


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2007, 09:25 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
hmm kocie mysle ze dla dobra sztywnosci karoserii i "nietrzeszczenia wnetrza" w wiekowym autku obnizanei i utwardzanie bym sobie odpuscil...dwa ze odbije sie to tez na stanie zawiasu...poczekaj przejedziesz sie pare razy napewno lekko siadzie...

DZIAD SKUBANY NIE NAPISAL SKAD MA PAPCIE DO 6 NO... :cisza: :dobani:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2007, 09:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
AAAAAAA Właśnie "umkło" mi... zobaczcie na godzinę postu.

OGROMNE PODZIĘKOWANIA DLA FRANKA ZA ZAKUP OPON I KORNELIA ZA TO ŻE ZMUSIŁ GO DO TEGO !! DZIĘKI CHŁOPAKI.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2007, 09:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Axha, Kornel ona siedzi ponad serię chyba (hak te sprawy), wyżej o tym napisane jest. :cool:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2007, 09:35 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
moze tak moze nie :p z tego co widac z fotek (a g widac :D ) to nie ma tragedii i poczekalbym i ni epodniecal sie dopuki ni ezrobisz paru km...inna sprawa ze zmieniajac felgi na wieksze (glownie chodzi o srednice calego kola) nie dziw sie ze poszlo troszke wyzej... :szok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2007, 09:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Hmm.. jak wieksze felgi to powinno sie zmniejszyc a nie zwiększyć. nie mówi o wymiarze podłoga przód, a górna krawędź bieżnika - dolna krawędź nadkola ;)

225/45-17 - 63,43 cm
205/60/15 - 62,70 cm - mialem na sześć i sa w briefie


Więc szpara powinna się zmniejszyć o połowę średnicy, czyli 3mm ale że ją rozdęło ciutkę, pewinn być identyko, a próg ziemia - 3mm wyżej - więc granica błędu a siedzi chyba wyżej.. ale teraz 2 tyg stala na innych kołach, małych więc nie mam porównania.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2007, 12:21 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14125
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Ja bym zostawił tak jak jest. Stracisz komfort, zamienisz auto w taboret i sie bedziesz modlił przed przejachaniem progu zwalniajacego.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2007, 12:24 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Szczerze to bede odmawiał cały różaniec przed każdą jazdą, bo tyle pracy a jak mi jakiś #$%^&*()$%^& wyjedzie to... zabije... po prostu wyjde i oddam serie z lewarka.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2007, 13:23 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Odebrałem materiały od sponsora - WURTH :
Obrazek

Od lewej:
CU 800 smar do 1200st.
HSW 100 smar biały nieściekający
Baniak - usuwa rdzę
tubka - smar do cylinderków
Spray zynkowy antykorozyjny
Puszka a prawej niska - podkład reaktywny
Dwie wysokie tuby: baran do podwozia i wosk do profili.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2007, 21:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 365
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43
Radku, radze poczekać troche z tą zawiechą, prawdopodobnie siądzie troszkę.. Ja z miesiąc temu wymieniłem koła w 3 i nie jeździłem z tydzień i tak patrze w garażu... normalnie X3 :szok: :zdziwko: :/ Ale pojeździłem i już jest normalny prześwit 11cm, ufff.

ale parapecik konkretny :hyhy: <zazdrości>

_________________
Obrazek

..niejedzie to ale co ja poradzę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2007, 22:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Lamp ciąg dlaszy...

Kupiłem jakieś byle podróbki do zweryfikowania teorii... Mam dwa pomysły. Jeden to wziąć z nich szkło. Lub wziąć szkło z używanej lampy od e30 wąska lampa i je przepolerować. Ciekawe gdzie to się robi i za ile i czy będą wtedy jak nowe...

Nowe światła mijania do sześć to 340zł zł brutto sztuka z moją zniżką i Bawarii. Wg Hella Polska ... ech szkoda gadać... 30min na infolinii i facet zgadywał, potem dzwonie do dystrybutora a on że to do E30...

Dremelkiej odciąłem klosik, żeby nie ryzykować pęknięcia szkła a same szkła NIE SĄ dostępne - jak ktoś ma inne info - zamawiam 4 sztuki.
Obrazek

Po odcięciu wydłubywałem silikon nożykiem...
Obrazek

Szkło wydłubane, obok widać czemu to robię... dziurka od kamienia...
Obrazek


Delikatnie młotkiem wyjąłem szkło z mojej lampy... nie poszło lekko, 30min szczypałem kombinerkami resztki... w podróbce było grubo kleju tu nawet nożyk nie wlazł.. :zly:

Obrazek


Niestety odblak okazał się słaby...

Obrazek


Więc trzeba będzie chromować... ale jak rozebrać lampę dalej O tak:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Klosiki daję do chromowania...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2007, 00:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Kocie trzeba było oddac całośc firmie która zajmuje sie regeneracją odbłyśników i lamp sądze że porządnie by to zrobili... Zapytam się jutro w Bawarii po ile bym miał te lampy !

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2007, 06:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Hmm a są takie firmy? Ale szkła sa pęknięte w obu więc... Długie moge dać do regeneracji, ale tam tylko szkło do polerowania, więc też chyba nie warto (cenowo).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2007, 13:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Siedze w domu na chorobowym to mnie nosi... Kuchnia to warsztat:

Siwuaź Wurth do usuwania rdzy w porównaniu do innych jest dobry ale i tak nie jest fajny.

Działa tak:
Obrazek

Potem PODKŁAD REAKTYWNY tez WURTH, malowanie dwa razy. z puszki 750ml zostało chyba ponad 500ml.

Obrazek.

Obrazek
Papier toaletowy zawsze potrzebny, nie ze względu na opary ale na wyciek przez dziurkę. Wyciek farby na drugą stronę oczywiście...


Chyba jest niezły bo śmierdzi w domu nadal mimo wietrzenia, kataru i 12godzin od zamknięcia puszki.

Po 24h - dzisiaj popołudniu Cynk w spreju (Wurth) i jutro rano lakier poliuretanowy dwuskładnik, potem baranek antykorozyjny. Lakieruję bo gdzieś wyczytałem że farba gruntująca jest tylko gruntującą i TRZEBA na nią nałożyć wartwę normalnej farby. Niby logiczne, ale często widać coś pomalowane w ten charakterystyczny kolor i pozostawione...


Odbłyśniki regenrują tutaj:
Cytuj:
Metalizacja odbłyśników (?)
ul. Klubowa 3, Pyry/Piaseczno
woj. mazowieckie
tel. (22) 648 06 50

Koszt za 2 reflektorki - 100 PLN. Patrycja.


Mieczyslaw Zysk
ul. Moraczewskiego 26, Sulejówek
woj. mazowieckie
tel. (22) 783 11 09


Regeneracja odbłyśników nowość
Kartuska 135 C, Gdańsk
tel. /58/ 303 31 41

Regeneracja odbłyśników reflektorów. 80 zł od sztuki.


Zelmot-Gal-Tech Sp. z o.o. Galwanizacja
ul. Poezji 19, 04-944 Warszawa
woj. mazowieckie
tel. (22) 872 95 23

Regenerują odbłyśniki



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2007, 13:49 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Ktoś wie gdzie kupić taką folię?

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2007, 13:33 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Zielona GĂłra
KotSylwester napisał(a):
Szczerze to bede odmawiał cały różaniec przed każdą jazdą, bo tyle pracy a jak mi jakiś #$%^&*()$%^& wyjedzie to... zabije... po prostu wyjde i oddam serie z lewarka.

hej,
po pierwsze to gratuluje zakupu, wytrwalosci i perfekcji w doprowadzaniu autka do idealnego stanu,

po drugie - jak juz je zrobisz to udaj sie do rzeczoznawcy motoryzacyjnego zeby przeprowadzil Ci wycene samochodu i ubezpiecz je na AC, jesli bedziesz mial taka wycene to nawet w przypadku szkody z OC sprawcy powinienes miec przeprowadzona likwidacje szkody z poziomu wartosci Twojego auta a nie jakiegos anonimowego z danego rocznika...

pozdrawiam i zycze powodzenia w pracach....

_________________
Gdyby BÓG preferowa³ przedni napêd, chodziliby¶my na rêkach...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2007, 08:49 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1314
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3
widze, ze prace przy aucie ida pelna para, efekt koncowy moze byc imponujacy . . . szczegolnie z tym felgami - BBS to doskonaly wybor ! ! ! :super:

gratulacje Kocie i powodzenia w dalszych pracach ! ! !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2007, 10:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Hehe idą idą tylko czasu nie ma na wklejenie fotek, aqle nadrobię to raz dwa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 449 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 23  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL