BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 marca 2024, 04:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 20 listopada 2010, 10:53 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 30
Posty: 32
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: M635CSi i 628CSi
Kod silnika: M88/3B35 i M30B28
Obrazek
Witam wszystkich,
po wielu pracach nad moją 628CSi, zaczęło już nam ( mi i tacie ) brakować tego, czym moglibyśmy się zająć, a miłość do E24'ki rosła z miesiąca na miesiąc. Z tego powodu podjęliśmy trochę wyższe wyzwanie. Stwierdziliśmy, że zajmiemy się również E24 CS1, natomiast w innym, bardziej sportowym wydaniu, M635CSi. Nie chcemy jeszcze robić wyścigówki. Dążymy do doskonałego stanu i oryginalności. Prace nad "Pontonikiem" skończyliśmy mniej więcej w marcu. Od razu zacząłem szukać M635'tki spełniającej nasze oczekiwania. Przeglądałem wszystkie możliwe miejsca, allegro, eBay, mobile, autoscout24 i wiele wiele innych. Dzwoniłem do ludzi ( dzięki temu poprawiłem swój niemiecki ), licytowałem na wielu aukcjach ( koszty rozmów również są zawarte w ogólnym koszcie auta ). Po około dwóch miesiącach poszukiwań znalazłem to, czego szukamy. Czyli :

- przebieg do 200 tyś km ( ta ma 89 tyś km. )
- skóra, byle nie czarna ( nutria, bufallo )
- książka serwisowa ( jest )
- możliwie najmniej rdzy ( zero rdzy, błotniki przednie oryginalne )

Auto jest z Włoch. Na początku baliśmy się tam jechać, nie dość że auto może być w tragicznym stanie ( mimo tego, że mówią zupełnie co innego ), to jeszcze koszt samego dojazdu na miejsce jest bardzo drogi. Aby nie wrócić z pustymi rękoma, podzwoniłem po niemczech i ustaliłem spotkania. Czas ruszyć w drogę ! Wyjazd był o godzinie 6:18, dnia 20.05.2010 r. ( mam zdjęcie każdego odcinka drogi, wszystko zapisane z każdym szczegółem, była to podróż życia ). Mieliśmy obejrzeć auto pod Berlinem, ale i tak i tak trzeba by było je całe malować, więc sobie odpuściliśmy. Zobaczyliśmy auto w Norymberdze, niestety nie spełniało naszych oczekiwać, ale zobaczyliśmy świetny warsztat samochodowy, w którym były tak niesamowite auta, że opadły nam szczęki. Na sprzedaż była bordowa ( oryginalny kolor biały ) M'ka z końca 1986roku z katalizatorem. Stan nie był zadawalający. Przebieg to 270 tyś km... Niewiele myśląc, pojechaliśmy dalej.

Następnego dnia dojechaliśmy do docelowej M'ki, cena była bardzo rozsądna. Gdy dojechaliśmy na miejsce okazało się, że sprzedający ma dwie ! Jedna, to produkcja na Włochy, druga na Niemcy, Auto sprowadzone, nie było do końca takie jakbyśmy chcieli, było malowane, do poprawek. Przednie błotniki były zardzewiałe. Biorąc pod uwagę resztę, miała ona 60 tyś przebiegu z książką ! Osoba ma auto dalej na sprzedaż, więc jeżeli ktoś będzie chciał, to można zapytać na priva ;)


Dnia 22.05 około godziny 12:00 dotarliśmy do Polski. Auto było wiezione na lawecie. Zostało zarejestrowane 26.06 i rozpoczęto prace !
http://picasaweb.google.pl/Matmoroz/ZaO ... jeM635CSi#

Jak dla mnie, największą jego wadą jest to, że miał telefon i dziurę na dachu, oraz źle zamontowaną antenę do radia. Pozostały dwie dziury, które ładnie zaślepiłem, ale myślę, że trzeba będzie zacynować i pomalować niektóre miejsca. Chromy są idealne, podobnie jak gumy i reszta. Nigdzie nie ma rdzy, jedynie co, to dół pasu tylnego ma dwa wgniecenia, za niedługo będą one naprawione i pomalowane. Bak wgnieciony, natomiast razem z autem dostałem nowiutki prosto z serwisu. Wystarczyło tylko wymienić. Auto stało najprawdopodobniej przez 3 lata. Na pewno było odpalane, natomiast paliwo w baku nie zostało przez ten czas wypalone.

Gdy odpalaliśmy auto, nie byliśmy zadowoleni z pracy silnika. Wymiana baku : http://picasaweb.google.pl/Matmoroz/Wym ... kuM635CSi#
Gdy wylaliśmy paliwo na którym go odpaliliśmy na początku, było gorsze niż kwas. Wymieniliśmy też świece. Po pierwszej jeździe : http://www.youtube.com/watch?v=aS6GTOOaInE
Okazało się, że uszkodzona jest wiskoza. Z pomocą przyszedł Miłosz. Jeszcze przed zakupem spisałem sobie wszystko, co jest nie tak w tym aucie, i trzeba będzie wymienić, bądź naprawić. Lista zaczęła się zwiększać.

http://picasaweb.google.pl/Matmoroz/Pie ... MWM635CSi#

Wszelkie wady w samochodzie to :
- zamontowany system telefoniczny ( podziurawiona konsola, połamane trochę plasticzków przy montażu, oraz dziura w dachu :lup: )
- system audio Pioniera ( świetny, jakość dźwięku porównywalna do systemu Logic 7 w E61'ce ) niestety, źle zamontowany, tylne głośniki podziurawiły blachę na których się opierają tylne fotele, a manualna antena w przednim błotniku zamontowana tak, że musiałbym dziurę przesunąć, aby zamontować coś oryginalnego.
- zardzewiały tłumik, dziwnym trafem, zardzewiał od zewnątrz ! Najprawdopodobniej o coś zahaczył.
- wygięty bak
- dwa wgniecenia w pasie tylnym
- OBC II nieodbierający sygnału ( pewno sprawa płytki )
- uszkodzony pływak ( kwas tak zadziałał na niego, że przestał podnosić się do góry :| )
- olej cieknący z silnika !!! :!: :!:
- uszkodzone światła przeciwmgielne
- uszkodzone światło długie
- niedziałająca klimatyzacja
- plastik słupka bocznego odchodzi
- jedna tylna szyba się blokuje
- odklejony tylny spojler
i wiele innych pierdółek.

http://picasaweb.google.pl/Matmoroz/BMW ... iINaprawy#

Zacząłem zbierać wszystkie potrzebne części. Zebrałem :
- Becker Mexico 611 ( porządne radio musi być )
- oryginalne głośniki BMW z E24 na tył i przód ( może to dla niektórych przesada, ale właśnie na tym mi zależy )
- konsola główna nutria ( akurat jakimś trafem znalazła się na eBay'u )
- tylna część dywanu ( po prostu mialiśmy wielkie szczęście ! )
- części dywanu osłaniające głośniki ( również wielkie szczeście )
- przeciwsłonecznik ze strony pasażera
- teleskop od maski
- przycisk od klimatyzacji ( znalazłem w swoich gratach )
- oryginalną, nowiutką antenę hirschmann 6000 EL. dedykowaną do BMW, która wygląda identycznie jak moja w 628CSi
- oczywiście bryleozek ///M
oraz trochę innych.

Teraz z autem jest dużo lepiej, wygląda mniej więcej tak, ale więcej opiszę później ;)
Enjoy
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
M635CSi 05/84 r. ()OO=[][]=OO() 628CSi 11/84 r.
Obrazek


Ostatnio edytowano 7 lipca 2011, 09:03 przez Turist, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84r. "eMeMka"
PostNapisane: 20 listopada 2010, 10:57 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29611
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
:orany:

nic tylko pozazdrościć obu E24 :padam:

gratuluję :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84r. "eMeMka"
PostNapisane: 20 listopada 2010, 12:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1273
Moje BMW: F10 M5
Kod silnika: S63
Niesamowite auto. !! Gratuluję !! Marzenie nie jednego z nas... :serce: Bardzo fajnie się czyta Twoje opisy !! :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 20 listopada 2010, 14:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
koooooooonkret :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 20 listopada 2010, 14:40 
Jest na co się popatrzeć :super:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 20 listopada 2010, 18:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Moje BMW: E36 323 C
Kod silnika: M52B25
Czytałem już o Twoim autku na innym forum, fajnie, że zdecydowałeś się tutaj też wrzucić opis. Dla pełności wrzuć jeszcze ten najbardziej "hardcorowy" projekt :)

_________________
Tyłem, ale do przodu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 20 listopada 2010, 18:46 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15712
1 słowem -rewelacja :ok: .

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 20 listopada 2010, 18:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
spoko galeria! a furka :serce:

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 20 listopada 2010, 21:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1206
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: E32 735iA E39 523iT
Kod silnika: M30B35 M52B25
piękne auto :ok:

_________________
Moja 7er viewtopic.php?t=2029

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 21 listopada 2010, 00:44 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 30
Posty: 32
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: M635CSi i 628CSi
Kod silnika: M88/3B35 i M30B28
Bardzo mi miło słyszeć ( czytać :twisted: ), że ktoś potrafi docenić moje poświęcenie.

Rozpoczęło się to tak,
po wymianie świec, wlaniu odpowiedniego paliwa, wymianie baku potrzebowaliśmy wiskozy. W międzyczasie przyjechał Miłosz z Rafałem i przywiózł wszystko co prosiliśmy. Dzięki nim mamy już :

- światła przeciwmgielne
- wizkozę, zamontowaną tego samego dnia

Dzięki spostrzegawczości kolegów, dowiedzieliśmy się, że jeden z dekielków w podłodze jest trochę podbity. Najprawdopodobniej Włosi źle wsadzili auto na podnośnik... Jakby tam trochę błota się dostało... ;/

Pierwszy wyjazd -

aby móc zająć się klimą ( było niesamowicie gorąco ) wybraliśmy się do serwisu klimatyzacji. Niestety, podczas przejazdu auto zaczęło się dziwnie zachowywać. Hamulce się blokowały, raz były twarde, raz miękkie.

Auto spowrotem wróciło do serwisu. Obejrzeliśmy całe zawieszenie oraz hamulce. Bogu dzięki, poprzedni właściciel wymienił cały układ hamulcowy z przodu i ręczny. I to jeszcze wszystko w serwisie BMW na oryginalnych częściach ! Jak wszyscy wiemy, części które są stosowane tylko w M'kach są bardzo drogie, zwłaszcza przednie tarcze, tylne są takie same jak w 635CSi. Na początku wydawało nam się, że jarzemka mamy w beznadziejnym stanie, po wyczyszczeniu, i założeniu nowych klacków na tył, bajka. Wymieniliśmy też wszystki elementy zawieszenia, które okazywały jakiekolwiek zużycie.

Wykonane prace

- nowe tylne klocki
- nowe tylne tarcze
- uszczelnienie półosi ( wyciekało z nich ;/ )
- wymiana drążków kierowniczych ( środkowy, lewy i prawy )
- wymiana wachaczy dolnych z przodu
- wymiana drążków stabilizatora
- wymiana kuli i wszystkich czujników ( z pomocą przyszedł Miłosz ;) )

Już tutaj nie przesadzaliśmy i nie kupowaliśmy nic z serwisu ( oczywiście na początku sprawdziłem gdzie są tańsze ). Wszystko na oryginalnych częściach Boscha, Lemfoerdera i ATE.

Kłopoty z hamulcami i z zawieszeniem się skończyły. Auto jedzie na geometrię kół. 100 metrów przed budynkiem, zatrzymało się... zamarliśmy. :oops: :??: Ustawiliśmy geometrię kół podprowadzając auto. Przyjechał nasz doświadczony mechanik. Okazało się, że padł przekaźnik od pompy paliwa. :) Skorzystaliśmy z jakiegoś zamiennika, wymiana jego to żaden problem. Jak wróciłem do domu, od razu zacząłem szukać.

Auto wróciło do serwisu.

Nadeszła pora tego, czego najbardziej się obawialiśmy !

Uszczelnienie silnika...

Olej ( chyba już 4 letni... ) ciekł, malutko, ale ciekł. Na początku baliśmy się, że to miska olejowa, albo uszczelka głowicy. Niewiele myślać, kupiliśmy już wszystkie uszczelki do silnika. Wzięliśmy auto na podnośnik... na szczęście cieknie coś z simmeringów, więc nie jest aż tak źle... http://picasaweb.google.pl/Matmoroz/Wym ... 9529654658
Już jesteśmy w połowie odkręcania miski olejowej, a tu patrzymy, jedna śrubka niedokręcona ! Aby nie robić czegoś bez sensu, wszystko wyczyściliśmy, i pojechaliśmy na dłuższą jazdę. Codziennie przez trzy dni obserwowaliśmy czy coś nie cieknie, auto stało w garażu na posadzce. NIC NIE POLECIAŁO ! Byliśmy po prostu w szoku ! Z jednej strony trochę poszło na wszystkie uszczelki silnika... ale dużo więcej by poszło, gdyby trzeba było zdejmować miskę olejową, a w najgorszym wypadku, planować głowicę ! A tak mamy nowitukie uszczelki w zapasie ;)
Zaczęliśmy się z tatą śmiać, już po raz trzeci Włosi udowodnili nam, jakie to z nich fafluśniaki... ale i tak więcej okaże się dalej.

Wymieniliśmy halogeny przeciwmgielne, żaden problem. Miłosz i Rafał po raz kolejny stanęli na wysokości zadania.

Regulacja silnika.

Tak jak wyregulowanie 628'ki było pikusiem, to mieszanka w M635'tce cały czas była nie taka. A to za dużo CO2, a to za mało CO, a to za dużo tlenu, i tak przez cały dzień. Nie chcieliśmy regulować każdego z cylindrów. ( tak jak to jest w S38 ). Mamy jeszcze oryginalne plomby BOSCH'a które aż szkoda zrywać, więc zajęliśmy się mieszanką. Silnik był trochę niestabilny. Znalaźliśmy informacje, jak powinny wyglądać wyniki spalania w M635CSi. Silnik miał więcej mocy niż powinien, ale czy to o to chodzi ? Mało kto by na to zwrócił uwagę, ale nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie mogło być lepiej :D Zachowywał się, jakby w jednym z cylindrów była wywiercona dziura, lub nadpalony tłok. Wywiercona dziura, czyżby kolejny dziwny wymysł Włochów ?! Możliwość nadpalonego tłoka trochę mnie zmartwiła. Taka robota kosztowałaby bardzo duużo ! Może coś nie jest poprawnie podłączone ? Zacząłem z tatą dokładnie oglądać silnik, z prawej i lewej strony, z góry i z dołu. JEST ! Znaleźliśmy. Jakiś dziwny otwór. Zatkaliśmy go, może wypadła jakaś zaślepka ? No niestety, silnik pracował jeszcze gorzej. Zostawiliśmy ten temat na noc. Następnego dnia, nasz kolega, który jest właścicielem serwisu, ale pasjonuje się E24'kami podobnie jak my, dokładnie przestudiował jak poprawnie powinien być podłączony silnik. Okazało się, że powinien tam iść wężyk od podciśnienia. Nie mam zdjęcia ,ale niedługo umieszczę o którym elemencie mówię. A wężyk zawinął się Włochom. Po podłączeniu go, udało nam się odpowiednio wyregulować silnik. Będziemy go jeszcze raz regulować, po wymianie oleju, użyciu paliwa z płynem zastępującym ołów...

UWAGA ! Zastosowałem to już w swojej 628'ce, silnik po użyciu płynu zastępującego ołów, zaczął pracować po prostu genialnie ! Szczerze polecam.

Filmik podczas jednej z pierwszych jazd po pracach : http://www.youtube.com/watch?v=ug2XYlxrwGc

_________________
M635CSi 05/84 r. ()OO=[][]=OO() 628CSi 11/84 r.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 21 listopada 2010, 10:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
No kolego parę punkcików byście na tej jeździe mogli złapać :hyhy:

I pamiętaj ! Rodzice zawsze mają rację :rotfl:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 23 listopada 2010, 01:45 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Fajny wątek, i fajnie sie czyta,
ale... razi mnie jedna rzecz,......

jeździcie tą Mką, próbujecie, wkręcacie silnik - i to wszystko na jakimś starym, nie wiadomo jak starym i jakim oleju.......
Sorry, ale wyłazi brak doświadczenia z Mkami, bo inaczej fanatycznie olej byłby zmieniony ze 2 razy przynajmniej.
A szkód możecie sobie narobić takim niechlujstwem, że koszty do tej pory poniesione to pikuś !
Jak patrze na to wkręcanie, to mnie serce boli zwyczajnie.....

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 23 listopada 2010, 07:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37029
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
fajna historia, piękna pasja :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 23 listopada 2010, 12:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Gratuluję :) Auto bomba :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 23 listopada 2010, 19:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 734
Lokalizacja: Lubelskie
Moje BMW: E36
Kod silnika: M40B16
Garaż: Czerwony blaszak...
Piękne auto! :szok: Gratuluję właścicielowi!

_________________
Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 23 listopada 2010, 19:42 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 5029
Lokalizacja: DLU / dolnośląskie
Moje BMW: E36 Touring
Kod silnika: M43B18
Cudo :serce:

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 23 listopada 2010, 21:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1683
Świetna galeria. Takie opisy się super czyta :ok:
Auta chyba nie muszę komentować, bo to poezja po prostu :cwaniak:

_________________
I always tell the truth, even when i lie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 24 listopada 2010, 06:16 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 30
Posty: 32
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: M635CSi i 628CSi
Kod silnika: M88/3B35 i M30B28
Informacja dla kolegi : Dziękuję bardzo za troskę, zapomnialem dodac, ze przed jakimkolwiek wkrecaniem i szybsza jazda, wymieniono wszystkie oleje i filtry. Silnik został przepłukany. Film jest pokazany z punktu, gdzie juz zostało wykonanych dużo wiecej prac.

_________________
M635CSi 05/84 r. ()OO=[][]=OO() 628CSi 11/84 r.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 26 listopada 2010, 21:57 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Miło jest mi niezmiernie takie słowa czytać, gdyż wartość takiego auta zawiera się w jego sprawności mechanicznej, a znaczącym jest fakt, że praktycznie nie ma już możliwości nabycia sprawnego silnika z tego modelu na rynku wtórnym.
!

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 27 listopada 2010, 22:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2271
Lokalizacja: Słupsk/Ustka
Moje BMW: E39 530d M-pakiet
Kod silnika: M57D30
Hej :)
Moje gratulacje :ok:
Świetne auto w bardzo dobrym stanie, ciekawa galeria. Mam nadzieję, że będzie kiedyś okazja, aby obejrzeć auto z bliska -ze Słupska nie mam daleko ;)

pozdrawiam i może się kiedyś spotkamy na trasie albo w mieście :D

_________________
73!! 51!!
mobile: President Johnny II ASC + Sirio AS 100

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL